No, záleží asi na tom, jak kteří maitelé a kterých pozemků .. přece do komerční zóny nějak dostat lidi musej.MPMP píše:A dodejme: kteří si bytostně nepřejí, aby tamtudy někdo projížděl.
Ať žije 21. století v Evropě v pojetí lobistů "made in ČR".
[D1] Exit 4
Re: D1 Exit 4
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: D1 Exit 4
Opět ty samé naprosto nesmyslné fráze. Myslím,že na MŽP je třeba urychleně něco změnit. Pan Chalupa evidentně zatím nefunguje tak, jak bych si představoval.
Viz:
Viz:
Na druhou stranu ten člověk, co to zpracovává by taky mohl více vyhovět posudkářům.Dopracovaná
dokumentace musí zohlednit a vypořádat veškeré relevantní připomínky a požadavky
obsažené ve vyjádřeních k dokumentaci (viz příloha) a zejména se musí zaměřit na výše
zmíněné oblasti.
Re: D1 Exit 4
Je to běžný postup v případě rozsáhlejších dokumentací, kdy posudkář potřebuje více času, tak doporučí vrácení a MŽP málokdy nedá na doporučení posudkáře.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: D1 Exit 4
Exit 4 by hlavně potřebovat totálně koncepčně změnit cca ma křižovatku typu R1xR7 a vyprdnout se na místní napojení. Vestecká spojka by měla být plnohodnotnou dálnicí.
Re: D1 Exit 4
Včera byla v informačním systému EIA zveřejněna přepracovaná dokumentace záměru Exit 4 D1 a dopravní připojení Západní komerční zóny Průhonice. Jedná se již o pátou verzi dokumentace, která by měla zohlednit připomínky MŽP z března tohoto roku.
MŽP požaduje (viz str. 7 dokumentace) zejména:
1) posouzení vlivu záměru na znečištění ovzduší – přepracování rozptylové studie ve smyslu požadavků dotčených orgánů,
2) posouzení vlivu na akustickou situaci – provedení požadovaného měření počáteční akustické situace a následná úprava akustické studie na základě reálně naměřených hodnot (kalibrace výpočtového modelu)
3) posouzení vlivu záměru na vody – doplnění upřesněného posouzení vlivu záměru na vody (povrchové i podzemní)
4) posouzení vlivu záměru na okolní přírodně cenná území,
5) doplnění posouzení o požadovanou variantu, kdy nadřazená komunikační síť neobsahuje následující stavby: stavba SO 511, stavba SO 518 – 519 a přeložka silnice I/2
6) doplnění úplného výčtu opatření k prevenci, minimalizaci, resp. eliminaci vlivů záměru na životní opatření a obyvatelstvo (kapitola D.IV. dokumentace)
7) metodické a koncepční zpracování celé dokumentace – úplný výčet veškerých vstupů v kapitole B.II. a výstupů v kapitole B.III., detailní posouzení vlivů záměru na veřejné zdraví a životní prostředí v kapitole D, jednotné označení záměru, atd.
MŽP požaduje (viz str. 7 dokumentace) zejména:
1) posouzení vlivu záměru na znečištění ovzduší – přepracování rozptylové studie ve smyslu požadavků dotčených orgánů,
2) posouzení vlivu na akustickou situaci – provedení požadovaného měření počáteční akustické situace a následná úprava akustické studie na základě reálně naměřených hodnot (kalibrace výpočtového modelu)
3) posouzení vlivu záměru na vody – doplnění upřesněného posouzení vlivu záměru na vody (povrchové i podzemní)
4) posouzení vlivu záměru na okolní přírodně cenná území,
5) doplnění posouzení o požadovanou variantu, kdy nadřazená komunikační síť neobsahuje následující stavby: stavba SO 511, stavba SO 518 – 519 a přeložka silnice I/2
6) doplnění úplného výčtu opatření k prevenci, minimalizaci, resp. eliminaci vlivů záměru na životní opatření a obyvatelstvo (kapitola D.IV. dokumentace)
7) metodické a koncepční zpracování celé dokumentace – úplný výčet veškerých vstupů v kapitole B.II. a výstupů v kapitole B.III., detailní posouzení vlivů záměru na veřejné zdraví a životní prostředí v kapitole D, jednotné označení záměru, atd.
Re: D1 Exit 4
Dnes byl v informačním systému EIA zveřejněn posudek záměru Exit 4 D1 a dopravní připojení Západní komerční zóny Průhonice.
