[D0] 515 Slivenec - Třebonice
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Pro to rozšíření, které se nebude konat?
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
To rozšíření bude, jen je zahrnuto v jiné akci - není součástí 515ky.
Nový most bude mít hlavní pole délky 41,5 m, starý most měl hlavní pole jen 34,5 m, pod něj se šestipruh s připojovákem nevešel.
Šířka nového mostu bude zatím stejná, tj. 11,65 m na pěti podélných nosnících v hlavním poli, bude ale postaven tak, aby se při zachování provozu dal doplnit o další dva nosníky a rozšířit tak na 15,1 m. To umožní sjíždět od Plzně na Barrandov ve dvou pruzích.
Nový most bude mít hlavní pole délky 41,5 m, starý most měl hlavní pole jen 34,5 m, pod něj se šestipruh s připojovákem nevešel.
Šířka nového mostu bude zatím stejná, tj. 11,65 m na pěti podélných nosnících v hlavním poli, bude ale postaven tak, aby se při zachování provozu dal doplnit o další dva nosníky a rozšířit tak na 15,1 m. To umožní sjíždět od Plzně na Barrandov ve dvou pruzích.
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Průběžné tři pruhy ve směru z 514 na 515?
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Tak teď se to trochu zamotalo do sebe .. Předpokládám, že mapman má na mysli, že most umožní dostavbu na větší šířku mostu, aby mohl nést 1 pruh pro Barandov>D4 a 2 pruhy pro D5>Barandov. To je ok. Rozšíření mostu předpokládám také umožní vést na D0 3+3 pruhy + jeden připojovák pro Barandov>D4. Ještě aby ne, když se staví znovu.
Ale bude součástí rozšíření D0 Slivenec-D5 na 6-pruh i rozšíření vozovky tak, aby 3 pruhy od D4 mohly volně pokračovat dál k D5 ? Nebo to je součástí jiné akce ? Jaké případně ? Resp. proč to není dohromady, když se bude jednou rozkopávat Ať rozšíření bude nebo ne, důležité je mít 2-pruhové D5-Barandov, což vypadá, že bude určitě podle EIA.
Edit: no tak alespoň, že to mají v plánu. Mohl bys prosím být konkrétnější, co to má být za akci, resp. jestli bude časově sladěna s rozšířením na 6-pruh ? Protože samotné zkapacitnění počítá s 2 pruhy z 514 + 2 pruhy z Barandova, ale my potřebujeme 5 pruhů protože čím víc pruhů, tím víc ...
Ale bude součástí rozšíření D0 Slivenec-D5 na 6-pruh i rozšíření vozovky tak, aby 3 pruhy od D4 mohly volně pokračovat dál k D5 ? Nebo to je součástí jiné akce ? Jaké případně ? Resp. proč to není dohromady, když se bude jednou rozkopávat Ať rozšíření bude nebo ne, důležité je mít 2-pruhové D5-Barandov, což vypadá, že bude určitě podle EIA.
Edit: no tak alespoň, že to mají v plánu. Mohl bys prosím být konkrétnější, co to má být za akci, resp. jestli bude časově sladěna s rozšířením na 6-pruh ? Protože samotné zkapacitnění počítá s 2 pruhy z 514 + 2 pruhy z Barandova, ale my potřebujeme 5 pruhů protože čím víc pruhů, tím víc ...
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Aktuální stav na Slivenci okem kamery:
- směr Brno
https://youtu.be/Z-lggUQ3jyA?t=101
- směr Plzeň
https://youtu.be/JPhjjAmf5GY
- směr Brno
https://youtu.be/Z-lggUQ3jyA?t=101
- směr Plzeň
https://youtu.be/JPhjjAmf5GY
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Tak to neni dobra zprava. Jak to u nas tak chodi, jakmile se neco nepostavi rovnou, tak za par let nejakeho chytraka napadne, ze 15.1m uz neni dle nove normy a bude se stavet fungl novy most s hlavnim polem delky 41.8m a sirkou 15.2m.mapman píše:To rozšíření bude, jen je zahrnuto v jiné akci - není součástí 515ky.
Nový most bude mít hlavní pole délky 41,5 m, starý most měl hlavní pole jen 34,5 m, pod něj se šestipruh s připojovákem nevešel.
