Opět odloženo Stejný důvod ...hh píše:Další nový termín, kdy by se měla doprava z D1 převést na rampy je středa/čtvrtek příští týden.
[D0] 512 Modletice (D1) – Jesenice
Re: 512 D1 - Jesenice
Re: 512 D1 - Jesenice
Důvod stejný, a to? Počasí? Provoz? Tma?hh píše:Opět odloženo Stejný důvod ...hh píše:Další nový termín, kdy by se měla doprava z D1 převést na rampy je středa/čtvrtek příští týden.
Re: 512 D1 - Jesenice
Už jsem to tu několikrá psal - spekulant s pozemkem, kde měly být mosty přes D1 a kde leží i ten Shell (a problém jeho odpojení během stavby na pár týdnů).
Re: 512 D1 - Jesenice
Z jakého titulu má vlastně majitel té benzínové pumpy právo na napojení na dálnici? Pravděpodobně je o tom je nějaká smlouva, která mu zaručuje, že bude připojen nonstop? To snad opravdu není možné toto...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 512 D1 - Jesenice
martini Patří li mu benzínka a pozemky po kterých to má vést tak nato právo má nato titul nepotřebuje ale to už bis měl vědět. Ono je ale většina majetkem Shellu.
Re: 512 D1 - Jesenice
Shell do toho netahejte ... nepatri mu ani pozemek ani benzinka
Re: 512 D1 - Jesenice
Néé... Teď jsem to pochopil tak, že se jedná o ten problém, že majitel čerpačky si stěžuje na to, že v případě, kdy provoz bude převeden na provizorní přeložky, nebudou moci auta jeho benzínku po X měsíců vůbec používat. Výstavba mostů na D1 nepotřebuje pozemky, na nichž ta benzínka stojí a tyto dokonce nejsou potřebné ani pro to zprovoznění 512, resp MÚK R1 x D1 v provizorním režimu, to už se vyřešilo.Rallyman píše:martini Patří li mu benzínka a pozemky po kterých to má vést tak nato právo má nato titul nepotřebuje ale to už bis měl vědět. Ono je ale většina majetkem Shellu.
Já se tedy ptám, neříkám že zde na to musím dostat odpověď, protože věřím, že je teď velmi "citlivá", na základě jakého titulu má majitel benzínky právo být připojen na dálnici? Nemohu si přeci jen tak z plezýru jako majitel pozemku sousedícího s dálnicí udělat z ní sjezd a na ní nájezd, to musí být povolené z mnoha stran a zde pravděpodobně chybí v té smlouvě nějaká klauzule jak toto nabyté právo jednoduše dočasně odepřít! Řeší se to i v jiných případech tohle právo na připojení k dálnici a jsou to právní rozbory, které rozhodně nejsou jednoduché.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 512 D1 - Jesenice
proc by mel mit nejake extra pravo?? Proste pri vystavbe dostal od RSD a MD souhlasne stanovisko, dale je mozne ze je ta mvecne bremeno apod. Ja byt majitelem te benzinky tak ji taky "nedam" zadarmo.
Re: 512 D1 - Jesenice
on-line od zvlášního telefonního zpravodaje
na 10. km D1 klid
přeložky na II/101 u mostu Modletice v provozu
nadjezd Hernik v provozu bez omezení
betonuje se pravý most SO 210 - to je ten velkej na západ od nadjezdu Herink
U Jesenice na II/603 nic výrazně nového
jo a prej všude bahna jak nasr... a vůbec to neklouže... :)
na 10. km D1 klid
přeložky na II/101 u mostu Modletice v provozu
nadjezd Hernik v provozu bez omezení
betonuje se pravý most SO 210 - to je ten velkej na západ od nadjezdu Herink
U Jesenice na II/603 nic výrazně nového
jo a prej všude bahna jak nasr... a vůbec to neklouže... :)
Re: 512 D1 - Jesenice
No jak znám RSD tak bych si tipl, že se to vyřeší až tak někdy +- v březnu. Hlavně že chtěli penále za nedodržení termínu, kdyby mělo RSD platit za každé své zpoždění tak budou patřit k nejzadluženějším v ČR, horší jsou snad už jen pojištovny v čele s VZP.
otevrit 512 bez MUK a ten dostavet do budoucna
i to je preci mozne ne? konecne u Kaufland Centrum se nebudou delat svodidla a najezd bude podobny jako dnes v Lochkove... No problem.. Furt lepsi nez stat na jizni spojce..
