Právě je 24.8.2019 23:53:49




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 370 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Další
 Zprovoznění jižní části (D1-D5) 

Potvrdí se datum zprovoznění 20.9.2010?
Ano, stavby 514 - 512 budou zprovozněny 20.9.2010 68%  68%  [ 55 ]
Ne, stavby 514 - 512 budou zprovozněny již v srpnu 2010 6%  6%  [ 5 ]
Ne, stavby 514 - 512 budou zprovozněny dříve v září 2010 10%  10%  [ 8 ]
Ne, stavby 514 - 512 budou zprovozněny v říjnu 2010 10%  10%  [ 8 ]
Ne, stavby 514 - 512 budou zprovozněny v listopadu 2010 2%  2%  [ 2 ]
Ne, stavby 514 - 512 budou zprovozněny v jiném termínu 4%  4%  [ 3 ]
Celkem hlasů : 81

 Zprovoznění jižní části (D1-D5) 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 2
Příspěvek Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Tak to si pište, že spousta kamiónů to bude na trase D5->D8 rvát přes Slaný, dělají to mnozí už teď. Bohužel průtah vede přímo Slaným, v ulici Pražská prakticky přímo pod okny řady panelových domů. Ulice ve Slaném jsou v katastrofální stavu, co teprve až se provoz kamiónů zvýší cca 3-násobně? Bude to katastrofa.


16.9.2010 8:26:51
Profil
Autor

Příspěvky: 4487
Příspěvek Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
MartinL píše:
Ulice ve Slaném jsou v katastrofální stavu, co teprve až se provoz kamiónů zvýší cca 3-násobně?

Dobré je že v rámci skupiny "obchvaty" v nové koncepci MD se s úsekem Slaný - Velvary počítá na předních místech. Tj. je možná poměrně brzká realizace.


16.9.2010 8:36:22
Profil
 

Příspěvky: 1034
Příspěvek Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
MartinL píše:
Ulice ve Slaném jsou v katastrofální stavu, co teprve až se provoz kamiónů zvýší cca 3-násobně?
Myslím, že se zvýší max o třetinu. D5-D8 není žádná mezinárodní trasa (obě dálnice vedou do Německa) a drtivá většina řidičů přes Slaný jezdí už dnes.


Naposledy upravil dd dne 16.9.2010 12:48:37, celkově upraveno 1



16.9.2010 10:43:12
Profil
 

Příspěvky: 4024
Příspěvek Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
mapman píše:
Dobré je že v rámci skupiny "obchvaty" v nové koncepci MD se s úsekem Slaný - Velvary počítá na předních místech. Tj. je možná poměrně brzká realizace.

Koncepce dobrá, ale měla přijít o deset nebo radši dvacet let dřív 8-)


16.9.2010 12:45:06
Profil
 

Příspěvky: 3598
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
jonáš píše:
mapman píše:
Dobré je že v rámci skupiny "obchvaty" v nové koncepci MD se s úsekem Slaný - Velvary počítá na předních místech. Tj. je možná poměrně brzká realizace.

Koncepce dobrá, ale měla přijít o deset nebo radši dvacet let dřív 8-)
No to je ten třicetiletý skluz za komančů (20 let 50. a 60., kdy byla dálnice třídním nepřítelem, a dalších 10 let 80., kdy došly prachy) :evil: !


16.9.2010 12:57:18
Profil
 

Příspěvky: 4024
Příspěvek Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Houby za komančů .. ti byli odejiti před jednadvacíti lety. Pak se patnáct let čekalo na ty spásný dálnice (asi měly najednou vyrůst samy) a teprve při násobnym provozu na jedničkách v obcích někdo pochopil, že to bez obchvatů nepude, protože všude dálnice nebudou ani za sto let a někudy se k nim a od nich budou taky muset ty auta dostat .... 8-)


16.9.2010 14:17:49
Profil
 

Příspěvky: 43
Příspěvek Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
jonáš píše:
Houby za komančů .. ti byli odejiti před jednadvacíti lety. Pak se patnáct let čekalo na ty spásný dálnice (asi měly najednou vyrůst samy) a teprve při násobnym provozu na jedničkách v obcích někdo pochopil, že to bez obchvatů nepude, protože všude dálnice nebudou ani za sto let a někudy se k nim a od nich budou taky muset ty auta dostat .... 8-)


Jenže to je právě tím zpožděním za komančů, který razili trend probourání staré zástavby, průtah centrem města a obestavět ho paneláky. Takže náhle po revoluci prostě plány a územní prostory pro obchvaty museli vznikat nově, na rozdíl od dálnic, které se jen mohli dostavovat (D5, D8...),


16.9.2010 14:28:00
Profil
 

Příspěvky: 4024
Příspěvek Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
No neni to tak černobílý, stejně jak to nebylo černobílý ani za těch komančů, aspoň pro ty co to zažili. Jen to tak dneska tisknou v novinách, bo je to moda.
Tady je něco aktuálního k tý novodobý historii. Do statistiky jak by se počítaly jen slíbený kilometry dálnic.


16.9.2010 16:02:03
Profil
 

Příspěvky: 1196
Bydliště: R43
Příspěvek Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
dd píše:
MartinL píše:
Ulice ve Slaném jsou v katastrofální stavu, co teprve až se provoz kamiónů zvýší cca 3-násobně?
Myslím, že se zvýší max o třetinu. D5-D8 není žádná mezinárodní trasa (obě dálnice vedou do Německa) a drtivá většina řidičů přes Slaný jezdí už dnes.

No jde i o to, kolika ridicum, jedoucim ve smeru D1 nebo I/3 se vyplati jet pres Slany (lepsi 15 km zajizdka, nez hodina v zacpe na Kbelské...)


16.9.2010 16:21:02
Profil
 

Příspěvky: 643
Bydliště: dálnice v eu
Příspěvek Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
siesa píše:
No jde i o to, kolika ridicum, jedoucim ve smeru D1 nebo I/3 se vyplati jet pres Slany (lepsi 15 km zajizdka, nez hodina v zacpe na Kbelské...)

Ještě připočti dvě hodiny na spořilově

_________________
http://www.youtube.com/egelebege


16.9.2010 16:49:04
Profil
 

Příspěvky: 4024
Příspěvek Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Hm, tady bude zas možná spousta překvapených z neočekávanýho tranzitu .. kdoví jestli to proti povinný šaškárně "kolem průhonic a zpátky" nebude severem výhodnější i pro směr západovýchodní .. ;)


16.9.2010 17:21:23
Profil
 

Příspěvky: 1196
Bydliště: R43
Příspěvek Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
egelebege píše:
siesa píše:
No jde i o to, kolika ridicum, jedoucim ve smeru D1 nebo I/3 se vyplati jet pres Slany (lepsi 15 km zajizdka, nez hodina v zacpe na Kbelské...)

Ještě připočti dvě hodiny na spořilově

No bude to maso...Kazdopadne ja tak s osobakem budu jezdit urcite...Pokud se kolem Slanyho situace nejakym katastrofickym zpusobem nezhorsi...


16.9.2010 17:45:26
Profil
Autor

Příspěvky: 4487
Příspěvek Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Kauza benzinka vs. kolaudace prozatím vyřešena: http://praha.idnes.cz/prazsky-okruh-se- ... -zpravy_ab


16.9.2010 17:49:00
Profil
 

Příspěvky: 1581
Bydliště: MO
Příspěvek Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
A blud týdne vyhrává...
Petr Weikert na ihned.cz píše:
Lochkovský most přes Slavičí údolí je s 65 metry nejvyšší v Praze. Dále pokračuje přes Berounku a Vltavu a je nejdelším dálničním mostem v zemi.
:mrgreen:
Celé je to tady.

_________________
Království a půl princezny za 511.


17.9.2010 15:32:32
Profil
 

Příspěvky: 7
Bydliště: Lochkov 1km od R1 514
Příspěvek Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Nevíte náhodou,jestli autobus ze Smíchova na Den otevřených dveří bude někde stavět? Například v Chuchli nebo před mostem v Lahovicích?


17.9.2010 19:57:21
Profil
Autor

Příspěvky: 4487
Příspěvek Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
http://www.opd.cz/clanek/IN-LINE-na-Prazskem-okruhu píše:
IN-LINE na Pražském okruhu
Akce dne otevřených dveří 18.9. byla z bezpečnostních důvodů omezena pouze na horní úsek stavby 513.


17.9.2010 20:54:04
Profil
Autor

Příspěvky: 9161
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
mapman píše:
http://www.opd.cz/clanek/IN-LINE-na-Prazskem-okruhu píše:
IN-LINE na Pražském okruhu
Akce dne otevřených dveří 18.9. byla z bezpečnostních důvodů omezena pouze na horní úsek stavby 513.

Pražáci by si měli zajet do Ostravy a poptat se, jak se tehdá otevirála ostravská dálnice D47 (D1), na kterou se tam všichni těšili a užili si to- ;)

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


17.9.2010 21:10:41
Profil
 

Příspěvky: 536
Příspěvek Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
MPMP píše:
To je sice pravda, ale je to tak trochu demagogie. Např. nejkratší vzdálenost od D8 na D5 je tudy a je to 20,3 km, zatímco dnes povolená trasa přes Jižní spojku dělá 31,9km a nikdo proti timu neprotestuje. Jak to, když zákaz na Barrandovském mostě je najednou takový problém? Co myslíte?

:?: :?:
Vlákno je protestech lobby náklaďáků, ne? A na tu vaši úžasnou 20 km trasu nemohou ...


18.9.2010 0:48:37
Profil
 

Příspěvky: 2355
Příspěvek Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
GiuseppeS píše:
MPMP píše:
To je sice pravda, ale je to tak trochu demagogie. Např. nejkratší vzdálenost od D8 na D5 je tudy a je to 20,3 km, zatímco dnes povolená trasa přes Jižní spojku dělá 31,9km a nikdo proti timu neprotestuje. Jak to, když zákaz na Barrandovském mostě je najednou takový problém? Co myslíte?

:?: :?:
Vlákno je protestech lobby náklaďáků, ne? A na tu vaši úžasnou 20 km trasu nemohou ...
A o tom to právě je, proč za Barrandovský most tak horují a za zmíněnou trasu nikoliv? Ten zákaz tam přece ;) nebyl odjakživa.


19.9.2010 0:32:20
Profil
VIP

Příspěvky: 3229
Bydliště: Kladno
Příspěvek Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Tak dle ČT bude běžný provoz zahájen 20.9.2010 přesně ve 12:00. Jako předběžnou přípravu jsem založil příslušné vlákno, ať se nám zde nemíchají informace před zprovozněním se zkušenostmi z jízdy.

_________________
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!


19.9.2010 8:45:55
Profil
Autor

Příspěvky: 1626
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Sakra to je vláken o R1, že nevím kam s tím, tak teda sem:
Dokument o výstavbě jižní části Pražského okruhu (2010)
http://www.ceskedalnice.cz/video/r1-prazsky-okruh-2010


19.9.2010 12:53:17
Profil
VIP

Příspěvky: 3229
Bydliště: Kladno
Příspěvek Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Petr Pokorný píše:
Sakra to je vláken o R1, že nevím kam s tím, tak teda sem:
Dokument o výstavbě jižní části Pražského okruhu (2010)
http://www.ceskedalnice.cz/video/r1-prazsky-okruh-2010
Pěkné shrnutí. Ještě by to někde chtělo získat ta časosběrná videa a přehrát je trochu pomaleji. Doteď si pamatuji velice pěkné video z výsuvu konstrukce nad Rybným potokem na D8 a to z Lochkova kdyby bylo pomalejší by bylo také super. Stejně tak jako třeba z estakády nebo velkým MÚK...

_________________
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!


19.9.2010 15:10:41
Profil
 

Příspěvky: 3
Příspěvek Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Mohl by mi někdo zjistit proč budou na D1 u MUK Modletice směr Brno-Praha pouze 2 pruhy, což:
a) důsledkem budou neustále kolony směr Praha (nyní 10 km kolona!!)
b) na původní vizualizaci je vše řešeno 3 pruhy s připojením kolekoru.
Přestože jsem pravidelným čtenářem tuto změnu jsem zachytil až tento týden a nikdo se nad tím moc nepozastavil.


19.9.2010 19:04:01
Profil
 

Příspěvky: 3463
Příspěvek Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Hold Modletice je takové provizorium:)

Chybí dostavit kolektor směr Praha. Na to je potřeba zbořit most na 101 Říčany - Jesenice. Aby se dal zbořit je potřeba exit 8, aby se dalo kudy vést objížďku.....

Podrobne to tu uz zaznelo, ale v mnozství zpráv radostného očekávání to asi zaniklo.


19.9.2010 19:30:28
Profil
 

Příspěvky: 3
Příspěvek Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
A jde opravdu ten kolektor postavit bez zbourání pumpy? Tj. nebo je tento dočasný stav na příštích několik let?
Myslím, že to bude daleko větší katastrofa něž hojně diskutovaný SPořilovský masakr.....


19.9.2010 19:36:49
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 370 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Další




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz