Jako co ma znamenat ta navest na 82. km??? To je vazne nutne mit tam D. Brezany a Vestec a z dalkovych cilu jen Strakonice?? Kde je Chomutov, KV nebo Plzen?? Hlavne, ze je Plzen znacena uz na D1 od Prahy..To jsem zvedavej, kolik zbloudilejch ridicu se z R1 uhne na Jesenici, az v panice zjisti, ze najednou "nejedou" na Plzen...
Navigace na okruhu
Re: R1 - Pražský okruh
Re: R1 - Pražský okruh
to je návěst v případě uzavření tunelu Lochkov...
Re: R1 - Pražský okruh
Pane, když nevím, tak tolik nekřičím, to je proměnná dopravní značka pro případ uzavřených tunelů, kdy tranzit jede přes město, takže naprosto správná a na místě... Teda až na ty Břežany, když není MÚK Písnice v provozu, ale to už je detail, tahle poloha proměnné značky se bude objevovat doufejme co nejméně...
Re: Navigace na okruhu
Co teda zatím nikdo neřekl, ani nebylo na fotkách je informace o jedné uzavřené tunelové rouře a informace o podobě průjezdu. To asi tedy na těch PDZ není a bude se to řídit jen křížky a šipkami na těch LED značkách?
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Navigace na okruhu
Už jsme tu na to odkazovali víckrát při jiných příležitostech:
http://www.rsd.cz/doc/Technicke-predpis ... ceni-ruzne
Tam je dole sekce "Přechodné značení", tunely jsou 4 pdf v té tabulce.
http://www.rsd.cz/doc/Technicke-predpis ... ceni-ruzne
Tam je dole sekce "Přechodné značení", tunely jsou 4 pdf v té tabulce.
Re: Navigace na okruhu
Honzo, tohle už jsem si od tebe zapamatoval, ale můj dotaz míří na proměnné velkoplošné proměnné dopravní značení, jestli toto umí zobrazit stav pro jednu uzavřenou troubu, tedy např. Plzeň jen pravým pruhem...? Podle mého to neumí a je to škoda.mapman píše:Už jsme tu na to odkazovali víckrát při jiných příležitostech:
http://www.rsd.cz/doc/Technicke-predpis ... ceni-ruzne
Tam je dole sekce "Přechodné značení", tunely jsou 4 pdf v té tabulce.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Navigace na okruhu
já si myslim že by to byla pro řidiče zbytečná informace. dle mého stačí když se to bude zobrazovat jenom na ZPI od mirošovic až k uzavřenémi tunelu na R1.martini píše:Podle mého to neumí a je to škoda.
Re: Navigace na okruhu
Taky si myslím že je to úplně zbytná informace na PDZ, bude to umět zobrazit ZPIčko a tam to bohatě stačí IMHO.
Re: Navigace na okruhu
No víme své o aktuálnosti informací na ZPI, ale zase není nic, co by opravňovalo předpoklad, že to u cedulí bude lepší . Asi máte pravdu, jen mi přijdou dva stavy na té otočné ceduli málo . Třeba se také obsluha na Rudné bude více snažit s tou aktuálností informací než v Ově.mapman píše:Taky si myslím že je to úplně zbytná informace na PDZ, bude to umět zobrazit ZPIčko a tam to bohatě stačí IMHO.
Prý má teď zobrazování a liniové řízení ještě probíhat v poloautomatickém režimu, tedy s možností opravy informací ručně, neboť funkčnost zařízení pro liniové řízení je nutné ověřit v reálném provozu.
Jsem fakt zvědav, co tam bude svítit
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Navigace na okruhu
Co mám info od člověka, který pracuje na právě na softwaru a celkově fungování toho systému, tak mají dost honičku, jelikož jim to bylo pozdě předáno. A tak, v souladu s tím, co píše martini, to prý ze začátku bude spíše ladění chyb a bugů než ostrý provoz...
