[D0] 510 Běchovice - Satalice
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Proboha, to někdo čte? 326 stran textu? Není té byrokracie trochu moc..?
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Díky za matroš, to si po večerech smlsnu v tom najít něco podstatného.
Nicméně dám sem zatím jedinou poznámku a to sice, že podoba MÚK Dubeč se v jednom ohledu stane doslova časovanou bombou. A to je to tragicky krátké připojení Štěrboholské radiály na D0 směr D11. Celá rampa z centra až na D0 má být ve dvou pruzích, ale připojení má být hrozně krátké, cca 400 m pro dva pruhy.
Připojení českobrodské tam prostě nemá vůbec co dělat, nechápu, jak to mohlo projít. (a jinde je problém mít křižovatku od odpočívky 1 km)
Šlo by tolerovat odbočení v opačném směru. Ale ze Štěrboholské mělo být pořádné 2-pruhové připojování a před mostem měl "pravý končit" a dál pokračovat připojování levého.
Resp. dál bych vyznačil 8-pruh a cca 500 m před odbočením na MÚK s D11 by mělo začít 2-pruhové odbočování na D11. Tudíž 3 pruhy rovně + 2 na D11 vedle sebe. Jestli má mít 510 kapacitu i za 20 let, tak musí být prostě a jednoduše v 8-pruhu, výjimkou jsou průchody křižovatkami, tam 6-pruh bude určitě stačit.
Byl to beztak politický ústupek, doufám. že jakmile se ta křižovatka postaví, tak začne hned příprava a všechny kroky ke zrušení tohoto napojení nebo příprava pro nový most vedle.
Nicméně dám sem zatím jedinou poznámku a to sice, že podoba MÚK Dubeč se v jednom ohledu stane doslova časovanou bombou. A to je to tragicky krátké připojení Štěrboholské radiály na D0 směr D11. Celá rampa z centra až na D0 má být ve dvou pruzích, ale připojení má být hrozně krátké, cca 400 m pro dva pruhy.
Připojení českobrodské tam prostě nemá vůbec co dělat, nechápu, jak to mohlo projít. (a jinde je problém mít křižovatku od odpočívky 1 km)
Šlo by tolerovat odbočení v opačném směru. Ale ze Štěrboholské mělo být pořádné 2-pruhové připojování a před mostem měl "pravý končit" a dál pokračovat připojování levého.
Resp. dál bych vyznačil 8-pruh a cca 500 m před odbočením na MÚK s D11 by mělo začít 2-pruhové odbočování na D11. Tudíž 3 pruhy rovně + 2 na D11 vedle sebe. Jestli má mít 510 kapacitu i za 20 let, tak musí být prostě a jednoduše v 8-pruhu, výjimkou jsou průchody křižovatkami, tam 6-pruh bude určitě stačit.
Byl to beztak politický ústupek, doufám. že jakmile se ta křižovatka postaví, tak začne hned příprava a všechny kroky ke zrušení tohoto napojení nebo příprava pro nový most vedle.
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
To si snad dělají prd*l ?
https://zdopravy.cz/na-dalnicnim-okruhu ... sy-101143/
Radši nekomentuju to, že ten odstavný pruh tam asi k něčemu je ... ale když už, tak proč ne pro všechna vozidla ?
Tohle je ukázkový příklad vody na mlýn všem zastáncům nějaké té potrhlé regionální varianty okruhu apod.
https://zdopravy.cz/na-dalnicnim-okruhu ... sy-101143/
Radši nekomentuju to, že ten odstavný pruh tam asi k něčemu je ... ale když už, tak proč ne pro všechna vozidla ?
Tohle je ukázkový příklad vody na mlýn všem zastáncům nějaké té potrhlé regionální varianty okruhu apod.
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
A kde je blicí smajlík?
Tady v tématu se o tom napsalo už dost (roky 18 a 19).
Tady v tématu se o tom napsalo už dost (roky 18 a 19).
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Už jen čekám že po okruhu budou moct chodit chodci vedle svodidel
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Možná to je nová cesta, jak odhlučnit D0. Nebudou zelené pásy, tak zkouší mobilní protihlukové stěny v podobě autobusů...
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Úsek se kdysi rekonstruoval, tak aby tady v budoucnu mohlo být 3+3. Takže místo třech pruhů bude bus pruh.
