České dálnice > Diskusní fórum
http://forum.ceskedalnice.cz/

[D0] 515 Slivenec - Třebonice
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=60&t=280
Stránka 2 z 12

Autor:  Lenny [ 18.2.2010 0:25:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

kasme píše:
Začne se prý hned, jak to dovolí počasí, a po okruhu mezi Slivencem a Třebonicemi se má opět jezdit až od začátku září. Možná až půlroční omezení dopravy v trase dlouhé 7,5 kilometru je způsobeno tím, že zde chce správa dálnic místo asfaltu položit betonový povrch.


Dělá, jak kdyby byl asfalt trval nějak výrazně kratší dobu.
Tomu říkám správné rozhodnutí, zvlášť při tom uvažovaném provozu.

Autor:  Tachau [ 18.2.2010 10:07:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice srovnani se Zapadem

7,5km dlouhy usek se opravuje (pokud neni dalnicni kriz) cca 3 mesice. Tak jsem zvedav jak bude vypadat nase superhighway

Autor:  Drak [ 18.2.2010 17:06:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Dnes v motožurnálu říkal Brunclík, že po dobu oprav bude doprava vedena ve třech pruzích (2+1) :( . 2 pruhy ven z Prahy a 1 do Prahy (takže kolony až na D5).

Autor:  Lenny [ 18.2.2010 17:08:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Drak píše:
Dnes v motožurnálu říkal Brunclík, že po dobu oprav bude doprava vedena ve třech pruzích (2+1) :( . 2 pruhy ven z Prahy a 1 do Prahy (takže kolony až na D5).

To je divné, tak proč tam na části trasy dělali rozšíření o metr.

Kdyby jen kolony až na D5, v pátek možná až do Loděnic, už nyní to prý občas stojí až na Rudnou.

Autor:  Mike [ 18.2.2010 22:39:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

ideální by bylo navrhnout objízdnou trasu přes Suhdol ;)

Autor:  martini [ 21.2.2010 9:34:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Lenny píše:
To je divné, tak proč tam na části trasy dělali rozšíření o metr.
Objevilo se to tu výše. Jsou tam zásadní problémy s pozemky, kvůli nimž nebude možné provést to rozšíření na R 27,5 a tudíž to zůstane R 26,5 a to jak víme 2+2 na jedné polovině neumožňuje. Alespoň z důvodů minimalizace oprav bylo zjevně přistoupeno k CB povrchu. Původní informace zněla, že dva pruhy budou směr Barrandovský most a jeden ven z města, jestli se pan generální nespletl...

Autor:  JirkaS [ 21.2.2010 12:31:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

martini píše:
Původní informace zněla, že dva pruhy budou směr Barrandovský most a jeden ven z města, jestli se pan generální nespletl...
Logické mi to přijde obráceně. Fronta táhnoucí se po D5 nebude vadit tolik, jako fronta, která se táhne přes sídliště a zasáhne i Barranďák.

Autor:  Bobek [ 21.2.2010 12:47:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Vzhledem k tomu, že valná většina dopravy na okruh jede od Barrandova a musí se stejně vejít do jednoho pruhu, tak mi to logické vůbec nepřijde. Aby se to moc netlouklo s dopravou od Radotína, dal by se tam dát dočasně semafor, synchronizovaný se SSZ K Barrandovu x K Austisu.

Autor:  mapman [ 21.2.2010 13:06:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Původní záměr byl opravdu 2 pruhy do centra, lepší je to i z mého pohledu. Od Barrandova kolony stát nebudou, protože nájezdová rampa je jednopruhová tak či tak, a od Radotína jezdí minimum.

Doufám že se teda pan generální spletl...

Autor:  ElWapp [ 21.2.2010 15:24:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

nejsou náhodou obě rampy jednopruhové? To, že z Prahy se to stejně musí nacpat do jednoho pruhu, je pravda, ale v opačném směru je to snad to samé, ne?

Autor:  martini [ 21.2.2010 15:38:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Ano, ale na nájezdu na R1 z Prahy se ty kolony při řazení do toho 1 pruhu netvoří, z opačné strany ano... Takže lepší dva pruhy pro kolonu, kde jsou lidi na ty dva pruhy zvyklí a jeden pruh se holt nerozšíří na 2 směrem z Prahy... A od Radotína holt stopka asi...

Autor:  Lenny [ 21.2.2010 16:26:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

martini píše:
Objevilo se to tu výše. Jsou tam zásadní problémy s pozemky, kvůli nimž nebude možné provést to rozšíření na R 27,5 a tudíž to zůstane R 26,5 a to jak víme 2+2 na jedné polovině neumožňuje. Alespoň z důvodů minimalizace oprav bylo zjevně přistoupeno k CB povrchu. Původní informace zněla, že dva pruhy budou směr Barrandovský most a jeden ven z města, jestli se pan generální nespletl...

Dle aplikace Nahlížení do katastru většina pozemků patří Hlavnímu městu Praha, to nebyly schopni tyto pozemky vyřešit od roku 1994, kdy příprava a realizace SOKP byla předána na ŘSD? Proč netrvali na předání v bezproblémovém stavu. Zbytečně se rozčiluji.

No vzhledem k tomu, že je to S 26,5 a u této kategorie jsem našel dvě různá šířková uspořádání. První je stejné s D 26,5 a druhé je odlišné.
Nezpev. krajnice e 0,5 m
Zpev. krajnice c 2,75 m
Vodící proužek vnější v1 0,5
Vodící proužek vnitžní v2 0,5
Jízdní pruh a 3,75 m
Střední dělící pás 3,0 m
Takže zpevněná šířka vozovky je 11,25 m, což je jen o 0,25 m méně než je potřeba na 2+2 pruhy.

