[D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
No tak teď máme ANO ve vládě, ve středočeském kraji i v Praze, tak ať se holky ukážou, zda s něčím pohnou.
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Hlavně v Praze už se paní ukázala. Pokud bude ve středočeském kraji stejně pracovitá paní, tak to teda potěš. Moc dobře to nevypadá.
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Pak je tu ještě třetí paní - paní ministrová, na tu prosím nezapomínat.
http://volby.cz/pls/kv2014/kv21111?xjaz ... 0&xodkaz=1
http://volby.cz/pls/kv2014/kv21111?xjaz ... 0&xodkaz=1
-
- Příspěvky: 957
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Jestli mne paměť neklame, narazil jsem kdysi v bulváru na informaci o tom, že její dcera má v zájmové oblasti (Suchdol) nějaké pozemky a k plánované stavbě se nevyjadřovala v příliš pozitivním smyslu. Ale berte tuto informaci spíš jako JPP.
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
No a vzhledem k tomu, že já naprosto stejnou informaci mám ze zcela jiného zdroje, takže Něco na té Mary je....kyk píše:Jestli mne paměť neklame, narazil jsem kdysi v bulváru na informaci o tom, že její dcera má v zájmové oblasti (Suchdol) nějaké pozemky a k plánované stavbě se nevyjadřovala v příliš pozitivním smyslu. Ale berte tuto informaci spíš jako JPP.
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Tato informace zazněla v nějákém televizním pořadu, přímo od Žilkové a Hanychové, to není žádné tajemství.
Nicméně pochybuji, že by byl problém této dlouhodobě zastavené stavby právě v tomhle.
Nicméně pochybuji, že by byl problém této dlouhodobě zastavené stavby právě v tomhle.
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Quercus: Na Suchdole je v koridoru okruhu stavební uzávěra už hodně desetiletí (nevím, jestli už od roku 1938, kdy byla trasa vybrána, ale rozhodně hluboko ze socíku). Asi si umíte představit, jak skvělý obchod by bylo tyto pozemky skoupit a následně dosáhnout změny trasování a tím pádem zrušení stavební uzávěry...
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Jaksi se zapomíná uvést, že ta stavební uzávěra je dělaná pro komunikaci úplně jiného významu a rozsahu.
Doporučuji zastáncům této logiky účast na dalších odborných fórech, třeba elektrika.
"No jo, ale tu přístavbu plánoval už praděda v 62 a měl to povolené od MNV. Takže to teď budu tahat ve dvou drátech, hliníku a bez proudového chrániče. Na celý barák byly tři pojistky, absolutně nechápu o jakém rozvaděči se tu pořád mluví"
Admin nebude vědět, jestli je to sranda nebo vážně míněný dotaz, protože taková argumentace v žádném oboru není možná. Ale já mu klidně poradím, že v oboru dálnic je to OK.
BTW: myslím (nechce se mě to hledat), že kromě rozsudku ve stylu zkušební provoz nemůže trvat deset let, tu máme podobně logický rozsudek někde na severu Prahy, že nelze na x let vyhlásit stavební uzávěru aníž by bylo konáno v logice a parametrech důvodu, pro něž byla stavební uzávěra vyhlášena = nelze vyhlásit uzávěru a pak se uvidí zda se a co, někdy za 50 let postaví.
Doporučuji zastáncům této logiky účast na dalších odborných fórech, třeba elektrika.
"No jo, ale tu přístavbu plánoval už praděda v 62 a měl to povolené od MNV. Takže to teď budu tahat ve dvou drátech, hliníku a bez proudového chrániče. Na celý barák byly tři pojistky, absolutně nechápu o jakém rozvaděči se tu pořád mluví"
Admin nebude vědět, jestli je to sranda nebo vážně míněný dotaz, protože taková argumentace v žádném oboru není možná. Ale já mu klidně poradím, že v oboru dálnic je to OK.
BTW: myslím (nechce se mě to hledat), že kromě rozsudku ve stylu zkušební provoz nemůže trvat deset let, tu máme podobně logický rozsudek někde na severu Prahy, že nelze na x let vyhlásit stavební uzávěru aníž by bylo konáno v logice a parametrech důvodu, pro něž byla stavební uzávěra vyhlášena = nelze vyhlásit uzávěru a pak se uvidí zda se a co, někdy za 50 let postaví.
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
2 musklin: To chceš říci, že zatím nikdo nic pro výstavbu v Suchdole nedělá ? Dobrá sranda...
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Hloupá paní V. si tehdy stěžovala někde v rádiu, že si tam ta její kravka koupila pozemek a chudinka nemůže stavět.
