[D1] 4705 Bělotín – Hladké Životice
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
[D1] 4705 Bělotín – Hladké Životice
Už je opravdu jasné, že se tento úsek letos nestihne?
Je to z důvodu technologického nebo finančního?
Je to z důvodu technologického nebo finančního?
R48 -> D48 se podařilo!
Re: D1 úsek Bělotín - Hladké Životice (4705)
Jasno je určtiě v tom, že letos nebude otevřen plný profil stavby 4705, čili nepůjde o plnohodnotnou dálnici. Zvažuje se otevření v polovičním profilu. Důvody prý nejsou ani tak finančního rázu, jako spíš stavebního.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D1 úsek Bělotín - Hladké Životice (4705)
To jsem si myslel, předpokládám že je velký skluz na estakádě v Hl.Životicích.
Jinak asi budeme všichni rádi i za ten 1/2 profil.
Někdo už tady nastiňoval, snad šířka pásu umožňuje na něm zřídit 4 pruhy, pokud by k tomu došlo, tak by to roční oddálení nebyl zase takový problém, si myslím.
Jinak asi budeme všichni rádi i za ten 1/2 profil.
Někdo už tady nastiňoval, snad šířka pásu umožňuje na něm zřídit 4 pruhy, pokud by k tomu došlo, tak by to roční oddálení nebyl zase takový problém, si myslím.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: D1 úsek Bělotín - Hladké Životice (4705)
1/2 profil se v tomto úseku snese, i kdyby byl jen na 2 pruhy, nepředpokládám, že by intenzita po otevření byla přes 20 tis. aut denně a bylo by to rozhodně lepší než jakákoli objížďka.
Re: D1 úsek Bělotín - Hladké Životice (4705)
přesně tak i kdyby to mělo byt 1 pruhem tak pořad lepší než ty okrsky...
Re: D1 4705 Bělotín - Hladké Životice
Už aby byl tento úsek hotov a otevření jen v polovičním profilu letos podporuji...
-
- Příspěvky: 339
- Registrován: 11.3.2009 16:09:01
Re: D1 4705 Bělotín - Hladké Životice
Zpozdeni je opravdu stavebniho razu, ale nezavisi na stavebnikovy, tedy Skanske...na tech mostech je tolik zmen a tolikrat se predelavaly projekty, ze se to proste neda stihnout.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D1 4705 Bělotín - Hladké Životice
Nechystá se někdo v nejbližších dnech nafotit tento a k němu navazující rozestavěný úsek?
R48 -> D48 se podařilo!
Re: D1 4705 Bělotín - Hladké Životice
Tuhle lokalitu pro nás už párkrát fotil Milan Křístek, třeba se tam vydá teď někdy znova Naposledy posílal snímky 26.1. http://www.ceskedalnice.cz/vase-foto#d1
-
- Příspěvky: 136
- Registrován: 15.3.2009 16:28:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: D1 4705 Bělotín - Hladké Životice
Nové fotky by měly být koncem března. V sobotu teprve odtál poslední příděl sněhu a zatím je to spíš na průjezd tankem
Chystám se nafotit 4706 i 5 abych podchytil stav rozpracovanosti, když jsou teď tyhle úseky stavby, tak populární
Chystám se nafotit 4706 i 5 abych podchytil stav rozpracovanosti, když jsou teď tyhle úseky stavby, tak populární
http://www.kamito.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: D1 4705 Bělotín - Hladké Životice
Jestli můžu poprosit, zkuste vyfotit i ekodukt u Suchdola nad Odrou. Měl by být v km v km 120,500, což je zhruba tady, díky.Milan Křístek píše:... Chystám se nafotit 4706 i 5 abych podchytil stav...
