České dálnice > Diskusní fórum
http://forum.ceskedalnice.cz/

Dálniční uzel Modletice (D0×D1)
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=60&t=453
Stránka 1 z 46

Autor:  martini [ 18.5.2009 14:56:17 ]
Předmět příspěvku:  Dálniční uzel Modletice (D0×D1)

Tak nevím, jestli mám pokažené prostorové vnímání, ale kolektorový msot na D1 mě zase přijde nějaký úzký :-). Bylo řečeno, že na D1 budou po celou dobu stavby zachovány tři pruhy, tudíž se tyto musejí vzhledem k postupu výstavby vejít na kolektorový most. Připadá mě, to, že by šířka pruhu mohla pak být max. 3 metry, ale snad se to tam vejde.

Autor:  mapman [ 20.5.2009 9:08:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: MÚK R1xD1

Tady je to ze vzduchu - snad to tam vecpou :)

Obrázek

Autor:  Bobek [ 20.5.2009 9:16:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: MÚK R1xD1

Podle mého zběžného obrázkového Cut&Paste měření běžné pruhy zřejmě ne, ale zúžené by v pohodě měly.

Autor:  jonáš [ 20.5.2009 13:54:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: MÚK R1xD1

No pokud vim, bude se stará D1 podhrabávat po půlkách, takže se bude jezdit 2+0+3+2 čili celkem sedmi pruhy.

Autor:  mapman [ 20.5.2009 14:12:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: MÚK R1xD1

jonáš píše:
No pokud vim, bude se stará D1 podhrabávat po půlkách, takže se bude jezdit 2+0+3+2 čili celkem sedmi pruhy.


No, já mám zase opačné informace (i když už nějaký ten měsíc staré), po zprovoznění kolektorových mostů by se měl provoz převést na ně, čili to bude 3+0+0+3. SO 215 (most přes R1 na D1) by se měl budovat najednou. Kolektorové mosty by měly mít šířku průjezdného profilu cca 8 m, což odpovídá pruhům ve složení 2,5 + 2,5 + 3 m. Bude to těsné, ale účel by to mělo splnit.

Autor:  jonáš [ 20.5.2009 15:26:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: MÚK R1xD1

Tak jo, jsem to kdysi viděl takhle, ale den94ek si nevedu, tak nevim ani zdroj. No končně bude ta 80 aspoň oprávněná ;)

Autor:  Speedy Gonzales [ 17.9.2009 20:28:41 ]
Předmět příspěvku:  MUK D1xR1 - provizorium ???

Vi nekdo, jak se vyviji situace na MUK D1xR1? Podle toho, co je videt z auta, se tam dejou nejaky divny veci, neco jako "Plan B", nebo tak nejak. Co me prijde divny:

- horecne se asfaltuje nejvychodnejsi rampa + vychodni kolektor D1
- pumpa Shell smer Brno stale vesele pumpuje, tudiz zapadni kolektor D1 neni
- u plotu prodejny kombajnu velice vlazne stavebni aktivity
- kolem mostu D1xII/101 absolutni klid (teda dneska aspon byly pod mostem uzavreny oba vnitrni pruhy a nejakej koumes tam dumal na dirou u stredni podpery, vypadalo to jako sonda)

Znamena to, ze:

Prelozka D1 bude resena prevedenim provozu D1 na nejvychodnejsi rampu (smer Praha) + vychodni kolektor (smer Brno) ? Nebo bude D1 smer Brno prelozen do prtismeru D1 a D1 smer Praha bude rozptylen mezi nejvychodnejsi rampu + vychodni kolektor?

Bude MUK D1xR1 uvedena provizorne do provozu bez kolektoru protazenych pod rozsirenym mostem D1xIIx101?

Za obstrukce s pumpou muze Shell CR, nebo vekslak, co ma pumpu najatou?

Diky za znalecke odpovedi. SG.

Autor:  mapman [ 17.9.2009 22:06:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: MUK D1xR1

Kazda z tech ramp je pro jiny smer aby se mohly mosty pro D1 delat najednou.

Ohledne pumpy je odpoved asi nasnade, nejspis chteji penize za zmarenou investici (maji tam urcite na nekolik mozna i desitek let smlouvu) a nejspis chteji moc jako kompenzaci, tak se budou muset hosi nejak domluvit nez se tam kopne, jiny duvod me nenapada... Klasika jako vsude jinde, treba ve Skalici ;)

Autor:  Martin z Ostravy [ 17.9.2009 22:09:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: MÚK R1xD1

Jak dlouho se ví, že to tam povede ten SOKP?
A jak dlouho je tam benzínka?

