[D1] Exit 4

Praha – Jihlava – Brno – Vyškov – Hulín – Přerov – Lipník nad Bečvou – Bělotín – Ostrava – Polsko
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: D1 Exit 4

Příspěvek od jonáš »

MPMP píše:A dodejme: kteří si bytostně nepřejí, aby tamtudy někdo projížděl.
Ať žije 21. století v Evropě v pojetí lobistů "made in ČR". :evil:
No, záleží asi na tom, jak kteří maitelé a kterých pozemků .. přece do komerční zóny nějak dostat lidi musej.
Bobek
Příspěvky: 1636
Registrován: 14.3.2009 6:43:59
Bydliště: MO

Re: D1 Exit 4

Příspěvek od Bobek »

Dokumentace EIA byla vrácena k přepracování.
Království a půl princezny za 511.
Marooned17
Příspěvky: 1075
Registrován: 27.9.2010 13:01:33
Bydliště: Praha

Re: D1 Exit 4

Příspěvek od Marooned17 »

Opět ty samé naprosto nesmyslné fráze. Myslím,že na MŽP je třeba urychleně něco změnit. Pan Chalupa evidentně zatím nefunguje tak, jak bych si představoval.
Viz:
Dopracovaná
dokumentace musí zohlednit a vypořádat veškeré relevantní připomínky a požadavky
obsažené ve vyjádřeních k dokumentaci (viz příloha) a zejména se musí zaměřit na výše
zmíněné oblasti.
Na druhou stranu ten člověk, co to zpracovává by taky mohl více vyhovět posudkářům.
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: D1 Exit 4

Příspěvek od martini »

Je to běžný postup v případě rozsáhlejších dokumentací, kdy posudkář potřebuje více času, tak doporučí vrácení a MŽP málokdy nedá na doporučení posudkáře.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Marooned17
Příspěvky: 1075
Registrován: 27.9.2010 13:01:33
Bydliště: Praha

Re: D1 Exit 4

Příspěvek od Marooned17 »

Exit 4 by hlavně potřebovat totálně koncepčně změnit cca ma křižovatku typu R1xR7 a vyprdnout se na místní napojení. Vestecká spojka by měla být plnohodnotnou dálnicí.
Avantime
Autor
Příspěvky: 617
Registrován: 25.2.2009 23:03:39
Kontaktovat uživatele:

Re: D1 Exit 4

Příspěvek od Avantime »

Včera byla v informačním systému EIA zveřejněna přepracovaná dokumentace záměru Exit 4 D1 a dopravní připojení Západní komerční zóny Průhonice. Jedná se již o pátou verzi dokumentace, která by měla zohlednit připomínky MŽP z března tohoto roku.

MŽP požaduje (viz str. 7 dokumentace) zejména:
1) posouzení vlivu záměru na znečištění ovzduší – přepracování rozptylové studie ve smyslu požadavků dotčených orgánů,
2) posouzení vlivu na akustickou situaci – provedení požadovaného měření počáteční akustické situace a následná úprava akustické studie na základě reálně naměřených hodnot (kalibrace výpočtového modelu)
3) posouzení vlivu záměru na vody – doplnění upřesněného posouzení vlivu záměru na vody (povrchové i podzemní)
4) posouzení vlivu záměru na okolní přírodně cenná území,
5) doplnění posouzení o požadovanou variantu, kdy nadřazená komunikační síť neobsahuje následující stavby: stavba SO 511, stavba SO 518 – 519 a přeložka silnice I/2
6) doplnění úplného výčtu opatření k prevenci, minimalizaci, resp. eliminaci vlivů záměru na životní opatření a obyvatelstvo (kapitola D.IV. dokumentace)
7) metodické a koncepční zpracování celé dokumentace – úplný výčet veškerých vstupů v kapitole B.II. a výstupů v kapitole B.III., detailní posouzení vlivů záměru na veřejné zdraví a životní prostředí v kapitole D, jednotné označení záměru, atd.
Avantime
Autor
Příspěvky: 617
Registrován: 25.2.2009 23:03:39
Kontaktovat uživatele:

Re: D1 Exit 4

Příspěvek od Avantime »

Dnes byl v informačním systému EIA zveřejněn posudek záměru Exit 4 D1 a dopravní připojení Západní komerční zóny Průhonice.

