U Podolanky nebude jediný sjezd z 520. Kousek dál bude sjezd u Přezletic, na který se v budoucnu má napojit přeložka 244. Ta pojme auta z Kostelce a přilehlých obcí. Záleží z jaké části Brandýsa vyjedete, můžete jet i přes Brázdim a potom 244.musklin píše: SOKP byl plánován s tím, že se Prosecká přes letiště Letňany, obchvatem Kbel napojí na okruh. Tvrdit, že z druhé stany to nejde nedává smysl.
Nejde o to kde se co plánuje, ale kudy budou lidi jezdit. A z Brandýsa na okruh směrem na D8 přes Černý most je dost out ...pokud bude nájezd v Podolance.
A pokud bude 520 dřív než šetipruh na D10 tak je to out i směrem na D1.
[D0] 520 Satalice - Březiněves
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
a jaký je tedy stav? řeší se něco nebo se jen všichni handrkujou?
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Je to popsáno v letáku. Zpracovává se TES, která pak půjde na centrální komisi MD, a ta rozhodne, co půjde do EIA. Slibují odstartování procesu EIA příští rok.
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
A do EIA musí být vždy více variant, že ? Tedy tam pravděpodobně bude varianta bez tunelů a varianta s tunely ?
Jinak vzhledem k tomu, jaké měly některé obce naprosto nesmyslné požadavky na zrušení x sjezdů/nájezdů na okruh, tak to tak rychle nepůjde, jak to vypadá
Jinak vzhledem k tomu, jaké měly některé obce naprosto nesmyslné požadavky na zrušení x sjezdů/nájezdů na okruh, tak to tak rychle nepůjde, jak to vypadá
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Tahle nase zvlastni doba mimo jine zplodila kult obcana (jehoz hlavni kvalifikace je, ze ma diru do pr*ele), ktery se musi ke vsemu vyjadrit a stat ma povinnost mu ve vsem vyhovet. Nacez na tuhle vlnu naskoci vsichni ty senatori Smoljakove, velkomlekarnici a podobny populisti a jeste to v lidech hicujou. A pak dospejeme do faze, kdy se na rovine v polich stavi tunely za 23 mld a pritom stacilo rozumne ridit vystavbu v tech obcich a mohla byt ta cast okruhu za 4 mld. A tem par majitelum baraku, ktere staly v bezprostedni blizkosti uz pred 40 lety, se mohlo vyplatit kralovske bolestne, za ktere by si barak postavili na druhem konci obce a jeste by asi 18.750 mld zustalo… Skoda, ze to navyseni nakladu neplati obce ze sveho, to by asi tak nefantazirovali…
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Škoda, že netušíte, že obec sama má do toho co se staví jen malou šanci mluvit, protože územním plánem počínaje a konkrétním SP na dům konče to řeší stát prostřednictvím svých lidí např. v Brandýse. Tzn. když stát řekne, že se tam domy stavět nebudou tak obec nic nezmůže.
https://www.lidovky.cz/svet/pryc-s-kami ... anici_form
https://www.lidovky.cz/svet/pryc-s-kami ... anici_form
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
no tim hur pokud si to neni schopen osefovat sam stat...
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Úřední deska Středočeského kraje: obce Radonice, Jenštejn, Veleň, Přezletice, Podolanka, Andrea Smejtková a Městská část Praha - Suchdol navrhli Krajskému soudu zrušení části opatření obecné povahy – 2. aktualizace Zásad územního rozvoje Středočeského kraje, schválené usnesením Zastupitelstva Středočeského kraje č. 022-13/2018/ZK ze dne 26. 4. 2018.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Tak jsem zvědav KDY a JAK se k tomu KS postaví...
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
...byla to jen otazka casu, hrozili tim (ty obce)...Tak snad si soud vezme priklad z JM kraje...
