Stránka 14 z 15

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Napsal: 20.9.2010 17:01:40
od Lenny
http://zpravy.idnes.cz/primy-prenos-klaus-a-spol-otevreli-prazsky-okruh-sledujte-prvni-auta-1k8-/domaci.asp?c=A100920_081710_domaci_jw píše:"Je pravdou, že čočku a sodu by si přednostně zasloužili manažeři, kteří se na tomto projektu historicky podepsali," dodal Barta.
Osobně si myslím, že je vrchol neslušnosti, nepoděkovat lidem za práci a ještě se vyjadřovat o lidech, kteří pro stavbu dělali maximum.

Jediný Klaus je charakter, který ví, co se sluší a patří. :kladivo:

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Napsal: 20.9.2010 17:08:47
od jonáš
No myslim že sám Bárta bude na tu "čočku a sodu" zralej hodně rychle 8-)

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Napsal: 20.9.2010 17:28:11
od vaclav
Lenny píše: Osobně si myslím, že je vrchol neslušnosti, nepoděkovat lidem za práci a ještě se vyjadřovat o lidech, kteří pro stavbu dělali maximum.

Jediný Klaus je charakter, který ví, co se sluší a patří. :kladivo:
souhlas, i kdyz klaus si mohl odpustit ten laciny vtip pro media o tom, ze se to stihlo jen tak tak.

je zajimave pozorovat a porovnavat kroky barty a figela.

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Napsal: 20.9.2010 17:30:42
od Martin z Ostravy
Sranda, jak to Bárta četl z toho papírku

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Napsal: 20.9.2010 17:38:24
od Sdsd
Od tý doby, co se vynalezli peníze, se neděkuje. :D

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Napsal: 20.9.2010 18:10:57
od Rallyman
Řekl bych zpoždění tak 20 let, ale díky konečně.

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Napsal: 20.9.2010 19:01:06
od MiKu
Na Holuba jsem se těšil :mrgreen:

Hlavně toto mě pobavilo...
Petr Holub píše:Nová dálnice má také přehnané dimenze. Například v úseku D1-Vestec byla navržena šířka 27,5 metru, i když pro provoz očekávaný do roku 2040 by stačilo 22,5 metru. Tím se spotřebovalo 18 procent betonu navíc.
:lol:

http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=134&t=2331

A ještě něco z aktualne.cz:
Auto je fetiš. Kdyby nebylo, ušetříme za Pražský okruh

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Napsal: 20.9.2010 19:14:16
od Lenny
Pan Holub vychází ze zprávy NKÚ, kde se to konstatovalo jako jeden ze závěrů, tuším že v roce 2005. Kdo ví, opraví mě.

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Napsal: 20.9.2010 19:19:00
od Martin z Ostravy
Holuba zastřelit, protože toto fakt není možné. :kladivo:

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Napsal: 20.9.2010 19:57:35
od adi88
No pan Holub je tak trošku exot, ale není sám... Doporučoval bych jako základní literaturu pro všechny novináře co píší o dálnicích aktualizovanou mapu a třeba tyhle stránky. Dnes v Mladé frontě vyšel článek, že Praha má obchvat ale jiná města pořád musí čekat, třeba Frýdek-Místek s dálnicí D47. Znalí se musí jen pousmát nad tím, že nám autor zprávy vnucuje názor že Praha zase všechno má a chudáci ze zbytku republiky nic. A to druhé, to radši nemluvit, když si někdo plete 8 se 7.

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Napsal: 20.9.2010 20:06:16
od Pjoter
Tak s tou šířkou 22,5m na hlavní trase je to samozdřejmě nesmysl. Je otázkou jestli je nutné, aby Vestecká spojka byla 27,5m jestli by zde nestačilo 22,5 popř. 24,5m. Největším zvěrstvem je ale Lochkovský most zde se dalo ušetřit tak 40%. Ta sranda s bouraním pilířů stála stovky milionů(kdy jsem v konečném důsledku nepochopil proč nemohly zůstat kolmé pilíře). Další věcí je, že tento most zbytečně prodražilo to že je do zatáčky.

