[D0] 510 Běchovice - Satalice
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
děláš si legraci ?mapman píše:Lidi, vždyť jsme tady ve městě, vám opravdu přijde v pořádku sem cpát další podjezdy a nadjezdy, když ty úrovňové křižovatky mají dostatek kapacity i v dlouhodobém výhledu? A utrácet za to peníze z Vašich daní?
vždyť Chlumecká směrem do HP běžně stojí až výjezdu z Ocelkovy
a to jsou jen semafory u Lidlu a ty na kopečku v HP
co by s tím asi tak udělal kruháč nebo další křižovatka ?
má-li se to týkat mých daní, tak sláva, šup tam s nimi
seber je z D48, D46, D52...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Otázkou je, co by s intenzitama skrz Horní Počernice změnila MÚK Beranka a Klánovická spojka. Nyní jezdí lidi ze Zelenče, Šestajovic a Klánovic skrz HoPo...
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Majkii díky za počtení o absurdistánu od odborníka pana Fanty...
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
D11 uleví i stavba I/12 D0 - Úvaly.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Nechce se mi to hledat, ale mám je to logicky v dokumentech Beranky, mám pocit, že na Náchodské by to mělo spadnout na polovinu. Jde zejména o Beranku, Klánovická spojka je v tomhle směru naprosto nepodstatná s minimální účinností (auta z Šestajovic/Klánovic by stejně jela okolo nájezdu na Beranku před Počernicemi, takže by to využili)Mosquit píše:Otázkou je, co by s intenzitama skrz Horní Počernice změnila MÚK Beranka a Klánovická spojka. Nyní jezdí lidi ze Zelenče, Šestajovic a Klánovic skrz HoPo...
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Podle DIP ze zjišťovacího řízení KS se na východě HP zatížení sníží o 4tis, zatížení na západě HP tam neni. Podle starších DIP ke zkapacitnění D11 (kde je Beranka a spojení s Poděbradskou bez KS)kde je i západ HP se zatížení Náchodské zvýší, ale tam je předpoklad výrazně vyššího zatížení z Bystré a Božanovské směrem do Prahy. A taky mi zatím přišlo, že citiplan mívá poněkud pesimističtější prognózy než TSK. A taky jestli nebude D0/D11 pořádně fungovat, jak hrozí kvůli možná nedostatečné kapacitě D0 nebo když bude blbej sjezd na Chlumeckou, tak to Beranka může v HP naopak zhoršovat, protože atraktivnější objízdná trasa než dnes až od JirenMosquit píše:Otázkou je, co by s intenzitama skrz Horní Počernice změnila MÚK Beranka a Klánovická spojka. Nyní jezdí lidi ze Zelenče, Šestajovic a Klánovic skrz HoPo...
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Pro info na Černém Mostě má v roce 2021 vyrůst parkovací dům P+R pro 880 aut https://www.facebook.com/story.php?stor ... 7575190610 . Myslím si, že tohle by měl být důvod, proč předělat tu Chlumeckou pořádně na mimoúrovňovou bez toho nesmyslu s těma semafory. Tahle křižovatka je možná jedna z nejdůležitějších co se týká vjezdu do Prahy. Pokud teda Praha chce aby lidi nechávali auta na okraji a jezdili metrem.
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Ten návrh, který se tu před časem objevil, byla studie a byla jak 10-15 let stará, přestavba vedlejší křižovatky je pojatá úplně jinak, mnohem více "do dnešní doby".
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Jen upřesnění, že to nahradí jedno ze současných parkovišť pro cca 400 aut, takže čistý nárůst je zhruba poloviční. A ten "příjezd do Prahy" bude spíš z D10, ne? A i z té D11 je to de facto mimoúrovňové, ne?Saljack píše:Pro info na Černém Mostě má v roce 2021 vyrůst parkovací dům P+R pro 880 aut https://www.facebook.com/story.php?stor ... 7575190610 . Myslím si, že tohle by měl být důvod, proč předělat tu Chlumeckou pořádně na mimoúrovňovou bez toho nesmyslu s těma semafory. Tahle křižovatka je možná jedna z nejdůležitějších co se týká vjezdu do Prahy. Pokud teda Praha chce aby lidi nechávali auta na okraji a jezdili metrem.
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Myslím, že všichni jezdí spíš D11-D0-Chlumecká-P+R než D11-(Ikea)-CČM-P+R se semafory, kruháčem a zákrutou. A tuším, že to nahradí asi 180 stávajících povrchových míst.
