[D0] 512 Modletice (D1) – Jesenice
Re: [D0] 512 Modletice (D1) – Jesenice
Kvůli omezení hluku se to děje. Cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly. Ale nebojím se, neboť rozhodnutí o odvolání by došlo ze Stč kraje až 2 roky po prekluzi.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D0] 512 Modletice (D1) – Jesenice
stč umí být i rychlý...
a funkčně to bude jako všude
100kmh a když to obcím bude generovat málo příjmů na cyklostezky, dopravní hřiště a záplatování návsi, tak se nasadí 80kmh
a funkčně to bude jako všude
100kmh a když to obcím bude generovat málo příjmů na cyklostezky, dopravní hřiště a záplatování návsi, tak se nasadí 80kmh
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: [D0] 512 Modletice (D1) – Jesenice
Neskutečná zhovadilost tohoto státu. Neumíme postavit PHS, tak budeme inkasovat pokuty. Ten Ťok si už ze všech dělá legraci.
Tady je k tomu další článek:
https://zdopravy.cz/pod-radarem-kvuli-h ... uhu-18930/
Tady je k tomu další článek:
https://zdopravy.cz/pod-radarem-kvuli-h ... uhu-18930/
Re: [D0] 512 Modletice (D1) – Jesenice
Lenny - nešlo by tu soutěž nějak napadnout?
Re: [D0] 512 Modletice (D1) – Jesenice
Už kdysi jsem tu psal, zkusit se přihlásit a pak blokovat soutěž. Jiného mě nic nenapadlo. Možná budeme mít štěstí, a napadne ji někdo v soutěži, jak se to stalo už jednou na úsekovky.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D0] 512 Modletice (D1) – Jesenice
Na Pražském okruhu bude brzy další měření rychlosti
https://www.garaz.cz/clanek/na-prazskem ... &source=hp
https://www.garaz.cz/clanek/na-prazskem ... &source=hp
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: [D0] 512 Modletice (D1) – Jesenice
Už to tady je Mlho, navíc pro odkazy na články je tady sekce tisk.
R48 -> D48 se podařilo!
512 MÚR
nevíte rozsah úsekového měření které se teď buduje? Respektive vjezd do úseku bude asi od D1 a konec úseku až před Vesteckou spojkou? Jde mi o to, že pokud člověk sjíždí na MUK Jesenice, úsekovka na 100km/h ho asi moc netrápí že?:-)
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
V článku na aktuálně je mapka (jestli pravdivá, by mě taky zajímalo): https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... f6b220ee8/
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Obvykle se to dělá tak, že se dají dva kratší měřené úseky a mezi nimi se umí též porovnávat. kdo jede rovně, projíždí tedy úseky 3. Ale jak to bude tady, to nevím.
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
úžasná ukázka přístupu k problému
511 debatujeme 30let
protihlukové stěny tak 3-5let
radary - ihned
taková věc nemá na dálnici s normálním provozem co dělat
( osobně myslím, že ani na tom s nenormálním, ale to se tu nenosí )
511 debatujeme 30let
protihlukové stěny tak 3-5let
radary - ihned
taková věc nemá na dálnici s normálním provozem co dělat
( osobně myslím, že ani na tom s nenormálním, ale to se tu nenosí )
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Otázka je, jestli pak nebude v plánu tam zavést limit 100 km/h a vymáhat to právě úsekovkou, a to celý kvůli snížení hlučnosti.Mike píše:úžasná ukázka přístupu k problému
511 debatujeme 30let
protihlukové stěny tak 3-5let
radary - ihned
taková věc nemá na dálnici s normálním provozem co dělat
( osobně myslím, že ani na tom s nenormálním, ale to se tu nenosí )
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
To už v plánu je, proto se to celé dělá.
Protože tam teď nikdo 100km/h jezdit nebude, neboť na komunikaci tohoto typu by to neměla být standardní rychlost a ani pocitově prostě není.
I v tom, jako vzor předkládaném, Rakousku musí mít na úsecích s IG-L měření rychlosti, protože by se na to 90% lidí vykašlalo.
Protože tam teď nikdo 100km/h jezdit nebude, neboť na komunikaci tohoto typu by to neměla být standardní rychlost a ani pocitově prostě není.
I v tom, jako vzor předkládaném, Rakousku musí mít na úsecích s IG-L měření rychlosti, protože by se na to 90% lidí vykašlalo.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Chápal bych omezení kvůli hluku na 120 a měření, aby se tam těch 120 skutečně jezdilo. Mít tam stovku, tak to pojedou osobáky téměř stejně jako kamiony a to nevěstí vůbec nic dobrého pro plynulost, alespoň z mojich zkušeností. A to nemluvím o tom, že od D1 to bude jako vjezd do tunelu a budou se naprosto uměle tvořit kolony jen kvůli brždění.
Ach bože a já myslel, že ty zelené nesmysly sem ze Západu dojdou až za několik let třeba až současně s dokončením dálniční sítě.
Ach bože a já myslel, že ty zelené nesmysly sem ze Západu dojdou až za několik let třeba až současně s dokončením dálniční sítě.
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
takže se budu zase otravovat s úsekovkou a budu akorát nasr....V sobotu, neděli to raději vezmu přes město, protože už teď mi to časově vychází nastejno. A já si myslel, že okruhy mají být od toho, aby lidi nejeli přes město.
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
No, na jížnici je taky úsekovka...Mikulik píše:takže se budu zase otravovat s úsekovkou a budu akorát nasr....V sobotu, neděli to raději vezmu přes město, protože už teď mi to časově vychází nastejno. A já si myslel, že okruhy mají být od toho, aby lidi nejeli přes město.
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Ony by došly později. To by tam ale nesměl "někdo" bydlet.Aram96 píše: Ach bože a já myslel, že ty zelené nesmysly sem ze Západu dojdou až za několik let třeba až současně s dokončením dálniční sítě.
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Tohle je daň za to, že se výstavba okruhu tak hrozně táhne a v místech kudy měl okruh vést zatím probíhala masivní výstavba.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Souhlas, ale i u stávajících dálnic vesele probíhá výstavba směrem k dálnici, která potom generuje různé tlaky na omezení hluku. U Prahy je zářným příkladem příběh prvních km D11, kde se lavírovalo na hluku a přitom se jak Horní Počernice, tak i další obce přibližují se zástavbou až k dálnici a, v době koupě hluchých, kupců je plno.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
nevíte prosím, kdo dodává ten systém měření na 513? je někde na webu smlouva?
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Já teda nevím, kde vzali tu rychlost 100 km/h, protože tady je liniové řízení a za normálních okolností platí 130ka a nevím o tom, že by se to mělo nějak systémově snižovat na 100 km/h, možná za deště a sněžení.Majkii píše:V článku na aktuálně je mapka (jestli pravdivá, by mě taky zajímalo): https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... f6b220ee8/
Úseky by neměly být propojené, nějaké detaily tady:
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
výborně, stačí tedy projet odstavem a nezměří to.mapman píše:Já teda nevím, kde vzali tu rychlost 100 km/h, protože tady je liniové řízení a za normálních okolností platí 130ka a nevím o tom, že by se to mělo nějak systémově snižovat na 100 km/h, možná za deště a sněžení.Majkii píše:V článku na aktuálně je mapka (jestli pravdivá, by mě taky zajímalo): https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... f6b220ee8/
Úseky by neměly být propojené, nějaké detaily tady:
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Zcela určitě mbmate ?
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
No, já to tak z toho "2 jízdní pruhy + 1 odstavný pruh - měřeny jsou jízdní 2 pruhy" chápu.kot píše:Zcela určitě mbmate ?
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Tak prijde flasr za ten odstavnej, no...