[D1] Kývalka – Holubice, rozšíření na šestipruh
Re: [D1] Kývalka – Holubice, rozšíření na šestipruh
To sice ano, ale jde o to, že to je prostě totálně cesta zpět proti současnému stavu. Takové paskvily se nemají v projektech vůbec co objevovat. Všude jinde v zahraničí se křižovatky přestavují na lepší a kapacitnější (u nás v budoucnu okolo Prahy rovněž) ale u Brna vymyslíme kolo a budeme je měnit k horšímu. Prostě zcela mimo realitu. MÚK jižní tangenty s D2 dtto, také sto let za opicema svojí podobou.
Re: [D1] Kývalka – Holubice, rozšíření na šestipruh
Jediné pozitivum je nová podoba MÚK Tvarožná. MÚK Holubice by stačila jen jako klasická trubka. Ten kruháč je prasárna ale už mě to nějak nepřekvapuje Jen nechápu, proč má šestipruh končit už u Tvarožné a ne až u Holubic? No...nevím no...současný projekt rozšíření v Brně mi přijde už jako nekapacitní přežitek a chtělo by to začít s čistým stolem a tentokrát pořádně...minimálně mezi Centrum a Jih...
Re: [D1] Kývalka – Holubice, rozšíření na šestipruh
Uff, tak tohohle jsem si doteď nevšiml, nechápu..._jan91 píše:Jen nechápu, proč má šestipruh končit už u Tvarožné a ne až u Holubic?
Re: [D1] Kývalka – Holubice, rozšíření na šestipruh
Hoďte na ně síť!!! Tak pokud si někdo myslel, že jihovýchodní tangenta je prasárna, tak tohle je teda prasečí majstrštyk, kterým se Správa Brno dostává nedostižně před tu olomouckou... To jako fakt není nikdo odpovědný schopen/ochoten říct, že někdo vymyslel totální, ale totální πčovinu, kterou teda jako fakt ne???!!! To se ten projekt chystal na celostátním sněmu ANO a přišel s ním Bureš, nebo co kua???!!!
Re: [D1] Kývalka – Holubice, rozšíření na šestipruh
Ale šestipruh končí na MÚK Holubice odpojením, resp. připojením 3. pruhů.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D1] Kývalka – Holubice, rozšíření na šestipruh
Cituji z letáku: V úseku MÚK Tvarožná – ko-
nec stavby bude dálnice čtyřpruhová v kategorii
D 28/120 s možností dalšího rozšíření na šestipruh.
Vstával jsem v šest ráno, tak prosím o ozřejmění.
nec stavby bude dálnice čtyřpruhová v kategorii
D 28/120 s možností dalšího rozšíření na šestipruh.
Vstával jsem v šest ráno, tak prosím o ozřejmění.
Re: [D1] Kývalka – Holubice, rozšíření na šestipruh
Ty popisky jsou ještě ze starého letáku. Ty se neaktualizovaly vůbec. Jen malůvka. A předtím to končilo tou spojenou MÚK Tvarožná s Holubice, takže to dávalo smysl. Takže na popisky teď ještě nehleďte.
Naprosto podepisuju. Nejen mezi centrum a jih. Je to bohužel tak a může to tady kdo chce jak chce obhajovat. Je to bohužel neobhajitelné .. teď si tou větou sám připadám jako jistý jiný uživatel tady._jan91 píše:současný projekt rozšíření v Brně mi přijde už jako nekapacitní přežitek a chtělo by to začít s čistým stolem a tentokrát pořádně...minimálně mezi Centrum a Jih...
Re: [D1] Kývalka – Holubice, rozšíření na šestipruh
To nevadí, že jsou bezkolizní... Už prostě vjíždíme na kruháč a zpomalení bude z 90tky na 20-40km/h.. při těch intenzitách to bude smrt pro Slavkov.Honey72 píše:Naštěstí hlavní směry budou téměř bezkolizní. Od Brna je bypass a opačnému směru nebude křížit kruhák téměř nikdo. Tím však kruhák nehájím
Re: [D1] Kývalka – Holubice, rozšíření na šestipruh
Já se díval do situačky z TES 2021, což je určitě aktuálnější než leták, neboť je to poslední zpracovaná PD na tuto stavbu.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D1] Kývalka – Holubice, rozšíření na šestipruh
A prosimtě, v té TES je tento kruháč ?