Co mě tam zaujalo:
Co mě tam zaujalo:
Posudek záměru píše:MÚK je navržena ve vzdálenosti cca 1,8 km od MÚK Chodov (EXIT 2) a cca 2,5 km od MÚK Průhonice (EXIT 6). Tyto vzdálenosti ovšem nevyhovují čl. 11.2 ČSN 73 6101, o nejmenších vzdálenostech silničních křižovatek. Dálnice D1 se následně v řešeném úseku stane místní rychlostní komunikací. V tomto smyslu bude nezbytné zažádat o souhlas s odchylným řešením oproti ČSN 73 6101.
Re: D1 Exit 4
Věřím, že by vedení trasy šlo tudy, ale cena by byla asi vyšší. http://www.mapy.cz/s/41lP . A jak by se měla následně jmenovat rychlostní silnice, R8?
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: D1 Exit 4
Nejspíš bez označení, tak jako ostatní komunikace v rámci Prahy. I když si myslím, že je to nesmysl, aby číslování všech silnic začínalo až na PO a Praha byla neznačená díra.FlakY` píše:Věřím, že by vedení trasy šlo tudy, ale cena by byla asi vyšší. http://www.mapy.cz/s/41lP . A jak by se měla následně jmenovat rychlostní silnice, R8?
Re: D1 Exit 4
Tohle řešení by podle mě významně zatížilo už tak zatížený kruháč Chilská - Na Jelenách. Stávající řešení (tj. Exit 4) významně odlehčí provozu ve směru obchodní zóna Čestlice, který je (najmě v pátek) nezanedbatelný. Resp. spousta lidí z jižní části Prahy to bude mít snazší.FlakY` píše:Věřím, že by vedení trasy šlo tudy, ale cena by byla asi vyšší. http://www.mapy.cz/s/41lP . A jak by se měla následně jmenovat rychlostní silnice, R8?
Re: D1 Exit 4
To byste neprotlačil přes Šeberovské, a hlavně ten exit 2 nestíhá již teď.FlakY` píše:Věřím, že by vedení trasy šlo tudy, ale cena by byla asi vyšší. http://www.mapy.cz/s/41lP . A jak by se měla následně jmenovat rychlostní silnice, R8?
Re: D1 Exit 4
No ona by ta FlakYho "varianta" musela byt samozrejme zakoncena primo na D1 a ne na ty mistni komunikace. Myslim, ze to FlakY myslel jako nastrel. Stacila by vidlicka prima na D1 smerem do centra a predtim sjezd na kruhac pro ty kdo chteji prave na ty mistni komunikace.Sch píše:To byste neprotlačil přes Šeberovské, a hlavně ten exit 2 nestíhá již teď.FlakY` píše:Věřím, že by vedení trasy šlo tudy, ale cena by byla asi vyšší. http://www.mapy.cz/s/41lP . A jak by se měla následně jmenovat rychlostní silnice, R8?
Tak jak je ted Vestecka spojka navrzena (me osobne) nedava dopravne moc smysl - je to v podstate traverz. V podstate jen pro okoli aby se lepe dostali na "rychlostni" komunikace. Kazdy kdo prijizdi od R4 nebo D5 muze na MO rovnou a nepotrebuje k tomu Vesteckou spojku. Bude-li chtit nekam cca na chodov je ta FlakYho varianta lepsi ... nepovede ho zbytecne vubec na D1.
Mozna mi nekdo reknete v cem je stavajici navrh Vestecke spojky lepsi nez ten FlakYho? Ja vidim jako rozhodne lepsi tu FlakYho.
Re: D1 Exit 4
No pro mě bude VS rozhodně ve směru Zbraslav-Chodov velmi významnym upgradem, ať už bude napojená na km 2 či km 4.. Zajeďte se někdy ráno podívat na ten masakr na starý benešovský u Vestce.
Akorát by se s tim exitem 2 mělo něco udělat i tak, to křížení směrů hned po vyjetí z dálnice je tam nářez. Chtělo by to tam podkopat přímo k Opatovu
Akorát by se s tim exitem 2 mělo něco udělat i tak, to křížení směrů hned po vyjetí z dálnice je tam nářez. Chtělo by to tam podkopat přímo k Opatovu
Re: D1 Exit 4
Nevím, jestli ten průplet mezi Opatovem a Chodovem by byl zrovna to pravé ořechové. Ale jinak bych řekl, že návrh Vestecké spojky hlavně příslušně zhodnocuje vhodné pozemky.
Království a půl princezny za 511.
Re: D1 Exit 4
To nerozporuju, jen tvrdim, ze primo na ten km 2 to dava vetsi smysl (zvlaste v tyhle relaci).jonáš píše:No pro mě bude VS rozhodně ve směru Zbraslav-Chodov velmi významnym upgradem, ať už bude napojená na km 2 či km 4.. Zajeďte se někdy ráno podívat na ten masakr na starý benešovský u Vestce.