Re: 512 D1 - Jesenice
Otevření okruhu koncem léta 2010 v směru D5 > D1 dneska nic nebrání, pro opačný směr existují pořád ještě záložní řešení, mimojiné např. využití připraveného Exitu 8 pro ten směr opačný, nějak se to zvládne...
Re: 512 D1 - Jesenice
Jedna dobrá zpráva, po 2měsíční pauze se znovu rozjela stavba mostu MÚK Jesenice, který přemostí R1 a na který se pak převede stará Benešovská.
Také se už začíná pomalu stavět kruhový objezd v místě kde vyústí vestecký přivaděč do Vídeňské ulice.
Také se už začíná pomalu stavět kruhový objezd v místě kde vyústí vestecký přivaděč do Vídeňské ulice.
Re: 512 D1 - Jesenice
Piloty opěr mostu na Brno hotovy
stojí už výztuž dvou trojic pilířů mostu na Prahu
asfaltuje se druhá vrstva přeložky II/101 Modletice, včetně mostu - do provozu příští týden
most na II/603 má smontováno skoro celé spodní bednění
fotky k večeru
stojí už výztuž dvou trojic pilířů mostu na Prahu
asfaltuje se druhá vrstva přeložky II/101 Modletice, včetně mostu - do provozu příští týden
most na II/603 má smontováno skoro celé spodní bednění
fotky k večeru
Re: 512 D1 - Jesenice
Doufam že nejsem moc off topic
Jak to vypadá s přeložkou silnice II/101 v úseku Kocanda-Zlatníky ("malý obchvat Jesenice").Pokuď se nepletu tak to bylo součástí stavby SOKP 512.
Posílal jsem dotaz na středočeský kraj a tam mi bylo odpovězeno toto:
Dobrý den Vám přeji,
přeložka II/101 Kocanda - Zlatníky je zahrnuta do stavby SOKP 512. Investorem obchvatu Prahy Ředitelství silnic a dálnic ČR, tzn. že investorem malého obchvatu Jesenice je ŘSD ČR. Jaký je harmonogram stavby SOKP 512 a souvisejících přeložek není Středočeskému kraji známo.
S pozdravem
Ing. Miloš VACEK
oddělení pozemních komunikací
Odbor dopravy
Posílal jsem dotaz i na ŘSD a tam mi bylo odpovězeno toto:
Přeložka silnice II/101 je připravována a v budoucnu bude realizovana pouze Středočeským krajem.
ŘSD ČR na této komunikaci pouze participuje v úseku Zlatníky - trasa SOKP 513 ( přeložka komunikace II/101 v místě trasy SOKP 513).
V současné době byla pouze navíc k SOKP 512 přiřazena realizace okružní křižovatky na II/101 v místě napojení ramp mimoúrovňové křižovatky Jesenice.
( Projekčně toto bylo řešeno tak, že přeložka II/101 měla být realizována v předstihu před SOKP 512, a rampy z MÚK Jesenice se do ní měly připojit. Žel se tak nestalo a ŘSD ČR by bez této okružní křižovatky nemohlo plnohodnotně zprovoznit MÚK Jesenice).
S pozdravem
Nina Ledvinová
Oddělení komunikace
Ředitelství silnic a dálnic
Čerčanská 12, CZ-14000 PRAHA
Tel: 241 084 131, Mobil: 725 184 926
http://www.rsd.cz, nina.ledvinova@rsd.cz
Kdo má pravdu???
Jak to vypadá s přeložkou silnice II/101 v úseku Kocanda-Zlatníky ("malý obchvat Jesenice").Pokuď se nepletu tak to bylo součástí stavby SOKP 512.
Posílal jsem dotaz na středočeský kraj a tam mi bylo odpovězeno toto:
Dobrý den Vám přeji,
přeložka II/101 Kocanda - Zlatníky je zahrnuta do stavby SOKP 512. Investorem obchvatu Prahy Ředitelství silnic a dálnic ČR, tzn. že investorem malého obchvatu Jesenice je ŘSD ČR. Jaký je harmonogram stavby SOKP 512 a souvisejících přeložek není Středočeskému kraji známo.
