České dálnice > Diskusní fórum
http://forum.ceskedalnice.cz/

Zprovoznění jižní části (D1-D5)
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=60&t=241
Stránka 14 z 15

Autor:  Lenny [ 20.9.2010 18:01:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

http://zpravy.idnes.cz/primy-prenos-klaus-a-spol-otevreli-prazsky-okruh-sledujte-prvni-auta-1k8-/domaci.asp?c=A100920_081710_domaci_jw píše:
"Je pravdou, že čočku a sodu by si přednostně zasloužili manažeři, kteří se na tomto projektu historicky podepsali," dodal Barta.


Osobně si myslím, že je vrchol neslušnosti, nepoděkovat lidem za práci a ještě se vyjadřovat o lidech, kteří pro stavbu dělali maximum.

Jediný Klaus je charakter, který ví, co se sluší a patří. :kladivo:

Autor:  jonáš [ 20.9.2010 18:08:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

No myslim že sám Bárta bude na tu "čočku a sodu" zralej hodně rychle 8-)

Autor:  vaclav [ 20.9.2010 18:28:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Lenny píše:
Osobně si myslím, že je vrchol neslušnosti, nepoděkovat lidem za práci a ještě se vyjadřovat o lidech, kteří pro stavbu dělali maximum.

Jediný Klaus je charakter, který ví, co se sluší a patří. :kladivo:


souhlas, i kdyz klaus si mohl odpustit ten laciny vtip pro media o tom, ze se to stihlo jen tak tak.

je zajimave pozorovat a porovnavat kroky barty a figela.

Autor:  Martin z Ostravy [ 20.9.2010 18:30:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Sranda, jak to Bárta četl z toho papírku

Autor:  Sdsd [ 20.9.2010 18:38:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Od tý doby, co se vynalezli peníze, se neděkuje. :D

Autor:  Rallyman [ 20.9.2010 19:10:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Řekl bych zpoždění tak 20 let, ale díky konečně.

Autor:  MiKu [ 20.9.2010 20:01:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Na Holuba jsem se těšil :mrgreen:

Hlavně toto mě pobavilo...
Petr Holub píše:
Nová dálnice má také přehnané dimenze. Například v úseku D1-Vestec byla navržena šířka 27,5 metru, i když pro provoz očekávaný do roku 2040 by stačilo 22,5 metru. Tím se spotřebovalo 18 procent betonu navíc.

:lol:

http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=134&t=2331

A ještě něco z aktualne.cz:
Auto je fetiš. Kdyby nebylo, ušetříme za Pražský okruh

Autor:  Lenny [ 20.9.2010 20:14:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Pan Holub vychází ze zprávy NKÚ, kde se to konstatovalo jako jeden ze závěrů, tuším že v roce 2005. Kdo ví, opraví mě.

Autor:  Martin z Ostravy [ 20.9.2010 20:19:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Holuba zastřelit, protože toto fakt není možné. :kladivo:

Autor:  adi88 [ 20.9.2010 20:57:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

No pan Holub je tak trošku exot, ale není sám... Doporučoval bych jako základní literaturu pro všechny novináře co píší o dálnicích aktualizovanou mapu a třeba tyhle stránky. Dnes v Mladé frontě vyšel článek, že Praha má obchvat ale jiná města pořád musí čekat, třeba Frýdek-Místek s dálnicí D47. Znalí se musí jen pousmát nad tím, že nám autor zprávy vnucuje názor že Praha zase všechno má a chudáci ze zbytku republiky nic. A to druhé, to radši nemluvit, když si někdo plete 8 se 7.

Autor:  Pjoter [ 20.9.2010 21:06:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Tak s tou šířkou 22,5m na hlavní trase je to samozdřejmě nesmysl. Je otázkou jestli je nutné, aby Vestecká spojka byla 27,5m jestli by zde nestačilo 22,5 popř. 24,5m. Největším zvěrstvem je ale Lochkovský most zde se dalo ušetřit tak 40%. Ta sranda s bouraním pilířů stála stovky milionů(kdy jsem v konečném důsledku nepochopil proč nemohly zůstat kolmé pilíře). Další věcí je, že tento most zbytečně prodražilo to že je do zatáčky.

