Autor |
Zpráva |
MartinL
Příspěvky: 2
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Tak to si pište, že spousta kamiónů to bude na trase D5->D8 rvát přes Slaný, dělají to mnozí už teď. Bohužel průtah vede přímo Slaným, v ulici Pražská prakticky přímo pod okny řady panelových domů. Ulice ve Slaném jsou v katastrofální stavu, co teprve až se provoz kamiónů zvýší cca 3-násobně? Bude to katastrofa.
|
16.9.2010 7:26:51 |
|
 |
mapman
Autor
Příspěvky: 5040
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
MartinL píše: Ulice ve Slaném jsou v katastrofální stavu, co teprve až se provoz kamiónů zvýší cca 3-násobně? Dobré je že v rámci skupiny "obchvaty" v nové koncepci MD se s úsekem Slaný - Velvary počítá na předních místech. Tj. je možná poměrně brzká realizace.
|
16.9.2010 7:36:22 |
|
 |
dd
Příspěvky: 1194
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
MartinL píše: Ulice ve Slaném jsou v katastrofální stavu, co teprve až se provoz kamiónů zvýší cca 3-násobně? Myslím, že se zvýší max o třetinu. D5-D8 není žádná mezinárodní trasa (obě dálnice vedou do Německa) a drtivá většina řidičů přes Slaný jezdí už dnes.
Naposledy upravil dd dne 16.9.2010 11:48:37, celkově upraveno 1
|
16.9.2010 9:43:12 |
|
 |
jonáš
Příspěvky: 4087
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
mapman píše: Dobré je že v rámci skupiny "obchvaty" v nové koncepci MD se s úsekem Slaný - Velvary počítá na předních místech. Tj. je možná poměrně brzká realizace. Koncepce dobrá, ale měla přijít o deset nebo radši dvacet let dřív 
|
16.9.2010 11:45:06 |
|
 |
Standa
Příspěvky: 3705 Bydliště: Praha
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
jonáš píše: mapman píše: Dobré je že v rámci skupiny "obchvaty" v nové koncepci MD se s úsekem Slaný - Velvary počítá na předních místech. Tj. je možná poměrně brzká realizace. Koncepce dobrá, ale měla přijít o deset nebo radši dvacet let dřív  No to je ten třicetiletý skluz za komančů (20 let 50. a 60., kdy byla dálnice třídním nepřítelem, a dalších 10 let 80., kdy došly prachy)  !
|
16.9.2010 11:57:18 |
|
 |
jonáš
Příspěvky: 4087
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Houby za komančů .. ti byli odejiti před jednadvacíti lety. Pak se patnáct let čekalo na ty spásný dálnice (asi měly najednou vyrůst samy) a teprve při násobnym provozu na jedničkách v obcích někdo pochopil, že to bez obchvatů nepude, protože všude dálnice nebudou ani za sto let a někudy se k nim a od nich budou taky muset ty auta dostat .... 
|
16.9.2010 13:17:49 |
|
 |
Sdsd
Příspěvky: 45
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
jonáš píše: Houby za komančů .. ti byli odejiti před jednadvacíti lety. Pak se patnáct let čekalo na ty spásný dálnice (asi měly najednou vyrůst samy) a teprve při násobnym provozu na jedničkách v obcích někdo pochopil, že to bez obchvatů nepude, protože všude dálnice nebudou ani za sto let a někudy se k nim a od nich budou taky muset ty auta dostat ....  Jenže to je právě tím zpožděním za komančů, který razili trend probourání staré zástavby, průtah centrem města a obestavět ho paneláky. Takže náhle po revoluci prostě plány a územní prostory pro obchvaty museli vznikat nově, na rozdíl od dálnic, které se jen mohli dostavovat (D5, D8...),
|
16.9.2010 13:28:00 |
|
 |
jonáš
Příspěvky: 4087
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
No neni to tak černobílý, stejně jak to nebylo černobílý ani za těch komančů, aspoň pro ty co to zažili. Jen to tak dneska tisknou v novinách, bo je to moda. Tady je něco aktuálního k tý novodobý historii. Do statistiky jak by se počítaly jen slíbený kilometry dálnic.
