|
Právě je 6.3.2021 6:26:06
|
Zobrazit aktivní témata | Zobrazit nové příspěvky
Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Autor |
Zpráva |
obr
Příspěvky: 768
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?c=A10 ... domaci_mad Martin Komárek - Půlka je dobrá, celý okruh by byl lepší Ministr Bárta sice při otevření okruhu servíroval čočku, aby podtrhl, jak se bude šetřit. Ale stejně to byla velká sláva, i pan prezident si zařečnil, škoda jen, že se jí pan primátor Bém dožil už jen jako politická polomrtvola. Na tom, že Praha bude o něco průjezdnější, má totiž zásluhu právě on. Celý okruh nestojí z těchto důvodů: Zaprvé: Vedení státu a hlavního města byla v 90. letech předvídavá asi jako Švejk, který na začátku první světové války věštil vojnu s Turkem. Nedokázala si dát dohromady dvě a dvě: vzrůstající bohatství obyvatel, nízké ceny ojetin a zároveň otevření se Evropě učiní ze stále socialistických silnic smrtící parkoviště. Na stavbu nových nebyly vyčleněny peníze, nebylo hlasitě voláno na Západ o výhodné půjčky. Zadruhé: Na přelomu století bylo už vše jasné. A bylo i dost peněz, neb přišel hospodářský boom a otevřela se i ruka Bruselu. Jenže Zemanova a po ní následující tři socialistické vlády se na stavbu dálnic doslova vykašlaly. A Topolánek, který věděl, že se stavět mají? Svěřil je Řebíčkovi, což je ještě větší zločin. Zatřetí: Zelení remcalové vycházejí ze dvou premis: sysel je cennější než člověk a auto je největším nepřítelem sysla. Jako řada fanatiků jsou ovšem obmyslní. Na ochranu sysla před člověkem se občas k něčemu přivazují. Zjistili však, že nejúčinnější je přivázat se k paragrafu. Úřady ve spleti nepochopitelných povolení, podpovolení a razítek dělají chyby, ať už z neschopnosti nebo prostě proto, že chyby nelze neudělat. A fanatici toho do mrti využijí spoléhajíce navíc na pomalost soudů. Začtvrté: Občanští remcalové mají ještě povedenější heslo než zelení. Zní: Ať se soused klidně udusí, jen když dálnice nepovede kolem mé haciendy. Využívání nátlakových akcí a soudních obstrukcí okoukali od zelených. Zapáté: Spekulanti na rozdíl od dříve zmíněných sledují svůj prospěch. Prostě pozemky lacino skupují, aby je mohli prodat draho. A stát proti nim nedokáže zasáhnout. Je tedy skoro zázrak, že se otevřela aspoň půlka okruhu a staví se i další dálnice, které časem ulehčí život a podnikání i slušným obyvatelům jiných měst. Neschopnost, remcalství a vypočítavost však kvetou dál. Dokud nebudou aspoň z poloviny omezeny, budou se dálnice dál stavět jen napůl.
|
21.9.2010 10:37:58 |
|
 |
jonáš
Příspěvky: 4087
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Zemanova a po ní následující tři socialistické vlády se na stavbu dálnic doslova vykašlaly a za tim oučelem založily a financovaly SFDI .. jasná věc. Aspoň pro svazáka Komárka z mladý Fronty. Předchozí vlády nic netušily, tak jsou omluveny. 
|
21.9.2010 10:41:02 |
|
 |
adamos
Příspěvky: 1612 Bydliště: D1, 2,78 km
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Stříhači pásky byli tři, nůžek bylo šest. Jestli se takhle nakupuje i materiál a práce na samotnou stavbu....
_________________ Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.
|
21.9.2010 10:59:17 |
|
 |
Majkii
Příspěvky: 2132 Bydliště: SV Čechy
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
jonáš píše: Pjoter píše: Majkii A proč by nemohl být rovně? Stačilo přidat drobné esíčko ve směru od Ořechu. Podle mě si projektant stavěl pomníček a na cenu nehleděl. Tutově. Nebo mohl bejt rovnější a o kousek delší tunel docela bez mostu. A určitě by to vyšlo bez jiných problémů? Já myslím, že už se to tady někde probíralo...?r
_________________ wazer.cz Pište česky, prosím!
|
21.9.2010 12:04:20 |
|
 |
adamos
Příspěvky: 1612 Bydliště: D1, 2,78 km
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Majkii píše: jonáš píše: Pjoter píše: Majkii A proč by nemohl být rovně? Stačilo přidat drobné esíčko ve směru od Ořechu. Podle mě si projektant stavěl pomníček a na cenu nehleděl. Tutově. Nebo mohl bejt rovnější a o kousek delší tunel docela bez mostu. A určitě by to vyšlo bez jiných problémů? Já myslím, že už se to tady někde probíralo...?r Říkalo se, že esíčko mezi Slivencem a Radotínem je z důvodu nabrání vejšky. Možná jsme mohli mít okruh bez Lochkovského mostu, ale s estakádou Radotín o 10 metrů vyšší....
