[D0] 520 Satalice - Březiněves
[D0] 520 Satalice - Březiněves
Ciste hypoteticky - co brani dostavbe R1 520 ted hned (samozrejme krome toho, ze RSD zanedbalo pripravu a krome nynejsi financni krize)? Nevyjasnene vedeni 518+519 neni duvod, vykrizeni s D8 lze provest provizorne tak aby s R1 bylo mozno bud pokracovat rovne smerem na Suchdol a nebo ji zaustit do D8. A ruzna provizoria v teto zemi umime, tady by to aspon bylo jednou ku prospechu veci. Navic je kazdemu jasne, ze varianta J tak jako tak zvitezi takze flexibilita napojeni 520 na D8 by byla stejne jen formalni.
-
- Příspěvky: 71
- Registrován: 29.3.2009 9:42:31
Re: R1 520
Na přímou otázku přímá odpověď - brání tomu (jako i jinde) MŽP, které prosazuje jinou variantu, než "J" a do doby rozhodnutí o umístění úseku 518-519 brzdí (nezákoně) i proces EIA na 520. Prosím, stěžujte si, ale kde, kdo je nadřízen MŽP ? Asi Vláda ČR.
Re: R1 520
Podle mě jsou potřebnější stavby v ČR, než R1 520, zvlášť, když je finanční krize. Po vybudování Vysočanské radiály (snad někdy bude), nebude ještě dlouho potřeba 520.
Re: R1 520
Nevite o cem mluvite. Po vybudovani VR vznikne na rampe z Kbelske novy barandak...Anonym píše:Podle mě jsou potřebnější stavby v ČR, než R1 520, zvlášť, když je finanční krize. Po vybudování Vysočanské radiály (snad někdy bude), nebude ještě dlouho potřeba 520.
Re: R1 520
Co to plácáte, než se začne 520 stavět tak krize už leta nebude. Připravovat se nyní musí dál! Jinak pak nebude co stavět přece!Anonym píše:zvlášť, když je finanční krize
To jste už jak ti novináři přiblblí "R35 nebude, je krize". Logika jak ...
Re: R1 520
I po dobudovani VR a MUK Veselska x Kbelska (obe stavby jsou zrejme v nedohlednu, pres budouci MUK jsem dnes jel a zadna znamka cinnosti) bude 520 stale potreba. Navic pokud budou hotove stavby 518 a 519 lze predpokladat, ze na 520 pribudou dalsi vozidla. Pokud nebude 520 pujde to pres D(R)8 + Kbelskou +VR coz je mozne akceptovat maximalne jako docasne ale ne dlouhodobe reseni. Kbelska navic hodne slouzi i mistni doprave vcetne MHD (pravda asi jen jedna linka)Anonym píše:Podle mě jsou potřebnější stavby v ČR, než R1 520, zvlášť, když je finanční krize. Po vybudování Vysočanské radiály (snad někdy bude), nebude ještě dlouho potřeba 520.
Re: R1 520
Vybudovování R1 520 je časově podstatně méně náročné než 518/519 (šlo by zde uvažovat o stavbě kratší cca o 12 měsíců, možná i více), takže až konečně bude pravomocné ÚR na tyto stavby, bude se moci pohnout i s ustálením trasy 520 a ta by se potom mohla dokončit max. rok dva po dokončení 518/519, pokud bude vůle (a peníze). Jinak si myslím, že to i bez této stavby lze s dokončenou MÚK VeselskáxKbelská a Vysočanskou radiálou vydržet v provizorním režimu i déle než tyto dva roky. Důležité je, aby se hlavně 520 prosadila jako 3+3 a tím by celá severní část byla kapacitní a odlehčilo se tak jihu, kde to bude plné hned po zprovoznění.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R1 520
Jak to dopadlo se snahou rozdělit 520 na dva úseky první bezproblémový od II/610 po VR a druhý problémový od PR po II/610?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: R1 520
Lenny, nevím, jestli jsem správně rozklíčoval ty zkratky, ale předpokládám, že VR je Vysočanská radiála a ten první (podle tebe bezproblémový) úsek je od nyní rozestavěné Vysočanské radiály k "staré mladoboleslavské", kde by ji R520 křížila mezi Vinoří a Podolánkou. Tenhle úsek se rozhodně nelíbí místním, kteří už si založili i nějaké to občanské sdružení - jeden z jejich nejaktivnějších členů se dokonce v Radonicích stal starostou. Tam to klidně může dopadnout jako před Hradcem... Proč myslíš, že tady by to mělo být bez problémů?