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Další miniposun s Pražským okruhem. Kraj souhlasí s propojkou D8 a D10
https://zdopravy.cz/dalsi-miniposun-s-p ... d10-34754/
https://zdopravy.cz/dalsi-miniposun-s-p ... d10-34754/
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Aktualizovaný leták.
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/503 ... talice.pdf
Zajímavé pro mě (pokud už to tam je déle, tak se omlouvám) je to zakreslení ostatních plánovaných komunikací v tomto sektoru..
1) obchvat Březiněvsi
2) komunikace Letňany-Kbely
3) Budovatelská-Mladoboleslavská
4) obchvat Veleně/Sluh (?).
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/503 ... talice.pdf
Zajímavé pro mě (pokud už to tam je déle, tak se omlouvám) je to zakreslení ostatních plánovaných komunikací v tomto sektoru..
1) obchvat Březiněvsi
2) komunikace Letňany-Kbely
3) Budovatelská-Mladoboleslavská
4) obchvat Veleně/Sluh (?).
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Co je to prosím za vejmysl u té Březiněvsi?
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Ve studie 2019 jsou zpracovány 3 varianty, ze kterých bude vybírat CK. Ne 2 jak se píše v letáku.
Osobně se kloním k variantě zahloubená.
U Březiněvsi by to někdy mělo pokračovat na sever.
Osobně se kloním k variantě zahloubená.
U Březiněvsi by to někdy mělo pokračovat na sever.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Lenny, "zahloubenou" bojkotují Starostové pro rozumný okruh, jako nedostatečnou. Dokonce radonický starosta oproti variantě v letáku chce ještě delší "tunel Vinoř".
K Březiněvsi:
Důvodem projektu je neuspokojivá dopravní situace v Březiněvsi, kterou prochází frekventovaná silnice II/243. Obchvat by měl zlepšit prostředí v centru obce a také podpořit stavbu komerčních a rezidentních staveb na východní straně Březiněvsi. Stavbu má na starosti městská Technická správa komunikací, financovat ji bude magistrát.
K Březiněvsi:
Důvodem projektu je neuspokojivá dopravní situace v Březiněvsi, kterou prochází frekventovaná silnice II/243. Obchvat by měl zlepšit prostředí v centru obce a také podpořit stavbu komerčních a rezidentních staveb na východní straně Březiněvsi. Stavbu má na starosti městská Technická správa komunikací, financovat ji bude magistrát.
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Odlehčení II/243 by měla pomoct dostavba MÚK Zdiby spolu s již dokončeným obchvatem Líbeznice. Pak tam bude 90+ % tvořit místní doprava.
K těm tunelům, to mi přijde, že je kreslili do mapy jentak nebo podle toho, jak kdo křičel. Tunel Veleň vůbec nechápu, ten je pomalu v místě, kde dálnice vede nejdál od obcí. Tunel Vinoř vede z poloviny mezi lesem a průmyslovým areálem (hned vedle u Přezletic vede trasa mnohem blíž zástavbě a bez tunelu). U Třeboradic vede trasa blízko i starších domů, ale kvůli 200 m pásu zástavby stavět 1330 m tunel? Navíc cena 20 mld.
Jsem na rozhodnutí CK zvědavý.
Jestli by pak nevyšlo lépe se vrátit k trasování blíž městu s 3 km tunelem pod Čakovicemi. Délka v tunelu v součtu stejně a celková kratší. https://mapy.cz/s/pezesekule
K těm tunelům, to mi přijde, že je kreslili do mapy jentak nebo podle toho, jak kdo křičel. Tunel Veleň vůbec nechápu, ten je pomalu v místě, kde dálnice vede nejdál od obcí. Tunel Vinoř vede z poloviny mezi lesem a průmyslovým areálem (hned vedle u Přezletic vede trasa mnohem blíž zástavbě a bez tunelu). U Třeboradic vede trasa blízko i starších domů, ale kvůli 200 m pásu zástavby stavět 1330 m tunel? Navíc cena 20 mld.
