[D0] 510 Běchovice - Satalice
Re: 510 Běchovice - Satalice
od: 17.04.2013 20:00:00 do: 18.04.2013 06:00:00
R1 ve směru Chlumecká, mezi 59.7 a 59.3 km, pravý jízdní pruh uzavřen, oprava povrchu vozovky, Od 17.04.2013 20:00 Do 18.04.2013 06:00, , oprava trhlin nebo výtluků, zdroj: ŘSD
R1 ve směru Chlumecká, mezi 59.7 a 59.3 km, pravý jízdní pruh uzavřen, oprava povrchu vozovky, Od 17.04.2013 20:00 Do 18.04.2013 06:00, , oprava trhlin nebo výtluků, zdroj: ŘSD
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: 510 Běchovice - Satalice
Co byste řekli tomuto?
Re: 510 Běchovice - Satalice
Pardon, k čemu je to dobré? Že by nám přibyl kulaťáček na konci čtyřpruhu? Ale šlo by si z té stojící kolony odskočit na nákup!!
Re: 510 Běchovice - Satalice
Dobré je to ke zrušení MÚK R1 s II/611 (Chlumecké). Jen si myslím, že problémem by nebyl jen kruháček, ale hlavně směrové parametry toho čtyřpruhu od křížení D11 x R1 k Chlumecké.kot píše:Pardon, k čemu je to dobré? Že by nám přibyl kulaťáček na konci čtyřpruhu? Ale šlo by si z té stojící kolony odskočit na nákup!!
Re: 510 Běchovice - Satalice
V současné době dost zbytečné
objem aut sjíždějících na Chlumeckou hodně poklesl, když tedy není průser na Šterboholské a je třeba objíždět tudy
hodně toho mizí na VR
a odpolední kolona do Počernic je daná špatným řešením na křižovatce Ve Žlíbku a sjezdem z R10 k průmyslové zóně , tady se v podstatě odbočit vlevo nedá
objem aut sjíždějících na Chlumeckou hodně poklesl, když tedy není průser na Šterboholské a je třeba objíždět tudy
hodně toho mizí na VR
a odpolední kolona do Počernic je daná špatným řešením na křižovatce Ve Žlíbku a sjezdem z R10 k průmyslové zóně , tady se v podstatě odbočit vlevo nedá
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 510 Běchovice - Satalice
Byla zveřejněna přepracovaná dokumentace EIA na rozšíření na šestipruh. Jsou v ní řešeny varianty s různým počtem křižovatek.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 510 Běchovice - Satalice
Celkově ta křižovatka R1 - Chlumecká je docela průser. Na tu dobu kdy vznikla byla ještě snesitelná, ale nyní je celé přestavěné cestami, rampami a křižovatkami k domům a obchodům. Stavělo se to s nějakou koncepcí, která se změnila. D11 končí v poli s ostrou zatáčkou a na Chlumecké by se měla zrušit MUK s R1 a tudíž 4 pruh bude zbytečný. Kolem celé obchodní zóny je vystavena vedlejší komunikace, která je v delším horizontu plánována k úpravě a narovnání. Nejlevnější řešení je nedělat nic a nechat to tak běžet dál. Na Chlumecké se zruší rampy stylem zátarasu a je vymalováno.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: 510 Běchovice - Satalice
MÚK Chlumecká byla stavěna jako provizorní napojení do doby zprovoznění Vysočanské radiály.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 510 Běchovice - Satalice
Ale co pak s tím 4 pruhem? Pod chlumeckou byl vystavěn podjezd a tudíž nemůže být napojena k Ikei, která se snad taky jmenuje Chlumecká.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: 510 Běchovice - Satalice
Omlouvám se jestli jsem ducha mdlého, ale vysvětlete mi prosím někdo po lopatě proč se mají tarasit rampy R10xChlumecká?
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: 510 Běchovice - Satalice
Přesně to, jak jsem to namaloval. Dokonce si ani nemyslím, že by to bylo drahé řešení - dalo by se udělat v rámci upgradu 510 - v součinnosti s městem.FlakY` píše:Ale co pak s tím 4 pruhem? Pod chlumeckou byl vystavěn podjezd a tudíž nemůže být napojena k Ikei, která se snad taky jmenuje Chlumecká.
Re: 510 Běchovice - Satalice
No já bych v rámci upgradu, na který je potřeba EIA, ÚR na ty sjezdy z R1 na Chlumeckou moc nešahal. Podle mne dálnice za humny na kterou nemůžu najet by jenom nadzvedla místní. I odpůrcům v Běchovicích vadí zrušení některých sjezdů na R1.
Čekal jsem, že to vykřižování bude horší a zatím od zprovoznění Vysočanské radiály to je v mezích únosnosti.
Čekal jsem, že to vykřižování bude horší a zatím od zprovoznění Vysočanské radiály to je v mezích únosnosti.
Re: 510 Běchovice - Satalice
Nemám pro to jiný výraz než "totální kravina". Dosáhnete tím těchto výsledků:Marooned17 píše:Co byste řekli tomuto?
