D47 - aktuální stav
D47 - aktuální stav
Máme tu nové šikmé video zbývajících staveb na D47 a jejich přivaděčích. Myslím že je na první pohled jasné, že 4705 je oproti 4706 dost pozadu.
http://www.ceskedalnice.cz/video/d47-sikme-jaro-2009
Jsou tam i různě přivaděče. Obchvat Hladkých Životic taky nevypadá na 11/2009 :(. Snad jedině Severní spoj v Ostravě vypadá, že by na 100% mohl být letos.
http://www.ceskedalnice.cz/video/d47-sikme-jaro-2009
Jsou tam i různě přivaděče. Obchvat Hladkých Životic taky nevypadá na 11/2009 :(. Snad jedině Severní spoj v Ostravě vypadá, že by na 100% mohl být letos.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D47 - aktuální stav (jaro 2009)
No podle videa to vypadá, že tam žádný čilý stavební ruch neprobíhá, teď je otázka jestli kvůli počasí nebo financí.
Ani mně tak neštve, že se to nestihne, ale že se stavba úplně zastaví - zvlášť když už chybí jen kousek k dokončení.
Jinak dal by se úsek otevřít tak, že tam kde to jde, by byl provoz na plný profil pak by se to třeba před nedokončeným mostem zúžilo a pak zase vrátilo na plný?
Ani mně tak neštve, že se to nestihne, ale že se stavba úplně zastaví - zvlášť když už chybí jen kousek k dokončení.
Jinak dal by se úsek otevřít tak, že tam kde to jde, by byl provoz na plný profil pak by se to třeba před nedokončeným mostem zúžilo a pak zase vrátilo na plný?
R48 -> D48 se podařilo!
Re: D47 - aktuální stav (jaro 2009)
Šikmá videa super akorát u té Mistecké jsem se nemohl zorientovat... Já začínám byt co se týče D47 také pesimista a pokud to bude 1/2 profil tak můžeme bouchnout šampáňo
-
- Příspěvky: 196
- Registrován: 14.3.2009 18:46:48
Re: D47 - aktuální stav (jaro 2009)
No pokud to má být letos otevřený tak by se stát měl asi s dodavatelem dohodnout na otevření v půl profilu, aby podle toho začali s pokladem vozovek. Přišlo mi, že mosty na půl profil jsou, ale vozovky nějak scházej. Když je jasný, že peněz je málo tak to udělat jako D11 u Kolína (střídavej půl profil - aspoň se dalo vždy na kusu předjíždět)
Re: D47 - aktuální stav (jaro 2009)
Tak jsem ted cetl velmi dobrou zpravu, ze pan Kalousek posle, ac nerad do SFDI chybejicich 8,4 miliardy. Verim tedy, ze se s dostatkem penez vse stihne. Zlate ukrajinske rucicky dokazi divy...
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D47 - aktuální stav (jaro 2009)
Teď budu trochu OT, ale napadlo mně jak jsem četl ti články o špatné platební morálce státu stavebníkum, jestli i toto nemá vliv na kvalitu, protože ty firmy si řeknou - oni nám dluží prachy, tak co se tu s tím budeme štvát, prdnem to tam a je to. Co myslíte?
Jinak pokud Kalousek ty prachy dá, tak jedině dobře.
Jinak pokud Kalousek ty prachy dá, tak jedině dobře.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: D47 - aktuální stav (jaro 2009)
No kdyz to treba stavi Skanska a spol., tak ten delnik vubec nema paru o stavu faktur jeho firmy a radeji dela co ma, aby mu sef a stavebni dozor nesli po krku...
Re: D47 - aktuální stav (jaro 2009)
To by byl jakýkoliv stavebník sám proti sobě, bo mi stejně tuto nekvalitní práci musel odstranit. Nehledě na to, že si pokazí reference atd.Martin z Ostravy píše:Teď budu trochu OT, ale napadlo mně jak jsem četl ti články o špatné platební morálce státu stavebníkum, jestli i toto nemá vliv na kvalitu, protože ty firmy si řeknou - oni nám dluží prachy, tak co se tu s tím budeme štvát, prdnem to tam a je to. Co myslíte?
Jinak pokud Kalousek ty prachy dá, tak jedině dobře.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D47 - aktuální stav (jaro 2009)
No asi máte pravdu, ale já mám pocit že se na reference moc nedává.
