Re: 4707 - Bílovec - Ostrava Rudná
Napsal: 2.4.2009 0:06:05
Až budu mít někdy čas tak toho k těm variantám napiši více. Kdyby někdo měl zájem, tak mám i varianty v Ostravě a v Bohumíně. Celkem to bylo 5 variant vedení trasy.
fórum návštěvníků stránek
https://forum.ceskedalnice.cz/
Je to přesně tak, jak je psáno, nejen, že tam není vidět, ale vede to skoro "za roh", takže křižovatečka jedna radost...martini píše:Jo, tyhle krátké a spojené průplety jsou naprd, akorát my se ne a ne poučit
Nikdy jsem přes tu MÚK nejel, ale tenhle problém se vyskytuje všude, kde je jen pruh zároveň připojovací a odpojovací a jestli tam ještě není vidět, tak potěš pánbůh...
Tyhle kruhové křižovatky jsou neštěstí, nicméně nezbývá doufat, než že si na ně ostravští zvyknou, budou jich tam mít hodněmartini píše:Jo, tyhle krátké a spojené průplety jsou naprd, akorát my se ne a ne poučit
Nikdy jsem přes tu MÚK nejel, ale tenhle problém se vyskytuje všude, kde je jen pruh zároveň připojovací a odpojovací a jestli tam ještě není vidět, tak potěš pánbůh...
Můžu jen hádat ale viděl bych to jako důsledek snahy napojit co nejvíce směrů v jednom bodě (dodržování vzdáleností mezi křižovatkami apod), v případě Rudné i Místecké se setkává celkem pět směrů a druhým faktorem je že křižovatky tohoto typu, v aglomeraci tak hustě osídlené jakou Ostravsko je, výrazně snižují prostorové nároky, to bych viděl jako argument např. i pro MÚK Mariánskohorské se Severním spojem, navíc to výhledově umožňuje jednoduše připojit další směry do kruhového objezdu. Jak jsem napsal výše, v Ostravě a okolí jich bude dost a jen doufám, že řidiči si konečně i u nás zvyknou na to jak se jezdí na vícepruhových kruhových objezdech, ono je to totiž většinou o kultuře jízdy a ne o "špatné" křižovatce i když by ta křižovatka jistě mohla být "lepší". Kruhový objezd je i v moderních dopravní síti stále jedním z nejčastějších řešení, a to nejen v Británii či Francii, jsou jich plné i SAE např.. V Británii se dokonce zvesela používají i světelně řízené několikapruhové kruhové objezdy na silnicích s kapacitou v řádu desetitisíců a nedělá to problémy...Martin z Ostravy píše:A odkud přišla tato móda kruhových křižovatek?
V čem by měly být lepší než klasické čtyřlístky?
tak to rozhodně nestačilo... ten vyjezd se totiž stal hodně vytíženým protože sjezd na Svinov ( ten co tam na snímcích ještě je - zrušili a tak to je zajížďka... )Martin z Ostravy píše:Otázkou je jestli byl ten výjezd na Polanku opravdu třeba, když je na rudné o 400m dál.
Stačilo pouze dodělat jednu větev. Nu což, teď už je to stejně pasé, snad to nakonec nebude tak zlé.
To se bude dít pořád, nicméně doprava by měla být už vedena obousměrně druhým tubusem, doufám...Martin z Ostravy píše:Bude ještě pořád cca co půl roku uzavřený tunel kvůli údržbě, nebo to už odpadá?
No snad jo, protože předtím to bylo jedno, jezdilo tam pár aut, teď už by to bylo pro Klimkovice méně příjemné, i když ono je to většinou na jeden den, že?mapman píše: To se bude dít pořád, nicméně doprava by měla být už vedena obousměrně druhým tubusem, doufám...
No 2x jsem se nachomýtl k objíždce kvůli údržbě tunelu a nebyl to žádný med.jízda v koloně max 40km/H.Martin z Ostravy píše:No snad jo, protože předtím to bylo jedno, jezdilo tam pár aut, teď už by to bylo pro Klimkovice méně příjemné, i když ono je to většinou na jeden den, že?mapman píše: To se bude dít pořád, nicméně doprava by měla být už vedena obousměrně druhým tubusem, doufám...
já jsem tam jel pokaždé nějak mezi 14 a 16 h ,když byla uzavírkaadi88 píše:Když se tu řeší údržba toho tunelu, jak dlouho to vůbec trvá? Třeba Husovický tunel v Brně je snad v údržbě jen přes noc, nebo aspoň jsem jednou, někdy okolo jedenacté večer viděl že ho kompletně uzavírají a auta posílají na objízdnou trasu...Přes den se mi to nikdy nestalo a to tudy jezdím často. Pokud by se to takto dělalo a šlo dělat i s tunelem v Klimkovicích, tak by vcelku nebyl problém. Ale vzhledem k tomu, co tu tak píšete to je asi jinak.
Ja zase jezdivam casto pres Pisarecky tunel a ten uz jsem objizdel asi 2x - pokazde to bylo v noci a to v pracovni den a delali jen jednu tunelovou troubu. Jedine co mi prislo trosku nestastne bylo znaceni. Promenne znaceni smerem od Zabin (Zabovresky) zacina bohuzel az za vyjezdem na UK Hlinky, odkud je odbocka na Novy Liskovec (kudy vede objizdna trasa), takze pred tim vyjezdem dali jen obycejnou malou oranzovou sipku, ktere si clovek v noci nevsima zrovna dobre.adi88 píše:Když se tu řeší údržba toho tunelu, jak dlouho to vůbec trvá? Třeba Husovický tunel v Brně je snad v údržbě jen přes noc, nebo aspoň jsem jednou, někdy okolo jedenacté večer viděl že ho kompletně uzavírají a auta posílají na objízdnou trasu...Přes den se mi to nikdy nestalo a to tudy jezdím často. Pokud by se to takto dělalo a šlo dělat i s tunelem v Klimkovicích, tak by vcelku nebyl problém. Ale vzhledem k tomu, co tu tak píšete to je asi jinak.
Záměr byl ukončen z jiných důvodů.Petr Pokorný píše:EIA "D 4707 - Zástavba oboustranné dálniční odpočívky v km 139,200 - ČSPH, napojení inženýrských sítí", tj odpočívka Klimkovice (Bravantice)
Jsou tam dva stejné, jeden ukončený (MSK1347), jeden aktivní (MSK1351)...Lenny píše: Záměr byl ukončen z jiných důvodů.
Takže v Pisárkách taky noc...Pokud zrovna nejede někdo z Indie tak je to podle mě nejlepší. Moc nechápu, proč se ten klimkovický uzavíral odpoledne, kdy je špička. Až bude větší provoz něž byl teď do listopadu, tak doufám taky přistoupí k uzavírkám v méně frekventovanou dobupavel.hrdina píše:Ja zase jezdivam casto pres Pisarecky tunel a ten uz jsem objizdel asi 2x - pokazde to bylo v noci a to v pracovni den a delali jen jednu tunelovou troubu. Jedine co mi prislo trosku nestastne bylo znaceni. Promenne znaceni smerem od Zabin (Zabovresky) zacina bohuzel az za vyjezdem na UK Hlinky, odkud je odbocka na Novy Liskovec (kudy vede objizdna trasa), takze pred tim vyjezdem dali jen obycejnou malou oranzovou sipku, ktere si clovek v noci nevsima zrovna dobre.