Co mě tam zaujalo:
Posudek záměru píše:MÚK je navržena ve vzdálenosti cca 1,8 km od MÚK Chodov (EXIT 2) a cca 2,5 km od MÚK Průhonice (EXIT 6). Tyto vzdálenosti ovšem nevyhovují čl. 11.2 ČSN 73 6101, o nejmenších vzdálenostech silničních křižovatek. Dálnice D1 se následně v řešeném úseku stane místní rychlostní komunikací. V tomto smyslu bude nezbytné zažádat o souhlas s odchylným řešením oproti ČSN 73 6101.
FlakY`
Příspěvky: 1489
Registrován: 14.3.2009 21:34:15
Bydliště: F-M - Praha

Re: D1 Exit 4

Příspěvek od FlakY` »

Věřím, že by vedení trasy šlo tudy, ale cena by byla asi vyšší. http://www.mapy.cz/s/41lP . A jak by se měla následně jmenovat rychlostní silnice, R8?
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: D1 Exit 4

Příspěvek od JirkaS »

FlakY` píše:Věřím, že by vedení trasy šlo tudy, ale cena by byla asi vyšší. http://www.mapy.cz/s/41lP . A jak by se měla následně jmenovat rychlostní silnice, R8?
Nejspíš bez označení, tak jako ostatní komunikace v rámci Prahy. I když si myslím, že je to nesmysl, aby číslování všech silnic začínalo až na PO a Praha byla neznačená díra.
Dusanh
Příspěvky: 712
Registrován: 11.5.2010 10:53:25

Re: D1 Exit 4

Příspěvek od Dusanh »

FlakY` píše:Věřím, že by vedení trasy šlo tudy, ale cena by byla asi vyšší. http://www.mapy.cz/s/41lP . A jak by se měla následně jmenovat rychlostní silnice, R8?
Tohle řešení by podle mě významně zatížilo už tak zatížený kruháč Chilská - Na Jelenách. Stávající řešení (tj. Exit 4) významně odlehčí provozu ve směru obchodní zóna Čestlice, který je (najmě v pátek) nezanedbatelný. Resp. spousta lidí z jižní části Prahy to bude mít snazší.
Sch
Příspěvky: 221
Registrován: 26.3.2009 10:43:17

Re: D1 Exit 4

Příspěvek od Sch »

FlakY` píše:Věřím, že by vedení trasy šlo tudy, ale cena by byla asi vyšší. http://www.mapy.cz/s/41lP . A jak by se měla následně jmenovat rychlostní silnice, R8?
To byste neprotlačil přes Šeberovské, a hlavně ten exit 2 nestíhá již teď.
dps
Příspěvky: 144
Registrován: 25.5.2012 8:51:46

Re: D1 Exit 4

Příspěvek od dps »

Sch píše:
FlakY` píše:Věřím, že by vedení trasy šlo tudy, ale cena by byla asi vyšší. http://www.mapy.cz/s/41lP . A jak by se měla následně jmenovat rychlostní silnice, R8?
To byste neprotlačil přes Šeberovské, a hlavně ten exit 2 nestíhá již teď.
No ona by ta FlakYho "varianta" musela byt samozrejme zakoncena primo na D1 a ne na ty mistni komunikace. Myslim, ze to FlakY myslel jako nastrel. Stacila by vidlicka prima na D1 smerem do centra a predtim sjezd na kruhac pro ty kdo chteji prave na ty mistni komunikace.

