Aktualizace letáků (ne všech k 12/2019).
Úsek Kývalka-Brno západ přibyla věta:
Probíhá zakázka na zpracování aktualizace dopravně inženýrských údajů MÚK (termín ukončení 18. 1. 2020).
Že by někoho napadlo, že ukončovat 6-pruh vratnou rampou pro asi 20 000 aut za den je blbost
Kór když současná podoba je stokrát lepší.
Úsek Brno-západ - Brno-centrum:
Dne 9. 12. 2019 byla odeslána žádost o prodloužení stanoviska EIA na MŽP (platnost
stávajícího stanoviska EIA je do 25. 1. 2020).
Úsek Brno-centrum - Brno-jih asi nic nepřibylo, jen by se mohl realizovat dříve, když bude 2020 SP, zatracená přeložka plynu v roce 2023
to je fakt absurdistán tady. O zkapacitnění se zde mluví 10-20 let, ale bude se čekat na projekt nebo razítka plynovodu
Úsek Brno-jih - Brno-východ taktéž větička o aktualizaci dopravně inženýrských údajů MÚK. Tady však už vůbec netuším, co by to mohlo být.
Úsek Brno-východ - Holubice:
Projednání záměru s provozním úsekem proběhlo 2. 12. 2019. Zástupci provozního úseku však nesouhlasí s navrženou provizorní úpravou zejména z důvodu bezpečnosti.
což je určitě špatná zpráva, doufám, že k provizornímu přemalování dojde.
Řekl bych, že 6 pruhů bez odstavných je při těchto intenzitách bezpečnější než narvané 4 pruhy s odstavnýma