[D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Odpovědět
Aram96
Příspěvky: 7894
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od Aram96 »

Mohu se zeptat, nekamenujte mě tu za to, ale viděl jsem všude možně na internetu ty návrhy toho "odsunutého okruhu" nějakými zelenými mozky mezi D7-8-10-11-D1 a v čem by to byl tak špatný návrh ? Je to proto, že by to bylo tak dlouhé, že by většina OA jezdila už přes centrum (tady se nabízí otázka jestli stávající trasování "tak dlouhé" není) ? Nebo vůli čemu to je ? Jeden malý postavený úsek mezi D10-11-ŠS není až tak argument, pro trasování celého okruhu.
Je samozřejmé, že trasu teď měnit je nesmysl, ale proč se to tak neudělalo před lety, není to možná úplně od věci. Házení problémů na druhé mi to taky nepřijde, v té odsunuté variantě to jde opravdu okolo méně a menších obcí. Jestli se to tu před lety řešilo, tak pardon, nemám to prolezlé.
Lynx
Příspěvky: 3697
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od Lynx »

Co se týče 518 a 519, tak tam jde hlavně o ty argumenty které jste napsal - tedy varianta severní jde dál od města a je delší. A pak je tady ten tradiční argument, že 518 a 519 jsou ve vývoji projekce a projednávání dál než alternativní varianty a proto by jiné varianty trvaly déle.

Pak je tady ještě jedna věc, že varianta severní jde ochranným pásmem jaderného reaktoru v Řeži, ale nevím nakolik je to zásadní (ne)řešitelná kolize. On malý jaderný reaktor je kupříkladu i v Troji u mostu Barikádníků, takže si nemyslím, že by to mělo být až tak zásadní.
ElWapp
Příspěvky: 1641
Registrován: 14.3.2009 11:42:45
Bydliště: Praha 4

Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od ElWapp »

Vše se tu rozebíralo nekonečněkrát, někde v archivu se to najde. Mimo to, co zmínil Lynx, jde o to, že aby fungoval PO jako celek, měla by relace D5-D11 jezdit severem, což v případě severní varianty nebude (bude delší) a jižní část tu dopravu nepobere. Dále tady máme stabilizaci trasy nějakých 90 let a spoustu lidí, co si raději postavili dům dál od Prahy, ale tak, aby budoucí okruh neměli pod okny. Nacpat jim teď okruh k domům je nejenom nefér, ale hlavně neprůchozí - obce budou proti. A dále tunel Blanka nebude zkolaudován do doby existence severního PO v jižní variantě. Což sice není úplně směrodatné pro výběr varianty z hlediska ŘSD/MD, ale Praha by si to jistě měla uvědomit a zasadit se o jižní trasu, pokud chce Blanku vůbec někdy zkolaudovat.
jozka
Příspěvky: 2782
Registrován: 27.6.2013 19:11:41

Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od jozka »

"odsunuta" varianta (byla na turistickych mapach z 80.let) byla lepsi. Do te doby, nez si kazda dira po granatu v okoli 30 km od kraje Prahy poridila v pulce 90.et a letech nasledujicich svuj satelit. Nasledky rozhodovani te doby neseme dodnes a vyresit se to nepodari nikdy, snad jen koncem IAD jako takove.
P_V
Příspěvky: 1708
Registrován: 14.3.2009 15:26:14
Bydliště: Praha

Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od P_V »

Jednoduchý důvod - D0 se nestaví jen pro tranzit, ale i pro dopravu městskou a příměstskou. Těm by oddálený okruh byl k ničemu. Na jihu oddálení prošlo jen díky tomu, že Jižní spojka z dob socíku má 6 pruhů a pobere to. Na severu se má Blanka jen 4 pruhy a jako jedna z podmínek ke kolaudaci má, že zbylou dopravní zátěž převezme D0 varianty J. Nebo jiná taková silnice ve stejné trase, pokud by tedy okruh byl oddálený.
Jinak by nebylo nic proti ničemu, kdyby se v té oddálené trase postavily další spojovací silnice, ostatně se tam i plánují (spojka D7-D8, aglomerační okruh...)
Jan Petzold
Příspěvky: 168
Registrován: 18.12.2009 14:15:01

Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od Jan Petzold »

Nejpádnější argument pro jižní variantu severní D0 je citelný odliv aut z hustě obydlených čtvrtí Prahy 6,7,8,9. Ze všech modelů to vychází... Ostatní je asi řešitelné, pro tranzit by mohla klidně vzniknout D16, protažená jižně od Mělníka někam severně nad Starou Boleslav na D10. Čili pokud Praha nějaký funkční obchvat chce, a Praha zatím tvrdí mimo jiné i v územním plánu, že ho chce, tak pro město nejlépe přes Suchdol. No a kdyby to v tom Suchdole mělo pomoct, tak ať se tam žádný sjezd nedělá (nebo se posune) a tunel se o těch 500 m plus mínus prodlouží. Osobně si myslím, že to jak je to nyní v platném ÚP Prahy ze Suchdola odvede téměř 100% tranzitu a když píšu tranzit tak myslím i tranzit typu Podbaba - Horoměřice. Prostě super dopravně zklidněná čtvrť, až na ty letadla.
Lynx
Příspěvky: 3697
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od Lynx »

A co vlastně této stavbě nyní brání ? V jaké jsme fázi ? Prosím, je-li někdo ochoten mi to napsat, bez nadávání, že si to mám najít sám. Děkuji.
jozka
Příspěvky: 2782
Registrován: 27.6.2013 19:11:41

Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od jozka »

tranzit typu Podbaba - Horoměřice.

Tak samozrejme, pokud si zacneme takhle pruzne nastavovat pravidla, dokazeme si obhajit cokoliv...
jozka
Příspěvky: 2782
Registrován: 27.6.2013 19:11:41

Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od jozka »

D0 se nestaví jen pro tranzit, ale i pro dopravu městskou a příměstskou.

A to je prave ten ten prusvih a duvod, proc ten PO skonci jako jizni spojka. Zeptejte se Polaku, jak jsou na tom se svoji S6 okolo Trojmesti.
P_V
Příspěvky: 1708
Registrován: 14.3.2009 15:26:14
Bydliště: Praha

Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od P_V »

Lynx píše:A co vlastně této stavbě nyní brání ? V jaké jsme fázi ?
Tuším že je problém v tom, že soud zrušil aktualizaci územního plánu, obsahující naposledy připravovanou verzi. Čímž se v ÚP ocitla verze předešlá, k ŽP ještě méně příznivá, např. bez dvoupatrového mostu přes Vltavu redukujícího zábor. Takže se buď čeká na metropolitní plán, který obsahuje jen "čáru tlustou fixou", pod kterou se schová leccos, nebo se bude muset ÚP znovu aktualizovat.
Možná má někdo lepší info.
ventus
Příspěvky: 27
Registrován: 28.4.2009 20:02:35

Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od ventus »

A to je prave ten ten prusvih a duvod, proc ten PO skonci jako jizni spojka..

Prušvih Jižní spojky byl a je v tom, že je efektivně jediné spojení Západ - Východ v Praze. Po dostavbě 511, 518 a MO budou čtyři a to je velký rozdíl. Nemluvím ani o absolutním poklesu najetých kilometrů.
Při včasné dostavbě by neexistoval každodenní kolaps na Spořilově, Kbelské a dovoulji si tvrdit, že by se podstatně odlevilo i Holešovičkám.
Právě co chybí naší dopravní koncepci je právě holistický pohled na dopravní řešení jako celku.
theodor less
Příspěvky: 2757
Registrován: 27.4.2018 23:10:42

Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od theodor less »

ventus píše: Právě co chybí naší dopravní koncepci je právě holistický pohled na dopravní řešení jako celku.
Nechybí nám holistický přístup. Nechybí nám ani dopravní koncepce. Chybějí nám jenom ty dálnice.
Mike
Příspěvky: 4988
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od Mike »

za sebe interně
mám-li mít možnost Kyje - Ruzyně po dálnici ( tedy 520-519-518 ) nebo Palmovka a Blankou ( + Ořechovka, protože na kulaťák se nedá dostat )
tak v případě odsunu okruhu "na sever" je ta Blanka jasná volba
trochu jsem doufal v "levné" letiště ve Vodochodech, ale to jen tak nebude...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
kesu
Příspěvky: 85
Registrován: 6.1.2017 13:25:17

Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od kesu »

Lynx píše:A co vlastně této stavbě nyní brání ? V jaké jsme fázi ? Prosím, je-li někdo ochoten mi to napsat, bez nadávání, že si to mám najít sám. Děkuji.
Já teda nějak po volbách nemám chuť to hledat, ale moje poslední informace je taková, že "za Dolínka" měla pracovní skupina za úkol pozměnit projekt tak, aby se zmenšily dopady na Suchdol. Tedy otázku sjezdu a Rybářky a délku tunelů u konce na Výhledech nebo jak se to u tý pumpy jmenuje.

Co vím teď, tak cílem Starostů je okruh omezit pouze na 2x2 pruhy s tím, že kamionovou dopravu převezme spojka D7-D8 v úrovni Slaného a obchvat Kralup. Takže by bylo průchodné mít pod Suchdolem druhou Blanku (tedy bez těžké nákladní dopravy). Myslím si o tom svoje a proto už nemám chuť se tím víc zabývat, protože mě to akorát dráždí..
Maty
Příspěvky: 219
Registrován: 21.1.2015 20:00:24
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od Maty »

To snad není možný tohle... Snad každý alespoň průměrně inteligentní člověk pochopí že SOKP musí fungovat jako uzavřený dálniční okruh v plném profilu. Nějak si to nedovedu představit. Jedu s kamionem z D5 na D11, takže pojedu po D7 do slaného pak nějakou pochybnou propojkou do Kralup a kam dál? Po D8 zpátky do Prahy a pres Letňany na Novopackou. To snad ne??? Bože kdyby alespoň nějak pohli s tou 511 tohle je katastrofa.
Aram96
Příspěvky: 7894
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od Aram96 »

Díky za mnohá vysvětlení. Já teda osobně trochu pochybuji, že ten okruh odvádí hodně městské dopravy, ale dost možná je to tím, že ta jižní část okruhu je právě daleko, čili v případě těch severních částí by tomu bylo jinak. Příměstská doprava, to je jiná, tu nepochybně odvede.

Vždycky jsem totiž přemýšlel, proč se jižní část okruhu před 10 lety postavila jen 2+2 a až později mi došlo, že se asi plánovala hned potom navázat severní částí, která by většinu tranzitu pobrala, protože díky ní by byla nejkratší trasou od D5 po D11. Pouze D4,D3 a D1 by využívaly jižní trasu. Pokud by jižní část byla kratší než severní odsunutá, tak je to jasné a není o čem mluvit.
Čili ono to dává smysl, ovšem se nepočítalo s tím, že po realizaci jižní části bude minimálně 20 let severní část chybět :ko: Koukám, že tohle je víceméně stejný problém, akorát s mnohem většími intenzitami, jako D43 okolo Brna. Jak někdo dříve psal, ten okruh se nejspíš nepodaří dokončit bez nějakého "zákona o Pražském okruhu" :cry:
Osobně si myslím, že dříve začne zkapacitňování jižní části, pokud se tedy vůbec podaří postavit 511 :zvraci: Kór když čtu, že jsou návrhy na severní část jako 2+2, tak to může ta příprava zkapacitnění začít okamžitě. Tohle je fakt na hlavu, podle mého názoru je už i 3+3 bez výhledu. pokud by se uvažovalo do budoucna, měly by se všechny nové úseky SOKP budovat jako 3+3 s pásem širokým 11 m aby umožnil 2x3,5 rozšíření o 4. pruh. Protože jednak bude jezdit více aut, jednak bude čím dál víc aut směřovat do Prahy kvůli práci a hlavně, když bude chtít Praha "zklidňovat" tak jediné, kam může auta vyhnat, je Pražský okruh, nic dalšího není a nebude. A když už ne s 11-12 m SDP, tak na rozšíření připravit mosty a MÚK, protože potom každé rozšiřovaní stojí o miliardy a miliardy víc jen proto, že je potřeba všechno přestavět.
theodor less
Příspěvky: 2757
Registrován: 27.4.2018 23:10:42

Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od theodor less »

Aram96 píše: .... podle mého názoru je už i 3+3 bez výhledu. pokud by se uvažovalo do budoucna, měly by se všechny nové úseky SOKP budovat jako 3+3 s pásem širokým 11 m aby umožnil 2x3,5 rozšíření o 4. pruh. Protože jednak bude jezdit více aut, jednak bude čím dál víc aut směřovat do Prahy kvůli práci .....
Jenom, abys jednou nepochopil, že ten Patrik měl v něčem pravdu. Ta vize, že budeme šťastnější díky třípruhu, a když ne, tak kvůli čtyřpruhu....Možná jednou budeš rád, že to nemáš daleko na tramvaj.
Lojzik
Příspěvky: 78
Registrován: 16.12.2018 0:35:47

Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od Lojzik »

Aram96 píše: Vždycky jsem totiž přemýšlel, proč se jižní část okruhu před 10 lety postavila jen 2+2 a až později mi došlo, že se asi plánovala hned potom navázat severní částí, která by většinu tranzitu pobrala, protože díky ní by byla nejkratší trasou od D5 po D11. Pouze D4,D3 a D1 by využívaly jižní trasu. Pokud by jižní část byla kratší než severní odsunutá, tak je to jasné a není o čem mluvit.
Pokud nebudu řešit kamionový tranzit, který se dá hnát značkama po okruhu libovolně vzdáleném od Prahy, tak bych rád věděl, jak chtěj osobní tranzit D5-D11 nahnat na PO. Když už po D11 dojedu až na Černý Most a Štěrboholská a JS bude bez kamionů, proč by měj jet osobák jinak než teď? Na jih zajíždět až do Říčan kravina i po 511, severem až bude hotový zase o něco kratší než jihem, ale bude to mixem tranzitu a vnitřní dopravy zasekaný jako teď JS + daj se čekat omezení kvůli blízké zástavbě, jako teď u Jesenice. Jako teoretický předpoklad chápu, když se postaví PO, všichni začnou jezdit po PO, ale jak to bude v reálu prakticky? Sám D11-D5 osobákem jezdim, ale samotná výstavba PO pravděpodobně stačit nebude, abych začal jezdit jinak než teď. To se plánuje na JS omezení na 50, zrušej nějaké komunikace nebo jak?
jozka
Příspěvky: 2782
Registrován: 27.6.2013 19:11:41

Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od jozka »

Na obchvat Kralup zapomente, ten ma svuj Suchdol, jen se to jmenuje Prilepy.

Tahle situace je vysledkem chytraceni "pojdte, nechame si od RSD postavit transitni okruh tak, aby se dal pouzivat i pro spojeni Praha - Praha". Jen bylo otazkou jestli se to protlaci a zkolabuje smichanim dopravy mistni a dalkove nebo neprotlaci. Neprotlacilo se to a ted uz se to neprotlaci, protoze takovych Suchdolu mate po trase moc.

Netesi mne to, ale bohuzel to tak dopadlo...
Aram96
Příspěvky: 7894
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od Aram96 »