- odříznutí nemalého a hojně využívaného P+R parkoviště od příjezdu z okruhu
- řádně tím zkomplikujete příjezd k metru, pokud tam budete chtít někoho vyzvednout, nebo naopak někoho tam odvézt (a že jde o relativně velký počet aut je jisté)
- znemožníte "vysadit na metru" spolujzdce, pokud pokračujete někam jinam, než on
- navedení dopravy mířící z města ven do obchodní zóny přes x SSZ a tím i nekonečné kolony
Ještě se Vám to jeví jako dobrý nápad?
Podle mého skromného názoru na okruhu v takovéto blízkosti sídliště nikdy nebude povolena větší rychlost než 80 km/h - a v takovéto rychlosti se ty 3 MÚK za sebou dají projet celkem bezpečně. Hovoří pro to moje denodenní zkušenost - nehody se tu vyskytují skutečně jen zřídka.
A pro odpůrce omezení rychlosti - prosí uvědomte si, že stavba 511 bude mít tunel a tedy omezení na 80 km/h. Jedno další o kus dál už nehraje roli.
Re: 510 Běchovice - Satalice
Na úseku Běchovice - D11 je ve směru D11 už dnes 130ka a dokonce v rámci připravované opravy úseku 510 (letos nebo příští rok proběhne) by se tu mohla ve směru na sever díky novému tichému povrchu a úpravě značení objevit 100ka a ve směru na jih od MÚK s Chlumeckou 130ka. 80ka zůstane snad pouze mezi VR a Chlumeckou... Zatím ale nic jistého, čas ukáže.MPMP píše: Podle mého skromného názoru na okruhu v takovéto blízkosti sídliště nikdy nebude povolena větší rychlost než 80 km/h - a v takovéto rychlosti se ty 3 MÚK za sebou dají projet celkem bezpečně.
Co se týče té souběžné čtyřpruhovky, to už bych osobně raděj preferoval v úseku R10 - D11 dostavbu obou kolektorů, měly tam být už dávno, v MÚK s D11 dokonce stavebně připraven je...
Re: 510 Běchovice - Satalice
Obávám se, že tak levné by to nebylo. Díky nedostatku prostoru by bylo nutné R1 (a nejspíš i ten nový 4pruh) vést na zárubní zdi délky cca 600 metrů a výšky 5-8 metrů.Marooned17 píše:Přesně to, jak jsem to namaloval. Dokonce si ani nemyslím, že by to bylo drahé řešení - dalo by se udělat v rámci upgradu 510 - v součinnosti s městem.
Jo a podjezdy pod R1 i tím 4pruhem musíte počítat dva, protože ten druhej už má léta územní rozhodnutí i stavební povolení - http://www.praha14.cz/MC/Obrazky_MC/pod ... ezd_VS.gif
Re: 510 Běchovice - Satalice
No copak P+R, ale ten autobusový terminál by se asi musel někam přestěhovat.MPMP píše: - odříznutí nemalého a hojně využívaného P+R parkoviště od příjezdu z okruhu
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: 510 Běchovice - Satalice
Tak to mi z toho skutečně nevyplývá, vždyť by byl jen místo na 510 přímo napojen na D11 a na 510 pouze o 500m dál.grundyg píše:No copak P+R, ale ten autobusový terminál by se asi musel někam přestěhovat.MPMP píše: - odříznutí nemalého a hojně využívaného P+R parkoviště od příjezdu z okruhu
Re: 510 Běchovice - Satalice
Umíte se podívat do mapy? Ve směru od R10 (většina autobusů na terminálu) to ve směry z R10 bude místo jedné rampy o délce 300m cca 2,8km (!!!) abyste se dostal na stejné místo. A jako bonus si počkáte u čtyř(!!!) SSZ navíc. Ještě pořád máte dojem, že to není "kravina"?Marooned17 píše:Tak to mi z toho skutečně nevyplývá, vždyť by byl jen místo na 510 přímo napojen na D11 a na 510 pouze o 500m dál.grundyg píše:No copak P+R, ale ten autobusový terminál by se asi musel někam přestěhovat.MPMP píše: - odříznutí nemalého a hojně využívaného P+R parkoviště od příjezdu z okruhu
Re: 510 Běchovice - Satalice
To jsme si nerozuměli - já psal o max. rychlosti mezi D11 a VR - ta je dnes v obou směrech 80km/h. A se zvyšováním max. rychlosti po položení tichého asfaltu bych byl velice opatrný, příkladem budiž úsek Kačerov-Pankrác, kde si všichni libují, jak je ten tichý asfalt tichý, ale 50 km/h tam zůstalo.mapman píše:Na úseku Běchovice - D11 je ve směru D11 už dnes 130ka a dokonce v rámci připravované opravy úseku 510 (letos nebo příští rok proběhne) by se tu mohla ve směru na sever díky novému tichému povrchu a úpravě značení objevit 100ka a ve směru na jih od MÚK s Chlumeckou 130ka. 80ka zůstane snad pouze mezi VR a Chlumeckou... Zatím ale nic jistého, čas ukáže.MPMP píše: Podle mého skromného názoru na okruhu v takovéto blízkosti sídliště nikdy nebude povolena větší rychlost než 80 km/h - a v takovéto rychlosti se ty 3 MÚK za sebou dají projet celkem bezpečně.