|
16.9.2010 15:02:03 |
|
 |
siesa
Příspěvky: 1222 Bydliště: R43
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
dd píše: MartinL píše: Ulice ve Slaném jsou v katastrofální stavu, co teprve až se provoz kamiónů zvýší cca 3-násobně? Myslím, že se zvýší max o třetinu. D5-D8 není žádná mezinárodní trasa (obě dálnice vedou do Německa) a drtivá většina řidičů přes Slaný jezdí už dnes. No jde i o to, kolika ridicum, jedoucim ve smeru D1 nebo I/3 se vyplati jet pres Slany (lepsi 15 km zajizdka, nez hodina v zacpe na Kbelské...)
|
16.9.2010 15:21:02 |
|
 |
egelebege
Příspěvky: 643 Bydliště: dálnice v eu
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
siesa píše: No jde i o to, kolika ridicum, jedoucim ve smeru D1 nebo I/3 se vyplati jet pres Slany (lepsi 15 km zajizdka, nez hodina v zacpe na Kbelské...) Ještě připočti dvě hodiny na spořilově
_________________ http://www.youtube.com/egelebege
|
16.9.2010 15:49:04 |
|
 |
jonáš
Příspěvky: 4087
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Hm, tady bude zas možná spousta překvapených z neočekávanýho tranzitu .. kdoví jestli to proti povinný šaškárně "kolem průhonic a zpátky" nebude severem výhodnější i pro směr západovýchodní .. 
|
16.9.2010 16:21:23 |
|
 |
siesa
Příspěvky: 1222 Bydliště: R43
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
egelebege píše: siesa píše: No jde i o to, kolika ridicum, jedoucim ve smeru D1 nebo I/3 se vyplati jet pres Slany (lepsi 15 km zajizdka, nez hodina v zacpe na Kbelské...) Ještě připočti dvě hodiny na spořilově No bude to maso...Kazdopadne ja tak s osobakem budu jezdit urcite...Pokud se kolem Slanyho situace nejakym katastrofickym zpusobem nezhorsi...
|
16.9.2010 16:45:26 |
|
 |
mapman
Autor
Příspěvky: 5040
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
|
16.9.2010 16:49:00 |
|
 |
Bobek
Příspěvky: 1632 Bydliště: MO
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
A blud týdne vyhrává... Petr Weikert na ihned.cz píše: Lochkovský most přes Slavičí údolí je s 65 metry nejvyšší v Praze. Dále pokračuje přes Berounku a Vltavu a je nejdelším dálničním mostem v zemi.  Celé je to tady.
_________________ Království a půl princezny za 511.
|
17.9.2010 14:32:32 |
|
 |
Groower
Příspěvky: 7 Bydliště: Lochkov 1km od R1 514
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Nevíte náhodou,jestli autobus ze Smíchova na Den otevřených dveří bude někde stavět? Například v Chuchli nebo před mostem v Lahovicích?
|
17.9.2010 18:57:21 |
|
 |
mapman
Autor
Příspěvky: 5040
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
http://www.opd.cz/clanek/IN-LINE-na-Prazskem-okruhu píše: IN-LINE na Pražském okruhu Akce dne otevřených dveří 18.9. byla z bezpečnostních důvodů omezena pouze na horní úsek stavby 513.
|
17.9.2010 19:54:04 |
|
 |
Lenny
Autor
Příspěvky: 9843 Bydliště: na levém břehu Dunaje
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
mapman píše: http://www.opd.cz/clanek/IN-LINE-na-Prazskem-okruhu píše: IN-LINE na Pražském okruhu Akce dne otevřených dveří 18.9. byla z bezpečnostních důvodů omezena pouze na horní úsek stavby 513. Pražáci by si měli zajet do Ostravy a poptat se, jak se tehdá otevirála ostravská dálnice D47 (D1), na kterou se tam všichni těšili a užili si to- 
_________________ D47 už máme, teď ještě D48 Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
|
17.9.2010 20:10:41 |
|
 |
GiuseppeS
Příspěvky: 547
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
MPMP píše: To je sice pravda, ale je to tak trochu demagogie. Např. nejkratší vzdálenost od D8 na D5 je tudy a je to 20,3 km, zatímco dnes povolená trasa přes Jižní spojku dělá 31,9km a nikdo proti timu neprotestuje. Jak to, když zákaz na Barrandovském mostě je najednou takový problém? Co myslíte? Vlákno je protestech lobby náklaďáků, ne? A na tu vaši úžasnou 20 km trasu nemohou ...