S pozdravem
Ing. Miloš VACEK
oddělení pozemních komunikací
Odbor dopravy
Posílal jsem dotaz i na ŘSD a tam mi bylo odpovězeno toto:
Přeložka silnice II/101 je připravována a v budoucnu bude realizovana pouze Středočeským krajem.
ŘSD ČR na této komunikaci pouze participuje v úseku Zlatníky - trasa SOKP 513 ( přeložka komunikace II/101 v místě trasy SOKP 513).
V současné době byla pouze navíc k SOKP 512 přiřazena realizace okružní křižovatky na II/101 v místě napojení ramp mimoúrovňové křižovatky Jesenice.
( Projekčně toto bylo řešeno tak, že přeložka II/101 měla být realizována v předstihu před SOKP 512, a rampy z MÚK Jesenice se do ní měly připojit. Žel se tak nestalo a ŘSD ČR by bez této okružní křižovatky nemohlo plnohodnotně zprovoznit MÚK Jesenice).
S pozdravem
Nina Ledvinová
Oddělení komunikace
Ředitelství silnic a dálnic
Čerčanská 12, CZ-14000 PRAHA
Tel: 241 084 131, Mobil: 725 184 926
http://www.rsd.cz, nina.ledvinova@rsd.cz
Kdo má pravdu???
Re: 512 D1 - Jesenice
Tak já bych to rovnou spláchl otevřeným dopisem pro kraj:
Vážený pane Vacku
pokud je práce celého krajského úřadu tak přesná a snaživá jako vaše, pak se tedy máme v kraji na co těšit. Vaše tvrzení o tom, že malý obchvat Jesenice na silnici II/101 je součástí stavby úseku 512 silničního okruhu kolem Prahy, je asi tak pravdivé jako že černá je bílá. Silnice druhých tříd mají již dlouhé léta ve správě krajské úřady a ty jsou také zodpovědné za výstavbu jejijich přeložek. Malý obchvat Jesenice je krásnou ukázkou snahy převést povinnost, kterou má mít na bedrech naprosto jasně a zřetelně kraj, na stát, který takovouto přeložku ze zákona ani financovat nemůže, protože bezprostředně nesouvisí s výstavbou silničního okruhu. Zkuste pro začátek tedy alespoň přiznat, že stavba obchvatu Jesenice je plně v kompetenci kraje.
S pozdravem
uživatelé fóra ceskedalnice.cz
Vážený pane Vacku
pokud je práce celého krajského úřadu tak přesná a snaživá jako vaše, pak se tedy máme v kraji na co těšit. Vaše tvrzení o tom, že malý obchvat Jesenice na silnici II/101 je součástí stavby úseku 512 silničního okruhu kolem Prahy, je asi tak pravdivé jako že černá je bílá. Silnice druhých tříd mají již dlouhé léta ve správě krajské úřady a ty jsou také zodpovědné za výstavbu jejijich přeložek. Malý obchvat Jesenice je krásnou ukázkou snahy převést povinnost, kterou má mít na bedrech naprosto jasně a zřetelně kraj, na stát, který takovouto přeložku ze zákona ani financovat nemůže, protože bezprostředně nesouvisí s výstavbou silničního okruhu. Zkuste pro začátek tedy alespoň přiznat, že stavba obchvatu Jesenice je plně v kompetenci kraje.
S pozdravem
uživatelé fóra ceskedalnice.cz
Re: 512 D1 - Jesenice
Původně skutečně mělo být investorem obchvatu Jesenice na II/101 ŘSD, tehdy se ovšem počítalo s tím, že na něj bude svedena veškerá doprava ze stavby R1/513. Z následných dopravních studií ale vyplynulo, že II/101 by tuto dopravu nebyla schopna pobrat, proto stavbu 513 je možno zprovoznit jen současně se stavbou 512. Tím stavba "malého" obchvatu Jesenice přešla na Stč. kraj. Pokud na toto KÚ včas nezareagoval a stavbu investičně nepřipravil (byl na ní mj. předběžně přislíben úvěr z EIB), jde skutečně o jejich hrubou chybu.