Autor:  mapman [ 17.9.2009 22:10:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: MÚK R1xD1

SOKP byl do km 11 přetrasovaný asi kolem roku 2000, benzinka tam určitě byla dřív. (Technická studie 512 v roce 2000, ještě předloni se uvažovalo, že tam obě benzinky zůstanou, viz starší vizualizace).

Autor:  Martin z Ostravy [ 17.9.2009 22:13:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: MÚK R1xD1

To je tak jak se u nás všechno pořád mění. :roll:

Autor:  Speedy Gonzales [ 17.9.2009 23:03:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: MÚK R1xD1

Tak moment:

1. D1 smer Praha bude jezdit po telese budouci rampy Brno>Plzen, provizorne "primaznute" zpet k D1? Uz je to castecne vyasfaltovane ...

2. D1 smer Brno bude pres protismer odklonena na prazsky (vychodni) kolektorovy most?

3. A co ten most D1xII/101? To prece nemuzou stihnout ani do podzima 2010 ...

Pocitam ze toto reseni asi nebude plne 2x3 ...

Autor:  mapman [ 17.9.2009 23:08:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: MÚK R1xD1

Vse ma byt 3+3...

Autor:  jonáš [ 18.9.2009 15:35:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: MÚK R1xD1

Martin: ono se to tak moc zas nemění, už od začátku až do cca 1995 bylo rezervovaný pole u Šeberova, kde by na rampy a kolektory bylo místa habaděj. Pak ovšem vznikl lokální odboj Újezda u Průhonic a Šeberova, kterýmu se podařilo okruh o deset let odložit a o deset km protáhnout .. no a mezitim se zastavěly dříve volný pole u Jesenice, toť vše. Nic novýho, to samý se dneska děje na severu Prahy jak přes kopírák.

Autor:  Lenny [ 18.9.2009 18:42:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: MÚK R1xD1

Martin z Ostravy píše:
Jak dlouho se ví, že to tam povede ten SOKP?
A jak dlouho je tam benzínka?


Už v roce 1997 tam stala. Ale v provozu je od roku 199?

Autor:  Mike [ 18.9.2009 19:54:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: MÚK R1xD1

hlavně se stihly "vrátit v restituci" pozemky okolo Uhříněvse

Autor:  Lenny [ 18.9.2009 20:18:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: MÚK R1xD1

Mike píše:
hlavně se stihly "vrátit v restituci" pozemky okolo Uhříněvse

A v čem je jako problém?

Dáme sázky na zprovoznění celé křižovatky? :)

Autor:  martini [ 20.9.2009 10:13:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: MÚK R1xD1

To bych klidně dal. Myslím, že do 10/2010 rozhodně celá MÚK R1xD1 nebude (tedy včetně směrů z centra a křížení s II/101).

Autor:  Lenny [ 20.9.2009 18:05:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: MÚK R1xD1

osobně bych tipnul květen 2011. Nějaký jiný tip?

A co dáme jako cenu pro vítěze? :)

Autor:  Martin z Ostravy [ 20.9.2009 19:20:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: MÚK R1xD1

Titul jasnovidec fóra
Já to tipuji na 9/2011.

Autor:  Drak [ 21.9.2009 13:45:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: MÚK R1xD1

Já tipuji konec jara 2011, přesněji 06/2011.

Lenny píše:
A co dáme jako cenu pro vítěze? :)


Vítěz udělá pro mapmana aktuální mapu na dalnice-silnice.cz ;)

Autor:  Mike [ 21.9.2009 14:53:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: MÚK R1xD1

jménem fora ceskedalnice a osatních motoristů by mu mělo být umožněno nafackovat panu Bémovi.
"okruh Prahy 2010"
nebo nám ho sliboval ještě dřív ?

Autor:  martini [ 21.9.2009 15:36:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: MÚK R1xD1

Úplně původně v řekněme moderní historii měl být okruh komplet 2005.

Autor:  Speedy Gonzales [ 21.9.2009 18:10:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: MÚK R1xD1

Lenny píše:
A co dáme jako cenu pro vítěze? :)


Jako hlavní cenu pro vítěze navrhuji večeři s Ing. Hejlem a s JUDr. Šubrtovou.

Můj typ na zprovoznení 512-4 je 2010/12.

Autor:  grundyg [ 21.9.2009 20:14:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: MÚK R1xD1

To jsou všechno tak lákavé výhry že se nelze nezúčastnit ;-)
Jako nezřízený optimista hádám zprovoznění 10/2010, s tím, že v křižovatce D1/R1 budou nějaká veselá provizoria.

Stránka 1 z 46 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/