Stránka 3 z 15

Re: 515 Slivenec - Třebonice

Napsal: 4.3.2010 20:56:21
od kasme
pár fotopostřehů - Třebonice - Ořech
situace na nájezdu od D5...
u Ořechu se frézuje asfalt
demontáž svodidel a stožárů VO
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... r1/100304/

dneska se nedaří - zapomněl jsem nastaveno ISO 80 :(
ale jako dokumentačky to ještě jde :)

Re: 515 Slivenec - Třebonice

Napsal: 6.3.2010 8:48:10
od Groower
Včera večer jsem projížděl od Lochkova až po odbočení na Plzeň a na celém úseku se pracovalo ještě v 18:45.

Re: 515 Slivenec - Třebonice

Napsal: 6.3.2010 9:26:34
od mapman
Na tomhle úseku je vidět, že pokud chceme a jde o nějaký důležitý úsek, tak umíme i v této republice pořádně máknout. Jel jsem tam druhý den v poledne a na polovině úseku už byla vyfrézována alespoň jedna vrstva asfaltu, všude samá technika, very impressive.

Re: 515 Slivenec - Třebonice

Napsal: 6.3.2010 10:08:09
od Martin z Ostravy
Všechno jde, když se chce - a jsou peníze.
Tady mají dát ten CB do půl roku, ne?

Re: 515 Slivenec - Třebonice

Napsal: 6.3.2010 12:50:26
od Lenny
Např. loňská oprava na D1, km 134,290-136,800 vlevo proběhla v období 17. července 2009 až 24. září 2009. Což je méně než 2,5 měsíce než v případě 515.

Ono je v zásadě jedno, jestli se dělá 2,5 km nebo 10 km. Je zhotovitel musí mít více techniky a více lidí, aby mohl pracovat z více míst na jednou.

Re: 515 Slivenec - Třebonice

Napsal: 6.3.2010 16:54:55
od pavel.hrdina
Lenny píše:Např. loňská oprava na D1, km 134,290-136,800 vlevo proběhla v období 17. července 2009 až 24. září 2009. Což je méně než 2,5 měsíce než v případě 515.
Jenze tam slo prave jen o jeden pas, takze kdyz to vezmem krat 2, tak uz to da temer 5 mesicu a to uz neni velky rozdil. Zapocteme-li jeste, ze tam to bylo CB za CB, kdezto tady to bude CB za AB, navic na podstatne delsim useku a pocinaje taky v horsim pocasi, tak uz myslim muzeme rict, ze 6 mesicu neni vubec nic prehanyho.
Lenny píše:Ono je v zásadě jedno, jestli se dělá 2,5 km nebo 10 km. Je zhotovitel musí mít více techniky a více lidí, aby mohl pracovat z více míst na jednou.
Presne o to jde - musi byt adekvatni mnozstvi techniky a pracovniku.

Re: 515 Slivenec - Třebonice

Napsal: 15.3.2010 11:16:17
od martin
Včera večer mi to napojení od D5 na R1 přišlo úžasný (ironicky). Nevíte někdo, jak to tam vypadá ve špičkách a až kam to stojí?

Re: 515 Slivenec - Třebonice

Napsal: 15.3.2010 11:59:29
od Bobek
Já vždycky co jsem jel (zpravidla různě odpoledne, ráno to asi vypadá jinak), tak to zastavovalo na rampě z D5 a zipovalo se to s R1. Pak to zpravidla kus poskakuje a pak se to rozjede na celkem rozumnou rychlost. Pochopitelně poskakování před sjezdem na Barrandov odpadá.

Re: 515 Slivenec - Třebonice

Napsal: 22.4.2010 19:50:03
od kasme
po 18 hodině začala pokládka CB krytu levého pásu od MÚK Slivenec
po 20 hodině bylo položeno skoro 100 metrů

pár fotek z cca 20.15 už je v galerii
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 422/515cb/

Re: 515 Slivenec - Třebonice

Napsal: 22.4.2010 22:59:37
od Martin z Ostravy
Co to tam je za hromádky po pravé straně? http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 2.JPG.html

Re: 515 Slivenec - Třebonice

Napsal: 23.4.2010 6:14:58
od kasme
Je tam širší vozovka kvůli odbočováku a ta se pokládá na dvakrát - hromádka dělá hráz betonu aby se nerozlil moc do strany.
Pak se to řízne, odkope a dopoloží zbytek s odbočovákem.
Finišér má pevně nastavenou šířku a v průběhu pokládky se nedá měnit.

A tady je vidět lépe i to rozšíření
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 6.JPG.html

Dalo by se to najít ve fotkách 513
třeba: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 8.jpg.html

Re: 515 Slivenec - Třebonice

Napsal: 5.5.2010 12:48:16
od kasme
mapman píše:
Mike píše: jinak mezi slivencem a ořechem už lejou beton, jen mi přijde nějakej užší než by šlo
Musej ho dělat stejně jako byl asfalt, tj 10,75 m.
šířka zůstane...
na hlavní trase už by měl být CB kryt položen
po přestavení šířky finišéru se vrhnou na "nohavice" MÚK Třebonice (nájezd), Ořech (výjezd i nájezd), Slivenec (výjezd)
Zbytek trasy a MÚK Jinočany bude AB

viz foto http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 00503/515/

Re: 515 Slivenec - Třebonice

Napsal: 5.5.2010 12:52:16
od hh
Co to tam zbíjí?