Jsem na rozhodnutí CK zvědavý.
Jestli by pak nevyšlo lépe se vrátit k trasování blíž městu s 3 km tunelem pod Čakovicemi. Délka v tunelu v součtu stejně a celková kratší. https://mapy.cz/s/pezesekule
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Stavět 520 bez těch tunelů = nestavět dalších 20 let ani metr. Osobně bych se klonil k propojení těch 2 krátkých tunelů v jeden větší a podejít ten potok. A ten u Radonic by možná stačil kratší, okolo samotných Radonic to nevede nějak extra blízko, tam by hluboký zářez stačit mohl.
Edit: souhlas s DD - také mě přijde, že to je nakreslené halabala a tak nějak to neřeší okolní zástavbu ty tunely. Je ale nemyslitelné, ty nejužší místa mezi zástavbou procházet v zářezech, když je zástavba třeba 100 metrů na každou stranu.
Jaký je důvod, že se trasování změnilo k současnému stavu ? Na první pohled se tohle zdá být logičtější .. předpokládám, že to je kvůli tomu, že tady by byl tunel jistý, kdežto tam si soudruzi mysleli, že vše půjde po povrchu, nebo je to v něčem jiném ?
Edit: souhlas s DD - také mě přijde, že to je nakreslené halabala a tak nějak to neřeší okolní zástavbu ty tunely. Je ale nemyslitelné, ty nejužší místa mezi zástavbou procházet v zářezech, když je zástavba třeba 100 metrů na každou stranu.
Jaký je důvod, že se trasování změnilo k současnému stavu ? Na první pohled se tohle zdá být logičtější .. předpokládám, že to je kvůli tomu, že tady by byl tunel jistý, kdežto tam si soudruzi mysleli, že vše půjde po povrchu, nebo je to v něčem jiném ?
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 19.10.2009 9:21:32
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Byl by to dobrý nápad. A aby tunel pod Čakovicemi mohl být hloubený a nemusel se razit, tak by se pro průchod dal využít koridor železniční trati. https://mapy.cz/s/belopujaga Stejně ta trať potřebuje modernizaci jako sůl, vč. zdvoukolejnění a elektrizace. Zkrácení hlavní trasy by bylo o 3,5 km! Problematický by ale byl průchod kolem Satalické bažantnice/Vinořský park a přes nové golfové hřiště..dd píše: Jestli by pak nevyšlo lépe se vrátit k trasování blíž městu s 3 km tunelem pod Čakovicemi. Délka v tunelu v součtu stejně a celková kratší. https://mapy.cz/s/pezesekule
-
- Příspěvky: 957
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Nápad sice hezký, ale
1) voda, prameniště, biologické rybníky, "broukoviště", kontakt s PP Satalice a PR Vinoř
2) SŽDC
3) ZUR a UP
Držme s při zemi, tedy vlastně v plánované stopě a raději pod zemí
1) voda, prameniště, biologické rybníky, "broukoviště", kontakt s PP Satalice a PR Vinoř
2) SŽDC
3) ZUR a UP
Držme s při zemi, tedy vlastně v plánované stopě a raději pod zemí
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Arame, jak ti říkám, přes nás Radoňáky neprojdete! No pasarán! )Aram96 píše:Stavět 520 bez těch tunelů = nestavět dalších 20 let ani metr. Osobně bych se klonil k propojení těch 2 krátkých tunelů v jeden větší a podejít ten potok. A ten u Radonic by možná stačil kratší, okolo samotných Radonic to nevede nějak extra blízko, tam by hluboký zářez stačit mohl.
Naopak, chceme tunel ještě delší.