theodor less píše:
Aram96 píše: .... podle mého názoru je už i 3+3 bez výhledu. pokud by se uvažovalo do budoucna, měly by se všechny nové úseky SOKP budovat jako 3+3 s pásem širokým 11 m aby umožnil 2x3,5 rozšíření o 4. pruh. Protože jednak bude jezdit více aut, jednak bude čím dál víc aut směřovat do Prahy kvůli práci .....
Jenom, abys jednou nepochopil, že ten Patrik měl v něčem pravdu. Ta vize, že budeme šťastnější díky třípruhu, a když ne, tak kvůli čtyřpruhu....Možná jednou budeš rád, že to nemáš daleko na tramvaj.
No moc jsem vás nepochopil, v čem tady má Patrik pravdu. Patrik razí názor, ať nikdo nejezdí autem, ať jezdíme všichni vlakem, byť to bude trvat o hromadu hodin déle, nebo na kole, byť je to vzdálenost 100 a více km nebo pěšky. Co to má společného s tím co jsem napsal ?? :?:
Rozšíření nemá se šťastností nic společného. Uvědomte si, že už teď jezdí po okruhu mezi D10 a D11 cca 70 000 vozidel, nevím na kolik tis.aut vydá 6-pruh, ale podle mě nějakých 120 000 aut může v okolí Prahy za nějakých 20 let klidně jezdit. Pokud je 6-pruh na 120 000 vozidel pohodlný, pak ano, nedělejme rezervu. Pokud ne, tak alespoň mosty a hlavně MÚK postavme s výhledem na rozšíření, protože mosty a MÚK se opravdu staví na delší dobu než 20 let.
Myšlenka, že méně pruhů motivuje auta jet jinudy, má pravdu až tehdy, kdy je ta silnice totálně ucpaná. Pokud budeme uvažovat takto, tak stavme dálnice jako 2-pruh a okruh jako 4-pruh. Jestli myslíte, že ta auta zůstanou stát u baráku, tak jste na omylu. Pojedou jinudy a budou dělat více emisí, otravovat více lidí atd.
A jinak mě osobně okruh zajímá víceméně z důvodu jakési vizitky ČR. Já bydlím na Moravě a jestli tam okruh u Prahy bude nebo nebude, je mi upřímně úplně jedno ;)
Aram96
Příspěvky: 7894
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od Aram96 »

Lojzik píše:
Aram96 píše: Vždycky jsem totiž přemýšlel, proč se jižní část okruhu před 10 lety postavila jen 2+2 a až později mi došlo, že se asi plánovala hned potom navázat severní částí, která by většinu tranzitu pobrala, protože díky ní by byla nejkratší trasou od D5 po D11. Pouze D4,D3 a D1 by využívaly jižní trasu. Pokud by jižní část byla kratší než severní odsunutá, tak je to jasné a není o čem mluvit.
Pokud nebudu řešit kamionový tranzit, který se dá hnát značkama po okruhu libovolně vzdáleném od Prahy, tak bych rád věděl, jak chtěj osobní tranzit D5-D11 nahnat na PO. Když už po D11 dojedu až na Černý Most a Štěrboholská a JS bude bez kamionů, proč by měj jet osobák jinak než teď? Na jih zajíždět až do Říčan kravina i po 511, severem až bude hotový zase o něco kratší než jihem, ale bude to mixem tranzitu a vnitřní dopravy zasekaný jako teď JS + daj se čekat omezení kvůli blízké zástavbě, jako teď u Jesenice. Jako teoretický předpoklad chápu, když se postaví PO, všichni začnou jezdit po PO, ale jak to bude v reálu prakticky? Sám D11-D5 osobákem jezdim, ale samotná výstavba PO pravděpodobně stačit nebude, abych začal jezdit jinak než teď. To se plánuje na JS omezení na 50, zrušej nějaké komunikace nebo jak?
Souhlas, však proto hned v mém prvním příspěvku stojí řečnická otázka, jestli současné vedení PO bude vůbec používáno OA pro tranzit D5-D11.
Na druhou stranu je nejspíš pravda, že toho OA tranzitu není tolik, Praha je prostě velmi silným zdrojem i cílem OA.
Jediný donucovací prostředek pro OA si dovedu "představit" značky, které to budou "nějak" přikazovat a na kontrolu něco jako "úsekové měření na SPZ" když to auto bude změřeno na výjezdu z D5 a na vjezdu na např. D11 a bude to nereálné stihnout jinak než městem, tak mu přijde pokuta --- tohle je totální fantasmagorie, čili podle mě není donucovací prostředek, jak vyhnat OA z centra. Snad ještě omezení emisních norem :? Okruh se prostě opravdu staví hlavně pro nákladní tranzit. To tak je, proto se dost Praze uleví po 511 a proto víceméně i ta moje otázka, proč nevybrali tu odsunutou variantu, ale jak mě samotného napadlo, odsunutá by byla už delší než jízda jižní částí okruhu, která na to není stavěna, byť se po ní bude minimálně 10 let takhle jezdit :lol:
Jan Petzold
Příspěvky: 168
Registrován: 18.12.2009 14:15:01

Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od Jan Petzold »

No, ale trasa Zličín D5 - Černý Most D11 i po dostavbě Radlické radiály bude cca 30 km přes Jižní spojku což ve volnějším provozu představuje minimálně 25 minut, navíc (doufejme), pokud nepojedu po I/12 bude nutné sjet přes MÚK Běchovice na D0. Severní trasou je sjezd na D11 v km 60, na D5 v km 23, to máme 37 km. Při nejspíš reálně dosažitelné průměrné rychlosti na D0 90 km/h je to taky těch 25 minut, většinou by se mělo dát dostat v rámci povolených limintů i někam ke 110 km/h a to už je cca 20 minut. Tedy časově to moc rozdíl nebude, kilometrově 7 km.
Lojzik
Příspěvky: 78
Registrován: 16.12.2018 0:35:47

Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od Lojzik »

Aram96 píše:Rozšíření nemá se šťastností nic společného. Uvědomte si, že už teď jezdí po okruhu mezi D10 a D11 cca 70 000 vozidel, nevím na kolik tis.aut vydá 6-pruh, ale podle mě nějakých 120 000 aut může v okolí Prahy za nějakých 20 let klidně jezdit. Pokud je 6-pruh na 120 000 vozidel pohodlný, pak ano, nedělejme rezervu. Pokud ne, tak alespoň mosty a hlavně MÚK postavme s výhledem na rozšíření
Oficiální čísla kolem okruhu mezi D10 a D11 mi přijdou taková dost zvláštní. Když chtěli v EIA 511 prudiči posoudit šestipruh na 120tis vozidel/den, tak jim to posudek hodil na hlavu, protože prý kapacita šestipruhu na okruhu je max 85-105tis vozidel za den, takže 120tis/den tam jezdit nemůže a posuzovat na takovou zátěž netřeba. EIA 510 a teď DÚR 510 se dělaly na šestipruh na nějakých průměrných 105tis vozidel/den (podle varianty). Ale studie ČVUT a EIA D11 na okruhu mezi D10 a D11 čekají dlouhodobě cca 132 tis vozidel/den, to je nějakých 152 tis vozidel/pracovní den.
Sch
Příspěvky: 221
Registrován: 26.3.2009 10:43:17

Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od Sch »

No tak to jste uhodil hřebíček. Pokud mám volbu 30km a 25 minut v ideálním stavu s rizikem až 35 minut a nebo 37 s 20 minutama v ideálním stavu, volím to druhé.
Ono bez kamionu se jižní spojka a ŠR stejně tolik neuvolni, podívejte se k Barrandovskemu mostu, tam se to vleče pravidelne. Navíc po dostavbě PO Běchovice - D1 bude ŠR používaná jako obchvat Uhříněvsi a Měcholup od Říčan po Štěrboholy. Navíc po zpoplatnění vjezdu do centra bude další doprava vytlačena na MO.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Mike
Příspěvky: 4988
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves

Příspěvek od Mike »

nesmíte zapomínat na kreativitu magistrátu a radnic
měření jim nic nenese - radnicím, čili je mnohem lepší vrátit JS odstavný a namalovat tam BUSpruh, protlačit tam nějaký tranzitní BUS - třeba vršovice-podolí ( což normálně jezdí nuslemi, ale imise, emise atp. )
a máte z JS nekonkurence schopnou komunikaci pro jakýkoli tranzit

naprosto neskutečně mě se*e tak "nevize"
stavíme v nejbohatším období republiky a "čučkaříme"
když už se postaví čtyřpruhový most, tak musí končit dvoupruhovou dírou
když se má na druhém konci Vltavy stavět další, tak bude radši jen pro MHD a papaláše
dálniční mosty na D1 navrhovali v paramatrech, že se tam dnes vejdou 3 pruhy a my tu po 80letech máme problém na periferii Prahy postavit dálniční most 30m široký... :zvraci:
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Odpovědět

Zpět na „Pražský okruh D0“