Re: R1 520
Neznám úplně místní problematiku, ale Radonice mohutně rozprodávají parcely směrem k trase okruhu a vesele se na nich staví satelit. Nejbližší zasíťovaný pozemek odhaduju tak 250m od trasy 520. Tihle lidé budou pravděpodobně zuby nehty bojovat za "nulovou variantu", respektive za maximální oddálení výstavby.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: R1 520
Právě o to místní poměry pak vždycky jde. Obec staví "satelit" na straně k R520, dokonce i starosta má svůj projekt (mnohem menší, cca 15 domů) na té straně Radonic, která by byla R520 nejblíže. Ale mezi tímto a starostovou farmou, která je na kraji Vinoře, jsou pole, která patří jeho rodině. A přes ty by R520 vedla. Podobnost s Hradcem "čistě náhodná" )
Re: R1 520
Trasa je stabilizována v VÚC Pražský region. Howgh. Až bude normální vyvlastňovací zákon a normální zákon o výkupu (abych nemusel jít na vyvlastnění kvůli vyšší ceně), tak budou mít tihle rádoby ekologové útrum! Chápu, že nikdo nechce dálnici za barákem, tak tam ale zkrátka ten barák nestavím, proboha! O té snaze o které píše Lenny slyším poprvé.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R1 520
Zkratky jsou spravně.1975 píše:Proč myslíš, že tady by to mělo být bez problémů?
Bez problemů, ve smyslu tento úsek vyhovuje jak Ss tak J variantě SZ části Silničního okruhu kolem Prahy.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R1 520
No myslím, že zde řešit 520 je velmi předčasné, neb 518+519 jsou ve stavu, kdy nikdo nemůže říct kdy se vůbec kopne do země. A dokud se nezačne, tak 520 je bezpředmětná. Bohužel
Re: R1 520
jj, samotný úsek od II/610 k R10 neřeší prakticky nic. Hlavně už to chce pravomocné ÚR na 518/519, bez toho Praze nepomůže NIC. Tedy ani SOKP jih, ani Blanka. Jedinou šancí je kolečko uzavřít... (byť třeba na pár let provizorně bez 520 za využití VR a Kbelské). Ale zase stavebně by mohla 520 jít dohnat cca o rok a půl oproti 518/519, takže to zpoždění nemusí být tak dramatické. 512 taky dobře dohání 513 a 514 (teda kromě MÚK s D1 )
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R1 520
Martini má jednoznačně pravdu, bez 518 a 519 je to o ničem, protože bez 520 se vydržet dá, navíc pokud bude MÚK Kbelská a VR tak tím spíš, ale 518 a 519 jsou klíčové, Blanka je jen částečné řešení a ani nemá za úkol suplovat severní část R1.
Re: R1 520
Nemá, ale bude . Doufejme, že jednotka dočasnosti v tomto případě nepřesáhne 3 roky.Majkl píše:Blanka je jen částečné řešení a ani nemá za úkol suplovat severní část R1.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: R1 520
Tak to bych si vsadil že určitě přesáhne tři roky. I kdyby se čistě teoreticky začalo stavět na severu zkraje 2010 tak jen stavba bude tak 3 roky trvat. A to podle mě se určitě v roce 2010 stavět nezačne. Úspěch bude jestli se v roce 2010 a to ještě podle mě ke konci, rozjede 511
Re: R1 520
naopak, kdyby se místo odnikud-nikam vedoucí VR stavěla 520, tak uděláte radost čakovickým, proseku, letňanům a samozřejmě hloubětínu a ČMMajkl píše:..., navíc pokud bude MÚK Kbelská a VR tak tím spíš, ale 518 a 519 jsou klíčové, Blanka je jen částečné řešení a ani nemá za úkol suplovat severní část R1.