Kontrolní otázka a proč se nerozšiřuje:
a) do SDP
b) tam kde to jde na do nezpevněné krajnice?

Autor:  kasme [ 24.2.2010 13:18:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

A je to tady :)

Pražský okruh v úseku Třebonice – Slivenec čeká od 1. března rekonstrukce

http://magistrat.praha-mesto.cz/default.aspx?id=83076&sh=1939114072

1. etapa - od 1. března 2010 do 15. června 2010:
uzavřený jízdní pas ve směru od Třebonic do Slivence

a od D5 bude jeden pruh :)

Autor:  martini [ 24.2.2010 16:04:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

kasme píše:
a od D5 bude jeden pruh :)
OMFG

Autor:  Lenny [ 25.2.2010 0:39:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Tak v tomto případě nechápu, proč se tedy na cca 3 km dělalo provizorní rozšíření na 12,5 m a teď se to nevyužije. To jsou věci, které dneska asi nepochopím.

Autor:  Bobek [ 25.2.2010 8:33:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Já mám teda furt neodbytný pocit, že ten odstavný není rozšířený, jen opravený, ale pochopitelně se můžu mýlit.

Autor:  Righ [ 26.2.2010 13:41:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Bobek píše:
Já mám teda furt neodbytný pocit, že ten odstavný není rozšířený, jen opravený, ale pochopitelně se můžu mýlit.


Nápodobně, jezdím tenhle úsek poměrně hodně často a žádný rozšíření jsem nezaznamenal, pouze opravu povrchu.

Autor:  Lenny [ 26.2.2010 23:43:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Omlouvám se, na 515 jsem byl letos jen dvakrát a pokaždé tam byl sníh na krajnici.

O čem jsem psal výše nebylo rozšíření levého jízdního pásu o 1 m, jak je uvedeno v názvu zakázky, ale oprava povrchu nepojížděné zpevněné krajnice levého jízdního pásu v šířce 3 metry.

Autor:  kasme [ 28.2.2010 19:11:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

515 připravena na převedení provozu
v pravém pásu se od odpoledne jezdí v odstavném a středním pruhu 80 km/h
všude jsou přerušovaný čáry, takže je možno z 1+2 udělat 2+1 :)

FOTO: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnicedalnice/r1/100228/

videoprůjezd večer

po 515 a okolí najeto cca 40 km :)

Autor:  GiuseppeS [ 28.2.2010 23:37:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Slyšel jsem docela katastrofické scénáře, že po kolapsu JZ části dálničního obchvatu dojde k přelití problémů na Jeremiášovu, Radlickou, bude doucpána Klikatá, Peroutkova a spol. nemluvě o Vrchlického ... Piště sem proto plíz svoje postřehy z terénu ...

Autor:  martin [ 1.3.2010 16:56:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Obávám se, že na nějaké seriózní výsledky si budeme muset počkat ještě čtrnáct dnů, protože Praha 1-5 má tento týden prázdniny. Obdobně i zbytek Prahy příští týden a na dopravě to bylo dneska ráno masivně znát, na R1 se ranní zácpa před nájezdem k Barrandovu vůbec nekonala a samotná tato ulice byla ráno průjezdná taky víc než dobře.

Autor:  Mike [ 1.3.2010 23:33:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

podobný výsledek zaznamenán i na druhém konci prahy, tedy chlumecká, kolbenova.
ačkoli měli snad rozkopat hloubětín.
a pak se snad už udělá "normálně" a provoz ještě stoupne

Autor:  kasme [ 2.3.2010 9:31:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Také bych to "zatím" neviděl tak dramaticky :)

začátek až v 10 nebo v poledne :)

R1 - Pražský okruh , Praha : Práce na silnici

02.03.2010 10:00 - 15.06.2010 21:00

stavební práce očekává se tvorba kolon vozidel ; rekonstrukce komunikace-uzavírky jízdního pasu ve směru k Barrandovu, doprava vedena obousměrně v protisměrném pasu kde budou zřízeny 3 jízdní pruhy v uspořádání dva jízdní pruhy v šířkách 3,50 a 3,50 metrů ve směru k D5 a jeden jízdní pruh v šířce 3,75 metrů ve směru Barrandov ;


Zkouška nervů řidičů začne v poledne, zavře se část Pražského okruhu http://zpravy.idnes.cz/zkouska-nervu-ridicu-zacne-v-poledne-zavre-se-cast-prazskeho-okruhu-1gm-/praha.asp?c=A100226_211145_praha_lpo

2. března 2010 5:11
Auta z ranní špičky nechají silničáři v úterý ráno ještě projet, ale už během dopoledne se provoz mezi křižovatkami Třebonice a Slivenec začne omezovat. Zúžení jen na tři pruhy potrvá až do poloviny června. V další etapě zůstane do konce srpna uzavřený pás v opačném směru. Rekonstrukci v tak dlouhého úseku Pražský okruh nepamatuje.

Autor:  adamos [ 2.3.2010 10:26:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Lenny na svých stránkách píše:
Citace:
Povrch vozovky bude nově cementobetonový, asfaltobetonový bude použit pouze na mostech, na MÚK Slivenec, v km 20,0 - 20,7 a v km 22,550 – 23,245 levého jízdního pásu.

AB povrch na mostech chápu, ale proč se AB použije i v prostoru MÚK?

Autor:  kasme [ 2.3.2010 10:45:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

adamos píše:
AB povrch na mostech chápu, ale proč se AB použije i v prostoru MÚK?

Tipuji: aby se ušetřil počet rozhraní CB x AB... navazující úsek 514 a větve MÚK jsou AB...

Stránka 2 z 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/