[D1] 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostravou)
Re: 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostravou)
Tak super jedu tam. Dík
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostravou)
A jak tady funguje liniovka na mostě přes Odru, nikde se o tom nepíše, z dopravniinfo.cz se člověk nic nedoví, kamery na ni taky nejsou natočené. Prostě ticho po pěšině...
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostravou)
A jak tedy funguje a co je tam přesně osazeno? Nejsou to jen proměnné značky, které se musí ovládat ručně? Nevím o tom, že by to detekovalo třeba námrazu na mostě a automaticky by to snižovalo rychlost...Martin z Ostravy píše:A jak tady funguje liniovka na mostě přes Odru, nikde se o tom nepíše, z dopravniinfo.cz se člověk nic nedoví, kamery na ni taky nejsou natočené. Prostě ticho po pěšině...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostravou)
No to já právě nevím
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostravou)
2.2 Vliv výstavby dálnice D1 na kvalitu ovzduší na území statutárního města Ostravy
V souvislosti s výstavbou dálnice D1 požádal dne 18.12.2009 primátor statutárního města Ostravy ministra dopravy, aby příslušnou změnou vyhlášky č.483/2009 Sb., o užívání zpoplatněných pozemních komunikacích, kterou se provádí zákon o pozemních komunikacích, byla udělena výjimka ze zpoplatnění části dálnice D1, tj. úsek mezi 354. a 365. dálničním kilometrem, tvořící součást městské dopravní sítě statutárního města Ostravy. A to proto, že v současné době podléhá koridor dálnice v územní působnosti statutárního města Ostrava poplatku, čímž nedochází k očekávanému odlivu dopravy z okolní sítě a koridor dálnice se pro občany statutárního města Ostravy stal neatraktivní a ekonomicky nevýhodný.
V místě před Severním spojem činí rozdíl ve směru do Bohumína 1321 vozidel/den a ve směru do Brna 1124 vozidel/den, v místě za Severním spojem je rozdíl ve směru do Bohumína 1407 vozidel/den a ve směru opačném 1112 vozidel/den. V obou směrech dohromady tedy činí pokles dopravy na dálnici po jejím zpoplatnění cca 2 500 vozidel za den. V důsledku těchto skutečností tak dochází k neúměrnému zatížení vnitroměstské dopravy a neúměrnému zatěžování komunikací nižších tříd, což se ve svém důsledku opět promítá negativně do míry znečištění ovzduší.
Ministerstvo dopravy se k žádosti primátora statutárního města Ostravy postavilo negativně a nevyhovělo jí, ačkoliv se jedná o efektivní opatření přinášející rychlý účinek z hlediska snížení emisí látek znečišťujících ovzduší, zejména pak oxidu dusičitého (NO2), produkovaných mobilními zdroji.
Toto ,je téměř rok stará zpráva,uvidíme jestli Nečas jen nesliboval před volbama??? Já tomu nevěřím,že se bude v Ostravě při inverzijezdit po dálnici za darmo.
To by se jezdilo 300 dní vroce a to Bárta nedovolí.
V souvislosti s výstavbou dálnice D1 požádal dne 18.12.2009 primátor statutárního města Ostravy ministra dopravy, aby příslušnou změnou vyhlášky č.483/2009 Sb., o užívání zpoplatněných pozemních komunikacích, kterou se provádí zákon o pozemních komunikacích, byla udělena výjimka ze zpoplatnění části dálnice D1, tj. úsek mezi 354. a 365. dálničním kilometrem, tvořící součást městské dopravní sítě statutárního města Ostravy. A to proto, že v současné době podléhá koridor dálnice v územní působnosti statutárního města Ostrava poplatku, čímž nedochází k očekávanému odlivu dopravy z okolní sítě a koridor dálnice se pro občany statutárního města Ostravy stal neatraktivní a ekonomicky nevýhodný.
V místě před Severním spojem činí rozdíl ve směru do Bohumína 1321 vozidel/den a ve směru do Brna 1124 vozidel/den, v místě za Severním spojem je rozdíl ve směru do Bohumína 1407 vozidel/den a ve směru opačném 1112 vozidel/den. V obou směrech dohromady tedy činí pokles dopravy na dálnici po jejím zpoplatnění cca 2 500 vozidel za den. V důsledku těchto skutečností tak dochází k neúměrnému zatížení vnitroměstské dopravy a neúměrnému zatěžování komunikací nižších tříd, což se ve svém důsledku opět promítá negativně do míry znečištění ovzduší.