-
- Příspěvky: 136
- Registrován: 15.3.2009 16:28:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: D1 4705 Bělotín - Hladké Životice
Pokusím se.
http://www.kamito.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: D1 4705 Bělotín - Hladké Životice
To já zas věřím, že se letos vše stihne
Re: D1 4705 Bělotín - Hladké Životice
Co myslíte, je lepší otevřít poloviční profil s 2+2 užšími pruhy na 1/2 profilu nebo je lepší nechat "normálně" široké dva jízdní pruhy, jeden pro každý směr (varianta nyní před HK). Pokud se nepletu, tak ještě nikdy v ČR nedošlo k otevření 1/2 profilu v provizorním uspořádání 2+2 pruhy, které kategorie D 27,5 umožňuje a nemyslím si, že by se to stalo ani tady, bohužel. Intenzita bezesporu po dokončení dálnice skokově naroste (přesune se sem doprava z I/48 a R56), tak myslím, že by se provizorní provoz 2+2 mohl konečně nekde reálně vyzkoušet. Je to ale samozřejmě otázka bezpečnosti provozu při tomto uspořádání.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D1 4705 Bělotín - Hladké Životice
Myslím, že budeme mít dostatek času to prodiskutovat.
Letos totiž s největší pravděpodobností ani 1/2 profil nebude.
Letos totiž s největší pravděpodobností ani 1/2 profil nebude.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: D1 4705 Bělotín - Hladké Životice
Já jsem o tomto řešení psal v souvislosti s 512kou. Bylo to aktuální do té doby, než došlo ke zvolnění tempa výstavby 513 a 514. Pak už to samozřejmě nemá smysl. Osobně nevím, proč se k tomu nepřistoupilo v případě PO, protože ten jižní segment je potřeba jak sůl. V případě D1 to je taky řešením. Ale mám za to, že to pro mnohé představuje polovičaté řešení, které nic neřeší. Za to jejich řešení 1+1 ano...
Re: D1 4705 Bělotín - Hladké Životice
Byl bych v případě otevření půlprofilu pro provoz 1 + 1.Rok se to dá skousnout.Rozhodně jsem proti 2+2,protože v době otevření druhého pásu by byl ten první zralý na opravu,protože by na mostních objektech mohlo dojít k až dvojnásobnému zatížení oproti plánovanému! Navíc by to bylo velmi nebezpečné viz zrovna I/48.Absence odstavného pruhu je hazard.
-
- Autor
- Příspěvky: 591
- Registrován: 25.2.2009 22:39:09
- Bydliště: D1 - km 190,45
- Kontaktovat uživatele:
Re: D1 4705 Bělotín - Hladké Životice
Pokud by se melo zprovoznovat provizorne na jedne polovine, tak jsem jednoznacne za 2+2. Co se zatizeni tyce, tak kamiony se stejne vejdou jen do krajnich pruhu, takze dojde ke "znohodnoceni" jednoho odstavneho pruhu a casti leveho pruhu (osobni auta to urcite za tu dobu provizorniho provozu neznehodnoti nijak vyznamne) na rozdil od znehodnoceni "temer obou" normalnich jiznich pruhu pri reseni 1+1.
Vzhledem k tomu, ze to bude zbrusu novy usek, tak nehraje roli ani psychologicky faktor typu "kurna, tady jsem to vzdycky palil 150, tak proc ted musim jen 80!", takze zprovozneni 2+2 na jedne polovine bude do znacne miry odpovidat omezeni jakoby na druhe polovine probihala rekonstrukce (tady to ovsem bude konstrukce - bez 're').
Propustnost 2+2 na jedne polovine by mela byt teoreticky lepsi nez 1+1, nemely by se tam vyskytovat nehody jako na prvni provizorni casti obchvatu Plzne, takze celkove to vidim jako realne pouzitelne reseni a pevne verim, ze v pripade zprovoznovani "na etapy" bude vzhledem ke kategorii konecne pouzito.