Jinak si docela myslím, že se nedělá vůbec nic. Každý řekne, my bychom dělali, ale čekáme na ZÚR. Nejblbější je že náhrada tedy spojka mezi D7-D8 zatím nejdřív za 8 let a ještě s úrovňovými kříženími, takže počítám, že napojit se bude pěkný oříšek.
Jinak si docela myslím, že se nedělá vůbec nic. Každý řekne, my bychom dělali, ale čekáme na ZÚR. Nejblbější je že náhrada tedy spojka mezi D7-D8 zatím nejdřív za 8 let a ještě s úrovňovými kříženími, takže počítám, že napojit se bude pěkný oříšek.
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Jak to je s tou stavební uzávěrou? 2013 ji zrušil NSS a Hudeček chtěl obratem vyhlásit novou, byť užší. To dopadlo?
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Tak teď tam platí omezení ze statutu ZÚR hl.m. Prahy.
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Mikulíku, fakt jsi mě pobavil "kravka paní V..."
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Praha ma vyssi podil metra nez Budapesti, ale treba tramvaje tam vyuziva daleko vice lidi. Budapest je take daleko vice propojena vlakem s mesty v Madarsku, coz je pozustatek monarchie, kdy Madari chteli aby kazde vetsi mesto v Uhersku melo spojeni s hlavnim mestem. V Cechach toto neexistuje, Praha nikdy nemela takove dominantni postaveni v zeleznici jako v Budapesti (treba uz jen to, ze z Prahy nejsou prime trate to KV, Liberce, ci Jihlavy).Standa píše:Praha má jeden z nejvyšších podílů MHD na celkové přepravě, mnohem vyšší, než Budapešť, takže by těch intenzit neměla dosahovat. Důležité je, aby byl po dokončení D0 instalován inteligentní řídící systém, který by doporučoval tranzitu (cca 30 % provozu) trasu po momentálně volnější části okruhu, a rovnoměrné rozmístění parkovišť P+R, aby dojížděči nemuseli příliš manévrovat po D0 (trochu problém je, že tohle už musí řešit čím dál víc paralyzovaná Praha). Nejdůležitější ale zůstává ten okruh vůbec postavit bez dalších "boulí".
Budapest jsem jako priklad vybral zamerne, protoze jinak je dost podobna s Prahou co se tyce prepravnich toku, ekonomickych prijmu, a celkove popuplace. Do Prahy se sbihaji vyznamne silnice jako treba v Budapesti. Prazska algomerace od roku 1990 vzrostla o 250,000 tisic obyvatel, zatimco Budapestska prisla o 300,000. Za 25 let je mozne, ze pocet obyvatel ve strednich Cechach bude stejny jako v Budapestske aglomeraci. Kdyz uz ted jsou v Budapesti na okruhu useky ktere maji az 70,000 aut za den, tak v Praze/Cechach je docela realne, ze by za 25 let mohlo jezdit na nekterych usecich i klidne 100,000 aut za den.
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Kaik:
Budapešť má sice delší tramvajovou síť, ale počtem přepravených cestujících v tramvajích Praha vede. Přestože má Praha 11. největší tramvajovou síť na světě, počtem místokilometrů bude velmi pravděpodobně Praha největší tramvajový provoz na světě.
Budapešť má sice delší tramvajovou síť, ale počtem přepravených cestujících v tramvajích Praha vede. Přestože má Praha 11. největší tramvajovou síť na světě, počtem místokilometrů bude velmi pravděpodobně Praha největší tramvajový provoz na světě.
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Budapešťská tramvajová síť mnohem víc připomíná to, co mělo v Praze vzniknout dle plánů z časných dob budování metra. Tedy že nejde o komplexní síť hodnou toho označení, ale o víceméně samostatné trasy sloužící jako přivaděče k metru, nebo jako doplňkové propoje k síti metra. Po Praze můžete pohodlně cestovat tramvají odkudkoli kamkoli plusminus nejkratší cestou a s minimem přestupů, většina linek jede napříč městem a na spoustě míst se potkávají. Kdyby metro zavřeli, tramvaje by to s posílením vyjezdily, jak jsme se přesvědčili za povodní (i když tedy kvůli některým zrušeným tratím v centru, pozůstatkem těch rušících záměrů, už to nešlo tak dobře jako v 60. letech). Zatímco v Budapešti je takové cestování pouze tramvají po městě nemožné, bez nesmyslných zajížděk. Z toho asi vyplývá i ten menší počet přepravených osob, tam se tramvají prostě nejezdí, kde to jde metrem.
