Righ píše:Problém nastává až na Libušský (zvlášť ve směru do centra), která bývá ve špičce ucpaná. A tý nová Vídeňská (resp. záp. obchvat Libuše) spolu s obchvatem Písnice významně pomůže.
Aha, už rozumím. Otázka je, jestli to pomůže natolik, aby se průjezd Libušskou v úseku Meteorologická - Kunratická spojka stal ve špičce plynulým - doufejme že ano.
Righ píše:A mimochodem, můžes mi klidně tykat, jakživ jsem se na žádném fóru nesetkal s tím, aby si dva diskutéři vykali.
Tady na tom fóru se s tím setkáš celkem běžně
Osobně nemám ani s jednou variantou problém
Juno píše:Je sice pravda, že je v konceptu ÚP namalovaná nová radiála s tunelem a zavedená přímo ke špitálu (což je velký problém) a že je na ní napojena prodloužená Chýnovská. Ale tohle propojení by pro cestu ven z města znamenalo zbytečně překonávat značný výškový rozdíl, takže vyhledávaná trasa to nebude. A přitom je délka těchto nových komunikací cca trojnásobná než jednoduchý JZ obchvat Libuše. Žádný ražený tunel samozřejmě, myslím, že podle konceptu ÚP by tam na citlivé začlenění do terénu ještě mělo být místo - vyjma nově navženého zazdění dosud volné proluky mezi školami.
Já bych pro ten obchvat byl, ale jestli ho Libuš/ochrana prostředí odmítá, tak co s tím naděláte? Nota bene po lhůtě na připomínky ke konceptu ÚP. Ještě je tu ovšem varianta Libuš podtunelovat
Juno píše:Té dopravy nebude málo - první přibyde letos, pak po otevření MÚK Písnice a další po dostavbě 511.
S první částí plně souhlasím, se zbytkem už tolik ne. MÚK Písnice podle mě naopak umožní dopravu více rozmělnit - např. z Modřan se pak bude moct jet přes Cholupice, jak to zmiňoval dvs. No a dostavba 511 podle mě pro Pražáky naopak jedině zvýší atraktivitu použití městského okruhu oproti R1. Z velkých sídlišť v jižní části Prahy se po R1 vyplatí jet snad jedině na D1 nebo R4, ostatní směry jsou výhodnější po městském okruhu.
Co by ovšem nepochybně byl malér, by byla dostavba D3 - to je ale hudba ještě hodně daleké budoucnosti, a pokud sem někdy povede, tak snad tou dobou už budou hotovy další stavby, které situaci ulehčí, jako např. vestecká spojka nebo nakonec i to KoMoKo.
Díky za zajímavé info
- tohle jsem si nikdy neuvědomil.
dvs píše:Když jsem teď koukal na ten územní plán tak nechápu proč neřeší pokračování Českomoravského exilu a Hornocholupické směrem k MUK R1 Písnice?
Možná proto, že by tak ještě víc vynikla nesmyslnost "KoMoKo"