No s největší pravděpodobností současně se sprovozněním 511. Jinak nevím, kdo by po ní jezdil.Marooned17 píše:Kasme: a kdy bude zprovozněna větev Běchovice - Brno?
Dálniční uzel Modletice (D0×D1)
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
Otázka nebyla PROČ, ale KDY.
A na "blbou otázku" bych já osobně dal "blbou odpověď", např.: "Podle nejmenovaného zdroje to bude 30. února".
EDIT: Prosím někoho z adminů o přesunutí do příslušného vlákna.
A na "blbou otázku" bych já osobně dal "blbou odpověď", např.: "Podle nejmenovaného zdroje to bude 30. února".
EDIT: Prosím někoho z adminů o přesunutí do příslušného vlákna.
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
Když nemůžeš poučit, alespoň pobav.
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
D1, mezi km 9.6 a 9.3, ve směru Praha
12.09.2012 09:56 - 12.09.2012 19:00
práce na silnici, levý jízdní pruh uzavřen , uzavřen LJP, práce na mostě
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
a pak že to nepůjde... a v neděli už po nové větvi Brno => Plzeň
rsd.cz píše:Na Jižní spojku se vrátí kamiony – na čtyři dny
Z důvodu dokončování výstavby křižovatky a přemostění na dálnici D1 (11 km) u Modletic plánuje ŘSD od čtvrtka 27.9.2012 (20:00 hodin) do neděle 30.9.2012 (14:00 hodin) uzavřít nájezd na Pražský okruh z dálnice D1 ve směru od Brna (směr Plzeň).
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
a opravdu už je uzavřeno...
jen škoda, že nezbyla zelená na třetí polohu proměnné části
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
první vrstva položena kasme http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 2.JPG.html
video z pokládky http://www.youtube.com/watch?v=_zF_YRJHcMM
průjezd špičkou kolektoru směr Praha http://www.youtube.com/watch?v=KTQ2XJ3KkF0
další fotky postupně http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... r1/120928/
hlavně značení uzavírky
video z pokládky http://www.youtube.com/watch?v=_zF_YRJHcMM
průjezd špičkou kolektoru směr Praha http://www.youtube.com/watch?v=KTQ2XJ3KkF0
další fotky postupně http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... r1/120928/
hlavně značení uzavírky
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
definitivní větev Brno => Plzeň byla zprovozněna po poledni
fotky a video během večera
foto průjezd http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 120930/bp/
fotky a video během večera
foto průjezd http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 120930/bp/
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
kasme, pěkné...kasme píše:definitivní větev Brno => Plzeň byla zprovozněna po poledni
fotky a video během večera...
praktický dotaz: co to máš za motor? má to pěkný zvuk mnoha koníků
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
Teď by mohli načárat zase zpátky 3 pruhy směrem na Prahu nebo ještě tomu něco brání?
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
ale třínohejchJaroslav píše:kasme, pěkné...
praktický dotaz: co to máš za motor? má to pěkný zvuk mnoha koníků
fabia 1.2
dvs: to je furt dokola
1. velká část dopravy odbočuje na okruh a následně se jiná část připojuje
2. nedořešené napojení kolektoru zpět na D1
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
Povolená bude 80, ale dá se to projet i ve 100ce... Za sucha teda. Nicméně jedna věc mě tam pěkně točí, s tím budem muset něco udělat:
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 3.JPG.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 6.JPG.html
- ten služební sjezd je v pitomym místě vnějšího oblouku - to někdo při smyku trefí a skončí nám dole na hlavní trase - teď tam nic nejezdí ale i tak to není vůbec pěkný ...
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 3.JPG.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 6.JPG.html
- ten služební sjezd je v pitomym místě vnějšího oblouku - to někdo při smyku trefí a skončí nám dole na hlavní trase - teď tam nic nejezdí ale i tak to není vůbec pěkný ...
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
jj, ta 100 je na videumapman píše:Povolená bude 80, ale dá se to projet i ve 100ce...
kde ta 80, bude končit? Momentálně končí až křižovatkou, což je dost daleko.
Navíc od Prahy omezení není...
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
Teď končí v místě připojení rampy Praha - Plzeň.
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
Což dává smysl, tam totiž končí obě zatáčky.mapman píše:Teď končí v místě připojení rampy Praha - Plzeň.
