[D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
tak víceméně jen kosmetická chyba ve zprávě ČTK je něco trochu jiného než když ŘSD předkládá dokumentace, kde jsou závěry tak trochu v rozporu s podklady.
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Hledal jsem tady příspěvky hodně dozadu a našel jsem jenom tohle, což bude mít nejspíše podobné pozadí vzniku...Tomáš Němec píše:Na tom posledním odkazu na facebooku jsem objevil vizualizace, co dělal CityPlan. Nevím, jestli to už tady proběhlo, ale pro mě to byla novinka. Je tam i vizualizace nového přemostění Vltavy.
http://www.af-cityplan.cz/2018/12/15/d0 ... rezineves/
Prah 6 totiž už před měsícem zveřejnila na Facebooku vizualizaci stavby 518 (dle studie z 06/2018)! A tady to ještě nebylo
P.S. Komentáře raději nečtěte.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Chybí jim v té animaci nadjezd Do Horoměřic na Padesátníku. I když jsou na té cestě hustě animovaná autíčka, jezdí odnikud nikam...
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
V rámci snažšího projednání bych si teda dokázal představit hloubený tunel o nějaké stovky metrů delší, řekněme kousek za MÚK s Horoměřickou ve směru z Ruzyně na Suchdol. A napojení Rybářky by se taky dalo snad udělat nějak elegantnějc. Tohle je pořád totéž a narazí to na velkej odpor bohužel. Je to vlastně po 511 nejdůležitější stavba v zemi a přitom se vlastně pořád přešlapuje na mrtvým bodě:(. Když vidím jak upravují návrh pokračování městského okruhu tak by se tohle taky teda dalo naleštit..
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Ohledně té důležitosti to rozhodně není po 511 nejdůležitější stavba v zemi , dokonce bych řekl, že 520 je důležitější než 518+519 pro spojení D1 a D8 ale to je spíš pocit, za to bych se určitě nehádal..
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Vim, ze to bude znit blbe, ale 520 ma prozatim fukcni (jakkoliv drhnouci) alternativu , tady neni nic (privoz Sedlec nepocitam).
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Ano, je pravda, že pro místní potřeby je určitě 518+519 určitě potřeba víc, především asi kvůli mostu přes Vltavu. Já to hodnotil jen z pohledu "republikového" či tranzitního ..
-
- Příspěvky: 4232
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Arame, provoz D5-D8, který to dneska objíždí po Jižní spojce, nebo horem přes D7-Slaný-Velvary, je místní potřeba? Tak to jo.o)
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Pohlížím na to spíš z hlediska D1-D5, D1-D8, D8-D11 a D5-D11 D5-D8 není rozhodně tak nějak přirozený směr, který potřebuje D0 ke svému směru.
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Ja vidim rozdil mezi 518-519 a 520 predvsim v tom, ze most v Suchdole otevira nove spojeni, tam kde doposud nikdy nebylo. Jeho cas jeste prijde.
Nutnost vystavby 520 bude po dokonceni 511 enormni, protoze odstranenim spuntu za lanovym mostem (teda on tam zustane, ale uz pujde objet) nastane mezi VR a D8 neskutecnej masakr.
Nutnost vystavby 520 bude po dokonceni 511 enormni, protoze odstranenim spuntu za lanovym mostem (teda on tam zustane, ale uz pujde objet) nastane mezi VR a D8 neskutecnej masakr.
-
- Příspěvky: 4232
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Jasně, můžeš to zítra, cestou na otevření obchvatu Slanýho, v Luníkově nebo nebo Ješíně, které ještě obchváceny nebudou, místním na I/16 připomenout:o)Aram96 píše:Pohlížím na to spíš z hlediska D1-D5, D1-D8, D8-D11 a D5-D11 D5-D8 není rozhodně tak nějak přirozený směr, který potřebuje D0 ke svému směru.
Směr D5-D1, nebo i D8-D1 je určitě silnější, ale i intenzity na D5-D8 jsou větší než drvivé většině silnic, které už se staví:o)
Ale jo, je to jen akademická debata...
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Tak zrovna ten Lunikov i Jesin uz jsou zvykli a strihaji metr, maji to za par. Vedel bych o jinych.
Vyznam mostu v Suchdole pro mistni dopravu je podle mne v tom, ze dost odlehci Holesovicky a Blanku. Druha strana mince je v tom, ze se dost mozna brzy "zajiznospojkuje".
Vyznam mostu v Suchdole pro mistni dopravu je podle mne v tom, ze dost odlehci Holesovicky a Blanku. Druha strana mince je v tom, ze se dost mozna brzy "zajiznospojkuje".
-
- Příspěvky: 4232
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
No, zvyklí...jel jsem tam nedávno, po nějaké době, a ten proud NA mě teda překvapil. Takže jim jen přeju, aby ten metr byl co nejkratší - třeba i dřív než to léto 2020.
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Driv to nebude, jel jsem nedavno pres trasu z Hobsovic do Lunikova a trasa tam je zatim tak maximalne probagrovana. A zvykli jsou, ten proud NA je tam dlouhodobe (taky ta silnice podle toho vypada).
-
- Příspěvky: 954
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Už začátkem tisíciletí když jsem jezdil Mělníik-Louny jsem tekl z počtu NA na I/16.
Vliv otevření bude jako u Velemína, lidi se budou budit tichem.
Most v Suchdole bude významný i pro liniové řízení, dnes když je nehoda na jižní části okruhu, všechno stojí. Takto se bude moci směřovat doprava na druhý úsek - a opačně.