|
17.9.2010 23:48:37 |
|
 |
MPMP
Příspěvky: 2695
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
GiuseppeS píše: MPMP píše: To je sice pravda, ale je to tak trochu demagogie. Např. nejkratší vzdálenost od D8 na D5 je tudy a je to 20,3 km, zatímco dnes povolená trasa přes Jižní spojku dělá 31,9km a nikdo proti timu neprotestuje. Jak to, když zákaz na Barrandovském mostě je najednou takový problém? Co myslíte? Vlákno je protestech lobby náklaďáků, ne? A na tu vaši úžasnou 20 km trasu nemohou ... A o tom to právě je, proč za Barrandovský most tak horují a za zmíněnou trasu nikoliv? Ten zákaz tam přece  nebyl odjakživa.
|
18.9.2010 23:32:20 |
|
 |
martini
VIP
Příspěvky: 3412 Bydliště: Kladno
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Tak dle ČT bude běžný provoz zahájen 20.9.2010 přesně ve 12:00. Jako předběžnou přípravu jsem založil příslušné vlákno, ať se nám zde nemíchají informace před zprovozněním se zkušenostmi z jízdy.
_________________ Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
|
19.9.2010 7:45:55 |
|
 |
pp21
Autor
Příspěvky: 1629 Bydliště: Praha
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Sakra to je vláken o R1, že nevím kam s tím, tak teda sem: Dokument o výstavbě jižní části Pražského okruhu (2010) http://www.ceskedalnice.cz/video/r1-prazsky-okruh-2010
|
19.9.2010 11:53:17 |
|
 |
martini
VIP
Příspěvky: 3412 Bydliště: Kladno
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Pěkné shrnutí. Ještě by to někde chtělo získat ta časosběrná videa a přehrát je trochu pomaleji. Doteď si pamatuji velice pěkné video z výsuvu konstrukce nad Rybným potokem na D8 a to z Lochkova kdyby bylo pomalejší by bylo také super. Stejně tak jako třeba z estakády nebo velkým MÚK...
_________________ Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
|
19.9.2010 14:10:41 |
|
 |
klappa
Příspěvky: 3
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Mohl by mi někdo zjistit proč budou na D1 u MUK Modletice směr Brno-Praha pouze 2 pruhy, což: a) důsledkem budou neustále kolony směr Praha (nyní 10 km kolona!!) b) na původní vizualizaci je vše řešeno 3 pruhy s připojením kolekoru. Přestože jsem pravidelným čtenářem tuto změnu jsem zachytil až tento týden a nikdo se nad tím moc nepozastavil.
|
19.9.2010 18:04:01 |
|
 |
dvs
Příspěvky: 3512
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Hold Modletice je takové provizorium:)
Chybí dostavit kolektor směr Praha. Na to je potřeba zbořit most na 101 Říčany - Jesenice. Aby se dal zbořit je potřeba exit 8, aby se dalo kudy vést objížďku.....
Podrobne to tu uz zaznelo, ale v mnozství zpráv radostného očekávání to asi zaniklo.
|
19.9.2010 18:30:28 |
|
 |
klappa
Příspěvky: 3
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
A jde opravdu ten kolektor postavit bez zbourání pumpy? Tj. nebo je tento dočasný stav na příštích několik let? Myslím, že to bude daleko větší katastrofa něž hojně diskutovaný SPořilovský masakr.....
|
19.9.2010 18:36:49 |
|
|