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Tak on bus pruh sám o sobě dává smysl ale v centru prahy né na okruhu
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
hlavně se rekonstruoval na 100kmh
a ta je zatím jen směrem z města
a ta je zatím jen směrem z města
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Co je na okruhu směr z města?Mike píše:hlavně se rekonstruoval na 100kmh
a ta je zatím jen směrem z města
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
100km/h začíná tuším za múk Běchovice směr ČM, 80 km/h je pak snad po odpojení rampy na D11. Ve směru na ŠR je 80 km/h tuším od konce připojovacího pruhu z D11 či o pár desítek metrů dál.
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Krásná dálnice, 100 se střídá s 80.
Většinou se nesnižuju k podobným příspěvkům, ale..tady opravdu už chybí jen dodělat tam pruhy pro cyklisty. (Pro Majkiiho ).
Ať se teda začne připravovat ten projekt, o kterém kdysi psal bývalý ministr myslím Prachař, že od MÚK Běchovice po MÚK s D10 budou oboustranné kolektory přes všechny křižovatky jak v Polsku.
Většinou se nesnižuju k podobným příspěvkům, ale..tady opravdu už chybí jen dodělat tam pruhy pro cyklisty. (Pro Majkiiho ).
Ať se teda začne připravovat ten projekt, o kterém kdysi psal bývalý ministr myslím Prachař, že od MÚK Běchovice po MÚK s D10 budou oboustranné kolektory přes všechny křižovatky jak v Polsku.
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Tak bacha, jsou tam i dve az 40 (z CM na D8) a jedna s prevracenym kamionem.
A i luxusni cyklostezka je uz postavena (ale neni na ni pristup, chce to semafory):
https://www.google.com/maps/@50.1164359 ... 2!1b1!2i33
A i luxusni cyklostezka je uz postavena (ale neni na ni pristup, chce to semafory):
https://www.google.com/maps/@50.1164359 ... 2!1b1!2i33
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
No, ten buspruh budiž, to je nesmysl. Ale jen dočasný. Ale nemyslete si, že se tam dá jet nějak rychleji. Ten kousek mezi Běchovicema a D11 je ve skutečnosti kratší, protože se brzo řadí auta na odbočení na D11. A dost často i pár desítek metrů přes sjezdem a z levého pruhu... Takže třeba já tam těch 100km/h držím a nikam nespěchám, protože jestli na to trochu šlápnu, stejně to dlouho nevydrží. Dovedu si představit, že až tam bude plnohodnotné 3+3 a přestavěná múk s D11, mohlo by to být plynulejší, ale na obchvatu Mnichova se taky nevztekám, že musím jet 100 či jen 80 km/h. Prostě to tak je, je holt velký provoz a jsme vlastně ve městě...
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Právě proto si myslím, že má se stavbou 511 rozhodně zmizet současná křižovatka Běchovice (lze nechat pouze připojení do města na ŠR), mezi budoucí MÚK Běchovice (s ŠR a I/12) a MÚK s D11 má být 8-pruh a 500 m před křižovatkou mají začít 2-pruhové odbočováky. Pak to má šanci na kapacitní průjezd při dálničních rychlostech. Ale oni místo toho vymýšlí, jak dopravu ze 100 snižovat na 80 nebo 60. To nemá s dálnicí nic společného.
A rovněž Chlumeckou je potřeba řešit kapacitněji. Směrem k D11 asi bude stačit opět průpletový 8-pruh, ale k D10 to chce kolektory vedle pro propojení křižovatek. Ty studie, které se tu objevily, to je všechno k ničemu a bude to o 5% kapacitnější než současný stav. Za 5-10 let to bude zase málo.
Pokud to má být, jak píšeš ty, tak se má dávno připravovat ta "regionální" varianta a ne plánovat něco, co ve chvíli zprovoznění nebude stačit a budou tam muset být MPR 80. Já tedy předpokládám, že 511 kapacitně stačit bude i s MPR 130. Stejně tak severní část okruhu. Je potřeba jen pořádně zkapacitnit a vylepšit 510. To je špunt a příčinou jsou chybějící 3.pruhy a moc křižovatek.
A rovněž Chlumeckou je potřeba řešit kapacitněji. Směrem k D11 asi bude stačit opět průpletový 8-pruh, ale k D10 to chce kolektory vedle pro propojení křižovatek. Ty studie, které se tu objevily, to je všechno k ničemu a bude to o 5% kapacitnější než současný stav. Za 5-10 let to bude zase málo.