Ministerstvo dopravy se k žádosti primátora statutárního města Ostravy postavilo negativně a nevyhovělo jí, ačkoliv se jedná o efektivní opatření přinášející rychlý účinek z hlediska snížení emisí látek znečišťujících ovzduší, zejména pak oxidu dusičitého (NO2), produkovaných mobilními zdroji.
Toto ,je téměř rok stará zpráva,uvidíme jestli Nečas jen nesliboval před volbama??? Já tomu nevěřím,že se bude v Ostravě při inverzijezdit po dálnici za darmo.
To by se jezdilo 300 dní vroce a to Bárta nedovolí.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostravou)
Navíc kdo by pořád měnil ty značky, nehledě na to, že to není ošetřeno legislativně. Takže prd
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostravou)
Problémy v Ostravě se zácpami jsou, ano. Ale na místech, kam po dálnici nedojedu, kolony se tvoří na Rudné, v Porubě, v Přívoze od Hlučína směr centrum, od Frýdku. Ok, chci se vyhnout koloně cestou z Poruby na radnici. Ok, jedu tedy na Rudnou, vyjedu po dálnici, dojedu a po Slovenské se dostanu na Přívoz, kde už jenom vystojím otravnou kolonu do centra. Super, v tomhle ideálním případě je to fantastické. Co když ovšem bydlím (bydlím) v Hrabůvce? Sednu do auta a přes semafory se hnu z Plzeňské, navíc u úmobu se dělají a i další rok budou dělat kolony skrz opravu mostu. Sjedu na Rudnou, vyjedu na dálnici, dojedu na Slovenskou a stojím uplně v té samé koloně, ve které bych stál, i kdybych jel po Marianskohorské mínus čekání na Vodárně.
Včera cestou na oběd mě u Sadu B.Němcové zastavila nějaká paní z Brna a ptala se mě, jak se dostane do Poruby. A že prý jestli by to šlo po dálnici, protože po té se sem dostala. Poslal jsem ji logicky přes Marianskohorskou s tím, že rovně a pak na velké světelné má jet doprava, tak jak tramvaj. Po dálnici jsem ji neposílal, protože by musela buď sjet dřív, nebo až na Rudné a nechtěl jsem jí(sobě) to komplikovat vysvětlováním. Takže dle mého - ta dálnice má vliv na dopravu celkem malý a na kvalitu ovzduší, ve vší skromnosti, naprosto marginální. Dyk - ta čísla tomu nasvědčují! Je toho plné regionální zpravodajství, výborné předvolební téma (i když trumfy v ruce drží ksčm s návrhem na mhd zadara). Vítkovice, NHKG, koksovny, Třebovice, to je jako ekvivalent 1300 aut?
Včera cestou na oběd mě u Sadu B.Němcové zastavila nějaká paní z Brna a ptala se mě, jak se dostane do Poruby. A že prý jestli by to šlo po dálnici, protože po té se sem dostala. Poslal jsem ji logicky přes Marianskohorskou s tím, že rovně a pak na velké světelné má jet doprava, tak jak tramvaj. Po dálnici jsem ji neposílal, protože by musela buď sjet dřív, nebo až na Rudné a nechtěl jsem jí(sobě) to komplikovat vysvětlováním. Takže dle mého - ta dálnice má vliv na dopravu celkem malý a na kvalitu ovzduší, ve vší skromnosti, naprosto marginální. Dyk - ta čísla tomu nasvědčují! Je toho plné regionální zpravodajství, výborné předvolební téma (i když trumfy v ruce drží ksčm s návrhem na mhd zadara). Vítkovice, NHKG, koksovny, Třebovice, to je jako ekvivalent 1300 aut?
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostravou)
To je fakt, ta dálnice je kvůli absenci MÚK přímo s Opavskou pro vnitřní dopravu na nic.