Tak jak je ted Vestecka spojka navrzena (me osobne) nedava dopravne moc smysl - je to v podstate traverz. V podstate jen pro okoli aby se lepe dostali na "rychlostni" komunikace. Kazdy kdo prijizdi od R4 nebo D5 muze na MO rovnou a nepotrebuje k tomu Vesteckou spojku. Bude-li chtit nekam cca na chodov je ta FlakYho varianta lepsi ... nepovede ho zbytecne vubec na D1.

Mozna mi nekdo reknete v cem je stavajici navrh Vestecke spojky lepsi nez ten FlakYho? Ja vidim jako rozhodne lepsi tu FlakYho.
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: D1 Exit 4

Příspěvek od jonáš »

No pro mě bude VS rozhodně ve směru Zbraslav-Chodov velmi významnym upgradem, ať už bude napojená na km 2 či km 4.. Zajeďte se někdy ráno podívat na ten masakr na starý benešovský u Vestce.
Akorát by se s tim exitem 2 mělo něco udělat i tak, to křížení směrů hned po vyjetí z dálnice je tam nářez. Chtělo by to tam podkopat přímo k Opatovu ;-)
Bobek
Příspěvky: 1636
Registrován: 14.3.2009 6:43:59
Bydliště: MO

Re: D1 Exit 4

Příspěvek od Bobek »

Nevím, jestli ten průplet mezi Opatovem a Chodovem by byl zrovna to pravé ořechové. Ale jinak bych řekl, že návrh Vestecké spojky hlavně příslušně zhodnocuje vhodné pozemky.
Království a půl princezny za 511.
dps
Příspěvky: 144
Registrován: 25.5.2012 8:51:46

Re: D1 Exit 4

Příspěvek od dps »

jonáš píše:No pro mě bude VS rozhodně ve směru Zbraslav-Chodov velmi významnym upgradem, ať už bude napojená na km 2 či km 4.. Zajeďte se někdy ráno podívat na ten masakr na starý benešovský u Vestce.
Akorát by se s tim exitem 2 mělo něco udělat i tak, to křížení směrů hned po vyjetí z dálnice je tam nářez. Chtělo by to tam podkopat přímo k Opatovu ;-)
To nerozporuju, jen tvrdim, ze primo na ten km 2 to dava vetsi smysl (zvlaste v tyhle relaci).
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: D1 Exit 4

Příspěvek od jonáš »

dps píše: To nerozporuju, jen tvrdim, ze primo na ten km 2 to dava vetsi smysl (zvlaste v tyhle relaci).
Na exit 4 to dává smysl pro přilehlý pozemkový magnáty (viz výše) a to se holt počítá předevšim. Pak to taky dává smysl na nějaký pokračování zrušenou trasou JVK na Petrovice, kdyby snad někdy celý Jižní město (30 tis obyvatel) dokázalo přeřvat Újezd (cca pár stovek obyvatel) a nechtělo mít periferní trazit na centrální komunikaci. Přes exit 2 by to tam naopak další tranzit natahovalo a taky by se musel kompletně přestavět a stejně by nejspíš kolaboval (nájezd směr město přes světla .. no těbůh, a ucpání výjezdu z D1 totálně-kompletní). Já vyjíždim stejně až na Roztyly takže by mi to bylo celkem jedno ;-)

A pak taky nevim jestli by Šeberov zkousl průtah přes svý stavební pozemky .. to by to asi muselo obcházet i tu rozvodnu ve stopě stávajícího kunratickýho obchvatu. Konečně ta MUK by taky za šeberákem bodla .. a celkem bych byl pro, protože nejsem příznivcem zbytečnýho fragmentování území dalšíma průjezdnýma trasama (a nejen v posázaví ;-)
FlakY`
Příspěvky: 1489
Registrován: 14.3.2009 21:34:15
Bydliště: F-M - Praha

Re: D1 Exit 4

Příspěvek od FlakY` »

Musela by se upravit Múk Chodov. Ulice Na Jelenách je věčně ucpaná...
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Marooned17
Příspěvky: 1075
Registrován: 27.9.2010 13:01:33
Bydliště: Praha