Akorát by se s tim exitem 2 mělo něco udělat i tak, to křížení směrů hned po vyjetí z dálnice je tam nářez. Chtělo by to tam podkopat přímo k Opatovu
Re: D1 Exit 4
Na exit 4 to dává smysl pro přilehlý pozemkový magnáty (viz výše) a to se holt počítá předevšim. Pak to taky dává smysl na nějaký pokračování zrušenou trasou JVK na Petrovice, kdyby snad někdy celý Jižní město (30 tis obyvatel) dokázalo přeřvat Újezd (cca pár stovek obyvatel) a nechtělo mít periferní trazit na centrální komunikaci. Přes exit 2 by to tam naopak další tranzit natahovalo a taky by se musel kompletně přestavět a stejně by nejspíš kolaboval (nájezd směr město přes světla .. no těbůh, a ucpání výjezdu z D1 totálně-kompletní). Já vyjíždim stejně až na Roztyly takže by mi to bylo celkem jednodps píše: To nerozporuju, jen tvrdim, ze primo na ten km 2 to dava vetsi smysl (zvlaste v tyhle relaci).
A pak taky nevim jestli by Šeberov zkousl průtah přes svý stavební pozemky .. to by to asi muselo obcházet i tu rozvodnu ve stopě stávajícího kunratickýho obchvatu. Konečně ta MUK by taky za šeberákem bodla .. a celkem bych byl pro, protože nejsem příznivcem zbytečnýho fragmentování území dalšíma průjezdnýma trasama (a nejen v posázaví
Re: D1 Exit 4
Musela by se upravit Múk Chodov. Ulice Na Jelenách je věčně ucpaná...
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: D1 Exit 4
Flaky: Tak by se upravila, nejlépe 2 přímé rampy Praha - D3 a D3 - Praha vedené mimo stávající MÚK.
Re: D1 Exit 4
exit 4 sice nechapu, ale take nerozumim, proc nekomu vadi, ze se stavi infrastruktuta pro "privatni subjekty", pokud tam vyroste neco, co da lidem praci, tak je to prece dobra statni investice, lepsi nez soc davky. spatne je, pokud stat vykupuje pozemky za 10ti nasobek jejich rok stare ceny, ale to snad neni tento pripad?
Re: D1 Exit 4
Jenže ta investice bude naopak mnohem vyšší, než by odpovídalo oněm sociálním dávkám. A už z principu věci by stát neměl vytvářet zisk jen skupince vyvolených.vaclav píše:exit 4 sice nechapu, ale take nerozumim, proc nekomu vadi, ze se stavi infrastruktuta pro "privatni subjekty", pokud tam vyroste neco, co da lidem praci, tak je to prece dobra statni investice, lepsi nez soc davky.
Re: D1 Exit 4
Ta křižovatka má především sloužit k napojení tzv. Vestecké spojky na D1. Že tam má vzniknout i komerční zóna, je vedlejší efekt.
Re: D1 Exit 4
Mě nejvíc zaujaly ty starostovy obavy, že Vestecká spojka a její zatím hypotetické pokračování za D1 budou v podstatě kopírovat původní kratší trasu PO. Domnívám se totiž, že to bude opravdu nutné, protože mezi MO a PO je v tomto segmentu příliš velká a příliš hustě osídlená oblast, takže nějaká komunikace v té původní trase PO stejně bude muset vzniknout. Stačilo by snad ale něco jako Průmyslový polookruh nebo Kunratická, prostě trochu kapacitnější městská komunikace, protažená mimo hlavní zástavbu.
Re: D1 Exit 4
Přesně tak. Když dneska jedu po Kunratické spojce, tak si nějak neumím představit, kdo zaplní čtyřproudovou Vesteckou spojku.Standa píše: Stačilo by snad ale něco jako Průmyslový polookruh nebo Kunratická, prostě trochu kapacitnější městská komunikace, protažená mimo hlavní zástavbu.
Re: D1 Exit 4
Psal jsem spíš o tom hypotetickém pokračování za D1, ale ani Vestecká spojka snad zatím nemusí být nějak extra kapacitní. Určitě by ale měla mít MÚK se starou Benešovskou a rezervu na 2+2 a další MÚK s ulicí K Šeberovu a nějaké kapacitnější napojení komerční zóny (ideálně taky MÚK). Až se dostaví D3, bude asi tahle spojka dost vytížená.Dusanh píše:Přesně tak. Když dneska jedu po Kunratické spojce, tak si nějak neumím představit, kdo zaplní čtyřproudovou Vesteckou spojku.Standa píše: Stačilo by snad ale něco jako Průmyslový polookruh nebo Kunratická, prostě trochu kapacitnější městská komunikace, protažená mimo hlavní zástavbu.