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: R1 520
fakt je, že ve Kbelské jsou megakolony už teď. Sjezd jednoho kilometru dolů od podjezdu Čakovické na křížení s Kolbenovou mi trvá ráno i půl hodiny. Pokud by to bylo jediné zúžené místo okruhu, tak by to opravdu byl druhý Baranďák, jak už tu někdo napsal. Nápad, že by se ta "jistá část" 520 stavěla dříve se mi zamlouvá a určitě by byla přínosnější než nekonečná dostavba Vysočanské radiály.
To samozřejmě nic nemění na faktu, že nejdůležitější chybějící stavbou v Praze je 518+519 neb teď musí vše přes most Barikádníků nebo po Jižní spojce
To samozřejmě nic nemění na faktu, že nejdůležitější chybějící stavbou v Praze je 518+519 neb teď musí vše přes most Barikádníků nebo po Jižní spojce
Re: R1 520
Fakt půl hodiny? To jako 30 minut? Jezdil jsem tam několik let každý ráno a takle kolona byla vždy na 8-11 minut. Pokud samozřejmě nebyl problém někde dál na Průmyslové s kolonou až na Kbelskou.Sopko píše:fakt je, že ve Kbelské jsou megakolony už teď. Sjezd jednoho kilometru dolů od podjezdu Čakovické na křížení s Kolbenovou mi trvá ráno i půl hodiny....
Re: R1 520
opravdu, nestihl jsem kvůli tomu včas vyzvednout příbuzné na letišti - ale je možné, že to bylo mimořádně a normální je ujet jeden km za 10 minut každý den tam nejezdím. Otázkou je taky, co je mimořádně, protože nehoda na Baranďáku nebo JS se brzy projeví i tady a poslední dobou je tam problém skoro pořád.Petr Pokorný píše:Fakt půl hodiny? To jako 30 minut? Jezdil jsem tam několik let každý ráno a takle kolona byla vždy na 8-11 minut. Pokud samozřejmě nebyl problém někde dál na Průmyslové s kolonou až na Kbelskou.Sopko píše:fakt je, že ve Kbelské jsou megakolony už teď. Sjezd jednoho kilometru dolů od podjezdu Čakovické na křížení s Kolbenovou mi trvá ráno i půl hodiny....
Ale pokud by celý PO byl kromě 520 hotový, tak ten krkolomný nájezd na VR z Kbelské, to bude jediný špunt a špaténka
Re: R1 520
v odpoledních hodinách stojí levý pruh - tedy odbočení do Hloubetína - až na Prosek, tedy nejen ke Klíčovu, pak tipuju dobu sjezdu i delší
já osobně potom jezdím na Vinoř a na R10
když se "někde něco zašpuntuje" tak stojí kolona až ke Staré hospodě !!!
já osobně potom jezdím na Vinoř a na R10
když se "někde něco zašpuntuje" tak stojí kolona až ke Staré hospodě !!!
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: R1 520
A nebylo by lepší začít s přípravou pokud možno, co nejdříve, když se očekávají takové problémy se starostou a místním sdružením?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R1 520
Určitě, podle mě by měla 520 smysl dočasně i bez 518/519 (které se dají připojit na stávající plánovanou trasu 520 i v Ss variantě při krátké peáži s D8), protože by umožnila kvalitní bezproblémové spojení všech dálnic vedoucích do Prahy - kamiony z D8 na D5 stejně musí jet kolem. Bojím se, že 518/519 totiž bude hodně nadlouho, kvůli penězům...Lenny píše:A nebylo by lepší začít s přípravou pokud možno, co nejdříve, když se očekávají takové problémy se starostou a místním sdružením?