[D0] 515 Slivenec - Třebonice
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Tedy je pěkné, že konec června je realný, ale v podstatě se týden nic moc nedělá. Asi není kam spěchat - bohužel . Týden sem, týden tam, hlavně, že máme termín 20.9. Možná, že jsem skeptický, ale každý týden mě to stojí peníze za benzín (co projedu zbytečně po objízdných trasách, čas už ani nepočítám). Kdysi se počítali národohospodářské škody - tj. co společnost musí zaplatit za to, že vozíme zboží po delších trasách, že stavby za miliardy neslouží svému účelu. Teď je to asi každému jedno. To je velice smutné, že nikdo za nic neodpovídá. A už vůbec nesdílím názor, buďme vděčni ŘSD, že se to vůbec postaví.
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Ten týden může být i technologická přestávka skrz CB povrch, nebo cokoliv jiného. Důležité je, že 15. června se bude opravovat pravá polovina a termín bude dodržen. Nejhorší je, když se spěchá, to pak dopadá vždycky špatně.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Pár nákladních aut (i pěkně naložených) na CB klidně jezdilo, ale nasazení lidí i techniky bylo mizivé. Takové vše poklidné. Ostatně vše je jaksi podivné. Autor omlouvající postup prací martin píše jako Lenny. Zřejmě rozdvojení osobnosti. NaTelamatika R1 je autor hh taky Lenny. Asi mi něco uniklo
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Omlouvám se Lennymu, teď jsem si všiml, že autor je míněn jako autor diskuzního tématu. Nicméně zkusím zítra šéfovi vysvětlit, že termín jsem nesplnil, protože jsem strach něco zbytečně uspěchat. Nic moc si však od toho neslibuji.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Tak ono betonování je něco jiného než sepsání účetní uzávěrky.
Beton má nějakou dobu zrání, musí vytvrdnout aby měl ty správné vlastnosti a očekávanou životnost.
Beton má nějakou dobu zrání, musí vytvrdnout aby měl ty správné vlastnosti a očekávanou životnost.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Bylo to myšleno ve smyslu, že sice by bylo možné jednu polovinu zprovoznit už plácnu 20. 5. Tento šibeniční termín by znamenal, že sebemenší problém, zdržení nebo nekoordinace tento termín ohrozí. Dělat něco pod takovým tlakem, není nic příjemného a ani hezkého. Nehledě k tomu, že by to bylo i dražší.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 16.5.2010 6:46:11
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Koukám každý den se zájmem na práci na okruhu u Řeporyj,ale musím říci,že teď se to nějak zaseklo. Ze začátku to šlo fofrem,ale teď se zřejmě dělají práce,které nejsou tak vidět.Nebo to pokračuje nějak pomalu.Do konce srpna,kdy se plánuje otevření kompletního okruhu od D5 po D1 to takhle nemůžou stihnout.
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Z čeho soudíš, že se nestíhá? Termín za "změnu" je v plánu na 15.6.2010
Je hotová vozovka v téměř celé délce, ve větší části trasy už je upraven i okolní terén a odvodnění. Schází v podstatě svodidla, zalejt spáry v CB krytu, vodorovné a svislé dopravní značení. A může se jezdit.
Nekoukám každý den, ale přes den se vždy na několika místech pracovalo...
Odpoledne mám v plánu zas udělat pár fotek...
Je hotová vozovka v téměř celé délce, ve větší části trasy už je upraven i okolní terén a odvodnění. Schází v podstatě svodidla, zalejt spáry v CB krytu, vodorovné a svislé dopravní značení. A může se jezdit.
Nekoukám každý den, ale přes den se vždy na několika místech pracovalo...
Odpoledne mám v plánu zas udělat pár fotek...
Re: 515 Slivenec - Třebonice
stav před chvilkou: pracovalo se na spousty místech
pokládka CB dokončena.
Asfaltu chybí poslední vrstva v okolí MÚK Jinočany a pak napojení na koncích 515.
Od 514 už je cca kilometr středových svodidel...
"průjezdní" foto http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 00516/515/
pokládka CB dokončena.
Asfaltu chybí poslední vrstva v okolí MÚK Jinočany a pak napojení na koncích 515.
Od 514 už je cca kilometr středových svodidel...
"průjezdní" foto http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 00516/515/
Re: 515 Slivenec - Třebonice
dnes se tam makalo i po 17hod.
překvapivě zipování na sjezdu z přivaděče a R1 je horší než zipování na trojúhelníku z D5
takže kolona na R1 delší než z D5, dost mě to překvapilo
a jak bude vypadat napojení CB na AB před nynějším sjezdem na Barrandov ?
teď je tam schod řádově 15cm, inu ten beton je poněkud mocnější
překvapivě zipování na sjezdu z přivaděče a R1 je horší než zipování na trojúhelníku z D5
takže kolona na R1 delší než z D5, dost mě to překvapilo
a jak bude vypadat napojení CB na AB před nynějším sjezdem na Barrandov ?
teď je tam schod řádově 15cm, inu ten beton je poněkud mocnější
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Kolik variant je na těch proměnných portálech? 3?