Která firma to dělala ? Ossendorf ?
Mě totiž přijde, že to rozšíření kolem Brna dělá jen tato firma a podle toho to tak vypadá. Nechci být zlý, konkrétní lidi samozřejmě neznám, ale za mě to jsou prostě totální šašci. Na tohle prostě přece nemají zadání od ŘSD, myslím doslovné.
Ty jejich projekty jsou opravdu tak do 90. let, ne do dnešní doby. Komplet všechny ty "velké" křižovatky jsou délkou připojováků, odbočováků, jejich počtem, sbíháním do jednoho pruhu apod. úplně mimo. Kolem Prahy budeme křižovatky přestavovat už na pořádnější křížení, nová (D3, D8, I/12) vypadají naštěstí k světu, ale v Brně budeme křižovatky přestavovat za X MILIARD na podobné paskvily jak ty u Prahy dnes. Prostě totálně mimo za mě.
D1xD2 měla mít rampy 2-pruhové pro každý směr, ale chápu, není prostor. Nicméně to sbíhání do jednoho pruhu a pak jednopruhové napojení na D1 je totální přežitek. Stejně tak délky odbočovacích pruhů a jejich jednopruhovost z D1.
Přestavba křižovatky u Kývalky je dost trapné, zhoršení proti současnému stavu velmi podstatné
Nová, postavená na zelené louce, křižovatka JTxD2 jak z 90. let k ničemu, nepohodlná, navíc zabírající zbytečně moc místa
D1xI/52 přestavba skoro k ničemu, ale hlavně PRŮCHOD D1 křižovatkou pouze 2+2 pruhy. Kolony budou každý den
A tenhle kruháč to teda totálně korunuje, to je fakt výsměch.
Která firma to dělala ? Ossendorf ?
Mě totiž přijde, že to rozšíření kolem Brna dělá jen tato firma a podle toho to tak vypadá. Nechci být zlý, konkrétní lidi samozřejmě neznám, ale za mě to jsou prostě totální šašci. Na tohle prostě přece nemají zadání od ŘSD, myslím doslovné.
Ty jejich projekty jsou opravdu tak do 90. let, ne do dnešní doby. Komplet všechny ty "velké" křižovatky jsou délkou připojováků, odbočováků, jejich počtem, sbíháním do jednoho pruhu apod. úplně mimo. Kolem Prahy budeme křižovatky přestavovat už na pořádnější křížení, nová (D3, D8, I/12) vypadají naštěstí k světu, ale v Brně budeme křižovatky přestavovat za X MILIARD na podobné paskvily jak ty u Prahy dnes. Prostě totálně mimo za mě.
D1xD2 měla mít rampy 2-pruhové pro každý směr, ale chápu, není prostor. Nicméně to sbíhání do jednoho pruhu a pak jednopruhové napojení na D1 je totální přežitek. Stejně tak délky odbočovacích pruhů a jejich jednopruhovost z D1.
Přestavba křižovatky u Kývalky je dost trapné, zhoršení proti současnému stavu velmi podstatné
Nová, postavená na zelené louce, křižovatka JTxD2 jak z 90. let k ničemu, nepohodlná, navíc zabírající zbytečně moc místa
D1xI/52 přestavba skoro k ničemu, ale hlavně PRŮCHOD D1 křižovatkou pouze 2+2 pruhy. Kolony budou každý den
A tenhle kruháč to teda totálně korunuje, to je fakt výsměch.