Re: D1 Exit 4

Příspěvek od Marooned17 »

Flaky: Tak by se upravila, nejlépe 2 přímé rampy Praha - D3 a D3 - Praha vedené mimo stávající MÚK.
vaclav
Příspěvky: 1830
Registrován: 7.4.2010 11:29:27

Re: D1 Exit 4

Příspěvek od vaclav »

exit 4 sice nechapu, ale take nerozumim, proc nekomu vadi, ze se stavi infrastruktuta pro "privatni subjekty", pokud tam vyroste neco, co da lidem praci, tak je to prece dobra statni investice, lepsi nez soc davky. spatne je, pokud stat vykupuje pozemky za 10ti nasobek jejich rok stare ceny, ale to snad neni tento pripad?
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: D1 Exit 4

Příspěvek od JirkaS »

vaclav píše:exit 4 sice nechapu, ale take nerozumim, proc nekomu vadi, ze se stavi infrastruktuta pro "privatni subjekty", pokud tam vyroste neco, co da lidem praci, tak je to prece dobra statni investice, lepsi nez soc davky.
Jenže ta investice bude naopak mnohem vyšší, než by odpovídalo oněm sociálním dávkám. A už z principu věci by stát neměl vytvářet zisk jen skupince vyvolených.
Jarda Š.
Příspěvky: 880
Registrován: 14.3.2009 12:14:56

Re: D1 Exit 4

Příspěvek od Jarda Š. »

Ta křižovatka má především sloužit k napojení tzv. Vestecké spojky na D1. Že tam má vzniknout i komerční zóna, je vedlejší efekt.
Standa
Příspěvky: 3795
Registrován: 16.3.2009 7:49:22
Bydliště: Praha

Re: D1 Exit 4

Příspěvek od Standa »

Mě nejvíc zaujaly ty starostovy obavy, že Vestecká spojka a její zatím hypotetické pokračování za D1 budou v podstatě kopírovat původní kratší trasu PO. Domnívám se totiž, že to bude opravdu nutné, protože mezi MO a PO je v tomto segmentu příliš velká a příliš hustě osídlená oblast, takže nějaká komunikace v té původní trase PO stejně bude muset vzniknout. Stačilo by snad ale něco jako Průmyslový polookruh nebo Kunratická, prostě trochu kapacitnější městská komunikace, protažená mimo hlavní zástavbu.
Dusanh
Příspěvky: 712
Registrován: 11.5.2010 10:53:25

Re: D1 Exit 4

Příspěvek od Dusanh »

Standa píše: Stačilo by snad ale něco jako Průmyslový polookruh nebo Kunratická, prostě trochu kapacitnější městská komunikace, protažená mimo hlavní zástavbu.
Přesně tak. Když dneska jedu po Kunratické spojce, tak si nějak neumím představit, kdo zaplní čtyřproudovou Vesteckou spojku.
Standa
Příspěvky: 3795
Registrován: 16.3.2009 7:49:22
Bydliště: Praha

Re: D1 Exit 4

Příspěvek od Standa »

Dusanh píše:
Standa píše: Stačilo by snad ale něco jako Průmyslový polookruh nebo Kunratická, prostě trochu kapacitnější městská komunikace, protažená mimo hlavní zástavbu.
Přesně tak. Když dneska jedu po Kunratické spojce, tak si nějak neumím představit, kdo zaplní čtyřproudovou Vesteckou spojku.
Psal jsem spíš o tom hypotetickém pokračování za D1, ale ani Vestecká spojka snad zatím nemusí být nějak extra kapacitní. Určitě by ale měla mít MÚK se starou Benešovskou a rezervu na 2+2 a další MÚK s ulicí K Šeberovu a nějaké kapacitnější napojení komerční zóny (ideálně taky MÚK). Až se dostaví D3, bude asi tahle spojka dost vytížená.
Odpovědět

Zpět na „D1“