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Budapest ma rozsahlejsi sit TT, ktera preveze vice cestujicich nez Praha (asi o 50 milionu vice cestujicich), coz je dano 1. vetsi rozhlohou mesta, a za 2. vetsi populaci. Budapest jako Praha si v centru zlikvidovala tramvajovou sit v 70's letech s nazorem, ze metro vse vyresi. Ted mesto premysli, ze by nektere linky by se do centra mohli vratit. Tramvajova doprava v Budapesti v dobe nejvetsiho rozkvetu (1940) byla 2x vetsi nez prazska a mela okolo 40 stalych linek.
Kdyz se vratime k tematu okruhu, tak 100,000 v nekterych usecich je docela mozny uz po vzoru Budapesti a Mnichova, ktery tyto hodnoty ma uz dnes. Pokud bude rust obyvatelstvo okolo Prahy podobnym tempem jako za poslednich 25 let, tak Prazska aglomerace presahne 2 milionu docela brzy a to se nesmi zapomenout transitni doprava, kdy se do Prahy sbihaji dopravni toky bez moznosti alternativniho spojeni mimo aglomeraci.
Kdyz se vratime k tematu okruhu, tak 100,000 v nekterych usecich je docela mozny uz po vzoru Budapesti a Mnichova, ktery tyto hodnoty ma uz dnes. Pokud bude rust obyvatelstvo okolo Prahy podobnym tempem jako za poslednich 25 let, tak Prazska aglomerace presahne 2 milionu docela brzy a to se nesmi zapomenout transitni doprava, kdy se do Prahy sbihaji dopravni toky bez moznosti alternativniho spojeni mimo aglomeraci.
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Už to tu párkrát bylo, ale když je o tom řeč:
Intenzity na SOKP viz tohle:
Studie AF CityPlan
A zajímavé je taky tohle:
Kategorizace 2040
A na jižní části je dle hlukové studie k 512 v úseku MÚK Modletice - II/603 výhled v roce 2025 celkem 54 940 vozidel/den (v roce 2011 to bylo 38 123).
A co se týká tramvají, tak bych byl pro:
Mělký hloubený tramvajový tunel
a Tyto povrchové tratě
Líbila by se mi i tunelová trať z Kaprovy na Václavák nebo náměstí Republiky, ale to už by asi muselo být hluboko jak metro...
Intenzity na SOKP viz tohle:
Studie AF CityPlan
A zajímavé je taky tohle:
Kategorizace 2040
A na jižní části je dle hlukové studie k 512 v úseku MÚK Modletice - II/603 výhled v roce 2025 celkem 54 940 vozidel/den (v roce 2011 to bylo 38 123).
A co se týká tramvají, tak bych byl pro:
Mělký hloubený tramvajový tunel
a Tyto povrchové tratě
Líbila by se mi i tunelová trať z Kaprovy na Václavák nebo náměstí Republiky, ale to už by asi muselo být hluboko jak metro...
Potřeba jsou okruhy, radiály, metro i železnice. Kdo tvrdí, že se na něco z toho můžeme vykašlat, je extremista.
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Kaik: Kdysi (cca před 15 lety) jsem někde četl porovnání evropských měst z pohledu počtu obyvtel přepravujících se MHD a IAD. U Prahy to vycházelo cca 50:50 (což zhruba odpovídá i dnes), u Budapešti tam tehdy psali 25:75 ve prospěch IAD (u většiny velkých západoevropských měst to bylo od 20:80 po 40:60). To jsem měl na mysli.
AUTOsro: Šikovně postavená podpovrchová tramvaj se může poměrně snadno "zvrhnout" na metro. Docela s překvapením jsem zjistil, že třeba větší část bruselského metra začínala jako "premetro", tedy podpovrchová tramvaj s poněkud "předimenzovanými" bočními nástupišti, a u některých stávajících tras "premetra" se v historicky dohledné době s konverzí na metro počítá. Kde to šlo, stavělo se hloubeně pod komunikacemi (většinou spolu s tunely IAD pro přímý průjezd křižovatky - třeba tunely Montgomery), tunely jsou vesměs obousměrné s bočními nástupišti - levné, nic mimořádně hezkého, ale efektivní. V Praze bych si dovedl takovou trasu představit pod Koněvkou (bydlím na Chmelnici ) nebo pod Ječnou s pokračováním třeba pod Francouzskou. Pod Vinohradskou už je to zbytečné .