Re: 515 Slivenec - Třebonice

Napsal: 5.5.2010 13:13:25
od Martin z Ostravy
To je to místo, kde byly ty kopečky hlíny na které už jsem se ptal viz výše
Bude tam dobetonován připojovací pruh.

Re: 515 Slivenec - Třebonice

Napsal: 5.5.2010 14:01:17
od kasme
přesně tak po odsbíjení se navrtaj dírky, nastrká propojovací výztuž a může se pokládat...
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 7.JPG.html

Re: 515 Slivenec - Třebonice

Napsal: 8.5.2010 13:16:52
od Lenny
Tato stavba byla otevřena spolu s Jižní spojkou (Vídeňská - Ve Studeném) a spolu s jižní části Barrandovského mostu 20. září 1983.

Další datum do sbírky :kladivo:

Re: 515 Slivenec - Třebonice

Napsal: 8.5.2010 18:41:03
od Lukasek
Takže provizorní řešení odklonu tranzitní dopravy z centra Praha by mohlo být nahrazeno "definitivním" přesně na den po 27mi letech ;)

Re: 515 Slivenec - Třebonice

Napsal: 9.5.2010 7:46:18
od Sosa
Lukasek píše:Takže provizorní řešení odklonu tranzitní dopravy z centra Praha by mohlo být nahrazeno "definitivním" přesně na den po 27mi letech ;)
Aha,tak to je pravý důvod posunu termínu na září. :lol:

Re: 515 Slivenec - Třebonice

Napsal: 9.5.2010 10:17:11
od multi
Tady je zjevná inspirace postupy minulého režimu, to se také často zprovozňovaly stavby o různých výročích. :lol:

Re: 515 Slivenec - Třebonice

Napsal: 9.5.2010 11:00:23
od Lenny
Bohužel, ale musím vás tu zklamat, ale oni toto datum neznali, nebo aspoň ho neznali ti, s kterými jsem komunikoval. Takže podobnost je čistě náhodná. :kladivo:
Mě to v první chvíli nedošlo, že to bude na výročí. Až když jsem si to tu přečetl mi to docvaklo.

Kontrolní otázka nepamatuje si někdo, zda-li byla zprovozněna současně i MÚK Slivenec?

Re: 515 Slivenec - Třebonice

Napsal: 9.5.2010 15:14:44
od JirkaS
Lenny píše:Kontrolní otázka nepamatuje si někdo, zda-li byla zprovozněna současně i MÚK Slivenec?
Bylo to opravdu zprovozněno takto v celku, nebo někde něco chybělo? Já si totiž matně pamatuji, že z D1 na D5 jsme kdysi jeli už po Jižní spojce, ale od Barranďáku (nedostavěný a se semafory) nás to směrovalo Strakonickou na Plzeňskou.

Re: 515 Slivenec - Třebonice

Napsal: 9.5.2010 16:04:24
od Lenny
JirkaS píše:Bylo to opravdu zprovozněno takto v celku, nebo někde něco chybělo?
Barrandovská výstupní komunikace byla zprovozněna později, teď z hlavy nevím jestli 85, 87 nebo 88.

Re: 515 Slivenec - Třebonice

Napsal: 10.5.2010 9:42:53
od Petr M
Včera jsem jel po 515 .. benonování nové vozovky se jaksi pozastavilo .. betonuje se z obou stran, ale chybí ještě asi 800 m. Do konce května by se mělo po nové vozovce (na Prahu) už začít jezdit, aby se mohlo začít s rekonstrukcí druhé poloviny (na Plzeň). Původně se přece počítalo, že za březen, duben, květen se udělá první půlka a za červen, červenec, srpen druhá půlka a v září se to zprovozní.

Re: 515 Slivenec - Třebonice

Napsal: 10.5.2010 9:53:45
od kasme
No vždyť to zatím vychází... (1. etapa – od 2. března 2010 do 15. června 2010: )
Jak jsme již několikrát probírali, "uprostřed" v okolí MÚK Jinočany bude (kvůli mostům) asfalt...

Kde stál CB finišér?
Ještě by měl dodělat "nohavice" MÚK Třebonice (nájezd od D5 a Třebonic), Ořech (výjezd i nájezd), Slivenec (výjezd)

Re: 515 Slivenec - Třebonice

Napsal: 10.5.2010 17:41:38
od Drak
kasme píše: Kde stál CB finišér?
Ještě by měl dodělat "nohavice" MÚK Třebonice (nájezd od D5 a Třebonic), Ořech (výjezd i nájezd), Slivenec (výjezd)
Finišér stál na MÚK jinočany, odstavený, nečinný. Ale na této MÚK už začala pokládka asfaltu, takže zatím konec května vypadá velmi reálně.