Jinak to přece už musela ODS-DSO být dávno v krachu, za to co předvádí - celá D47 u Ostravy - katastrofa. A jinde se mi zdá to není lepší.
Jinak to přece už musela ODS-DSO být dávno v krachu, za to co předvádí - celá D47 u Ostravy - katastrofa. A jinde se mi zdá to není lepší.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: D47 - aktuální stav (jaro 2009)
U Ovy není tak jednoznačné, jestli to byla chyba zhotovitele, ten se totiž bránil, že všechno dělal v souladu s PD a veškeré práce mu byli odsouhlaseny investorem. Problém řešil tým nezávislých odborníků, ale výsledek jsem ještě nezaregistroval. Psali o tom loni na podzim v jednom z čísel firemních novin ODS-DSO Nadjezd, který se dá najít na stránkách www.ods-dso.czMartin z Ostravy píše:No asi máte pravdu, ale já mám pocit že se na reference moc nedává.
Jinak to přece už musela ODS-DSO být dávno v krachu, za to co předvádí - celá D47 u Ostravy - katastrofa. A jinde se mi zdá to není lepší.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D47 - aktuální stav (jaro 2009)
Podle mě je to tím, že použili hlušinu, která nemá vždy stejně vlastnosti a to se pak projeví při sesedání, ale pravdu máš v tom že postupovali podle dokumentace. Navíc mi to přijde ekonomické použit tento materiál, ale asi to chtělo to lépe pohlídat.
Nejvíce mně dostal tento hup http://foto.ceskedalnice.cz/nase-foto/d ... 2_320.html.
Nejvíce mně dostal tento hup http://foto.ceskedalnice.cz/nase-foto/d ... 2_320.html.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: D47 - aktuální stav (jaro 2009)
Tady je ten firemní časopis s vyjadřením ODS-DSO strana 3.
http://www.ods-dso.cz/pdf/casopisy/nadj ... d-2008.pdf
http://www.ods-dso.cz/pdf/casopisy/nadj ... d-2008.pdf
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D47 - aktuální stav (jaro 2009)
Jo ten časopis jsem už četl, ale ten zmedializovaný hup jsem neměl namysli, mám namysli celkovou nekvalitu práce ODS-DSO a to už buď na D47 nebo nevím jestli jste někdy jeli po R56 směrem na Místek, tak tam je ta cesta taky pěkně zvlněná, jde o malé vlnky které nepříjemně brní ve volantu - člověk má pocit, že má špatnou geometrii. Ale dost hanění ODS-DSO, stejně tím nic nezměním.
R48 -> D48 se podařilo!
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: D47 - aktuální stav (jaro 2009)
Já mám takovou hloupou otázku, ale chci si to vyjasnit. Oficiálně D47 neexistuje, tedy proč to není samostatná dálnice, ale spadá pod D1 ?
Re: D47 - aktuální stav (jaro 2009)
Odpověď dává informačně bohatá publikace (PDF) ŘSD o dálnici D1:
Podle původních (federativních) plánů měla dálnice D1 vést na Slovensko a na českém území končit na hraničním přechodu Starý Hrozenkov, ale toto rozhodnutí bylo v roce 1996 změněno. Nový plán počítá s tím, že na slovenskou hranici povede rychlostní silnice R49, která se z dálnice D1 odpojí u Hulína. Je logické, aby dálniční tah spojující tři největší města země (Praha, Brno, Ostrava) nesl označení D1. Proto je dálnice D47 v momentě uvedení do provozu označována jako D1. Ta tak bude po svém dokončení mezi Prahou a polskou dálnicí A1 dosahovat délky 377 km.
MÚK Studénka
Chtěl jsem se zeptat na MÚK Studénka. Když jsem koukal do mapy, tak na místě této křižovatky není žádná komunikace, kterou by křížila a měla by se nově stavět. Jde mi hlavně o tu cestičku od MÚK na jih k silnici třetí třídy mezi Studénkou - Butovicemi a Pustějovem. Je toto součást stavby 4706? A bude zprovozněna letos společně s dálnicí?