_________________ Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.
|
21.9.2010 12:24:51 |
|
 |
Dusanh
Příspěvky: 680
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
adamos píše: Stříhači pásky byli tři, nůžek bylo šest. Jestli se takhle nakupuje i materiál a práce na samotnou stavbu.... No, asi bylo původně objednáno i pro Brunclíka a taky se možná počítalo i Rathem, vzhledem k tomu, že obchvat částečně vede přes jeho protektorath...
|
21.9.2010 12:38:42 |
|
 |
Standa
Příspěvky: 3705 Bydliště: Praha
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Dusanh píše: adamos píše: Stříhači pásky byli tři, nůžek bylo šest. Jestli se takhle nakupuje i materiál a práce na samotnou stavbu.... No, asi bylo původně objednáno i pro Brunclíka a taky se možná počítalo i Rathem, vzhledem k tomu, že obchvat částečně vede přes jeho protektorath... Teď už jenom zjistit, kdo je ten tajemný šestý střihač, co se nakonec nezúčastnil  ...
|
21.9.2010 12:59:41 |
|
 |
adamos
Příspěvky: 1612 Bydliště: D1, 2,78 km
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
pavel.hrdina píše: Tak mam cerstve zpravy od mapmana - Kasme byl uplne prvni auto za zavadecim vozidlem a tocil video, tak se s nama urcite pozdeji podeli. Dokonce prej i maval  Jestli si někdo zasloužil jet na R1 jako první, pak to byl právě Kasme - za vytrvalost a dochvilnost, s kterou nás zásobuje duševní potravou. Kód:
_ __ _____ _ _ _ _ | |/ / | __ \ | | (_) | | | | ' / __ _ ___ _ __ ___ ___ | | | | _V_| | ___ _ _ ___ _ __ ___ ___| | | | < / _` / __| '_ ` _ \ / _ \ | | | |/ _ \ |/ / | | | |/ _ \ '_ ` _ \ / _ \ | | | . \ (_| \__ \ | | | | | __/_ | |__| | __/ <| |_| | | __/ | | | | | __/_|_| |_|\_\__,_|___/_| |_| |_|\___( ) |_____/ \___|_|\_\\__,_| |\___|_| |_| |_|\___(_|_) |/ _/ | |__/
_________________ Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.
|
21.9.2010 13:09:20 |
|
 |
MPMP
Příspěvky: 2695
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
A nebo se počítalo s "turbo verzí", kdy všichni 3 "střihači" střihnou naráz oběma rukama. 
|
21.9.2010 13:10:03 |
|
 |
jonáš
Příspěvky: 4087
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
adamos píše: Říkalo se, že esíčko mezi Slivencem a Radotínem je z důvodu nabrání vejšky. Možná jsme mohli mít okruh bez Lochkovského mostu, ale s estakádou Radotín o 10 metrů vyšší.... Řikalo se, ale radši se kouknu na mapu. Pláň nad Lochkovem 350 m, portál 260 m, přímá čára 2,8 km .. 32 promile. Ono by to ale stejně bylo v mírnějšim esíčku, takže pod 3% by se to vlezlo. Současnej tunel má 1,6 km s převýšenim přes 50 m, takže asi tak. Ale pomník pěknej, kdo by na to rád nepřispěl. Snad se ty díry podaří opravit 
|
21.9.2010 13:14:58 |
|
 |
Kubajsu
Příspěvky: 1258 Bydliště: Praha
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
jonáš píše: Řikalo se, ale radši se kouknu na mapu. Pláň nad Lochkovem 350 m, portál 260 m, přímá čára 2,8 km .. 32 promile. Ono by to ale stejně bylo v mírnějšim esíčku, takže pod 3% by se to vlezlo. Současnej tunel má 1,6 km s převýšenim přes 50 m, takže asi tak. Ale pomník pěknej, kdo by na to rád nepřispěl. Snad se ty díry podaří opravit  Dost pochybuju, že byl Lochkovskej most dražší než 1,2 km dlouhej tunel... Navíc svislé pilíře se stavěly kvůli změně z ocelového na ocelovo/betonový most. V původní verzi vůbec být neměly. Osobně se mi také šikmé pilíře líbí mnohem víc než obyčejné svislé a přeci jen by takto výrazná stavba měla k něčemu vypadat...
|
21.9.2010 13:27:00 |
|
 |
Pepino_82
Příspěvky: 63 Bydliště: SOKP 512
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Už se jede normálně max 130 km/hod,kromě tunelu a estakády. A co ty hupy ve směru D1-D5 na mostě přes Dobřejovický potok,ty se srovnají??