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 515 Slivenec - Třebonice
někde i tři, ale konkrétně nevím
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Už se ví datum, kdy dojde k přehození na novou polovinu?
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 515 Slivenec - Třebonice
jj, brzy
něco jsem zaslech, že nejpozději v sobotu...
něco jsem zaslech, že nejpozději v sobotu...
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Tak dle zpravodaje z terénu nám převedli směr od Plzně na Brno na zrekonstruovanou polovinu, během dne snad i opačný směr
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Už se jezdí oběma směry po nové vozovcemapman píše:... během dne snad i opačný směr
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Podařilo se termín zkrátit o 3 dny oproti plánu.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Tak jsem si to při příležitosti víkendových nákupů projel, pěkné. Už se nemohu dočkat, až pofrčíme až na D1 a opačně. Jak po nové dálnici!
Škoda jen, že to nevyšlo s tím rozšířením na 11,5 metru zpevněné vozovky
Škoda jen, že to nevyšlo s tím rozšířením na 11,5 metru zpevněné vozovky
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Děkuji mapmanovi za aktuální přepis zpráv z terénu...
Jezdí se pěkně, jak jsme zkusili už dříve...
Dopravní značení v uzavřeném úseku je téměř perfektní.
Akorát ty asfalty a mostní závěry u Jinočan, hlavně v tom odstavném to není moc ono
Ale tam se nedělal podklad - jen se vyměnil asfalt...
Jezdí se pěkně, jak jsme zkusili už dříve...
Dopravní značení v uzavřeném úseku je téměř perfektní.
Akorát ty asfalty a mostní závěry u Jinočan, hlavně v tom odstavném to není moc ono
Ale tam se nedělal podklad - jen se vyměnil asfalt...
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Akorát pravý pruh při nájezdu z ulice K Barrandovu směr D5 mohl být trochu širší. Cestou jsem tam zaregistroval kamión dvakrát a pokaždé byl parametry toho pruhu donucen tu čáru mírně přejet do levého, přičemž ten mohl být klidně posunutý, místo by tam na to bylo.kasme píše:Dopravní značení v uzavřeném úseku je téměř perfektní.
To bylo také jediné místo, kde jsem si všimnul výraznějšího hupu, ale jak říkáš, tam se nebude jezdit. Opačným směrem už jsem byl dost utahanej a nevěnoval jsem tomu takovou pozornost, ale tam mi to přišlo "normální" - ne, že by to nemohlo být lepší, ale...kasme píše:Akorát ty asfalty a mostní závěry u Jinočan, hlavně v tom odstavném to není moc ono
Ale tam se nedělal podklad - jen se vyměnil asfalt...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 515 Slivenec - Třebonice
hmmm, Tachau umí i pochválit
zopakujeme info z 24.2.2010 http://magistrat.praha-mesto.cz/default ... 1939114072
2. etapa – předpokládáný termín - od 16. června 2010 do 31. srpna 2010:
uzavřený jízdní pas ve směru od Slivence do Třebonic
--
na závěr se musí vyasfaltovat přejezdy SDP, takže bude ještě omezení levých pruhů...
zopakujeme info z 24.2.2010 http://magistrat.praha-mesto.cz/default ... 1939114072
2. etapa – předpokládáný termín - od 16. června 2010 do 31. srpna 2010:
uzavřený jízdní pas ve směru od Slivence do Třebonic
--
na závěr se musí vyasfaltovat přejezdy SDP, takže bude ještě omezení levých pruhů...
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Omlouvám se za neznalost - co je to SDP? Díkykasme píše: na závěr se musí vyasfaltovat přejezdy SDP, takže bude ještě omezení levých pruhů...
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Střední dělící pás - půjde hlavně o ty dva, přes které je převáděn provoz na druhou polovinu, ostatní je možno upravit už při současné etapě...
Re: 515 Slivenec - Třebonice
A AB useky v navaznosti na 516 a 514 byly vymeneny zcela, nebo zustaly nejake puvodni?
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Hm, jednu půlku silnice dělají 3,5 měsíce a druhou jen 2,5. To se na té první půlce flákaly, nebo naopak tu druhou půlku odfláknou? Přece stejný úsek = stejný čas oprav.kasme píše:hmmm, Tachau umí i pochválit
zopakujeme info z 24.2.2010 http://magistrat.praha-mesto.cz/default ... 1939114072
2. etapa – předpokládáný termín - od 16. června 2010 do 31. srpna 2010:
uzavřený jízdní pas ve směru od Slivence do Třebonic
--
na závěr se musí vyasfaltovat přejezdy SDP, takže bude ještě omezení levých pruhů...