[D1] 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostravou)
Re: [D1] 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostra
Lenny to je zajímavá myšlenka, tak by mě zajímalo, jak by to dopadlo ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: [D1] 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostra
Pokud by to fungovalo jako u soukromých investorů jinde (mé zkušenosti jsou z pozemních staveb) tak už by to bylo opraveno. Pokud by za to nemohl zhotovitel a měl na to důkazy, tak by zaplatil jen polovinu. Jinak by platil opravu celou. Stát se ale takhle vyděračsky chovat nemůže, protože hlavně stát má dodržovat své zákony.
Re: [D1] 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostra
Ředitelství silnic a dálnic dnes obdrželo od společnosti Eurovia negativní odpověď na svou výzvu, ve které požadovalo bezodkladné odstranění vad mostů SO 228 a SO 229 stavby D4708.2. ŘSD v dopise vyzvalo společnost Eurovia, aby předmětné mosty uvedla neprodleně do bezvadového stavu, a to na své riziko a náklady.
http://www.rsd.cz/doc/Informacni-servis ... stu-na-d47
http://www.rsd.cz/doc/Informacni-servis ... stu-na-d47
Re: [D1] 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostra
Eurovia to je pán, zakázku ji další dám, pěkně tučnou ať je na ní, pozvali nás na snídani, tam nám kufr peněz dali, pri odchodu jsme se smáli, avšak co teď dělat budu, když je ten most na ostudu. Snad zakázku ji dalsi dám, ať kufr zas plný mám.
tohle mi nedalo - to je gól
tohle mi nedalo - to je gól
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: [D1] 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostra
To jako Eurovia podplácí?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D1] 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostra
to je jen pro zasmání (hezky se to rýmuje, tak jsem to sem dal, nedalo mi to ...), jaká je realita, netuším, ale jako dotyčnému na novinkách se tohle fakt povedlo PS: čemu nerozumím, je fakt, že v listopadu říkal Prachař a potažmo v prosinci i ŘSD ústy jejich mluvčího, že nelze opravit ty mosty či D47 samostatnou zakázkou a následně náhradu vymáhat po původním zhotoviteli, že to z právního hlediska při arbitráži zkrátka není možné, uplynul měsíc a najednou to možné je ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: [D1] 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostra
včera v Ekonomice ČT24 mluvil o problému Jan Kroupa šéf ŘSD viz.
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... a-to-stat/
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... a-to-stat/
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: [D1] 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostra
Dálniční mosty v Ostravě počkají na hokej, oprava začne po šampionátu
http://ostrava.idnes.cz/dalnicni-mosty- ... zpravy_jog
Vtipné by bylo, kdyby na opravu vyhlásili soutěž, kterou by následně vyhrála Eurovia CS.
http://ostrava.idnes.cz/dalnicni-mosty- ... zpravy_jog
Vtipné by bylo, kdyby na opravu vyhlásili soutěž, kterou by následně vyhrála Eurovia CS.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 7.1.2013 17:57:52
- Bydliště: ostrava
Re: [D1] 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostra
no v článku citují Ťoka, že Eurovia mezi pěti oslovenými firmami nebude.
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
Re: [D1] 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostra
Ono už je vtipné, že je ta oprava tak bezodkladná, že se klidně o měsíc odsune.
Re: [D1] 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostra
Možná ty mosty někdo zázračně opraví přes noc, jak ty 3 na D47, kde bylo omezení na 60 km/h pro NA a pak najednou zmizelo.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D1] 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostra
ŘSD zahajuje v Ostravě opravu dvou mostů na dálnici D47
http://www.rsd.cz/doc/Informacni-servis ... alnici-d47
http://www.rsd.cz/doc/Informacni-servis ... alnici-d47
Re: [D1] 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostra
Oprava mostů na Místecké, druhý most vypadá stejně. Zhotovitel Colas CZ.