-
- Příspěvky: 136
- Registrován: 15.3.2009 16:28:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: D47 - aktuální stav (jaro 2009)
Jestli myslíte obchvat Butovic II/464, tak tady je odkaz na poslední fotky z této stavby,
http://foto.ceskedalnice.cz/vase-foto/090126-D1/
jestli bude dokončen i tento obchvat na konci r. 2009 záleží na přidělení financí, tato silnice by měla být součástí stavby D1 4706 Hladké Životice - Bílovec
http://foto.ceskedalnice.cz/vase-foto/090126-D1/
jestli bude dokončen i tento obchvat na konci r. 2009 záleží na přidělení financí, tato silnice by měla být součástí stavby D1 4706 Hladké Životice - Bílovec
http://www.kamito.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Příspěvky: 136
- Registrován: 15.3.2009 16:28:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: D47 - aktuální stav (jaro 2009)
V sobotu 11.4. jsem nafotil tento přivaděč a další stavby, příští týden by se měly fotky objevit v galerii.
http://www.kamito.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D47 - aktuální stav (jaro 2009)
Možná otázka úplně mimo, ale těch článků o financích na dálnice bylo tolik, že v tom mám guláš, jsou tedy peníze na kompletní dostavbu dálnice v termínu včetně přivaděčů?
R48 -> D48 se podařilo!
Re: D47 - aktuální stav (jaro 2009)
Současný stav je, že na stavbu je vyčleněno méně, než kolik by bylo potřeba. A od toho se odvíjí termín zprovoznění a dokončení.Martin z Ostravy píše:Možná otázka úplně mimo, ale těch článků o financích na dálnice bylo tolik, že v tom mám guláš, jsou tedy peníze na kompletní dostavbu dálnice v termínu včetně přivaděčů?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D47 - aktuální stav (jaro 2009)
Slibují, že termín zprovoznění dodrží, tak doufám že to vyjde.
Uvidíme jak se bude činit nový ministr, i když těžko předpokládat,
že by udělal nějaké výrazné kroky.
Uvidíme jak se bude činit nový ministr, i když těžko předpokládat,
že by udělal nějaké výrazné kroky.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: D47 - aktuální stav (jaro 2009)
No ministr tu stavbu neurychlí,, on ji může jen brzdit. Kdyby nebyli problémy tak by ministra nebylo ani potřeba (pro stavbu), ale vzhledem k tomu, že ted trošku chybí peníze a to je potřeba řešit, a ted ani nevím, kdo je ministr. No uvidíme vypadá to bledě, já pořád věřím že prosinec 09 otevřeno na plný profil celá D47.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D47 - aktuální stav (jaro 2009)
No ministr dopravy je Slovák Gustav Slámečka.
V to, že to bude v prosinci otevřené na plný profil, nevěřím ani já a to jsem byl hodně optimista. Uvidíme až budou nějaké nové fotky.
A já se ptám, chystá se někdo fotit, nebo je ještě brzo a změny nebudou výrazné.
Škoda, že u každé stavby nebydlí někdo jako kasme.
V to, že to bude v prosinci otevřené na plný profil, nevěřím ani já a to jsem byl hodně optimista. Uvidíme až budou nějaké nové fotky.
A já se ptám, chystá se někdo fotit, nebo je ještě brzo a změny nebudou výrazné.
Škoda, že u každé stavby nebydlí někdo jako kasme.
R48 -> D48 se podařilo!
-
- Příspěvky: 136
- Registrován: 15.3.2009 16:28:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: D47 - aktuální stav (jaro 2009)
Poslední fotky z 4706-5 jsou z 12. dubna
(viz. http://www.ceskedalnice.cz/vase-foto)
chtělo by to pauzu tak 2 měs, aby při současném tempu výstavby byl vidět nějaký posun. Jediná výrazná změna v okruhu a návaznosti stavby D1 (D47) je zprovoznění smutně proslulého mostu nad žel. tratí Bohumín - Přerov ve Studénce (asi do 1/2 7. měs.). V 16. týdnu už se měla betonovat hlavní deska.
(viz. http://www.ceskedalnice.cz/vase-foto)
chtělo by to pauzu tak 2 měs, aby při současném tempu výstavby byl vidět nějaký posun. Jediná výrazná změna v okruhu a návaznosti stavby D1 (D47) je zprovoznění smutně proslulého mostu nad žel. tratí Bohumín - Přerov ve Studénce (asi do 1/2 7. měs.). V 16. týdnu už se měla betonovat hlavní deska.
http://www.kamito.cz" onclick="window.open(this.href);return false;