Šířka nového mostu bude zatím stejná, tj. 11,65 m na pěti podélných nosnících v hlavním poli, bude ale postaven tak, aby se při zachování provozu dal doplnit o další dva nosníky a rozšířit tak na 15,1 m. To umožní sjíždět od Plzně na Barrandov ve dvou pruzích.
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
V novém letáku jsem si všiml odstavce o tichém asfaltu - možná to tam už bylo i v předchozích verzích. To znamená, že beton z rekonstrukce z roku 2010 půjde pryč?
Výstavbou protihluko-vých stěn a položením tichého asfaltu se sníží hluková zátěž z provo-zu D0, čímž se zlepší životní podmínky oby-vatel přilehlých čtvrtí.
Výstavbou protihluko-vých stěn a položením tichého asfaltu se sníží hluková zátěž z provo-zu D0, čímž se zlepší životní podmínky oby-vatel přilehlých čtvrtí.
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Nevíte někdo, kdy bude uveden do provozu nový most na Exitu 16? Vypadá to, že už se finišuje.
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Potvrzuju, dnes odpoledne už jsem projel.
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
V říjnovém letáku snad poprvé vidím úpravu tabulky s termíny, která počítá již se společným povolením, místo klasického UR a SP
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/505 ... itneni.pdf
A jinak nevím, jestli jsem to někde už přehlédl, ale ani v letáku není zmínka .. ale není tohle náhodou stanovisko EIA ??
http://m.jinocany.cz/assets/File.ashx?i ... enty=13710
Nebo se musí počkat ještě na nějaké záležitosti, aby EIA byla "komplet" ?
"Pobavilo" mě např. vyjádření MČ-Řeporyje:
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/505 ... itneni.pdf
A jinak nevím, jestli jsem to někde už přehlédl, ale ani v letáku není zmínka .. ale není tohle náhodou stanovisko EIA ??
http://m.jinocany.cz/assets/File.ashx?i ... enty=13710
Nebo se musí počkat ještě na nějaké záležitosti, aby EIA byla "komplet" ?
"Pobavilo" mě např. vyjádření MČ-Řeporyje:
MČ Praha Řeporyje by uvítala výraznou podporu hromadné dopravy a individuální dopravy nezávislé na fosilních palivech, přičemž klíčové je zlepšení spolupráce mezi Středočeským krajem a HMP. MČ Praha Řeporyje deklaruje, že D0 je primárně okruh kolem HMP sloužící obslužnosti HMP a přilehlých obcí Středočeského kraje. Svou koncepcí rozhodně nemůže suplovat tranzitní osu pro kamionovou dopravu v celoevropském systému. Z toho důvodu MČ požaduje za zásadní vypracování studie/projektu velkého obchvatu Prahy dále od hlavního města mimo zástavbu.
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Ale buď v klidu Arame, vždyť tu máme Aglomerační okruh. A studie = reálná akce v nedohlednu...
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Tak to, ze jim tam neco sypou do vodovodu je jasne uz delsi dobu.Praha Řeporyje deklaruje, že D0 je primárně okruh kolem HMP sloužící obslužnosti HMP a přilehlých obcí Středočeského kraje. Svou koncepcí rozhodně nemůže suplovat tranzitní osu pro kamionovou dopravu v celoevropském systému.
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Tak nějak.
Kote, jaké studie ? Tady je to podle všeho přecejen už "za studiemi"
Kote, jaké studie ? Tady je to podle všeho přecejen už "za studiemi"
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Arame, je to poslední věta tebou uvedené citace nad tvými zvracejícími smajlíky...
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Jo takhle, já myslel, že mluvíš konkrétně o nějakých studiích .. Tak je pravda, že třeba magistrát by mohl nějaké vypsat, dlouho žádnou nedělali ..
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
A proč by měl Pražský magistrát vypisovat studii na aglomerační okruh s kterým nemá nic společného (kromě toho že má vést kolem Prahy)?
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Takže nově bude 3+3, ale kočkopes s múk Chrášťany a múk Třebonice, která se tam nevejde už teď, se jen změní na psokočku?
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
MÚK Chrášťany se snad povede zrušit v rámci přestavby MÚK Třebonice...
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Je ale divné, že stanovisko není na portálu cenia, přitom časově to odpovídáAram96 píše: A jinak nevím, jestli jsem to někde už přehlédl, ale ani v letáku není zmínka .. ale není tohle náhodou stanovisko EIA ??
http://m.jinocany.cz/assets/File.ashx?i ... enty=13710
Nebo se musí počkat ještě na nějaké záležitosti, aby EIA byla "komplet" ?