Nejen že se ulehčí Holešovičkám, ale všem radiálám, bude možnost více voleb kudy jet, no crcat se městem s rizikem kolony z důvodu "humanizace dopravy" a "preference MHD-vyhrazené pruhy"... Stejně jako StČ obcím.
Osobně si myslím že již dnes je půl hodiny po dvanácté a nezbyde než skoro celou trasu od Suchdola až po Kbely vést převážně tunely, díky zástavbě a odporu obyvatel po trase.
Vliv otevření bude jako u Velemína, lidi se budou budit tichem.
Most v Suchdole bude významný i pro liniové řízení, dnes když je nehoda na jižní části okruhu, všechno stojí. Takto se bude moci směřovat doprava na druhý úsek - a opačně.
Nejen že se ulehčí Holešovičkám, ale všem radiálám, bude možnost více voleb kudy jet, no crcat se městem s rizikem kolony z důvodu "humanizace dopravy" a "preference MHD-vyhrazené pruhy"... Stejně jako StČ obcím.
Osobně si myslím že již dnes je půl hodiny po dvanácté a nezbyde než skoro celou trasu od Suchdola až po Kbely vést převážně tunely, díky zástavbě a odporu obyvatel po trase.
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Hodne NA se na 16 objevilo, kdyz se udelala trasa Velvary - Nova Ves (2003, tusim). Az se udela 16, regionalniho Cerneho Petra dostane 240.
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
je třeba si připomenout, že tato část okruhu má být od začátku stavěna jako 3+3
když to vydrží ( tedy včetně mostu přes Vltavu ) tak to rozhodně významně pomůže
když to vydrží ( tedy včetně mostu přes Vltavu ) tak to rozhodně významně pomůže
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
On se ten sever stejně bude muset dostavět. Rozšíření 512-514 se realizovat nebude a po dostavbě D35 bude k Praze mířit více dopravy po D11. Pro ty pak bude severem dostupnější D8, D7, D6 a řekl bych že i D5, což zklidní jižní část okruhu (D11->D5 by měla být o cca 10 km kratší, výškově příznivější, většina šestipruh). 518 a 519 by rozhodně měly být prioritou v současné trase, protože odsunutí někam k Řeži by znamenalo nutnost zkapacitnit jižní část okruhu.
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Je to tak, zkapacitnění jižní části okruhu bych viděl pouze po dostavbě D3 mezi D3 a Vestcem a D3 a Modleticemi, jedna část je na to připravena, druhá je bez tunelů a plánuje se tam velká odpočívka, tak by se mělo sfouknout dohromady, protože po realizaci středočeské D3 se hromada dopravy přesune na D0 a ten úsek nebude stačit, obávám se, že ani po realizaci 518+519+520.
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
úsek 519 Suchdol – Březiněves - nový leták:
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/504 ... ineves.pdf
"Dne 18. 12. 2019 byl vydán závěr zjišťovacího řízení, který upřesnil informace, jež je vhodné uvést do dokumentace EIA. Bylo specifikováno celkem 15 oblastí, na které se má během zpracování dokumentace klást důraz."
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/504 ... ineves.pdf
"Dne 18. 12. 2019 byl vydán závěr zjišťovacího řízení, který upřesnil informace, jež je vhodné uvést do dokumentace EIA. Bylo specifikováno celkem 15 oblastí, na které se má během zpracování dokumentace klást důraz."
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_MZP488
Stojí za přečtení. Speciálně na přesdržku je stanovisko hl. m. Prahy, z kterého vyplývá, že se prostě nechce. Ironicky řečeno - Prověřte ještě tohle to a támhle to. Je to sice mimo ZÚR, ale to nám vůbec, ale vůbec nevadí.
Stojí za přečtení. Speciálně na přesdržku je stanovisko hl. m. Prahy, z kterého vyplývá, že se prostě nechce. Ironicky řečeno - Prověřte ještě tohle to a támhle to. Je to sice mimo ZÚR, ale to nám vůbec, ale vůbec nevadí.
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Jaké jsou reálné šance, že tohle projde? Byla nějaká obdobná stavba takto připomínkována v EIA?
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Naopak vyjádření Středočeského kraje je sympatické. Ti se vyjádřili touto větouxman píše:https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_MZP488
Stojí za přečtení. Speciálně na přesdržku je stanovisko hl. m. Prahy, z kterého vyplývá, že se prostě nechce. Ironicky řečeno - Prověřte ještě tohle to a támhle to. Je to sice mimo ZÚR, ale to nám vůbec, ale vůbec nevadí.
"Středočeský kraj sděluje, že souhlasí s realizací předmětného záměru."
Jaký to rozdíl oproti Hl.m.P. Už jejich první připomínka je na pár facek:
"Hl.m.P. považuje za potřebné hledat přijatelnější podobu vlastní stavby s cílem zajistit lepší
průchodnost a projednatelnost záměru"
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Nevím, proč ty emoce.
Není to tak dlouho, co tu správně zaznělo, že poslední stavbou SOKP, kterou se podaří postavit bude 511 a pak konec. Nijak se mi to nelíbí, ale je to tak.
Není to tak dlouho, co tu správně zaznělo, že poslední stavbou SOKP, kterou se podaří postavit bude 511 a pak konec. Nijak se mi to nelíbí, ale je to tak.
Re: [D0] 518, 519 Ruzyně - Suchdol - Březiněves
Podle těch připomínek - mimo jiné přezkoumání různých tunelových variant - se to možná přeci jen realizuje - v roce 2100 celé v tunelu. Podobné je to i s vnitřním okruhem, tam na to přistoupili taky jedině, když to bylo postupně celé zakryté.