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Saljack: mimoúrovňovost odůvodněná 800 parkovacími stáními, to asi není dost dobrý důvod, že.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Na Černém Mostě dojde k výraznému zvětšení kapacity parkovišť, dosud je zde 430 míst. I když, jestli to není za obě, a nová budova vyroste na místě jen jednoho...Mosquit píše:Myslím, že všichni jezdí spíš D11-D0-Chlumecká-P+R než D11-(Ikea)-CČM-P+R se semafory, kruháčem a zákrutou. A tuším, že to nahradí asi 180 stávajících povrchových míst.
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
To parkoviště kde bude parkovací dům má nyní 294míst, druhé má 131míst. Čistý nárůst by tedy měl být +586 míst.
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Přesně tak, je to místo P+R Černý most I, P+R Černý most II zůstane tak jak je. Nicméně je to hodně nevyužitý potencionál. Nové parkoviště bude mít jen 3 patra na parkování. Klidně tam mohlo být více pater, pozemky jsou v okolí drahé. Navíc za 600 mega je to pěkný tunel.alabastr píše:To parkoviště kde bude parkovací dům má nyní 294míst, druhé má 131míst. Čistý nárůst by tedy měl být +586 míst.
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
tak hlavně jestli bude s větším počtem aut vyřešená doprava, už takhle to bývá kolem Hornbachu zasekaný a fronty se dělaj až na Chlumeckou, tak aby se jim nenatáhli až do sjezdu z 510
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Protože u toho Hornbachu to blokují ti, kteří jedou rovně, nebo do konce doleva a stojí jak trubky uprostřed toho "jedenapůl pruhu".. Tam by stačilo rozšíření o metr (a nalajnovat), aby se dalo plynuleji odbočit doprava do CČM...Anebo tam udělat pidikruháč, jako o kus dál CíglerovaxZa Černým mostem)
Doufám, že při stavbě toho P+R tohle pořešej. I když by tedy za minimálních nákladů šlo pořešit ze dne na den.
Doufám, že při stavbě toho P+R tohle pořešej. I když by tedy za minimálních nákladů šlo pořešit ze dne na den.
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Pokud si pamatuji, tak na téhle křižovatce se už před cca 5 lety měla stavět SSZ. Tak nějak očekávám, že s výstavbou parkovacího domu k tomu dojde.
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Tahle křižovatka je mrzká v tom, že do poslední chvíle není vidět, co jede z podjezdu od Sconta. Proto tam lidi stojí. A pokud někdo chce vlevo k P+R nebo k Makru, tak tu přednost musí dát. Dalo by se to řešit zrušením směru z Chlumecké, protože tahle rampa je také o cca 250 metrů dál.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
To sice jo, ale když ten, kdo jede rovně, nebo doleva, stojí vlevo v tom "jedenapůl pruhu", v klidu vedle něj doprava odbočíš i s žebřiňákem. Když si ale najede doprostřed jako "tydýt", tak je to pak na dýl.
Podobný to je například na Spojovací, směrem dolů a odbočením doprava K Žižkovu.
Stačila by pidiúprava, a bylo by.
Tak jako to pomohlo na Jarově - kdo si pamatuje peklo s čekáním na odbočení doprava na Koněvovku... a dneska úplně v suchým triku.
Podobný to je například na Spojovací, směrem dolů a odbočením doprava K Žižkovu.
Stačila by pidiúprava, a bylo by.
Tak jako to pomohlo na Jarově - kdo si pamatuje peklo s čekáním na odbočení doprava na Koněvovku... a dneska úplně v suchým triku.
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
ten sjezd k Hornbachu je úplně zbytečný
zrušit
aby se používal ten k ČS a Makru
tohle udělat jen jako výjezd na Chlumeckou
a nic, nic jsem nenapsal
to bych tam pak stál v koloně, teď si jedu jako pán
zrušit
aby se používal ten k ČS a Makru
tohle udělat jen jako výjezd na Chlumeckou
a nic, nic jsem nenapsal
to bych tam pak stál v koloně, teď si jedu jako pán
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Jasně, je zbytečný, vede jen k tomu druhému P+R parkovišti a k CČM...)
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
To by šlo řešit přikázaným směrem doprava a pro příjezd k Hornbachu a na nové P+R by se používal ten druhý sjezd. Projde ale takovéhle "omezení"?
Re: [D0] 510 Běchovice - Satalice
Nevím jestli projde, ale poměr cena/výkon je nejlepší. Akorát by to chtělo ještě přeznačit tu křižovatku u KFC a udělat chodník podél nového P+R s přechodem až u hornbachu.