České dálnice > Diskusní fórum
http://forum.ceskedalnice.cz/

[D0] 515 Slivenec - Třebonice
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=60&t=280
Stránka 1 z 12

Autor:  martin [ 28.4.2009 14:19:31 ]
Předmět příspěvku:  [D0] 515 Slivenec - Třebonice

Tak jsem koukal, že nám stavějí osvětlení MÚK Ořech a zároveň přibyly SOS hlásky.

Autor:  martini [ 28.5.2009 8:33:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Vypsána veřejná zakázka na rekonstrukci úseku Slivenec - Třebonice za 850 mil. Kč. Oprava v délce cca 6,8 km spočívá ve výměně konstrukce vozovky v plné tloušťce v určených místech, v celém úseku pak ve výměně obrusné vrstvy s její úpravou do normou požadovaného sklonu.

Autor:  mapman [ 28.5.2009 8:41:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Dobrá zpráva, snad to stihnou ještě letos...

Autor:  martin [ 28.5.2009 9:59:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Až na ty zácpy to bude supr. Spolu s D1 a D2 největší tankodrom v republice.

Autor:  martini [ 28.5.2009 10:55:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Hlavně to má stejný problém, jako všechno ostatní, tj. no money no funny... Ale je to taková priorita, že by se to udělat mělo, ale hlavně prosím POŘÁDNĚ!

Autor:  Maniac [ 9.6.2009 11:01:06 ]
Předmět příspěvku:  515 -> R1 - centrum - co se děje

Zdar, netušíte někdo náhodou, co se staví podél odbočovacího Pruhu z R1 na Rozvadovskou spojku?

Autor:  hh [ 9.6.2009 11:31:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 -> R1 - centrum - co se děje

Vypadá to jako že protihlukovku ... ?

Autor:  elrondecuba [ 20.9.2009 20:15:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Když se bude rekonstruovat vozovka, budou také probíhat nějaké úpravy (zvětšení poloměrů, prodloužení pruhů, ...) MÚK Ořech?
Bude se i upravovat vodorovné značení na exitech 23 A, B a C ve směru na sever?
S přípravou na případné rozšíření na 3+3 se při této akci nepočíta, že?

Autor:  Mišák [ 20.9.2009 21:06:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Vzhledem k tomu, že hned u sjezdu Exit 19 Ořech, Řeporyje pracuji, tak při představě cest do práce a pak hlavně z práce a všemožnýho přemýšlení ucpaných alternativních cest mi stávaj vlasy hrůzou, faktem je že s tim povrchem je potřeba něco dělat. Ten může v klidu konkurovat D1. Jenom se bojim toho, aby to nebylo děláno klasicky tak, že hned za dalších 6-9měsíců se tam bude muset dělat rekonstrukce, která bude začínat v 8:00 tzn. v době kdy je největší provoz :roll:

Autor:  mapman [ 20.9.2009 22:38:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Citace:
Jedná se o rekonstrukci vozovky stávající části SOKP včetně větví MUK (Ořech, Chrášťany), která je v provozu od roku 1983.


Jen rekonstrukce, na MÚK Ořech by měly zmizet ty asfaltový pole uprostřed křižovatek, tzn úpravy na rampy...

Autor:  Lenny [ 30.10.2009 14:35:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Rekonstrukce se pomalu ale jistě přibližuje. Dnes byl zveřejněn výsledek soutěže na provizorní rozšíření levé poloviny na 12,5m v km 16,2 - 19,1, dle podmínek MHMP, které požadují zachovat vždy dva jízdní pruhy v každém směru.

Celé to přijde 19 086 951 Kč bez DPH za účasti Dálničních staveb Praha

Autor:  martini [ 30.10.2009 15:24:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Lenny, prosím tě teď to nějak nechápu? 515 je přeci R 27,5, tj. šířka vozovky 11,5 metru. Proč se to má rozšiřovat ještě o další metr, když současné uspořádání by mělo vyhovět vedení 2+2?

Autor:  jonáš [ 30.10.2009 15:42:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Možná tam připravujou 2x3 pruhy bez odstavnýho, ne?

Autor:  martini [ 30.10.2009 16:09:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

jonáš píše:
Možná tam připravujou 2x3 pruhy bez odstavnýho, ne?

To je poslední věc, na kterou bych to tipoval... ale kéž by. Navíc ta rekonstrukce co psal Lenny je ale jen úsek Ořech - Slivenec, tak já fakt nevím.

Autor:  Lenny [ 30.10.2009 18:10:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

martini píše:
Lenny, prosím tě teď to nějak nechápu? 515 je přeci R 27,5, tj. šířka vozovky 11,5 metru. Proč se to má rozšiřovat ještě o další metr, když současné uspořádání by mělo vyhovět vedení 2+2?


