pavel.hrdina píše:
V teto souvislosti by me vsak zajimalo jak je to v pripade te Rohlenky. Tam je to kazdopadne pripojeno na silnici druhe tridy a to uz je trosku vetsi pecka! A ohledne pripojovani ze strany Ostrava - Praha je tam stejne nebezpecny (ne-li nebezpecnejsi) problem jako u toho Strechova.
Naprosto souhlasím, Rohlenka je mnohem větší problém. Tipuju, že intenzita výjezdu Střechov je asi 50 aut/24h (můj hrubý odhad, oba výjezdy), zatímco na Rohlence to je mezi
4500 a
5000 auty/24h.
Toto je můj odhad podle
mapy intenzit 2005 a podle znalosti místních poměrů.
Je ale třeba podotknout, že problém není pouze u nájezdu na dálnici, ale i u
výjezdu (samozřejmě od Brna). Problém je tu především u
této křižovatky . se slinicí II/430. v
tomto článku je fotka na celou je fotka na onu křižovatku (pohled od motorestu směr Brno. Celá křižovatka je přímo v kopci, a při dávání přednosti při výjezdu z dálnice je celé auto dostova nakloněné - pravá část auta je níže než levá. (odhad stoupání - 10%) - nic příjemného. Na tomto místě se už stalo několik nehod, já tudy jezdím každý den a nehodu v křižovatce jsem viděl už 3krát.
V tom článku se píše zákazu odbočování z 430 k benzínce (a na dálnici). Takto jezdito jen velmi malé procentu řidičů. Ten článek je už starší a onen reklamní poutač byl minulé léto oddělán.
Kapitola sama o sobě je zákazová značka při výjezdu z dálnice na silnici 430. Tato značka byla od hodně dávné doby až do pozdimu 2009
tady na jednom sloupku společně se značkou "Dej přednost v jízdě"Tímto bylo oficiálně zakázáno sjíždění z dálnice. Tento zákaz však
nikdo místní nedodržoval. V posledních letech tam policie začla kontrolovat dodržování zákazu vjezdu (což pro ni byl velký byznys). Často však značka bývala řidiči pomalovávána či vyvrácena. Policie ji pak ale vždy obnovila a mastila si kapsy dál. Až loni policajtům konečně došlo, že tam lidi budou jezdit dále, a tak zákazovou značku odstranili. Tak snad ji tam zase nevrátí.
POZN:: ta intenzita je počítána v obou směrech: tedy na nájezdu polovina (z těch 4500/5000) a u výjezdu taky polovina.