Na druhou stranu nevím, proč by se v tuhle chvíli kdy jsme konečně dosáhli aspoň vymezení trasy nemohla stavba trošku naleštit. Je reálně naprosto jedno, co to bude stát a navíc u stavby tohodle významu se nějaké koruny navíc za zahloubení trasy zapomenou hned po kolaudaci. A fakt je, že úprava by aspoň Suchdolu dost pomohla, respektive snížila dopady reálně na opravdové minimum. A aspoň by to vypadalo. A čas navíc, kolik času by stálo zvážit prodloužení tunelů a případně přepracování křižovatek? Rok, dva? A kolik času bude stát jedna odvolačka..Lynx píše:Podle těch připomínek - mimo jiné přezkoumání různých tunelových variant - se to možná přeci jen realizuje - v roce 2100 celé v tunelu. Podobné je to i s vnitřním okruhem, tam na to přistoupili taky jedině, když to bylo postupně celé zakryté.
Přitom by se projektanti a hlavně zadavatel měli snažit, aby těch příležitosí (a speciálně si dát pozor na hluk) k připomínkám bylo co nejméně.