pakliže by se na něco 90% vykašlalo, tak to tam asi nemá co dělat ne ?Martin z Ostravy píše: , protože by se na to 90% lidí vykašlalo.
přesně tohle je přístup, který dehonestuje dopravní značení a zbytek předpisů obecně
pakliže by se na něco 90% vykašlalo, tak to tam asi nemá co dělat ne ?Martin z Ostravy píše: , protože by se na to 90% lidí vykašlalo.
patrně jste nezažil dobu, kdy jste si směl myslet cokoli, ale říkat jen něcombmat píše: výborně, stačí tedy projet odstavem a nezměří to.
to vyřeší městské mýtoMikulik píše:....
V sobotu, neděli to raději vezmu přes město, protože už teď mi to časově vychází nastejno. A já si myslel, že okruhy mají být od toho, aby lidi nejeli přes město.
Souhlasím. Vidím to přesně takhle .. na místech, kde 90% a více řidičů dané omezení nerespektuje, je prostě nesmyslné, jenže podle toho se v ČR omezení MPR nedávají. K mému velkému štěstí takováhle místa v mém okolí nejsou nějak často hlídaná PČR až na pár výjimek, kde si to člověk pohlídá ..Mike píše:pakliže by se na něco 90% vykašlalo, tak to tam asi nemá co dělat ne ?Martin z Ostravy píše: , protože by se na to 90% lidí vykašlalo.
přesně tohle je přístup, který dehonestuje dopravní značení a zbytek předpisů obecně
Ano, je to o lidech, ale naše legislativa a já nevím co všechno má takovéhle blbce, co si nic nepohlídají, poslat do míst, kde slunce nesvítí. A ne na tranzitním okruhu dávat 100 kvůli hluku, když chceme aby se co nejvíce dopravy přesunulo tam z centra města. Samozřejmě někde musí být tunely ať už ražené nebo hloubené třeba kvůli opravdu extra blízké zástavbě (proč se tam nechala postavit je zase otázka ÚP a legislativy, ne úplně těch blbých lidí), ale ať je v nich minimálně 100 km/h. Popravdě nevím, proč tam nemůže být klidně i 110 těch kde jsou 3 pruhy Máme pomalu nejbezpečnější tunely v Evropě ale abychom v nich mohli mít 100, tak musíme naopak SNÍŽIT "level" zabezpečení A ejhle s vyšší rychlostí se emise vyfoukají dokonce samy ven, tak není nutné větrat .. tohle je kocourkov, který by i u nás hledal horko těžko konkurenciHoney72 píše:Blbé je, že lidé ve většině případů nemají rozum. Každý normální člověk si totiž před koupí pozemku zjistí na úřadech a všude možně, jestli se poblíž neplánuje nebo není rezerva pro dopravní stavbu. Jenže oni si staví barák klidně i u dálnice zakreslené v územním plánu obce. Asi jim hluk nevadí.
Spíš by mělo existovat nějaké věcné břemeno u novostaveb, že objekt nemá nárok na protihluková opatření na dané dopravní stavbě. Tedy nemohl by se dožadovat stavby protihlukovky apod.
Jo, protože toho, kdo o tom v této podobě rozhodl, tahle možnost určitě nenapadlaMike píše:patrně jste nezažil dobu, kdy jste si směl myslet cokoli, ale říkat jen něcombmat píše: výborně, stačí tedy projet odstavem a nezměří to.
pakliže jste ji zažil, doporučuji se tím znovu řídit
aneb, mohli jsme tak klidně několik měsíců - možná let - jezdit
takhle se zakázkou malého rozsahu doplní kamera a jsme v 3,14či
snažím se o to už 30letmbmat píše:...
děkuji za doporučení, dál si budu dělat, co chci
Proč zrovna tady mapmane ? v čem je zádrhel ?mapman píše:...
Mimochodem, nové tunely se projektují v základu na 100 km/h. I všechny rekonstrukce. Výjimkou je jen tunel Panenská, kde 80ka zůstane.