|
21.9.2010 13:34:48 |
|
 |
MPMP
Příspěvky: 2695
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Pepino_82 píše: Už se jede normálně max 130 km/hod,kromě tunelu a estakády. A co ty hupy ve směru D1-D5 na mostě přes Dobřejovický potok,ty se srovnají?? Trošičku se vyjezdí a potom se opravou srovnají, ne? (Fuj, to je ode mě ale ošklivý postoj  )
|
21.9.2010 13:36:14 |
|
 |
Pepino_82
Příspěvky: 63 Bydliště: SOKP 512
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Jinak moc se infotabule a liniové řízení nevyužívají, na 512 před MUK Jesenice práce na silnici a odstavený kamion a v Lochkovským tunelu ve stoupání odstavený nákladní vůz,snížena rychlost na 60 a zavřený pravý pruh,na 515 ve směru 514 taktéž práce na silnici a na infopanelech nic
|
21.9.2010 13:38:45 |
|
 |
Standa
Příspěvky: 3705 Bydliště: Praha
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Kubajsu píše: ...Dost pochybuju, že byl Lochkovskej most dražší než 1,2 km dlouhej tunel... Navíc svislé pilíře se stavěly kvůli změně z ocelového na ocelovo/betonový most. V původní verzi vůbec být neměly. Osobně se mi také šikmé pilíře líbí mnohem víc než obyčejné svislé a přeci jen by takto výrazná stavba měla k něčemu vypadat... To mně se ten most taky moc líbí, ale kdyby za ty peníze mohl být navíc ještě jeden menší třeba někde na 511, asi bych se nějak vyrovnal i s rovnými pilíři... Ovšem stavař nejsem, takže to "kdyby" je hodně podmiňovací.
|
21.9.2010 13:39:28 |
|
 |
jonáš
Příspěvky: 4087
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Kubajsu píše: Dost pochybuju, že byl Lochkovskej most dražší než 1,2 km dlouhej tunel... Navíc svislé pilíře se stavěly kvůli změně z ocelového na ocelovo/betonový most. V původní verzi vůbec být neměly. Osobně se mi také šikmé pilíře líbí mnohem víc než obyčejné svislé a přeci jen by takto výrazná stavba měla k něčemu vypadat... Nikdo taky neřikal, že by celý 3 km musely jít tunelem. No je to jednou, už to máme postavený a jedem, ono se to v celkovym deficitu ztratí. Akorát policajti a hasiči to prej nebudou chtít platit, dneska to na Letný řikali.
|
21.9.2010 13:41:44 |
|
 |
Kubajsu
Příspěvky: 1258 Bydliště: Praha
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Standa píše: To mně se ten most taky moc líbí, ale kdyby za ty peníze mohl být navíc ještě jeden menší třeba někde na 511, asi bych se nějak vyrovnal i s rovnými pilíři... Ovšem stavař nejsem, takže to "kdyby" je hodně podmiňovací. Jsem toho názoru, že to co je vidět, by mělo mít taky nějakou estetickou hodnotu. Na druhou stranu bych si dokázal představit Blanku patrovou v jedné tunelové troubě (bylo to někde tady na fóru v tunelových stavbách, je to někde v Paříži takhle). Náklaďáky tam mají mít stejně zákaz, tak by snad průjezdná výška 2m mohla stačit a dost by se ušetřilo...
|
21.9.2010 13:49:53 |
|
 |
Dusanh
Příspěvky: 680
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Citace: Jsem toho názoru, že to co je vidět, by mělo mít taky nějakou estetickou hodnotu. Na druhou stranu bych si dokázal představit Blanku patrovou v jedné tunelové troubě (bylo to někde tady na fóru v tunelových stavbách, je to někde v Paříži takhle). Náklaďáky tam mají mít stejně zákaz, tak by snad průjezdná výška 2m mohla stačit a dost by se ušetřilo... A hasiči by tam šli pěšky? 
|
21.9.2010 13:54:42 |
|
 |
obr
Příspěvky: 768
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
jednak už tyhle řeči jsou "po sezoně" a druhak, aby byly seriozní bylo by třeba předložit konkrétní nabídku, což je taky po sezoně. Jen ty řeči odpovídají takovému tomu "po bitvě generálem", případně řemeslnickému "kterej blbec to dělal přede mnou..". Mě obvykle manželka po koupi nebo prodeji také vykládá, že jsem to mohl udělat lépe - když je to aktuální, je potichu. Cena čehokoliv se stanovuje objektivně na trhu, v konkurenci - uvidíme na dalších stavbách.
|
21.9.2010 14:19:00 |
|
 |
mapman
Autor
Příspěvky: 5040
|
 Re: Zprovoznění jižní části (D1-D5)
Tak okruh máme zprovozněn, téma zamykám, další pokračování tady: viewtopic.php?f=60&t=2328&start=25
|
21.9.2010 14:21:34 |
|
|
Zobrazit aktivní témata | Zobrazit nové příspěvky
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|