Respektive, aspoň já ji k přemisťování v rámci Ostravy nepoužívám skoro vůbec, a čert ví jestli se to nějak změní po dokončení Prodloužené Místecké, možná do centra to tam bude rychlejší, ale to je sporné.
Respektive, aspoň já ji k přemisťování v rámci Ostravy nepoužívám skoro vůbec, a čert ví jestli se to nějak změní po dokončení Prodloužené Místecké, možná do centra to tam bude rychlejší, ale to je sporné.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostravou)
Posledni dobou pouzivam dalnici pro presuny z Poruby do centra. Jezdivam z Leninky k plynarnam, sjedu na Rudnou => D1 => v privoze do mesta. Rano mezi osmou a devatou jde o nejrychlejsi (ale ne nejkratsi) trasu.Martin z Ostravy píše:To je fakt, ta dálnice je kvůli absenci MÚK přímo s Opavskou pro vnitřní dopravu na nic.
Respektive, aspoň já ji k přemisťování v rámci Ostravy nepoužívám skoro vůbec, a čert ví jestli se to nějak změní po dokončení Prodloužené Místecké, možná do centra to tam bude rychlejší, ale to je sporné.
Poruba => Hrabuvka je OK po Rudne, kde odbocuju na Zavodni => Moravska (kolem hrbitova a Shellky) na Misteckou. Je treba jen pretrpet jedny svetla.
Hrabuvka => Poruba je slozitejsi, v silnem provozu jezdim pres kruhak v Hrabuvce, mimo spicku Mistecka => Rudna, kde odbocim vlevu o budouciho Hornbachu.
Z hlediska dopravy zlata Ostrava!!
Re: 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostravou)
http://www.novinky.cz/domaci/217310-dal ... atkou.html
Tak prý už je to tak zase zvlněné...
Tak prý už je to tak zase zvlněné...
Re: 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostravou)
podle mne toto uz je kolorit ostravske dalnice, co dva roky se vzdy zvlni aby meli ridici o jednu radost na vic. vyfrezovanim se nic nespravy. Proste stavebni firmy maji na dalsich 20 let o praci postarano. je to k smichu.
nevim proc zrovna tehda nejdrazsi usek dalnice v CR (ted je nejdrazsim usekem obchvat Prahy) dostala na starosti Ostravska stavebni firma.... to je to sami kdyby R u zlina stavelo pozemni stavitelstvi Zlin. A takto to dopadlo. jiste z ty miliardy za km se velice snadno zasantroci par oblasku pro predstavetele mesta atd. jsou to vsechno jedna firma (ostravska radnice a stavebni firmy co ve meste neco stavi)
kazdopadne ty hupy jsou jak ve smeru ostrava - hranice tak i v opacnem smeru na bohumin
nevim proc zrovna tehda nejdrazsi usek dalnice v CR (ted je nejdrazsim usekem obchvat Prahy) dostala na starosti Ostravska stavebni firma.... to je to sami kdyby R u zlina stavelo pozemni stavitelstvi Zlin. A takto to dopadlo. jiste z ty miliardy za km se velice snadno zasantroci par oblasku pro predstavetele mesta atd. jsou to vsechno jedna firma (ostravska radnice a stavebni firmy co ve meste neco stavi)
kazdopadne ty hupy jsou jak ve smeru ostrava - hranice tak i v opacnem smeru na bohumin
Re: 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostravou)
Co stát chtěl to taky má. Požadoval použít do násypů materiál z výsypek, tak se použil. Výsledek je známý.
ODS-DSO jsou zkušená firma, v nich problém není.
ODS-DSO jsou zkušená firma, v nich problém není.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostravou)
Přesně tak jak píše Lenny, problém byl v tom co chtěl stát. Firma chtěla zvolit jiný kvalitnější ale bohužel... To samé máte i s vojenskými Tatrovkami, kde teď novináři nedávno psali o špatném těsnění poklopu na střeše... Taky Tatra chtěla kvalitnější ale vláda chtěla český výrobek Ne vše má takovou kvalitu, ale za to můžeme říct, že to je české. Ale pak ču**ci novináři vše překrucují a lžou že to je chyba vždy te firmy, která to prováděla atd. Směju se.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostravou)
Byl to stát nebo kraj či město?Lenny píše:Co stát chtěl to taky má. Požadoval použít do násypů materiál z výsypek, tak se použil. Výsledek je známý.