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Co se má přestavovat na MÚK Třebonice ? Měl jsem za to, že po dostavbě napojení této MÚK na ulici Na Radosti (na místní síť) tam už nic k dodělávání a předělávání není ....mapman píše:MÚK Chrášťany se snad povede zrušit v rámci přestavby MÚK Třebonice...
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Stránka 11 tohoto tématu. Tedy doufám, že něco v tom smyslu alespoň.
Za mě je tohle jedna z nejhorších dálničních křižovatek v ČR, které potřebují přestavbu a to zásadní.
Za mě je tohle jedna z nejhorších dálničních křižovatek v ČR, které potřebují přestavbu a to zásadní.
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
To můžeme pak rovnou přestavět polovinu dálniční sítě. Samozřejmě, že je toho spousta špatně a nedokonale, některé věci se tak rovnou projektují i dnes - viz třeba podivná křižovatka u Přerova, ale že by bylo potřeba přestavovat něco co funguje ? Byť třeba ne úplně dokonale ? A to v situaci, kdy nám toho spousta chybí úplně ? To fakt není na místě.
To je absurdita, jako mít půlku domu na úrovni a ještě jí vypilávat k dokonalosti dalšíma přestavbama a druhou polovinu obytný části domu nechat hnít bez údržby a mít tam chlív kde běhají potkani. A přitom bydlet v obou částech .......
Nejdřív je potřeba dořešit celek.
Ta křižovatka normálně funguje, jediné co by potřebovalo reálně zkapacitnit je směr Plzeň - Brno a to by mělo jít relativně snadno.
To je absurdita, jako mít půlku domu na úrovni a ještě jí vypilávat k dokonalosti dalšíma přestavbama a druhou polovinu obytný části domu nechat hnít bez údržby a mít tam chlív kde běhají potkani. A přitom bydlet v obou částech .......
Nejdřív je potřeba dořešit celek.
Ta křižovatka normálně funguje, jediné co by potřebovalo reálně zkapacitnit je směr Plzeň - Brno a to by mělo jít relativně snadno.
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
I když jsem zarytým odpůrcem toho paskvilu u Přerova (obdobně MÚK Plotiště, nebo plánovaná D52xD2), tak tohle srovnávat přece jen úplně nejde. Já osobně kdykoli jsem jel na Plzeň, tak průjezd po té polopřímé rampě je naprosté utrpení, pro kamiony určitě ještě horší. Zpět zase problém vejít se do odbočováku při dodržení minimální vzdálenosti od vozidla přede mnou. Prostě křižovatka pro nejspíš nejvytíženější tranzitní tah u nás takhle vypadat opravdu nemůže. Ona intenzitami víceméně kříží dvě 6-pruhové komunikace, tam mají být odbočováky/připojováky x set metrů a pořád dva, plus samozřejmě alespoň nějaké použitelné poloměry
Těch křižovatek by si zasloužilo určitě u nás přestavět více, nicméně tahle je prostě potřeba z důvodů i kapacitních. Třeba Sedlice jsou spíše kvůli plynulosti, bezpečnosti či komfortu, kapacitně naštěstí zatím ale stačí, byť i jako křížení SMV a dálnice je to prostě otřesná stavba, která zabírá zbytečně moc plochy oproti křížením, která staví i Slováci na mnoha místech.
Samozřejmě, pokud na to budou finance. Pokud už se bude muset vybírat, pak pravděpodobně přestavby křižovatek a zkapacitňování budou upozaděny (i když osobně mě pár 6-pruhů přijde potřebnějších než třeba nemalá část D6 ).
Těch křižovatek by si zasloužilo určitě u nás přestavět více, nicméně tahle je prostě potřeba z důvodů i kapacitních. Třeba Sedlice jsou spíše kvůli plynulosti, bezpečnosti či komfortu, kapacitně naštěstí zatím ale stačí, byť i jako křížení SMV a dálnice je to prostě otřesná stavba, která zabírá zbytečně moc plochy oproti křížením, která staví i Slováci na mnoha místech.
Samozřejmě, pokud na to budou finance. Pokud už se bude muset vybírat, pak pravděpodobně přestavby křižovatek a zkapacitňování budou upozaděny (i když osobně mě pár 6-pruhů přijde potřebnějších než třeba nemalá část D6 ).