Re: [D1] Kývalka – Holubice, rozšíření na šestipruh
Severně od II/430 na katastru Holubic vzniká logistický park. Tady bych viděl hlavní důvod snahy o přestavbu na všesměrovou křizovatku.Brnak46 píše:Na stránkách ŘSD byl aktualizován leták stavby D1 01312 MÚK Brno východ – MÚK Holubice.
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/437 ... :35:54.084
-Velké negativum je kruháč na I/50 v křižovatce 210. Oceňuju snahu předělat tuto křižovatku na všesměrnou. Ale vecpat kruháč na silnici, kde jezdí 20k aut denně, která se navíc má v budoucnu přestavět na čtyřpruh
-
- Příspěvky: 433
- Registrován: 10.12.2019 1:24:50
Re: [D1] Kývalka – Holubice, rozšíření na šestipruh
Na ŘSD vyhlásili soutěž, která křižovatka bude nejzprasenější? Tak tenhle návrh je zatím horkým favoritem. Kdo že tovede brněnský závod ŘSD? Aha, teď už je to jasné.
Re: [D1] Kývalka – Holubice, rozšíření na šestipruh
Myslím, že by tady měl RM fakt zjednat pořádek, dokud tam je a dokud se tady ty miliardy neutopí.
-
- Příspěvky: 433
- Registrován: 10.12.2019 1:24:50
Re: [D1] Kývalka – Holubice, rozšíření na šestipruh
Když se podrobně dívám na ten kruháč, tak důvodem "všesměrnosti" je jednak nájezd od II/430 na D1 směr Vyškov, který se teda dá nahradit nájezdem v Rousínově když tak (tranzi přes Holubice by se asi místním nelíbil), a sjezd z D1 od Brna na II/430, což by se dalo řešit vratnou rampou na III/4161 a máme po kruháči a můžeme udělat sjezd i nájezd ve dvou pruzích. Jenom mne tak napadá - v letáku není ani slovo o případné kolizi rekonstrukce s modernizací železniční tratě na Přerov.
Re: [D1] Kývalka – Holubice, rozšíření na šestipruh
Ale hlavně když bude vedle ta nová MÚK Rohlenka, tak není zdaleka tolik potřeba MÚK Holubice mít taky všesměrnou. Tohle si tam asi žádná z těch hlav neuvědomila.
Ať ten kruháč klidně vznikne, ale ať nad D1 vede polopřímá 2-pruhová rampa pro Slavkov-Brno s dvoupruhovým připojením na D1 - a zároveň tak vznikne 6-pruh - a neřeknu ani popel.
Ať ten kruháč klidně vznikne, ale ať nad D1 vede polopřímá 2-pruhová rampa pro Slavkov-Brno s dvoupruhovým připojením na D1 - a zároveň tak vznikne 6-pruh - a neřeknu ani popel.
-
- Příspěvky: 433
- Registrován: 10.12.2019 1:24:50
Re: [D1] Kývalka – Holubice, rozšíření na šestipruh
Třípatrová křižovatka by byla dost brutální, navíc se zbytečným stoupáním. Ten kruháč tam prostě nemá co dělat, když jsou blízko Rohlenka a Rousínov. Tohle snad přes územko nemůže projít.
Re: [D1] Kývalka – Holubice, rozšíření na šestipruh
Přesně tak, když je vedle Rohlenka, není prostě potřeba mít tuhle křižovatku úplně všesměrnou. A to navíc ještě kvůli druhé třídě, směr I/50 a Slavkov je k D1 všesměrný už dnes. To prostě stačí, maximálně by se kosmeticky upravila "rampa" Vyškov>Slavkov.
A to minimum dopravy, které potřebuje z Pozořic na Vyškov tam bude mít novou křižovatku 3 km vedle, nebo má Rousínov, nebo se fajnšmekři mohou "otočit" i u Holubic. Co za vola tento kruháč vymyslelo, toho bych fakt chtěl poznat osobně. To bude podobný podivín jak princ Miroslav. Kdoví, jestli za tou paskvilizací (nyní vyhovujících) křižovatek kolem Brna není právě on.