Pokud to má být, jak píšeš ty, tak se má dávno připravovat ta "regionální" varianta a ne plánovat něco, co ve chvíli zprovoznění nebude stačit a budou tam muset být MPR 80. Já tedy předpokládám, že 511 kapacitně stačit bude i s MPR 130. Stejně tak severní část okruhu. Je potřeba jen pořádně zkapacitnit a vylepšit 510. To je špunt a příčinou jsou chybějící 3.pruhy a moc křižovatek.
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Podle mě na 510 nikdy nebude 130, i kdyby tam bylo třeba deset pruhů pro každý směr a nebyla múk Běchovice a Chlumecká A nevadilo by mi to.
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Plynulá 80ka je určitě lepší než stávající stav. Nehledě na to, že "střelci" to tam povalí 100 tak jako tak...
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Neříkám, že na 510 musí být nutně 130. Ale myslím si, že minimální MPR na dálnici má být 100. Míň prostě v žádném případě, pokud je kvůli něčemu potřeba dát tam 80, tak by se měla řešit ta příčina - bodová závada, kvůli které to je. Ne považovat 80 za finální stav.
Ale jednoznačně souhlasím, že do doby vybudování 3.průběžného pruhu je lepší mít pořád jednu sníženou rychlost než pořád měnit 80 se 100 atd. Těch křižovatek je tam ale příliš nehledě na rychlost, především ta současná Běchovice je tam naprosto nadbytečná po realizaci 511.
Ale jednoznačně souhlasím, že do doby vybudování 3.průběžného pruhu je lepší mít pořád jednu sníženou rychlost než pořád měnit 80 se 100 atd. Těch křižovatek je tam ale příliš nehledě na rychlost, především ta současná Běchovice je tam naprosto nadbytečná po realizaci 511.
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
nebude na 130 ve špičce, ale mimo špičku proč ne
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
A vyjde při 130 v noci i hluk?
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Přesně jak píše Lenny. Ve špičkách proměnným značením upravit rychlost třeba na 110 a mimo špičky nechat 130. Ještě by se dalo zkapacitnění postavit tak, aby byly široké odstavné a ve špičkách se daly využívat jako např. ve Švýcarsku. Zde to má tuplem smysl, protože hned na další křižovatce (jakékoli) hodně dopravy dálnici opouští.
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
zrovna ten úsek, kde je z části 100kmh je v zářezu a na mostě s PHS
jo kote, občas se tam 100kmh plížím, jinak je třeba ulovit kamiony, protože odbočují týden, další týden se řadí a ti nejlepší vědí, že za kopcem začíná zákaz předjíždění, tak zahájí závod už v kopci
( vše samo směrem D11 )
jo kote, občas se tam 100kmh plížím, jinak je třeba ulovit kamiony, protože odbočují týden, další týden se řadí a ti nejlepší vědí, že za kopcem začíná zákaz předjíždění, tak zahájí závod už v kopci
( vše samo směrem D11 )
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
kdo tudy déle nejel, tak vypukla akce most Chlumecká pokračování
tzn. na D11 kolony od benzinky
na ŠR od Počernic
z druhé strany od VR pravý pruh imrvére stojící, protože řidiči nekoukají a všichni se cpou doleva, ačkoli průběžné pruhy jsou tam dva
ono to značení je takové, takové...
tzn. na D11 kolony od benzinky
na ŠR od Počernic
z druhé strany od VR pravý pruh imrvére stojící, protože řidiči nekoukají a všichni se cpou doleva, ačkoli průběžné pruhy jsou tam dva
ono to značení je takové, takové...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Jo to je tragické, odbočoval jsem na Černý Most a nestačil se divit, co tam lidé vyvádí. Byl jsem tam v prvních dnech, tak nevím jestli se to změnilo, ale na těch obřích cedulích ještě před železničním mostem byl změny pruhů vyznačeny nějakým TMAVĚ ČERVENÝM dřívkem, páska to podle mě nebyla a na tom zeleném pozadí to nebylo vůbec vidět, tak jsem se jim moc nedivil, že jedou všichni do levého, i když je ten pravý teď průjezdný.Mike píše: z druhé strany od VR pravý pruh imrvére stojící, protože řidiči nekoukají a všichni se cpou doleva, ačkoli průběžné pruhy jsou tam dva
ono to značení je takové, takové...
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
já tam taky "jel" v prvních dnech
teď už se tomu systematicky vyhýbám
teď už se tomu systematicky vyhýbám
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit