Jak dloho si myslíš, že tam ten billboard ti developeři nechají?mts píše:Tady by snad stalo zato, aby ŘSD umístilo v trase budoucího okruhu pár billboardů s tématem „Tady jednou povede okruh“ aby si mamlasové, kteří si v okolí koupí od vychcanych developeru řadovku nebo levny pozemek, byli usetreni pozdějších traumat..
[D0] 520 Satalice - Březiněves
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
To by stejně nepomohlo, jsou lidé, kteří si koupili pozemek u letiště a chtějí aby omezilo provoz, aby měli klid. Takže pokud je to dost levné, lidi to stejně koupí a pak prudí.
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
a jaky je teda soucasny stav? uz nekoho napadlo ze to jde postavit i bez cekani na ostatni useky??? vzdyt kbelska je pred kolapsem temer kazdy den, krome dni kdy je v kolapsu.
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Už před 20 lety jsem dostal propagační mapu ŘSD, kde jsou vyznačeny provozované, rozestavěné a plánované dálniční úseky. Docela mě překvapilo, že SOKP je v ní vyznačen vykousnutý právě bez 520 a namísto tohoto úseku je zde jako plánovaná zakreslená Vysočanská radiála a Kbelská, ani ta v té době ještě nebyla úplně dokončená.
Aktuální stav je řekl bych stále stejný viz např. v tomhle dokumentu, je to sice dva roky starý dokument, ale nepřijde mi, že by se něco změnilo.
Aktuální stav je řekl bych stále stejný viz např. v tomhle dokumentu, je to sice dva roky starý dokument, ale nepřijde mi, že by se něco změnilo.
Se stavbou 520 se momentálně neuvažuje, protože ji plně kapacitně nahrazuje Vysočanská radiála
Musítobýtčtyřpruhové všech zemí, spojte se!
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Kbelská a Vysočanská radiála mají dvě úzká místa, obě ve směru D8 > D10.
Sjezd z D8 na Kbelskou a sjezd z Kbelské na Vysočanskou radiálu. Obě tyto místa jsou tragicky poddimenzovaná. (Přesně v duchu nedostatečně dimenzovaných mimoúrovňových křižovatek v ČR)
Myslím že lokální úpravou dopravního značení a uzavřením rampy z Čakovické na Kbelskou, kde dochází k dávání přednosti tranzitem lokální dopravě, by se dalo trochu pomoct od fatální dopravní situace v tomto směru.
Nestavění stavby 520 a mlčení ohledně její přípravy je strašná chyba, stavba 520 se musí postavit bez ohledu na budoucí 518-519.
Sjezd z D8 na Kbelskou a sjezd z Kbelské na Vysočanskou radiálu. Obě tyto místa jsou tragicky poddimenzovaná. (Přesně v duchu nedostatečně dimenzovaných mimoúrovňových křižovatek v ČR)
Myslím že lokální úpravou dopravního značení a uzavřením rampy z Čakovické na Kbelskou, kde dochází k dávání přednosti tranzitem lokální dopravě, by se dalo trochu pomoct od fatální dopravní situace v tomto směru.
Nestavění stavby 520 a mlčení ohledně její přípravy je strašná chyba, stavba 520 se musí postavit bez ohledu na budoucí 518-519.
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Kbelska je neskutecne pretizena hlavne od otevreni Blanky.
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Typický následek budování provizorií a mezistavů. Protože potenciálně někdy (v další pětiletce) bude postaveno xy, nemá yz cenu stavět pořádně. Omlátili by nám to o hlavu, že je to neefektivní atd. Jenže pak obvykle xy není postaveno v příští pětiletce, takže se po tom jezdí dvacet, třicet, ... let.
Království a půl princezny za 511.
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Tou rampou jsem před chvílí jel. Kdyby jste mi jí zavřel, o to víc se ucpe jiný nájezd. Takže navrhujete, omezit nás - lokální dopravu, aby se lépe jezdilo tranzitu. Jste si jist, že je to dobré řešení ? My jsme také uživatelé silnic a ta silnice má sloužit primárně pro nás - pro místní. Že nahrazuje pražský okruh je nesystémová věc, nevím proč bych měl ustupovat tranzitu.rejow píše:Myslím že lokální úpravou dopravního značení a uzavřením rampy z Čakovické na Kbelskou, kde dochází k dávání přednosti tranzitem lokální dopravě, by se dalo trochu pomoct od fatální dopravní situace v tomto směru..
A teď jeden konstruktivní návrh na částečné řešení: Kdyby se udělal průběžný pruh z této rampy až na odbočku na Vysočanskou, tak by se tolik aut nemísilo. Část by jich zůstala v tomto pruhu.
https://mapy.cz/s/2fo03
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Ale ten tam právě asi je. Naopak kdyby se zrušil, taky by najíždějící auta musela dát přednost provozu na Kbelské a směr na radiálu by se pak nemusl vykřižovat. Ale je tam asi malý rozestup křižovatek.
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
On tam průběžný pruh je, spíš by stačilo přeznačit prostřední pruh na rovně + doprava a rampu bez zebry rovnou dvoupruhovou.
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Každému bylo na počátku jasné, že je to řešení na min. 15. let.
Přesto projektanti opět převedli neschopnost.
Řešení mělo být toto (prokopnout odbočovák pod sjezdem z Čakovické. tak jako se dodatečně podkopávala Chlumecká) + dvoupruhový nájezd na VR. Náklady mizivé oproti tomu co stála VR.
https://mapy.cz/letecka?mereni-vzdaleno ... W8FAgRgfkm
Přesto projektanti opět převedli neschopnost.
Řešení mělo být toto (prokopnout odbočovák pod sjezdem z Čakovické. tak jako se dodatečně podkopávala Chlumecká) + dvoupruhový nájezd na VR. Náklady mizivé oproti tomu co stála VR.
https://mapy.cz/letecka?mereni-vzdaleno ... W8FAgRgfkm
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Myslel jsem to tak, že by na Vysočanskou najížděly dva pruhy, ostatně na nájezdu (na mostě přes Kbelskou) už dva pruhy jsou. Jeden by se připojoval přímo z Čakovické, bez toho aby se jakkoliv mísil s provozem na Kbelské, mohl by být i oddělen. Druhý by zůstal, tak jako je dnes. Výsledek by byl ten, že by se tam mísilo méně aut než dnes. I když dokonalé to taky není, protože kamiony by najížděly na Vysočanskou do levého pruhu. Takže by se to zase více křížilo potom na Vysočanské. Výhoda je, že by tohle řešení stálo poměrně málo peněz.
Řešení Musklina je ještě o hodně lepší. Bez jakéhokoliv mísení, čisté řešení. Není ale zdaleka tak snadné. Ale stálo by to rozhodně za to - tedy to Musklinovo.
Řešení Musklina je ještě o hodně lepší. Bez jakéhokoliv mísení, čisté řešení. Není ale zdaleka tak snadné. Ale stálo by to rozhodně za to - tedy to Musklinovo.
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Na Vysočanskou by šlo najíždět dvěma pruhy, stačí zrušit zebru. Docela by to pomohlo, protože je spousta řidičů, kteří přiletí na konec připojováku a cpou se tam a zpomalí celý pruh. Je to jednoduchá úprava a celkem levná. jen chtít.
Problém je hlavně ta následující zatáčka, kde má kamion problém i ve 30.
Problém je hlavně ta následující zatáčka, kde má kamion problém i ve 30.
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
U sjezdu z Kbelské na Vysočanskou radiálu by hodně pomohlo nakreslit na silnici další odbočovací pruh, třeba jen pro OA. Podobně jako je to na Dobříšské:
https://en.mapy.cz/zakladni?x=14.406444 ... &fov=1.257
Další řešení je zamezit odbočení z Čakovické přímo na Kbelskou pomocí plné čáry, dalo by se najet jen na Vysočanskou radiálu a pro odbočení na Kbelskou vytvořit nový pruh, tak že nájezd na Kbelskou bude až za odbočkou na Vysočanskou radiálu. Dala by se částečně využít komunikace, která tam zůstala, když se stavěla Vysočanská radiála.
https://en.mapy.cz/zakladni?mereni-vzda ... ge9fdnR1Ll
https://en.mapy.cz/zakladni?x=14.406444 ... &fov=1.257
Další řešení je zamezit odbočení z Čakovické přímo na Kbelskou pomocí plné čáry, dalo by se najet jen na Vysočanskou radiálu a pro odbočení na Kbelskou vytvořit nový pruh, tak že nájezd na Kbelskou bude až za odbočkou na Vysočanskou radiálu. Dala by se částečně využít komunikace, která tam zůstala, když se stavěla Vysočanská radiála.
https://en.mapy.cz/zakladni?mereni-vzda ... ge9fdnR1Ll
-
- Příspěvky: 168
- Registrován: 18.12.2009 14:15:01
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Zrušit šrafy a umožnit najetí z prostředního pruhu na Vysočanskou radiálu by pomohlo velmi a pořád by to bylo mnohem komfortnější než například rampa K Barrandovu -- Barrandovský most nebo "dvoupruhové" odbočení z Jižní Spojky směrem k D1. No podvlek pod mosty VR směrem od Čakovické by asi chvíli trvalo postavit a hlavně povolit, byl by také fajn.....Anonym píše:U sjezdu z Kbelské na Vysočanskou radiálu by hodně pomohlo nakreslit na silnici další odbočovací pruh, třeba jen pro OA. Podobně jako je to na Dobříšské:
https://en.mapy.cz/zakladni?x=14.406444 ... &fov=1.257
Další řešení je zamezit odbočení z Čakovické přímo na Kbelskou pomocí plné čáry, dalo by se najet jen na Vysočanskou radiálu a pro odbočení na Kbelskou vytvořit nový pruh, tak že nájezd na Kbelskou bude až za odbočkou na Vysočanskou radiálu. Dala by se částečně využít komunikace, která tam zůstala, když se stavěla Vysočanská radiála.
https://en.mapy.cz/zakladni?mereni-vzda ... ge9fdnR1Ll
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
tam žádný průběžný pruh neníJapao Joe píše:On tam průběžný pruh je, spíš by stačilo přeznačit prostřední pruh na rovně + doprava a rampu bez zebry rovnou dvoupruhovou.
od samého počátku, ještě VR ani nestála, tam je vpravo takový ten trojúhelník postavený na špičku
to že jej řidiči nerespektují je trochu jiná debata
a ano, dvoupruhové odbočení na VR by jednoznačně prospělo, už jen proto, že OA dokážet najet rychleji než kamion
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Omluvám se že tomu nerozumím, ale co vlastně ten trojúhelník znamená? Komu se tam má dávat přednost? Buď je špatně udělané VDZ a nebo Dej přednost v jízdě tam nemá žádný význam. Podle VDZ se jedná o připojovací jízdní pruh, který bez konce přechází v odbočovací a pokud ho neopustím tak jak, kde a komu mám dávat přednost?
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Já tam jezdím každé ráno a jedu z Čakovické průběžně na Vysočanskou. Vůbec neopustím pruh. Podle uživatele Mike tam ale průběžný pruh není a mám někomu dávat přednost. Zajímalo by mě komu a proč ?
-
- Příspěvky: 5259
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Trojúhelník se dává kvůli tomu, aby bylo jednoznačné, že nejste na hlavní silnici. Třeba za mlhy nebo na vozovce pod sněhem, kde jsou jen vyjeté koleje, jsou jízdní pruhy víceméně k ničemu. A hlavně, jak před lety byla nehoda a všichni koukali jak blázen co je to za nesmysl, přednost mělo prý vozidlo i když jelo odstavným pruhem
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
2 Lynx :
všem, kteří jedou po hlavní, to jest po Kbelské
všem, kteří jedou po hlavní, to jest po Kbelské
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Takže podle vás mám dávat přednost těm co přejíždějí do mého pruhu ? ! To snad ne.
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
no, to právě jo
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
Tak se ukazuje, že pokud máte pravdu, tak ani po 25 letech řízení neznám pravidla. Měl jsem za to, že přednost má vždy ten, kdo jede v pruhu a nikam z něj nevybočuje a ten co se do pruhu připojuje mu přednost dává. Nikoliv naopak. Pokud to tady čte někdo další - prosím napište také svůj názor a výklad pravidel.
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
No to právě ne, tohle je typická jízda v jízdních pruzích, přednost dává ten kdo mění pruh... žádná P4 dej přednost na tom nic nemění. I na nájezdech na dálnici se ta P4 dává pouze podpůrně pro ty případy, které popisuje Honey72Mike píše:no, to právě jo
Re: [D0] 520 Satalice - Březiněves
jenže ten pruh je - stejně jako u dálnice - pruhem připojovacím
to že se z něj omylem stal průběžný na platnosti té značky nic nemění
čili řešením je postavit do něj v půlce balisety....
to že se z něj omylem stal průběžný na platnosti té značky nic nemění
čili řešením je postavit do něj v půlce balisety....
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit