MÚK R1xD3xII/101 se staví jako součást stavby 513. I kdyby D3 vedla jinudy, tak by místo ní bylo stejně potřeba napojit kapacitní přeložku II/105 k napojení Jílovska na Prahu mimo Psáry a D. Jirčany.filip-ze píše:myslim, że pokud neni 100% rozhodnuto kudy ta D3 dokonce povede, ne ma smysl delat zaklad pod trasu, ktera mozna povede jinudy (zbytecne vyhozene miliony)bobrik píše:nevíte, jestli v místě, kde se má odpojit/připojit D3, už postaví minimum věcí tak, aby se při dostavbě MÚK (napojení) s D3 nemusel omezovat provoz na již existujícím okruhu? Popř. jak je to s tímto obecně (jestli se to řeší případ od případu, nebo je zvykem to vždy dělat tak či onak)? Nebo si to troufnou jenom tehdy, až získá D3 potřebné stavební (a jiné) povolení?
[D0] 512 Modletice (D1) – Jesenice
Re: 512 D1 - Jesenice
Re: 512 D1 - Jesenice
Né tak docela. Původně se měla stavět část té MÚK se II/101 v rámci 513, ale to nakonec padlo (bylo to projektováno z toho důvodu, že se jeden čas uvažovalo o provozu 514+513+II/101). Takže jedinou přípravou na MÚK s D3 zůstává most na II/101 přes budoucí trasu D3 a příprava na kategorii S40,5 (8mi pruh) včetně zemních prací a mostů mezi D3 a přivaděčem Vestec.Jarda Š. píše:MÚK R1xD3xII/101 se staví jako součást stavby 513.
Pokud mám správné informace, tak se spolu s 513 nepostaví ani jeden nájezd/sjezd ze II/101, přestože to tak v některých mapkách vypadá.
-
- Autor
- Příspěvky: 591
- Registrován: 25.2.2009 22:39:09
- Bydliště: D1 - km 190,45
- Kontaktovat uživatele:
Re: 512 D1 - Jesenice
K tomu neomezovani provozu na R1 by v zasade stacilo postavit jeste 2 mosty - tady jeden a tady druhy. Pak uz by to bylo "jen" o rampach a pripojovacich/odpojovacich pruzich.bobrik píše:nevíte, jestli v místě, kde se má odpojit/připojit D3, už postaví minimum věcí tak, aby se při dostavbě MÚK (napojení) s D3 nemusel omezovat provoz na již existujícím okruhu?
Ale toto se evidentne nedeje a ani se s tim nepocita (pokud vim), takze az se bude stavet napojeni D3, tak to samo sebou bude mit na provoz po R1 vliv.
Re: 512 D1 - Jesenice
myslím, že až se bude stavět D3, tak už budeme jezdit i po 518,519,520
možná se zastaralými elektromobily nebo lehce ojetými povozy na jaderný pohon
možná se zastaralými elektromobily nebo lehce ojetými povozy na jaderný pohon
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 512 D1 - Jesenice
V jakém časovém harmonogramu se dá zhruba počítat na této stavbě s pokládkou povrchu. Od stavby 513 směrem k MUK Jesenice se finalizuje štěrkový podklad.Kdy tak zhruba bude otevřen most na silnici II/603 u MUK Jesenice?
Děkuji
Děkuji
Re: 512 D1 - Jesenice
finišér je teď na 515, takže tak v červnu
a most taky tuším koncem června
a most taky tuším koncem června
Re: 512 D1 - Jesenice
Kasme, vždyť na 515 se bude snad pokládat ten CB kryt, kdežto na 512 má snad být AB, ne? Nebo došlo ke změně z AB na CB i u 512 (kéž by )?kasme píše:finišér je teď na 515, takže tak v červnu
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 512 D1 - Jesenice
Nejsem sice Kasme, ale budiž ;o)martini píše:Kasme, vždyť na 515 se bude snad pokládat ten CB kryt, kdežto na 512 má snad být AB, ne? Nebo došlo ke změně z AB na CB i u 512 (kéž by 8-))?
Pokud se nepletu, tak na 512 měl být CB snad od začátku, ne? No a pokud ne od začátku, tak cca rok a půl nebo dva zpátky proběhla "změna stavby před dokončením" s tím že se AB změnil na CB. Stejně tak tak ta změna proběhla u 513, která měla původně být AB. Jen na 514 zůstal asfalt, ale vzhledem k tomu, že místa kde by se dal položit CB tvoří odhadem tak 10-15% celé trasy (tj mimo tunely a mosty), je to nejspíš zbytečné.
-
- Příspěvky: 196
- Registrován: 14.3.2009 18:46:48
Re: 512 D1 - Jesenice
Jo to rozšířený zemní těleso tam je vidět, ale co nechápu proč není uděláno jako na D11 - široký střed s možností dostavby pruhu? Všechny portály a značemí jsou udělaný tak, že při případném rozšíření se bude všechnou bourat(patky jsou v tý uzemní rezervě) a dělat znovu (za plnýho provozu).Petr Pokorný píše:Né tak docela. Původně se měla stavět část té MÚK se II/101 v rámci 513, ale to nakonec padlo (bylo to projektováno z toho důvodu, že se jeden čas uvažovalo o provozu 514+513+II/101). Takže jedinou přípravou na MÚK s D3 zůstává most na II/101 přes budoucí trasu D3 a příprava na kategorii S40,5 (8mi pruh) včetně zemních prací a mostů mezi D3 a přivaděčem Vestec.Jarda Š. píše:MÚK R1xD3xII/101 se staví jako součást stavby 513.
Pokud mám správné informace, tak se spolu s 513 nepostaví ani jeden nájezd/sjezd ze II/101, přestože to tak v některých mapkách vypadá.
Re: 512 D1 - Jesenice
Taky mi to hlava nebere, ale údajně je to s D3 ještě na dlouho... mno to je důvod.Jakub Šponar píše:Co nechápu proč není uděláno jako na D11 - široký střed s možností dostavby pruhu? Všechny portály a značemí jsou udělaný tak, že při případném rozšíření se bude všechnou bourat(patky jsou v tý uzemní rezervě) a dělat znovu (za plnýho provozu).
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 512 D1 - Jesenice
Se divím, že vůbec prošlo rozšíření tělesa pro výhledové vedení D3.
Zase na druhou stranu pokud by tam byla portál přes celou šířku, tak by to vypadalo trochu komicky.
Zase na druhou stranu pokud by tam byla portál přes celou šířku, tak by to vypadalo trochu komicky.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 512 D1 - Jesenice
Pár novinek ze stavby:
-u MUK Jesenice už skládají "finišer" na pokládku CB povrchu
-rozebírá se bednění mostu MUK Jesenice
-od MUK Jesenice až po 513 položen finální štěrkový povrch
mam eventuelně i pár fotek
-u MUK Jesenice už skládají "finišer" na pokládku CB povrchu
-rozebírá se bednění mostu MUK Jesenice
-od MUK Jesenice až po 513 položen finální štěrkový povrch
mam eventuelně i pár fotek
- Přílohy
-
- "finišer"
- finišer.jpg (118.81 KiB) Zobrazeno 12572 x
Re: 512 D1 - Jesenice
shrhutí neděle
U Modletic ještě není stále odtěženo, ale tam je ještě čas. Pracuje se nas napojení Dobřejovic na II/101
Most přes Dobřejovický rybník má další izolační vrstvy a i kousek zábradlí
Na mostě u Herinku rostou severní PHS
v něčem se "vrtaj" i blíž k Osnici
Ekodukt Osnice má další vrstvu
Na mostě přes Botič je velmi rušnou
Ekudukt Kocanda je skoro dosypán
Tak ten veliký stroj u Jesenice je opravdu finišér pro CB kryt GOMACO GP 4000 společnosti SKANSKA DS a.s.
kousek dál je další finišér zřejmě na pokládku CB stabilizace
prostor pro kruháky odpočívá, na jihu jsou hromady kostek na střední kruh
poslední kousek pravého pásu je ošetřen pro pokládku "asfaltu"
všiml si někdo na fotkách ještě něčeho? http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... r1/100509/
U Modletic ještě není stále odtěženo, ale tam je ještě čas. Pracuje se nas napojení Dobřejovic na II/101
Most přes Dobřejovický rybník má další izolační vrstvy a i kousek zábradlí
Na mostě u Herinku rostou severní PHS
v něčem se "vrtaj" i blíž k Osnici
Ekodukt Osnice má další vrstvu
Na mostě přes Botič je velmi rušnou
Ekudukt Kocanda je skoro dosypán
Tak ten veliký stroj u Jesenice je opravdu finišér pro CB kryt GOMACO GP 4000 společnosti SKANSKA DS a.s.
kousek dál je další finišér zřejmě na pokládku CB stabilizace
prostor pro kruháky odpočívá, na jihu jsou hromady kostek na střední kruh
poslední kousek pravého pásu je ošetřen pro pokládku "asfaltu"
všiml si někdo na fotkách ještě něčeho? http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... r1/100509/
Re: 512 D1 - Jesenice
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 4.jpg.html
Tady na kasmeho fotce jsem si vsiml, ze ty ekodukty na 512 jsou sirsi nez budouci teleso vozovky (nebo tak aspon pusobi) - je to normalni, nebo si v tomhle pripade muzu naivne myslet, ze by se pod ne vlezl upgrage 512 na sestipruh ?
Tady na kasmeho fotce jsem si vsiml, ze ty ekodukty na 512 jsou sirsi nez budouci teleso vozovky (nebo tak aspon pusobi) - je to normalni, nebo si v tomhle pripade muzu naivne myslet, ze by se pod ne vlezl upgrage 512 na sestipruh ?
Re: 512 D1 - Jesenice
Spíš bych řekl, že je to normální. Přecijen je to klenbová konstrukca, u krajů je nižší a je potřeba zachovat podjezdnou výšku 4,8 m (i když tady asi stačí 4,5 m) po celé šířce zpevnění, tj až do kraje.Max píše:http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 4.jpg.html
Tady na kasmeho fotce jsem si vsiml, ze ty ekodukty na 512 jsou sirsi nez budouci teleso vozovky (nebo tak aspon pusobi) - je to normalni, nebo si v tomhle pripade muzu naivne myslet, ze by se pod ne vlezl upgrage 512 na sestipruh ? :)
Re: 512 D1 - Jesenice
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 0.jpg.html
No ja jen ze na 513 to neni ... mozna to klame, ze na 513 je hotova vozovka a je to v mensim zarezu/s mensima valama, ale zas tam nejsou ty gabiony, kvuli kterejm sem si toho vsimnul. Navic 512 je projektovana pozdejs a s rozsirenym strednim pasem, tak me napadlo, jestli treba nerozsirili jeste neco ale jak pisu, rad bych naivne veril tomu, ze je treba aspon u prave ty 512, kdyz se projektovala jako posledni z jizni casti napadlo, ze 2+2 by nemuselo stacit na veky veku.
No ja jen ze na 513 to neni ... mozna to klame, ze na 513 je hotova vozovka a je to v mensim zarezu/s mensima valama, ale zas tam nejsou ty gabiony, kvuli kterejm sem si toho vsimnul. Navic 512 je projektovana pozdejs a s rozsirenym strednim pasem, tak me napadlo, jestli treba nerozsirili jeste neco ale jak pisu, rad bych naivne veril tomu, ze je treba aspon u prave ty 512, kdyz se projektovala jako posledni z jizni casti napadlo, ze 2+2 by nemuselo stacit na veky veku.
Re: 512 D1 - Jesenice
Pokud vím, tak střední dělící pás je širší jen o půl metru.
Re: 512 D1 - Jesenice
JJ to vim, ze jen o pul metru, ale tak sem si rikal, ze k tomu asi neco muselo vest projektanta, ze treba u drive navrzene 513 to neni...
Re: 512 D1 - Jesenice
nějaké ty TTD k tomu ekoduktu:
Rozpětí:...........................2x19,09 m
Délka nosné konstrukce:.....39,45
Charakteristika NK:............Dvě tenkostěnné železobetonové přesýpané klenby
Rozpětí:...........................2x19,09 m
Délka nosné konstrukce:.....39,45
Charakteristika NK:............Dvě tenkostěnné železobetonové přesýpané klenby
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 512 D1 - Jesenice
Taky bych té možnosti nějakého inteligentního rozšíření na 3+3 rád věřil, ale jsme v ČR
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 512 D1 - Jesenice
ano, 512 je pripravena na 3+3, coz ale asi nepomuze, kdyz 513+514 neni a hlavni koridor je a do budoucna i bude D1/D11-D5?Max píše:http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 4.jpg.html
Tady na kasmeho fotce jsem si vsiml, ze ty ekodukty na 512 jsou sirsi nez budouci teleso vozovky (nebo tak aspon pusobi) - je to normalni, nebo si v tomhle pripade muzu naivne myslet, ze by se pod ne vlezl upgrage 512 na sestipruh ?
Re: 512 D1 - Jesenice
Z čeho tak usuzujete? Pomoci by to mohlo po dostavbě D3 hlavně, jednoho krásného dnevaclav píše:ano, 512 je pripravena na 3+3, coz ale asi nepomuze, kdyz 513+514 neni a hlavni koridor je a do budoucna i bude D1/D11-D5?
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 512 D1 - Jesenice
Spojení D11 - D5 má být v budoucnu severem R1, jihem to bude provizorium.martini píše:Z čeho tak usuzujete? Pomoci by to mohlo po dostavbě D3 hlavně, jednoho krásného dnevaclav píše:ano, 512 je pripravena na 3+3, coz ale asi nepomuze, kdyz 513+514 neni a hlavni koridor je a do budoucna i bude D1/D11-D5?
Re: 512 D1 - Jesenice
asi mate pravdu, D3-D11/D8 via 512/511 bude taky asi koridorem. SOKP by se tak radeji mel stavet 3+3 standard s vyhlidkou na 4+4. tak to maj tusim v polsku?martini píše:Z čeho tak usuzujete? Pomoci by to mohlo po dostavbě D3 hlavně, jednoho krásného dnevaclav píše:ano, 512 je pripravena na 3+3, coz ale asi nepomuze, kdyz 513+514 neni a hlavni koridor je a do budoucna i bude D1/D11-D5?
Re: 512 D1 - Jesenice
Zřejmě budou závody CB finišérů...
na západní opěře mostu přes Botič stojí v levém pásu SKANSKA a v pravém DSP
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 0.jpg.html
na západní opěře mostu přes Botič stojí v levém pásu SKANSKA a v pravém DSP
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 0.jpg.html