Autor:  Majkii [ 20.9.2010 21:11:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Pjoter píše:
Další věcí je, že tento most zbytečně prodražilo to že je do zatáčky.


To je asi právě proto, že nemohl být rovně...

Autor:  Pjoter [ 20.9.2010 21:40:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Majkii
A proč by nemohl být rovně? Stačilo přidat drobné esíčko ve směru od Ořechu. Podle mě si projektant stavěl pomníček a na cenu nehleděl.

Autor:  Mike [ 20.9.2010 22:02:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

vaclav píše:
a co na to jizni spojka??

no spíš shoda náhod
na D11n z Prahy za Benzinou převrácený kamion a u sjezdu z 510 zavřený nájezd, policie atak.
směr do centra nehoda na ŠR, takže kolona až k exitu 8

prostě reálná ukázka, jak budeme teď v téhle části jezdit

před Barrandovským mostem pak hlídka s Harleji, braly akorát kamiony bez návěsů (ale jel jsem tam v 10hod), překvapivě ve středním pruhu kolona armádních tater, asi má míň než 6tun :?

takže cesta do řeporují mi trvala 1:25hod
zpátky jsem jel přes letnou, most barikádníků, letňany a vinoř, doba jízdy 38min.

Autor:  Mike [ 20.9.2010 22:03:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

trustno1 píše:
Super, dívím se jen, že to nevedly Passat, ale staré Mondea?

sice má mázlou RZ, ale očekávám, že tam byli z Kongresové a tam jsou jen ST
tak asi proto
já naostro až ve st večer, zkusíme co ta liniovka umí ;)

Autor:  GiuseppeS [ 20.9.2010 22:16:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

vaclav píše:
http://www.novinky.cz/domaci/211874-prazsky-okruh-se-otevrel-mel-ale-namale.html

tak a ted sasci out, transit in.


Když jsem viděl ráno obvyklou kolonu nahoře na Slivenci, tak jsem si říkal, jestli to papaláši nemohli otevřít v neděli pozdě večer a v pondělí se už mohlo jet ... Ale jasně, šlo o OTEVŘENÍ ...

Autor:  Lenny [ 20.9.2010 22:20:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Mike píše:
překvapivě ve středním pruhu kolona armádních tater, asi má míň než 6tun

A co můžou příslušníci PČR řidičům AČR, když se zeptám drze, nic. Jednou nás takhle zastavili za překročení rychlosti na dálnici s vojenským autobusem a řidičovi (o.z.) nic nemohli a jeli jsme dál v klidu.

Mike píše:
sice má mázlou RZ, ale očekávám, že tam byli z Kongresové a tam jsou jen ST
tak asi proto
já naostro až ve st večer, zkusíme co ta liniovka umí ;)


Oni jsou všechna Mondea dislokovaná v Praze? Nebo i jinde?

Autor:  Klokan [ 21.9.2010 3:45:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Web píše:
Kamínků byla spousta na asfaltových částech, řekl bych že to nikdo předem neuklízel.

Liniové řízení ukazovalo všude 100 :-/ Ale doufám, že to je jen pro první den.


Taky mne to množství "odletujícího bordelu" překvapilo (v sobotu na inlajnech jsem neměl pocit, že by to bylo až tak "zaneřáděné"), ale zase se mi nezdálo, že je mé čelní sklo v kritickém ohrožení. Šacuju, že za pár dní provozu se to samovolně vyčistí projíždějícími vozidly.

Já to jel včera až kolem půl sedmé večer (od Slivence po Modletice) -- těch 100km/h všude mne taky zamrzelo, sice bylo možno se "kochat, pane doktore" (limity dodržovala většina řidičů, spíš strach z represe, než kochání se, řekl bych), ale celá trasa od cholupického portálu až po Modletice by aspoň těch 120km/h v danou dobu určitě snesla. Tak doufejme, že se kvarteto dvou PaChů a dvou techniků v dohledovém centru teprve zajíždí :-)