- Přílohy
-
- most.jpg (286.12 KiB) Zobrazeno 16813 x
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D1] 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostra
2.11. Se mají otevřít opravené mosty u Ostravy http://moravskoslezsky.denik.cz/zpravy_ ... 51031.html
ŘSD chystá opravu zvlněné dálnice u Ostravy http://moravskoslezsky.denik.cz/zpravy_ ... -5l9b.html
ŘSD chystá opravu zvlněné dálnice u Ostravy http://moravskoslezsky.denik.cz/zpravy_ ... -5l9b.html
Re: [D1] 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostra
Další krátké info k opravě zvlněné dálnice u Ostravy. Je na konci článku http://ostrava.idnes.cz/dalnicni-privad ... zpravy_jog
Re: [D1] 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostra
Stát opraví za šest milionů zvlněnou dálnici. Zatím jen část
Ředitelství silnic a dálnic začalo opravovat nebezpečné nerovnosti na dálnici D1 v Ostravě. Oprava za šest milionů bude jen dočasná. Správce dálniční sítě chystá zásadní rekonstrukci asi dvacetikilometrového zvlněného úseku v roce 2017. Náklady bude vymáhat po zhotoviteli – společnosti Eurovia, se kterou vede soudní spor o určení viníka špatného stavu vozovky ...
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... m-jen-cast
Ředitelství silnic a dálnic začalo opravovat nebezpečné nerovnosti na dálnici D1 v Ostravě. Oprava za šest milionů bude jen dočasná. Správce dálniční sítě chystá zásadní rekonstrukci asi dvacetikilometrového zvlněného úseku v roce 2017. Náklady bude vymáhat po zhotoviteli – společnosti Eurovia, se kterou vede soudní spor o určení viníka špatného stavu vozovky ...
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... m-jen-cast
Re: [D1] 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostra
OPRAVA DÁLNICE D47, STAVBY 4708.2, 47091/1, 47091/2:
https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/ ... lay/639745
Jedná se o otevřenou projektovou soutěž o návrh, jejímž předmětem je návrh celkové opravy dálnice D47 v úseku km 146,600 – 163,800 vedoucí k nápravě stávajícího nevyhovujícího stavu, tedy k odstranění všech vyskytujících se vad a uvedení parametrů dálnice do souladu s platnými technickými předpisy. Účelem soutěže je výběr nejlepšího řešení předmětu soutěže, tzn. nalezení a ocenění nejvhodnějšího řešení předmětu soutěže, které splní požadavky Vyhlašovatele a umožní následně zadat zakázku na vypracování projektové dokumentace ve stupni Technické studie a v případě rozhodnutí Vyhlašovatele následně i PDPS a poskytnutí služeb autorizovaného dozoru v jednacím řízení bez uveřejnění podle ustanovení § 23 odst. 6 ZVZ.
https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/ ... lay/639745
Jedná se o otevřenou projektovou soutěž o návrh, jejímž předmětem je návrh celkové opravy dálnice D47 v úseku km 146,600 – 163,800 vedoucí k nápravě stávajícího nevyhovujícího stavu, tedy k odstranění všech vyskytujících se vad a uvedení parametrů dálnice do souladu s platnými technickými předpisy. Účelem soutěže je výběr nejlepšího řešení předmětu soutěže, tzn. nalezení a ocenění nejvhodnějšího řešení předmětu soutěže, které splní požadavky Vyhlašovatele a umožní následně zadat zakázku na vypracování projektové dokumentace ve stupni Technické studie a v případě rozhodnutí Vyhlašovatele následně i PDPS a poskytnutí služeb autorizovaného dozoru v jednacím řízení bez uveřejnění podle ustanovení § 23 odst. 6 ZVZ.
Re: [D1] 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostra
Proč se pořád i pracovně používá D47. O přejmenování na D1 mám svůj názor ale jednou už je to D1 (a už je to nějakou dobu), tak proč se tam drží za 47?
Re: [D1] 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostra
Vlnitou dálnici u Ostravy čeká velká rekonstrukce. Půjde do miliard
Ředitelství silnic a dálnic začalo vybírat projektanty na velkou rekonstrukci dálnice D47. Hodnotu projekční zakázky odhadlo na 40 milionů korun. Na kolik vyjde samostatná rekonstrukce a kdo ji zaplatí, není zatím jasné.
Namísto stotřicítky se tady řidiči na řadě míst mohou ploužit maximálně osmdesátkou. Vozovka se tak vlní, že jet rychleji by bylo nebezpečné.
Pomník zfušovaných dopravních staveb, dálnici D47 (oficiálně D1, ale stále se častěji používá dřívější název), však nyní čeká velká rekonstrukce. Na kolik vyjde, není ještě jasné. Ani to, kdo ji zaplatí.
Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) vypsalo soutěž na projektantskou firmu, která má státu přinést projekt, jak nejkritičtější úsek napříč Ostravou opravit. „Půjde o kompletní rekonstrukci, aby v budoucnu nedocházelo k podobným problémům jako dosud,“ vysvětlil mluvčí ŘSD Jan Rýdl.