Re: 510 Běchovice - Satalice
Vůbec nechápu proč paskvil s MUK Chlumeckou by měl nadále setrvávat. O R1 se mluví jako o budocí dálnici a v takovéto normě bych to teda vidět nechtěl. Vždyť to bude horší než MO... a pokuď vím, tak se okruh staví prioritně pro tranzit a ne pro autobusy MHD a obyvatele co jezdí z Počernic na Černý most. K tomu by měli používat jiné doprovodné komunikace. Pro mě za mě, ať si město postaví kolektor z Běchovic k R10, ale samotné těleso R1 nemá k tomu sloužit.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: 510 Běchovice - Satalice
Ano, s tímto názorem lze než souhlasit. Jenže život není černobílý a dodržováním uvedených principů "bezhlavě" povede k totálnímu kolapsu na přilehlých komunikacích. Dovedete si představit, že veškerá doprava z/do Hloubětína ať už na D11 nebo R10 povede obchosní zónou 4x přes SSZ a (pro směr do Hloubětína) s odbočením vlevo? To budou panečku kolonky. Ale hlavně, že bude učiněno zadost obecným principům.FlakY` píše:Vůbec nechápu proč paskvil s MUK Chlumeckou by měl nadále setrvávat. O R1 se mluví jako o budocí dálnici a v takovéto normě bych to teda vidět nechtěl. Vždyť to bude horší než MO... a pokuď vím, tak se okruh staví prioritně pro tranzit a ne pro autobusy MHD a obyvatele co jezdí z Počernic na Černý most. K tomu by měli používat jiné doprovodné komunikace. Pro mě za mě, ať si město postaví kolektor z Běchovic k R10, ale samotné těleso R1 nemá k tomu sloužit.
Ano, píšete "...tak se okruh staví prioritně pro tranzit a ne pro autobusy MHD a obyvatele co jezdí z Počernic na Černý most. K tomu by měli používat jiné doprovodné komunikace..." Opět souhlas, jenže zrušením té MÚK neodstřihnete autobusy a obyvatele z Počernic (koneckonců ti tamtudy nejezdí ani dnes ), ale dojíždějící z R10 a D11 - to mají podle Vás sjet z D11 už na osmém kilometru, aby mohli použít tu Vaši vzývanou "doprovodnou komunikaci"?
Já souhlasím s tím, že tyto 3 MÚK v těsné blízkosti není šťastné řešení, ale zkuste navrhnout něco dopravně přijatelného a ne dogmatické blbosti.
Re: 510 Běchovice - Satalice
Vždyť píšu, že si bude město prosadit a případně zaplatit kolektor. Obsloužit se to dá i s větší vzáleností jen si na to hold musí všichni zvyknout. A může to mít pozitivní efekt na tranzit, který dnes raději jede po Chlumecké než by raději volil VR.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: 510 Běchovice - Satalice
Myslím, že tohle není pravda. Jestli tím tedy nemyslíte tranzit z Hloubětína ven z Phy, nebo z Horních Počernic do Phy (ti nemají na výběr)FlakY` píše:tranzit, který dnes raději jede po Chlumecké než by raději volil VR.
Re: 510 Běchovice - Satalice
Jenom tak mimochodem možná by stálo za to prostudovat starší vlákno z roku 2009 a 2010 ať se netočíme dokola.
Zrušení MÚK Chlumecká
Od té doby nám přibyla MUK s Vysočanskou radiálou.
Zrušení MÚK Chlumecká
Od té doby nám přibyla MUK s Vysočanskou radiálou.
Re: 510 Běchovice - Satalice
S timhle jste absolutne mimo misu. Ukazte mi co z okruhu ci stavajici MUK Chlumecka slouzi obyvatelum Pocernic??? Ja tam nevidim nic! A ktere jine doprovodne komunikace z Počernic na Černý most jako maji ti lide pouzivat? ... nechapu. Ona Chlumecka-Nachodska je totiz jedina komunikace do Pocernic. Zrovna Pocernice s okruhem vubec nesouvisi ... ty maji pripojeni na R10 a v budoucnu mozna i na D11 ... that's all.FlakY` píše: ... a pokuď vím, tak se okruh staví prioritně pro tranzit a ne pro autobusy MHD a obyvatele co jezdí z Počernic na Černý most. K tomu by měli používat jiné doprovodné komunikace ...
S tim ostatnim jinak vicemene souhlas ...
BTW: Vsici tu zapominate na Ocelkovu, ktere ma od podjezdu pod Chlumeckou pokracovat k VR ke stavaci MUK. To si myslim, ze uz muze byt pro busy z R10 slusna alternativa.