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Napsal: 20.9.2010 20:11:41
od Majkii
Pjoter píše:Další věcí je, že tento most zbytečně prodražilo to že je do zatáčky.
To je asi právě proto, že nemohl být rovně...

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Napsal: 20.9.2010 20:40:38
od Pjoter
Majkii
A proč by nemohl být rovně? Stačilo přidat drobné esíčko ve směru od Ořechu. Podle mě si projektant stavěl pomníček a na cenu nehleděl.

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Napsal: 20.9.2010 21:02:11
od Mike
vaclav píše:a co na to jizni spojka??
no spíš shoda náhod
na D11n z Prahy za Benzinou převrácený kamion a u sjezdu z 510 zavřený nájezd, policie atak.
směr do centra nehoda na ŠR, takže kolona až k exitu 8

prostě reálná ukázka, jak budeme teď v téhle části jezdit

před Barrandovským mostem pak hlídka s Harleji, braly akorát kamiony bez návěsů (ale jel jsem tam v 10hod), překvapivě ve středním pruhu kolona armádních tater, asi má míň než 6tun :?

takže cesta do řeporují mi trvala 1:25hod
zpátky jsem jel přes letnou, most barikádníků, letňany a vinoř, doba jízdy 38min.

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Napsal: 20.9.2010 21:03:52
od Mike
trustno1 píše:Super, dívím se jen, že to nevedly Passat, ale staré Mondea?
sice má mázlou RZ, ale očekávám, že tam byli z Kongresové a tam jsou jen ST
tak asi proto
já naostro až ve st večer, zkusíme co ta liniovka umí ;)

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Napsal: 20.9.2010 21:16:41
od GiuseppeS
vaclav píše:http://www.novinky.cz/domaci/211874-pra ... amale.html

tak a ted sasci out, transit in.
Když jsem viděl ráno obvyklou kolonu nahoře na Slivenci, tak jsem si říkal, jestli to papaláši nemohli otevřít v neděli pozdě večer a v pondělí se už mohlo jet ... Ale jasně, šlo o OTEVŘENÍ ...

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Napsal: 20.9.2010 21:20:27
od Lenny
Mike píše:překvapivě ve středním pruhu kolona armádních tater, asi má míň než 6tun
A co můžou příslušníci PČR řidičům AČR, když se zeptám drze, nic. Jednou nás takhle zastavili za překročení rychlosti na dálnici s vojenským autobusem a řidičovi (o.z.) nic nemohli a jeli jsme dál v klidu.
Mike píše:sice má mázlou RZ, ale očekávám, že tam byli z Kongresové a tam jsou jen ST
tak asi proto
já naostro až ve st večer, zkusíme co ta liniovka umí ;)
Oni jsou všechna Mondea dislokovaná v Praze? Nebo i jinde?

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Napsal: 21.9.2010 2:45:46
od Klokan
Web píše:Kamínků byla spousta na asfaltových částech, řekl bych že to nikdo předem neuklízel.

Liniové řízení ukazovalo všude 100 :-/ Ale doufám, že to je jen pro první den.
Taky mne to množství "odletujícího bordelu" překvapilo (v sobotu na inlajnech jsem neměl pocit, že by to bylo až tak "zaneřáděné"), ale zase se mi nezdálo, že je mé čelní sklo v kritickém ohrožení. Šacuju, že za pár dní provozu se to samovolně vyčistí projíždějícími vozidly.

Já to jel včera až kolem půl sedmé večer (od Slivence po Modletice) -- těch 100km/h všude mne taky zamrzelo, sice bylo možno se "kochat, pane doktore" (limity dodržovala většina řidičů, spíš strach z represe, než kochání se, řekl bych), ale celá trasa od cholupického portálu až po Modletice by aspoň těch 120km/h v danou dobu určitě snesla. Tak doufejme, že se kvarteto dvou PaChů a dvou techniků v dohledovém centru teprve zajíždí :-)