To vám ta nová žaloba na ZÚR nestačí?:o)
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Promiň, já zapomněl v tom případě prodlužme tunel u Radonic o 10 metrů a spojme ty 2 krátké na opačném konci úseku
Teď vážně .. ty připomínky těch obcí jsou vážně velmi mimo. Když se to vezme vše dohromady a mělo by se jim všem vyjít vstříc, tak (kromě úplně jiného vedení okruhu samozřejmě) by chtěli celou 520 zakopanou pod zemí, obchvaty svých obcí, ALE bez napojení na okruh, snad ke každému sjezdu měla námitky některá obec. Ti lidé jsou zde fakt mimo nevím čím to je, že obyvatelé z města, kterým má vést “okolo” dálnice v tunelu, jsou více proti než lidé z malého městečka, kterým má vést dálnice na povrchu skoro ve městě a jsou víceméně spokojeni (D55, D35,...).
Teď vážně .. ty připomínky těch obcí jsou vážně velmi mimo. Když se to vezme vše dohromady a mělo by se jim všem vyjít vstříc, tak (kromě úplně jiného vedení okruhu samozřejmě) by chtěli celou 520 zakopanou pod zemí, obchvaty svých obcí, ALE bez napojení na okruh, snad ke každému sjezdu měla námitky některá obec. Ti lidé jsou zde fakt mimo nevím čím to je, že obyvatelé z města, kterým má vést “okolo” dálnice v tunelu, jsou více proti než lidé z malého městečka, kterým má vést dálnice na povrchu skoro ve městě a jsou víceméně spokojeni (D55, D35,...).
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Já myslím, že je to všude stejné, ale čím větší město tím více lidí a větší podíl "aktivistů". Ve výsledku to znamená, že odpor u většího města je větší než u menšího.Aram96 píše:... nevím čím to je, že obyvatelé z města, kterým má vést “okolo” dálnice v tunelu, jsou více proti než lidé z malého městečka, kterým má vést dálnice na povrchu skoro ve městě a jsou víceméně spokojeni (D55, D35,...).
Souhlasné hlasy nikdy nikoho nezajímají, počítají se jenom odpůrci.
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Já bych to takhle nepaušalizoval. Stačí se podívat na sousední 510,D11, který je oproti v současnosti připravovaným dálnicím naprostá šílenost, mnohem vyšší zátěž, žádná zářezy, žádné valy, žádná izolační zeleň a na poníženou žádost alespoň o studii pársetmetrové trubky udělal ŘSD dlouhý nos, že mají deset let starou studii (DIP výrazně nižší než se pro tento úsek předpokládá v aktuálních studiích) a pármetrový stěny stačí.Aram96 píše:nevím čím to je, že obyvatelé z města, kterým má vést “okolo” dálnice v tunelu, jsou více proti než lidé z malého městečka, kterým má vést dálnice na povrchu skoro ve městě a jsou víceméně spokojeni (D55, D35,...).
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Je to úplně jednoduché, pro obyvatele D55 nebo D35 dojde ke zlepšení hluku pro většinu lidí v dotčených obcích. Nyní jim šla silnice první třídy obcí. V případě D0 nebo třeba středočeské D3 ale ke zlepšení hluku nedojde, naopak.Aram96 píše:nevím čím to je, že obyvatelé z města, kterým má vést “okolo” dálnice v tunelu, jsou více proti než lidé z malého městečka, kterým má vést dálnice na povrchu skoro ve městě a jsou víceméně spokojeni (D55, D35,...).
Navíc u Prahy jsou ceny nemovitostí vyšší, takže hluk z dálnice ovlivní cenu nemovitosti více.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Nejhorší je pro mě to pokrytectví. Radonice jsou svým způsobem díra, kde nikdo z místních nepracuje (myšleno přímo v obci, kde bydlí:o). Takže všichni někam dojíždějí. Samozřejmě ne kolmo, nebo lodí. Ale když je potřeba to Praze vrátit, jsou jako jeden muž/žena proti té "fuj dálnici přes obec".
Co na tom, že by vedla 400m od vsi, a několik desítek let se ví, kudy.
Co na tom, že by vedla 400m od vsi, a několik desítek let se ví, kudy.