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
ale pak je ještě dlouhá rovinka
klidně by mohla končit už tam, v tom skopečku už na ní stejně každej zapomene
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 8.JPG.html
a nebo rychlost doporučená
také došlo k opuštění již provozovaného CB krytu na hlavní trase
a ještě jedna poznámka k CB krytu
klidně by mohla končit už tam, v tom skopečku už na ní stejně každej zapomene
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 8.JPG.html
a nebo rychlost doporučená
také došlo k opuštění již provozovaného CB krytu na hlavní trase
a ještě jedna poznámka k CB krytu
hh píše:Vymývaný beton se v německy mluvících zemích používá dlouhé roky, viz rakouská A5 či v Německu A6 poslední úsek, tj. Amberg - A93.
U nás to bylo poprvé vyzkoušeno letos na hranici staveb R1 512 a 511 u Modletic, kde je asi 100m, které se nepojíždí, první takový úsek bude 230 m na konci opravy D1 211-214 P. Ano, je to vlastně "testovací vzorek", nějak to souvisí s modernizací D1, ale detaily neznám.
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
dvs píše:Teď by mohli načárat zase zpátky 3 pruhy směrem na Prahu nebo ještě tomu něco brání?
kasme píše:dvs: to je furt dokola
1. velká část dopravy odbočuje na okruh a následně se jiná část připojuje
2. nedořešené napojení kolektoru zpět na D1
Jasně, že je to furt dokola. , ale teď je to zase aktuální téma. Odbočení je přeci už dnes udělané snad definitivně (prodloužil se kolektor, rozšířil most přes dálnici) a je připravené na dvoupruhové. Špička kolektoru směrem na Prahu se také prodloužila, ale asi ještě neotevřela.kasme píše:průjezd špičkou kolektoru směr Praha http://www.youtube.com/watch?v=KTQ2XJ3KkF0
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
jenže furt tam chybí kus kolem ČS PHMdvs píše:Špička kolektoru směrem na Prahu se také prodloužila, ale asi ještě neotevřela.
a nevypadá to na nějakou aktivitu...
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
Stejně ale furt nechápu, proč to nemůže bejt ze tří pruhů stažený do dvou až v tý rovný kilometrový části "nad okruhem" a musí se to kombinovat s odbočenim ještě na horizontu, kde neni vůbec vidět kam co skutečně pokračuje. Takový ty reakce "dyť to jede jinam" a zmatečný přeřazování do jinýho pruhu tam vidim snad pokaždý, a pokud se tam ještě nic ve většim počtu "nepotkalo" je to skoro zázrak. A na ty bych nespolejhal.kasme píše: 1. velká část dopravy odbočuje na okruh a následně se jiná část připojuje
2. nedořešené napojení kolektoru zpět na D1
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
od zítra výjezd z ČS PHM na Prahu přes špičku kolektoru
uzavírka dálnice D1, odstavného pruhu a levého připojovacího pruhu z čerpací stanice
pohonných hmot Shell v km 9,850 – 9,650 vlevo, podle konceptu RDS „Situace DIO – 4. etapa,
7.B fáze, pro definitivní napojení čerpací stanice pohonných hmot Shell v rámci objektu
SO 103, a to od 3. 10. 2012 do 30. 11. 2012
Vedení dopravy:
Doprava na dálnici D1 bude ve směru na Prahu vedena ve stávajících pruzích za snížené
rychlosti 100 km/h. Levý připojovacím pruhu od čerpací stanice pohonných hmot bude uzavřen.
Napojení z odpočívky bude pravým připojovacím pruhem.
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
Chci se zeptat ohledně toho nového spojení D1 - R1. Takové napojení se dělají hlavně kvůli tomu že klasický čtyřlístek hodně zpomalí vůz nebo nákladní auto ale v tomto případě mi ten začátek stejně příjde nebezpečný a kamion to v 80 asi určitě nedá,,, tedy bude tam nějaké omezení značkou nebo co si o tom myslíte?
Segue 1.4 tce Grand Scenic
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
S kamionem sice nejezdim, ale nějak nevidím problém, ty poloměry jsou opravdu dostatečné, proti čtyřlístku násobně větší. Stejně tak nevím, proč osazovat značku - snad každý jede dle svého úsudku a dokáže odhadnout, jak rychle smí jet.
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
Imho se delaji proto, ze ctyrlistek ma tu zasadni vadu, ze v nekterych smerech (leva odboceni) je najezd vzdy pred sjezdem. Lze ho sice votunit o kolektory, ale ani to nemusi byt vzdy dostatecne.