ŘSD odhadlo hodnotu projekční zakázky na 40 milionů korun. Vítězná firma musí udělat důkladný průzkum co je s dálnicí špatně a navrhnout řešení. Zakázka se týká celého průjezdu Ostravou – od sjezdu na Rudnou až po Bohumín. Projekt má být hotový do konce roku, příští rok by se mohlo začít stavět.
Samotná cena rekonstrukce není zatím známa. Odborníci, kteří se už dříve podíleli na odhalování důvodů, proč se dálnice začala vlnit, ale mluví až o miliardách. Záleží totiž na tom, co vše najdou v dálnici při dalších sondách do jejího tělesa.
V dálnici se našly pneumatiky i vana
Už v minulosti průzkumné sondy ukázaly, že dálnice nestojí rozhodně jen na odvalu z těžební činnosti, jak požadovali projektanti, ale v podstatě na smetišti. I loni se při posledních vrtech a zahájené rekonstrukci některých částí našly v tělese dálnice například kusy dřeva, nebo dokonce pneumatiky či vana. Právě takový materiál má být důvodem, proč se dálnice vlní.
ŘSD zatím nechalo opravit nejhorší úseky, především některé mosty. Na kompletní rekonstrukci ale dálnice stále čeká. „Jsou to opravy, které neřeší celý problém, ale umožní alespoň určitou sjízdnost,“ vysvětlil Rýdl.
Spor o dálnici D47 se táhne už pět let od chvíle, kdy se začala dálnice poprvé vlnit. Dálnici stavěla firma ODS – Dopravní stavby Ostrava, kterou později koupila společnost Eurovia. Ta chyby odmítá, ŘSD proto firmu zažalovalo a začala arbitráž. ŘSD chce mít připravený projekt na rekonstrukci do chvíle, než rozhodne arbitráž o tom, kdo ji má zaplatit.
„Náš postoj k problematice dálnice D47 zůstává neměnný. Jelikož jsme se s investorem již dříve v několika zásadních bodech této komplikované problematiky neshodli, musí rozhodnout arbitrážní soud. Kdy a jak arbitrážní soud rozhodne, je plně v kompetenci tohoto soudu,“ řekla mluvčí Eurovie Iveta Štočková.
Případ se na první pohled zdá jasný – dálnice je nekvalitní a platit by měl dodavatel. Jenže Eurovia má i jiné trumfy, zastupuje ji advokát Radek Pokorný, který současně sedí ve vedení rozhodčího soudu při Hospodářské a Agrární komoře.
Speciální komise a valorizace ceny
Stejný soud už nedávno nečekaně rozhodl proti státním Českým drahám ve sporu o lokomotivy pozdě dodané Škodou Transportation, kde se na první pohled zdálo logické, že by měl dodavatel za zpoždění.
Už teď je přitom jasné, že za stavbu zřejmě nebude nikdo trestně odpovědný. Deník Právo informoval, že celou kauzu v prosinci odložilo Vrchní státní zastupitelství v Olomouci. Sněmovna dokonce vytvořila k D47 speciální komisi, ta se však ani jednou nesešla.
Kromě sporů o kvalitu běží ještě několik sporů se stavebními firmami o valorizaci ceny, ty zatím ve všech případech vyhrál stát. Prohrál naopak ve sporu o pozdě zaplacené faktury.
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/zfusovanou-d4 ... nomika_rts
Ředitelství silnic a dálnic začalo vybírat projektanty na velkou rekonstrukci dálnice D47. Hodnotu projekční zakázky odhadlo na 40 milionů korun. Na kolik vyjde samostatná rekonstrukce a kdo ji zaplatí, není zatím jasné.
Namísto stotřicítky se tady řidiči na řadě míst mohou ploužit maximálně osmdesátkou. Vozovka se tak vlní, že jet rychleji by bylo nebezpečné.
Pomník zfušovaných dopravních staveb, dálnici D47 (oficiálně D1, ale stále se častěji používá dřívější název), však nyní čeká velká rekonstrukce. Na kolik vyjde, není ještě jasné. Ani to, kdo ji zaplatí.
Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) vypsalo soutěž na projektantskou firmu, která má státu přinést projekt, jak nejkritičtější úsek napříč Ostravou opravit. „Půjde o kompletní rekonstrukci, aby v budoucnu nedocházelo k podobným problémům jako dosud,“ vysvětlil mluvčí ŘSD Jan Rýdl.