Vzhledem k tomu, ze to bude zbrusu novy usek, tak nehraje roli ani psychologicky faktor typu "kurna, tady jsem to vzdycky palil 150, tak proc ted musim jen 80!", takze zprovozneni 2+2 na jedne polovine bude do znacne miry odpovidat omezeni jakoby na druhe polovine probihala rekonstrukce (tady to ovsem bude konstrukce - bez 're').
Propustnost 2+2 na jedne polovine by mela byt teoreticky lepsi nez 1+1, nemely by se tam vyskytovat nehody jako na prvni provizorni casti obchvatu Plzne, takze celkove to vidim jako realne pouzitelne reseni a pevne verim, ze v pripade zprovoznovani "na etapy" bude vzhledem ke kategorii konecne pouzito.
Re: D1 4705 Bělotín - Hladké Životice
Jestli to otevřou v 1/2 profilu tak tam bude 1+1 a 80tka ale i tak aspoň něco ! (
-
- Příspěvky: 339
- Registrován: 11.3.2009 16:09:01
Re: D1 4705 Bělotín - Hladké Životice
A zakaz predjizdeni
Re: D1 4705 Bělotín - Hladké Životice
jednoznacne 2+2! vzdyt to je skoro 20 km, to uz je o nervy tahnout se za nejakym smrdicim autem bez moznosti ho predjet. vzdyt proto je to D27,5, aby se tam vesly 2+2 pruhy...
Re: D1 4705 Bělotín - Hladké Životice
Pokud se stihne aspoň jedna půlka, tak bych byl úplně nějraděj pro třípruh, tedy vždy nějakou dobu 2 pruhy směr Ova a 1 pruh směr Brno a po chvilce naopak...šlo by zachovat alespoň nějaký odstavný pruh a zároveň by nehrozilo, že se potáhnete 20 km za něčím pomalým. Ale zase, uvědomuju si, že by to tam bylo dost zmatené a jak znám naše řidiče, byly by z toho nehody, takže bych to spíš viděl na 1+1, protože na 2+2 bez odstavných pruhů asi nikdo nepřistoupí..I když z hlediska možnosti předjíždění by to bylo úplně nejlepší. No uvidíme. Jinak trochu mě zaráží, že ten druhý pás by byl až za rok..Myslel jsem, že když se ještě před nedávnem živila naděje otevřít vše letos, tak že tak velké zpoždění nebude..Chápu, že stavět v zimě není to pravé, ale přece jen, třeba červen, červenec..
Re: D1 4705 Bělotín - Hladké Životice
Jak víte, že jde o zpoždění stavebního rázu? Vždyť to zpoždění je údajně o penězích - prej se neplatí včas a není dost peněz, tak se pomaleji staví... Myslím, že vozovku by mohli stihnout do konce roku v plném profilu, a dále jen dodělávat vše kolem..
Re: D1 4705 Bělotín - Hladké Životice
proč bych se měl táhnout za nějakžm smrdícím autem?Vždyt na dálnici je zákaz vjezdu aut,které nemohou jet na rovině 80km/h a pokud je tam nějaké stoupání,tak 2+1banjo píše:jednoznacne 2+2! vzdyt to je skoro 20 km, to uz je o nervy tahnout se za nejakym smrdicim autem bez moznosti ho predjet. vzdyt proto je to D27,5, aby se tam vesly 2+2 pruhy...
Re: D1 4705 Bělotín - Hladké Životice
no smrdicich dieselu s roz...anym vstrikovanim, co umi jet vic, jak 80 km/h potkavam dost. a ocekaval bych, ze cim bliz polsku, tim jejich pocet jeste naroste kdyby to byly jeden dva kilometry, ale ten usek ma 18 km, tak proc to hrotit 1+1 se zakazem predjizdeni nebo 1+2, kdyz to jde 2+2?viky píše: proč bych se měl táhnout za nějakžm smrdícím autem?Vždyt na dálnici je zákaz vjezdu aut,které nemohou jet na rovině 80km/h a pokud je tam nějaké stoupání,tak 2+1