Musím přiznat, že mne v danou podvečerní dobu překvapil docela silný provoz -- a to navíc předpokládám, že se tam ještě nenahrnuli všichni. Vsadil bych se, že u Slivence to do odbočováku na Barrandov tahalo určité procento osobáků, jimž ještě nedocvaklo, že už se smí rovně. Je asi fakt, že nárazové špunty (byť stále jedoucí konstantní rychlostí) se asi tvořily i kvůli onomu "kochání" a také proto, jak už psali mnozí předřečníci, že Češi prostě neumí jezdit ve třech pruzích, ve stoupacím cholupickém tunelu je to patrné až běda. I přesto mne ale hned po prvním průjezdu napadlo, že tohle se opravdu mělo realizovat jako třípruh v celé délce; uvidíme, co přinese praxe, ale něco mi říká, že až se za pár týdnů při prvních mrazících stane ťukačka, zůstane volný jen jeden pruh a celý SOKP se zastaví, tak se úvahy o tom, proč to není realizované v třípruhu, vynoří s mnohem větší intenzitou.

Potížemi také zavání modletický kruháč -- i v oněch cca 18.45h jsem si na konci 512 postál dobrých 7-10 minut, než jsem se přes kruháč prokopal směr Říčany (tam už to jelo vcelku plynule). Je fakt, že tam teď u zúžení dvou pruhů naházeli přenosné značení mírně chaoticky, muselo se to tam projíždět jak v kurzu autoškoly na hřišti mezi kuželama, což mnoho šoféru mátlo. O další české bolesti, tj. dlouhodobé neschopnosti pochopit pravidlo zipu, nemluvě -- přesto jsou a budou primární limity dané tím kruháčem, takže zlepšení v této části moc nečekám; možná spíš naopak.

Autor:  Mario [ 21.9.2010 6:27:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Liniové řízení je mimo provoz. Prej se teď za provozu bude ladit, měli strach že počítač může blbnout a dělat zmatky v dopravě. Tak snad za pár dnů to bude frčet..

Autor:  martin79 [ 21.9.2010 9:00:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Tak jsem porovnal dojezdové časy Jižní Spojka - Barrandovský most dnes v 8:00 se stejnou dobou v posledních dvou týdnech http://pp21.cz/tmp/ttime/?10-09-21. Před otevřením okruhu se to pohybovalo mezi 16-20 minutami. Dnes ráno 8 minut. Vypadá to dobře ;) ... alespoň do doby než tam zavedou ten pruh pro autobusy :x

Autor:  martin79 [ 21.9.2010 9:11:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

obr píše:
k signálům v tunelech - jsou tam GSM všechny české sítě ? a co radio ?
¨

Ano, u podobných instalací se operátoři dohodnou a staví se společný anténní systém, do kterého všichni připojí své technologie. Většinou se používá vyzařovací kabel a to je pěkně drahá sranda.

Autor:  miho [ 21.9.2010 9:27:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

martin79 píše:
... alespoň do doby než tam zavedou ten pruh pro autobusy :x

Vždyť již bylo rozhodnuto, že pruh pro autobusy tam nebude a bylo to již tady:

Autor:  Bobek [ 21.9.2010 9:36:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Tak kdo ví, co se stane po volbách... nicméně dělat tam pruh pro autobus co 8 minut ve špičce je vysloveně blbost.

Jak tak koukám na výstupy čidel, tak to vypadá, že ranní špičku dnes 2 pruhy do Prahy na D1 zvládají.

Autor:  martin79 [ 21.9.2010 9:42:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

miho píše:
martin79 píše:
... alespoň do doby než tam zavedou ten pruh pro autobusy :x

Vždyť již bylo rozhodnuto, že pruh pro autobusy tam nebude a bylo to již tady:


Aha, tak to mi nějak uniklo. Byl by to opravdu totální nesmysl.

Autor:  jonáš [ 21.9.2010 9:48:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)

Pjoter píše:
Majkii
A proč by nemohl být rovně? Stačilo přidat drobné esíčko ve směru od Ořechu. Podle mě si projektant stavěl pomníček a na cenu nehleděl.

Tutově. Nebo mohl bejt rovnější a o kousek delší tunel docela bez mostu.

Stránka 14 z 15 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/