Re: 512 D1 - Jesenice
Ano ano Jardo, původně se se stavbou 512 nepočítalo ihned spolu s 513kou a 101ka byla náhradním řešením, je to vidět v starších dopravních koncepcích VÚC Pražského regionu. Obchvat Jesenice měl financovat stát jako náhradu za nerealizovanou 512. Nikdy ovšem nebyl obchvat součástí projektu 512.
Naštěstí došlo (18.12.2006 čili v posledním možném měsíci, kdy šlo ještě schválit ÚPN na necelokrajské úrovni) ke schválení ÚPN VÚC Pražského regionu, který trasu ve Středočeském kraji územně zakotvil a mohlo být rychle vydáno ÚR. Celá příprava stavby 512 proběhla na dnešní poměry neuvěřitelně rychle a i díky tomu se můžeme letos po ní svézt. Doufejme....
Naštěstí došlo (18.12.2006 čili v posledním možném měsíci, kdy šlo ještě schválit ÚPN na necelokrajské úrovni) ke schválení ÚPN VÚC Pražského regionu, který trasu ve Středočeském kraji územně zakotvil a mohlo být rychle vydáno ÚR. Celá příprava stavby 512 proběhla na dnešní poměry neuvěřitelně rychle a i díky tomu se můžeme letos po ní svézt. Doufejme....
Re: 512 D1 - Jesenice
Jen bych dodal, že úplně původně bylo plánované, že se postaví 514 + 513 + Vestecká spojka a tranzit povede tudy. Proto taky 513 končí až u začátku D3, protože se počítalo s tím, že D3 bude dříve než 512, a proto je taky přivaděč Vestec (který je součástí 513) v naprosto luxusní kategorii R27,5 (s rozšířeným střeďákem, takže postaru defakto D28).mapman píše:Ano ano Jardo, původně se se stavbou 512 nepočítalo ihned spolu s 513kou a 101ka byla náhradním řešením, je to vidět v starších dopravních koncepcích VÚC Pražského regionu.
Jenže zarputilý odpor Křeslic s tvrzením že když se postaví Vestecká spojka, bude tlak na to, aby se nestavěla 512 vůbec a okruh vedl po staré trase (tuším že varianta JVK?), vedl k tomu, že se Vestecká spojka stala neprůchozí a muselo se hledat jiné řešení. A v tu chvíli asi přišla řeč na II/101 kolem Jesenice.
Re: 512 D1 - Jesenice
Škoda, že někdo nevyprotestoval, aby se zároveň postavil i 511
Re: 512 D1 - Jesenice
To by se ovšem celý úsek 511-514 otevíral až někdy 2015 a Tachaua by z toho trefilo ...andy píše:Škoda, že někdo nevyprotestoval, aby se zároveň postavil i 511
Re: 512 D1 - Jesenice
Dobré zprávy, na mostech D1 se intenzivně pracuje i o víkendu. Je už hotová přeložka silnice 101 na most u Modletic, je to i nalajnováno a osazeno dopravními značkami, asi se čeká jen na kolaudaci .. během pár dní to bude jistě v provozu.
Re: 512 D1 - Jesenice
nevíte, jestli v místě, kde se má odpojit/připojit D3, už postaví minimum věcí tak, aby se při dostavbě MÚK (napojení) s D3 nemusel omezovat provoz na již existujícím okruhu? Popř. jak je to s tímto obecně (jestli se to řeší případ od případu, nebo je zvykem to vždy dělat tak či onak)? Nebo si to troufnou jenom tehdy, až získá D3 potřebné stavební (a jiné) povolení?
Re: 512 D1 - Jesenice
myslim, że pokud neni 100% rozhodnuto kudy ta D3 dokonce povede, ne ma smysl delat zaklad pod trasu, ktera mozna povede jinudy (zbytecne vyhozene miliony)bobrik píše:nevíte, jestli v místě, kde se má odpojit/připojit D3, už postaví minimum věcí tak, aby se při dostavbě MÚK (napojení) s D3 nemusel omezovat provoz na již existujícím okruhu? Popř. jak je to s tímto obecně (jestli se to řeší případ od případu, nebo je zvykem to vždy dělat tak či onak)? Nebo si to troufnou jenom tehdy, až získá D3 potřebné stavební (a jiné) povolení?