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Navigace na okruhu
no, hlavně aby tam vůbec něco svítilomartini píše:Jsem fakt zvědav, co tam bude svítit
dneska tam svítila nehoda, mlha, námraza, práce na silnici
Re: Navigace na okruhu
No tohle je docela bežnej nešvar. Stavaři jsou spokojený, že maj postavíno 14 dní před otevřením, ale lidi montující a oživující telematiku jsou na infarkt, aby to svoje za těch 14 dní stihli Tenhle čas je různej jak na který stavbě, ale jinak to takhle funguje hodně často Tenhle tejden jsem byl na Rudný na dispečingu 2x poštělovat nějakej SW ohledně SOS systému a programátoři od tunelovky vypadali, že mě pokoušoujannnn píše:Co mám info od člověka, který pracuje na právě na softwaru a celkově fungování toho systému, tak mají dost honičku, jelikož jim to bylo pozdě předáno. A tak, v souladu s tím, co píše martini, to prý ze začátku bude spíše ladění chyb a bugů než ostrý provoz...
Každopádně zprovoznění a odladění takhle složitýho systému chce čas, kterej ale lidi na tom dělající kolikrát nedostanou, tak buďte prosím prvních pár týdnů (/měsíců ) provozu ZPO schovívaví
Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)
Podle mně je celé to značení dost nestandartní a musí se nad ním dost přemýšlet. Ten zákaz vjezdu tam nemá co dělat, spíš bych tam dal trojúhelník "jiné nebezpečí", aby to upoutalo pozornost. V ideálním případě bych si to ale představoval podle fotky dole, vlevo běžný stav, vpravo uzavřený tunel (omluvte kvalitu, splácáno velmi narychlo)
foto Kasme
EDIT koukám že jsem o křižovatku vedle no ale myšlenka je snad jasná...
foto Kasme
EDIT koukám že jsem o křižovatku vedle no ale myšlenka je snad jasná...
- Přílohy
-
- Dopravní značení
- Untitled-1.jpg (29.02 KiB) Zobrazeno 19517 x
Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)
Chápu tu ceduli se zákazem vjezdu, tak že na Strakonice mám pokračovat rovně a postavit se do fronty? Jásně na Barandovským mostě nelze odbočit na Strakonice. Nebo na Strakonice se dá jet přes Radotín (pouze osobáky).rob3rt píše:
Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)
Neplést si tunel Cholupice (správně Komořanský tunel) s tunelem Lochkov!dvs píše:Chápu tu ceduli se zákazem vjezdu, tak že na Strakonice mám pokračovat rovně a postavit se do fronty? Jásně na Barandovským mostě nelze odbočit na Strakonice. Nebo na Strakonice se dá jet přes Radotín (pouze osobáky).
Dopravní značení nesmí být vnímáno pouze jako svévole státních orgánů a místo pro možný postih řidičů, což v daném případě (omezení rychlosti z důvodu snížení hluku v místech, kde není zástavba) nelze jinak vyhodnotit. - ODA KŘ Hl.m.Prahy PČR
Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)
Právě proto tam ta informace nemá co dělat: málokdo ví, kde jsou nějaké Cholupice, bude dost takových, co poprvé neví ani že je na trase nějaký tunel. Důležité je jasně a srozumitelně napsat kudy ANO, ne popisovat kudy a proč NE... No nic, vím že pláču na špatném hrobě...rob3rt píše:Neplést si tunel Cholupice (správně Komořanský tunel) s tunelem Lochkov!dvs píše:Chápu tu ceduli se zákazem vjezdu, tak že na Strakonice mám pokračovat rovně a postavit se do fronty? Jásně na Barandovským mostě nelze odbočit na Strakonice. Nebo na Strakonice se dá jet přes Radotín (pouze osobáky).
Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)
Však ony se tu někde po fóru potulují velice pěkné návrhy, jak toto ne zrovna šťastné řešení zpřehlednit
Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)
No bohužel jsem tam jel a byl i zavřen tunel Lochkov, na cedulích napsáno že se dá sjet na Strakonice. Tak jsem si postál.rob3rt píše:Neplést si tunel Cholupice (správně Komořanský tunel) s tunelem Lochkov!dvs píše:Chápu tu ceduli se zákazem vjezdu, tak že na Strakonice mám pokračovat rovně a postavit se do fronty? Jásně na Barandovským mostě nelze odbočit na Strakonice. Nebo na Strakonice se dá jet přes Radotín (pouze osobáky).