AUTOsro: Šikovně postavená podpovrchová tramvaj se může poměrně snadno "zvrhnout" na metro. Docela s překvapením jsem zjistil, že třeba větší část bruselského metra začínala jako "premetro", tedy podpovrchová tramvaj s poněkud "předimenzovanými" bočními nástupišti, a u některých stávajících tras "premetra" se v historicky dohledné době s konverzí na metro počítá. Kde to šlo, stavělo se hloubeně pod komunikacemi (většinou spolu s tunely IAD pro přímý průjezd křižovatky - třeba tunely Montgomery), tunely jsou vesměs obousměrné s bočními nástupišti - levné, nic mimořádně hezkého, ale efektivní. V Praze bych si dovedl takovou trasu představit pod Koněvkou (bydlím na Chmelnici ) nebo pod Ječnou s pokračováním třeba pod Francouzskou. Pod Vinohradskou už je to zbytečné .
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Přirovnání kulhá na všechny tři nohy Když už tak, tak jsme v situaci, že se má stavět, stavebník je připraven splnit všechny normy, ale sousedi nesouhlasí se změnou projektu. Patová situace. Sousedi mají navrh - dokud se nezjistí, že pořádný rozvod chybí v celé ulici ....musklin píše: "No jo, ale tu přístavbu plánoval už praděda v 62 a měl to povolené od MNV. Takže to teď budu tahat ve dvou drátech, hliníku a bez proudového chrániče. Na celý barák byly tři pojistky, absolutně nechápu o jakém rozvaděči se tu pořád mluví"
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Dobrý den,
nevíte, jak teď vypadá příprava 518 a 519? Pohlo se to někam? Poslední informace byla, že se jedná o menších změnách projektu (snížení počtu jízdních pruhů na 2+2, úpravy délky hloubených tunelů na Suchdole a snad zrušení křižovatky Rybářka). Metropolitní plán, respektive IPR, potvrdil dřívější trasování s ohledem na využití pro příměstskou dopravu. Co ten věčnej spor se Suchdolem?
díky
kesu
nevíte, jak teď vypadá příprava 518 a 519? Pohlo se to někam? Poslední informace byla, že se jedná o menších změnách projektu (snížení počtu jízdních pruhů na 2+2, úpravy délky hloubených tunelů na Suchdole a snad zrušení křižovatky Rybářka). Metropolitní plán, respektive IPR, potvrdil dřívější trasování s ohledem na využití pro příměstskou dopravu. Co ten věčnej spor se Suchdolem?
díky
kesu
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Narazil jsem na článek v PL k diskuzi na Zastupitelstvu MČ Praha - Suchdol ohledně mj. 518.
Ani jsem loni nezaznamenal ten zmiňovaný rozsudek Městského soudu a nevím, zda kasační stížnost byla podána.
http://www.parlamentnilisty.cz/politika ... any-468974
Ani jsem loni nezaznamenal ten zmiňovaný rozsudek Městského soudu a nevím, zda kasační stížnost byla podána.
http://www.parlamentnilisty.cz/politika ... any-468974
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Konečně tam někdo promluvil rozumně. Nevíte, jaký je výsledek? Přitom by okruh při současném návrhu velmi Suchdolu pomohl.
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
kesu: Stav 518 a 519 je zamrzly.
Nechce se mi to dohledavat a overovat, ale pokud mi neco neuteklo:
V ZÚR stredoceskeho kraje je vyskrtnuta (sice kratke useky).
V ÚP Prahy jsou nesrovnalosti - hlavne kolem privadece Rybarka.
Metropolitni plan nic nepotvrdil, protoze se jenom pripravuje.
Kuba: ten soud jsme resili ve vlaknu 511. Kasacni stiznost podali a lezi to v Brne.
Nechce se mi to dohledavat a overovat, ale pokud mi neco neuteklo:
V ZÚR stredoceskeho kraje je vyskrtnuta (sice kratke useky).
V ÚP Prahy jsou nesrovnalosti - hlavne kolem privadece Rybarka.
Metropolitni plan nic nepotvrdil, protoze se jenom pripravuje.
Kuba: ten soud jsme resili ve vlaknu 511. Kasacni stiznost podali a lezi to v Brne.
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
dvs: Tak v tom případě bych rád upozornil na týden staré vyjádření nové paní hejtmanky SČK:
"Chci, aby to zaznělo jednou provždy. V případě Pražského okruhu je problém na straně Prahy, ne Středočeského kraje. Je potřeba, aby Praha zapracovala, vyřešila spory a okruh spustila," zdůraznila hejtmanka.
http://www.denik.cz/regiony/setkani-s-h ... 61129.html
To je taky odbornice na slovo vzatá
"Chci, aby to zaznělo jednou provždy. V případě Pražského okruhu je problém na straně Prahy, ne Středočeského kraje. Je potřeba, aby Praha zapracovala, vyřešila spory a okruh spustila," zdůraznila hejtmanka.
http://www.denik.cz/regiony/setkani-s-h ... 61129.html
To je taky odbornice na slovo vzatá