515 je v kategorii S 26,5.

Autor:  martini [ 1.11.2009 10:25:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Takže tady je chyba? Vždycky mě překvapovalo, že by to už tenkrát postavili takhle široké, když to nebyla platná norma. Nebo je to definitivní stav? A co si představit pod tvým příspěvkem provizorní rozšíření? Jako že se provizorně rozšíří 1/2, na kterou pak půjde 2+2 provoz a definitivně se udělá protisměr a pak se to otočí a dodělá se definitivně nová půlka?

Autor:  Lenny [ 1.11.2009 14:50:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

martini píše:
A co si představit pod tvým příspěvkem provizorní rozšíření? Jako že se provizorně rozšíří 1/2, na kterou pak půjde 2+2 provoz a definitivně se udělá protisměr a pak se to otočí a dodělá se definitivně nová půlka?

To že se tam dostaví provizorně levý pás na 12,5 m. Pak na ní převedou 2+2 provoz a udělá se pravá polovina definitivně, převede se na ní provoz a opraví levou polovinu.

Moc informací k tomu není. :( Ale podle toho, co zatím vyplynulo na povrch, tak bych to viděl, že během rekonstrukce bude vozovka rozšířena tak, aby v případě uzavírek v budoucnu mohl by být provoz veden 2+2 pruhy. Kategorie bude obdobná jako po rekonstrukci D1.

Autor:  mapman [ 5.11.2009 0:48:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

martini píše:
Takže tady je chyba?

Ano je to chyba, nevím kde se tam vzala, úsek je vystavěn v S 26,5/100, viz taky http://www.ceskedalnice.cz/prilohy/data.htm, dole záložka R, rok 1983. Opraveno.

Autor:  Bobek [ 16.11.2009 9:20:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Přes víkend (?) se objevilo DZ v úseku K Barrandovu - Jinočanská spojka (zúžené pruhy posunuté doleva). To už je ono?

Autor:  Lenny [ 16.11.2009 12:56:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Pravděpodobně ano. Musejí začít co nejdříve, aby to stihli do uvedení provozu 512-4

Autor:  martin [ 19.11.2009 13:15:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Heh, no to maj času :D

Autor:  Bobek [ 6.12.2009 21:44:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Tak dnes jsem koukal, že konečně zmizelo omezení u Třebonic kvůli výstavbě PHS. Třikrát sláva.

Jinak pro ty, co se v místě nevyskytují - už pár týdnů je dříve zmiňované omezení pryč, odstavný pruh je opravený, ale o rozšíření bych si troufnul pochybovat. Třeba se ten povrch bude měnit po půlkách jízdních pásů, čili doprava by se vedla 2+1/1+oprava.

Autor:  martini [ 8.12.2009 9:07:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Tento postup by asi byl nejlogičtější:

Provizorní oprava odstavného pruhu ve směru 516 bez rozšíření (hotovo)
Převedení 2+1 ve směru 516 a levý pruh směr 514 v provozu
Při tomto omezení rozšíření tělesa ve směru 514 a provizorní povrch
Převedení 2+2 ve směru na 514
Při tomto kompletní oprava a rozšíření tělesa ve směru 516
Následně provoz 2+2 ve směru 516
Při tomto: Kompletní oprava povrchu směr 514

Tohle fázování je nejlogičtější a plánuje se využívat mimojiné i při rozšíření D1.

Autor:  Lenny [ 8.12.2009 20:50:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Dovolil bych si oponovat. S ohledem na částečné rozšíření 515 v km 16,2 - 19,1 bych to viděl následovně:
úzavírka vpravo v km 16,2 - 19,1, oprava a rozšíření - provoz veden vlevo 2+2
následně provoz převeden vpravo 2+2 a oprava a rozšíření levého.

U km 19,1 - 22,9 v rámci urychléní rekonstrukce očekávám provizorní rozšíření.

Autor:  kasme [ 18.2.2010 0:10:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: 515 Slivenec - Třebonice

Pražský okruh čeká největší uzavírka, připravte se na půlrok v kolonách

http://zpravy.idnes.cz/prazsky-okruh-ce ... _praha_lpo

"Dálnici je potřeba opravit ještě předtím, než bude nový úsek otevřen. To proto, abychom ji nemuseli zavírat třeba za rok nebo za dva," zdůvodňuje šéf Ředitelství silnic a dálnic Alfred Brunclík.

Začne se prý hned, jak to dovolí počasí, a po okruhu mezi Slivencem a Třebonicemi se má opět jezdit až od začátku září. Možná až půlroční omezení dopravy v trase dlouhé 7,5 kilometru je způsobeno tím, že zde chce správa dálnic místo asfaltu položit betonový povrch.

Stránka 1 z 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/