Re: Provoz na jižní části R1 (D1-D5)
No jestli ono to nebude tím, že když je zavřený Komořanský tunel, tak za chvilku se vytvoří kolona na Radotínském mostě. A když kolona sahá až k Lochkovskému tunelu, tak ho prostě zavřou
Dopravní značení nesmí být vnímáno pouze jako svévole státních orgánů a místo pro možný postih řidičů, což v daném případě (omezení rychlosti z důvodu snížení hluku v místech, kde není zástavba) nelze jinak vyhodnotit. - ODA KŘ Hl.m.Prahy PČR
Re: Navigace na okruhu
Pro ty, kteří tam jedou poprvé a nevědí co a jak, jsou na značení zbývající údaje - Strakonice rovně, Brno doprava. A ten co lokalitu zná, zase ocení, že ví co se děje...ElWapp píše:Právě proto tam ta informace nemá co dělat: málokdo ví, kde jsou nějaké Cholupice, bude dost takových, co poprvé neví ani že je na trase nějaký tunel. Důležité je jasně a srozumitelně napsat kudy ANO, ne popisovat kudy a proč NE... No nic, vím že pláču na špatném hrobě...
Dopravní značení nesmí být vnímáno pouze jako svévole státních orgánů a místo pro možný postih řidičů, což v daném případě (omezení rychlosti z důvodu snížení hluku v místech, kde není zástavba) nelze jinak vyhodnotit. - ODA KŘ Hl.m.Prahy PČR
Re: Navigace na okruhu
Já to vidím tedy jinak. Z té značky vůbec není poznat, že se jedná o něco mimořádného, protože se tam vůbec nemluví o nějaké objížďce a málokdo pozná, že je ta tabule proměnná. Tipuji, že málokterý řidič z tohoto paskvilu bude moudrý (tím myslím normální řidiče, ne lidi tady z fóra). Kudy na Strakonice, když je tam zákaz vjezdu? Mám jet na Hradec rovně nebo odbočit? A když tudy někdo jezdí denně, tak na té značce není nic, co by praštilo do očí a ničeho si nevšimne. K tomu "vědět, co se děje" - předpokládám, že pokud jezdíte tudy často, asi víte že tato objížďka signalizuje uzavřený tunel, další info bych očekával na ZPI...
Re: Navigace na okruhu
Ale pokud je tam napsáno že se rovně dá jet a po 500m fronta a uzavřený tunel to fakt naštve. Pokud by bylo napsáno že je tunel uzavřený tak tam nejedu.ElWapp píše:Já to vidím tedy jinak. Z té značky vůbec není poznat, že se jedná o něco mimořádného, protože se tam vůbec nemluví o nějaké objížďce a málokdo pozná, že je ta tabule proměnná. Tipuji, že málokterý řidič z tohoto paskvilu bude moudrý (tím myslím normální řidiče, ne lidi tady z fóra). Kudy na Strakonice, když je tam zákaz vjezdu? Mám jet na Hradec rovně nebo odbočit? A když tudy někdo jezdí denně, tak na té značce není nic, co by praštilo do očí a ničeho si nevšimne. K tomu "vědět, co se děje" - předpokládám, že pokud jezdíte tudy často, asi víte že tato objížďka signalizuje uzavřený tunel, další info bych očekával na ZPI...
Re: Navigace na okruhu
Pak je ale problém v tom zobrazit správnou "stránku" týkající se správného tunelu, ne v informacích na té stránce otištěných.
Re: Navigace na okruhu
Souhlasim s ElWapp-ovim znacenim. Jako bonus je tam navic videt docasnost toho opatreni. Takze i kdyz mi bude navigace v ten okamzik ukazovat, ze mam pokracovat, tak mi dojde, ze bych mel radsi sjet, protoze tam zrovna neni vse v normalu.