Musím přiznat, že mne v danou podvečerní dobu překvapil docela silný provoz -- a to navíc předpokládám, že se tam ještě nenahrnuli všichni. Vsadil bych se, že u Slivence to do odbočováku na Barrandov tahalo určité procento osobáků, jimž ještě nedocvaklo, že už se smí rovně. Je asi fakt, že nárazové špunty (byť stále jedoucí konstantní rychlostí) se asi tvořily i kvůli onomu "kochání" a také proto, jak už psali mnozí předřečníci, že Češi prostě neumí jezdit ve třech pruzích, ve stoupacím cholupickém tunelu je to patrné až běda. I přesto mne ale hned po prvním průjezdu napadlo, že tohle se opravdu mělo realizovat jako třípruh v celé délce; uvidíme, co přinese praxe, ale něco mi říká, že až se za pár týdnů při prvních mrazících stane ťukačka, zůstane volný jen jeden pruh a celý SOKP se zastaví, tak se úvahy o tom, proč to není realizované v třípruhu, vynoří s mnohem větší intenzitou.

Potížemi také zavání modletický kruháč -- i v oněch cca 18.45h jsem si na konci 512 postál dobrých 7-10 minut, než jsem se přes kruháč prokopal směr Říčany (tam už to jelo vcelku plynule). Je fakt, že tam teď u zúžení dvou pruhů naházeli přenosné značení mírně chaoticky, muselo se to tam projíždět jak v kurzu autoškoly na hřišti mezi kuželama, což mnoho šoféru mátlo. O další české bolesti, tj. dlouhodobé neschopnosti pochopit pravidlo zipu, nemluvě -- přesto jsou a budou primární limity dané tím kruháčem, takže zlepšení v této části moc nečekám; možná spíš naopak.

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Napsal: 21.9.2010 5:27:15
od Mario
Liniové řízení je mimo provoz. Prej se teď za provozu bude ladit, měli strach že počítač může blbnout a dělat zmatky v dopravě. Tak snad za pár dnů to bude frčet..

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Napsal: 21.9.2010 8:00:15
od martin79
Tak jsem porovnal dojezdové časy Jižní Spojka - Barrandovský most dnes v 8:00 se stejnou dobou v posledních dvou týdnech http://pp21.cz/tmp/ttime/?10-09-21. Před otevřením okruhu se to pohybovalo mezi 16-20 minutami. Dnes ráno 8 minut. Vypadá to dobře ;) ... alespoň do doby než tam zavedou ten pruh pro autobusy :x

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Napsal: 21.9.2010 8:11:29
od martin79
obr píše:k signálům v tunelech - jsou tam GSM všechny české sítě ? a co radio ?
¨

Ano, u podobných instalací se operátoři dohodnou a staví se společný anténní systém, do kterého všichni připojí své technologie. Většinou se používá vyzařovací kabel a to je pěkně drahá sranda.

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Napsal: 21.9.2010 8:27:16
od miho
martin79 píše: ... alespoň do doby než tam zavedou ten pruh pro autobusy :x
Vždyť již bylo rozhodnuto, že pruh pro autobusy tam nebude a bylo to již tady:

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Napsal: 21.9.2010 8:36:10
od Bobek
Tak kdo ví, co se stane po volbách... nicméně dělat tam pruh pro autobus co 8 minut ve špičce je vysloveně blbost.

Jak tak koukám na výstupy čidel, tak to vypadá, že ranní špičku dnes 2 pruhy do Prahy na D1 zvládají.

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Napsal: 21.9.2010 8:42:11
od martin79
miho píše:
martin79 píše: ... alespoň do doby než tam zavedou ten pruh pro autobusy :x
Vždyť již bylo rozhodnuto, že pruh pro autobusy tam nebude a bylo to již tady:
Aha, tak to mi nějak uniklo. Byl by to opravdu totální nesmysl.

Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Napsal: 21.9.2010 8:48:54
od jonáš
Pjoter píše:Majkii
A proč by nemohl být rovně? Stačilo přidat drobné esíčko ve směru od Ořechu. Podle mě si projektant stavěl pomníček a na cenu nehleděl.
Tutově. Nebo mohl bejt rovnější a o kousek delší tunel docela bez mostu.