ŘSD odhadlo hodnotu projekční zakázky na 40 milionů korun. Vítězná firma musí udělat důkladný průzkum co je s dálnicí špatně a navrhnout řešení. Zakázka se týká celého průjezdu Ostravou – od sjezdu na Rudnou až po Bohumín. Projekt má být hotový do konce roku, příští rok by se mohlo začít stavět.
Samotná cena rekonstrukce není zatím známa. Odborníci, kteří se už dříve podíleli na odhalování důvodů, proč se dálnice začala vlnit, ale mluví až o miliardách. Záleží totiž na tom, co vše najdou v dálnici při dalších sondách do jejího tělesa.
V dálnici se našly pneumatiky i vana
Už v minulosti průzkumné sondy ukázaly, že dálnice nestojí rozhodně jen na odvalu z těžební činnosti, jak požadovali projektanti, ale v podstatě na smetišti. I loni se při posledních vrtech a zahájené rekonstrukci některých částí našly v tělese dálnice například kusy dřeva, nebo dokonce pneumatiky či vana. Právě takový materiál má být důvodem, proč se dálnice vlní.
ŘSD zatím nechalo opravit nejhorší úseky, především některé mosty. Na kompletní rekonstrukci ale dálnice stále čeká. „Jsou to opravy, které neřeší celý problém, ale umožní alespoň určitou sjízdnost,“ vysvětlil Rýdl.
Spor o dálnici D47 se táhne už pět let od chvíle, kdy se začala dálnice poprvé vlnit. Dálnici stavěla firma ODS – Dopravní stavby Ostrava, kterou později koupila společnost Eurovia. Ta chyby odmítá, ŘSD proto firmu zažalovalo a začala arbitráž. ŘSD chce mít připravený projekt na rekonstrukci do chvíle, než rozhodne arbitráž o tom, kdo ji má zaplatit.
„Náš postoj k problematice dálnice D47 zůstává neměnný. Jelikož jsme se s investorem již dříve v několika zásadních bodech této komplikované problematiky neshodli, musí rozhodnout arbitrážní soud. Kdy a jak arbitrážní soud rozhodne, je plně v kompetenci tohoto soudu,“ řekla mluvčí Eurovie Iveta Štočková.
Případ se na první pohled zdá jasný – dálnice je nekvalitní a platit by měl dodavatel. Jenže Eurovia má i jiné trumfy, zastupuje ji advokát Radek Pokorný, který současně sedí ve vedení rozhodčího soudu při Hospodářské a Agrární komoře.
Speciální komise a valorizace ceny
Stejný soud už nedávno nečekaně rozhodl proti státním Českým drahám ve sporu o lokomotivy pozdě dodané Škodou Transportation, kde se na první pohled zdálo logické, že by měl dodavatel za zpoždění.
Už teď je přitom jasné, že za stavbu zřejmě nebude nikdo trestně odpovědný. Deník Právo informoval, že celou kauzu v prosinci odložilo Vrchní státní zastupitelství v Olomouci. Sněmovna dokonce vytvořila k D47 speciální komisi, ta se však ani jednou nesešla.
Kromě sporů o kvalitu běží ještě několik sporů se stavebními firmami o valorizaci ceny, ty zatím ve všech případech vyhrál stát. Prohrál naopak ve sporu o pozdě zaplacené faktury.
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/zfusovanou-d4 ... nomika_rts
Re: [D1] 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostra
Na odpočívce Antošovice vpravo probíhá oprava(výměna) CB krytu na parkovišti kamionů
Re: [D1] 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostra
Co tomu CB krytu probůh bylo, když se to musí měnit i na parkovišti??? A platí to ŘSD nebo dodavatel?
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: [D1] 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostra
Tohle
Odpočívka je zkrátka stejně "kvalitní" jako zbytek dálnice.R48 -> D48 se podařilo!
Re: [D1] 4708 a 47091 Rudná – Hrušov – Bohumín (průtah Ostra
Ono je zralý na výměnu i AB kryt na té části co zůstala v provozu. Těsně před dočasným výjezdem je tak 5-10 cm vysoká mulda ... je to trochu vidět na té fotce toho výjezdu.Martin z Ostravy píše:Tohle
Odpočívka je zkrátka stejně "kvalitní" jako zbytek dálnice.