A to minimum dopravy, které potřebuje z Pozořic na Vyškov tam bude mít novou křižovatku 3 km vedle, nebo má Rousínov, nebo se fajnšmekři mohou "otočit" i u Holubic. Co za vola tento kruháč vymyslelo, toho bych fakt chtěl poznat osobně. To bude podobný podivín jak princ Miroslav. Kdoví, jestli za tou paskvilizací (nyní vyhovujících) křižovatek kolem Brna není právě on.
Re: [D1] Kývalka – Holubice, rozšíření na šestipruh
Šmejdi země mohou za leccos, ale tenhle paskvil bych jim fakt za vinu nedával...
Re: [D1] Kývalka – Holubice, rozšíření na šestipruh
Zahájeno společné řízení na změnu stavby před dokončením na D1 01191.C, která se týká především výstavby nového mostu D1-233 Estakáda Heršpice.
https://mdcr.cz/Ministerstvo/Uredni-des ... edni-deska
https://mdcr.cz/Ministerstvo/Uredni-des ... edni-deska
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D1] Kývalka – Holubice, rozšíření na šestipruh
Už je tady nový popis v letáku. Každopádně, všichni do jednoho, kdo tuhle totální prasárnu s kruháčem byli schopni vymyslet, navrhnout, schválit, podepsat a já nevím co, by se měli vzít pěkně za ruce a změnit obor. Ve stavitelství se minuli oborem. Měli být na filozofické nebo podobné sociálně inženýrské kravině. Zhouba pro infrastrukturu tyhle individua.
Jak pak máme ten Západ dohnat, když si ta auta budeme sami násilně zpomalovat ? Kruháče nemají co dělat ani na hlavních silnicích první třídy a tady je cpeme na křížení 6-pruhové dálnice se 4-pruhem. Já se fakt asi pos*ru. Jak tohle obhájí teď, tady už svedení na Bárty (jako na D11) asi fungovat nebude.
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/437 ... lubice.pdf
Jak pak máme ten Západ dohnat, když si ta auta budeme sami násilně zpomalovat ? Kruháče nemají co dělat ani na hlavních silnicích první třídy a tady je cpeme na křížení 6-pruhové dálnice se 4-pruhem. Já se fakt asi pos*ru. Jak tohle obhájí teď, tady už svedení na Bárty (jako na D11) asi fungovat nebude.
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/437 ... lubice.pdf
Re: [D1] Kývalka – Holubice, rozšíření na šestipruh
Třeba se to ještě překope. Vlastní stavba je pěkně daleko...
Re: [D1] Kývalka – Holubice, rozšíření na šestipruh
tak snad ano, tohle řešení odporuje zdravému rozumukot píše:Třeba se to ještě překope. Vlastní stavba je pěkně daleko...
Re: [D1] Kývalka – Holubice, rozšíření na šestipruh
Radek Mátl @MatlRadek · 1 m
ŘSD zahájilo výběrové řízení na zhotovitele stavby “D1 01191.C Brno centrum - Brno jih”. Předpokládaná hodnota zakázky je 1300 mil. Kč bez DPH. Stavba rozšíření D1 na 6pruhove uspořádání má v právní moci SP a probíhá dílčí změna SP. Stavba je připravena v režimu D&B.
https://twitter.com/MatlRadek/status/15 ... 7957965826
ŘSD zahájilo výběrové řízení na zhotovitele stavby “D1 01191.C Brno centrum - Brno jih”. Předpokládaná hodnota zakázky je 1300 mil. Kč bez DPH. Stavba rozšíření D1 na 6pruhove uspořádání má v právní moci SP a probíhá dílčí změna SP. Stavba je připravena v režimu D&B.
https://twitter.com/MatlRadek/status/15 ... 7957965826
Re: [D1] Kývalka – Holubice, rozšíření na šestipruh
Už bylo na čase začít.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D1] Kývalka – Holubice, rozšíření na šestipruh
Ne, už je 10 let pozdě.