ODS-DSO jsou zkušená firma, v nich problém není.
Re: 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostravou)
Bylo to v projektové dokumentaci, tudíž přes stát to muselo projít, kdo to prapůvodně chtěl se už asi bohužel nedozvíme...Jarda Š. píše:Byl to stát nebo kraj či město?
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostravou)
Nevite nekdo kdo bydlite nebo jezdite pobliz,
jestli jak se oteplilo tak se nepokracuje ve stavbe?
jestli jak se oteplilo tak se nepokracuje ve stavbe?
Re: 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostravou)
Vždyť tato stavba stojí, kde by se mělo pokračovat?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostravou)
Na videu to neni tak videt, ale zvlnene je to "pekne".
A bohuzel ne jen na tom znacenem useku, ale lokalne az do Bohumina, sice v mensi mire, ale citit to jde ...
A bohuzel ne jen na tom znacenem useku, ale lokalne az do Bohumina, sice v mensi mire, ale citit to jde ...
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostravou)
NO za 10 let to bude na komplet rekonstrukci
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostravou)
Ze zprávy ŘSD:
- Úsek v provozu – zkolaudován.
- Reklamace u zhotovitele (ODS-Dopravní stavby Ostrava, a.s., nyní EUROVIA CS, a.s.) podána před 2 roky.
- Proběhlo sledování, měření, dodatečné průzkumy (mimořádné prohlídky mostů, geotechnický průzkum atd.) a následně návrh opravy.
- Po projednání realizována 1. etapa – provedení příčné rýhy v dálničním tělese na obou koncích mostu SO 8219, zřízení tlumící membrány z polystyrénu, oprava mostních dilatací na dvou dálničních mostech, broušení vozovky, provedení provizorních asfaltových vrstev do upravené nivelety.
- Po zprůjezdnění pokračuje sledování předmětného úseku geodetickými metodami, vozovka vykazuje nové deformace.
- Pracuje se na projektu provizorního dopravního značení, dohodnut termín 10. 6. 2011 včetně kompletního bezrozporového projednání.
- Poslední zaměření trasy v 6ti pásech, krok po 2 m a potom po 5 m, bylo předáno na Dopravoprojekt Brno, v termínu do 10. 6. 2011 mají dodat kompletní návrh úpravy nivelety, následně proběhne vstupní jednání k variantám řešení.
- Dokončeno zaměření mostů 8216 (bohumínská opěra) a 8219 (obě opěry) – jak povrchově, tak naklonění spodní stavby. Dopravoprojekt Ostrava provádí analýzu. V nejbližších dnech proběhne jednání k velkému mostu 8216 a následně i k mostu 8219.
- Zhotovitel zatím drží termíny: zahájení nejpozději 1. 8. 2011, ukončení max. 15. 10. 2011.
- Pokud by do toho musel být začleněn mokrý proces (při nutnosti vybourat znova dilatační závěry), tak se v termínu 15. 10. 2011 ukončí práce s živicemi a obrusná vrstva se provede až na jaře následujícího roku. Není žádoucí tyto práce provádět v technologicky nepříznivém klimatickém období.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostravou)
1.8.2011 je pryč, ale kolem problémového úseku se alespoň na první pohled nic neděje. Omezení na 80 kmh zůstalo, ikdyž JSDI o něm již přestalo informovat.
Re: 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostravou)
Už o tom byla reportáž na ČT24. Důležité je, že ví, kde je problém a snad to opraví dřív než rozhodne soud. Pokud někdo padělal dokumenty o vhodnosti materiálu, tak by měl zaplatit tučnou pokutu. Na všechny vyčuránky jednou dojde...
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostravou)
zdravím pánové, chtěl sem se optat v neděli sem jel po D1 směr bohumín a od 354km po 360km byl svewden provoz do protisměru. co se tam bude dít? žeby začli opravovat vlnky? a nevíme na jak dlouho to tam bude?
Re: 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostravou)
Jo jo, vypada to, ze to vypuklo ...
- Přílohy
-
- Schránka01.jpg (68.43 KiB) Zobrazeno 7757 x