[D1] 4704 Lipník nad Bečvou – Bělotín
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4704 Lipník nad Bečvou – Bělotín
Tak vydatné deště se začínají podepisovat i na této stavbě.
Na km 308 ve směru na Olomouc je, patrně podmáčením, nahnutý portál.
Od svislé osy odchýlen asi o 5°.
Na km 308 ve směru na Olomouc je, patrně podmáčením, nahnutý portál.
Od svislé osy odchýlen asi o 5°.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 4704 Lipník nad Bečvou – Bělotín
Na návěsti MÚK Bělotín jsem si všimnul jedné zvláštnosti. Číslice 48 a pod ním i označení mezinárodní silnice, je dle mě nějak nezvykle moc vlevo. Skoro to vypadá, jak by časem mělo být před to něco doplněno. Napadá mě 35.
- Přílohy
-
- P8210916.jpg (95.12 KiB) Zobrazeno 12797 x
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4704 Lipník nad Bečvou – Bělotín
Vidíš, toho jsem si ani nevšiml
I ta jednička je více vlevo, ale tam se asi počítá s doplněním éčka.
Ale jinak to nejspíš bude prostoro pro 35, ale proč zrovna ta by byla vlevo?
I ta jednička je více vlevo, ale tam se asi počítá s doplněním éčka.
Ale jinak to nejspíš bude prostoro pro 35, ale proč zrovna ta by byla vlevo?
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 4704 Lipník nad Bečvou – Bělotín
Pokud by tam mělo být doplněno 35, tak by ale měly přibýt i cíle, na což tam místo není. Takže jediné použitelné místo vidím vedle 1 pro přetrasování E. V tu chvíli se ale 35 může umístit na místo E.Lenny píše:Na návěsti MÚK Bělotín jsem si všimnul jedné zvláštnosti. Číslice 48 a pod ním i označení mezinárodní silnice, je dle mě nějak nezvykle moc vlevo. Skoro to vypadá, jak by časem mělo být před to něco doplněno. Napadá mě 35.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4704 Lipník nad Bečvou – Bělotín
Jak to není místo?
Tady už ten cíl co tam chybí dokonce je
Tady už ten cíl co tam chybí dokonce je
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 4704 Lipník nad Bečvou – Bělotín
Není místo znamená, že na tu značku to nejde dopsat tak, aby to ničemu jinému nepřekáželo. Samozřejmě, že pro přepsání všeho je tam místa dost.Martin z Ostravy píše:Jak to není místo?
Tady už ten cíl co tam chybí dokonce je
Re: 4704 Lipník nad Bečvou – Bělotín
Jednička bude vyřešena viz foto. A do té mezery u 48 bude napasována 35.
- Přílohy
-
- P8211002.jpg (164.77 KiB) Zobrazeno 12775 x
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 4704 Lipník nad Bečvou – Bělotín
Mě na týhle křižovatce vadí něco jinýho. Když sjedu z D1 na R48 (směr Lipník-Frýdek), tak musim na R48 dávat přednost směru Ostrava-Frýdek
Re: 4704 Lipník nad Bečvou – Bělotín
Je to tak. První řešení, které mě napadlo, by asi neprošlo na MV skrz bezpečnost provozu. Strašně neradí mají připojení zleva.
A) vedení dvoupruhovou rampou Brno - FM, dole by se zleva připojila rampa OV - FM
B) vedení dvoupruhovou rampou Brno - FM, dole by rampa OV - FM se napojila na levý jízdní pruh, levý rampy Brno-FM by se napojil na pravý a pravý ramyp Brno-FM by se připojil připojovacím.
Varianta B mi přijde průchodnější
A) vedení dvoupruhovou rampou Brno - FM, dole by se zleva připojila rampa OV - FM
B) vedení dvoupruhovou rampou Brno - FM, dole by rampa OV - FM se napojila na levý jízdní pruh, levý rampy Brno-FM by se napojil na pravý a pravý ramyp Brno-FM by se připojil připojovacím.
Varianta B mi přijde průchodnější
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 4704 Lipník nad Bečvou – Bělotín
To bych radši napasoval E, 35 i 48 do jedné řady (místa je tam dost) a na současnou pozici 48 přidal 4. cíl.Lenny píše:Jednička bude vyřešena viz foto. A do té mezery u 48 bude napasována 35.
Re: 4704 Lipník nad Bečvou – Bělotín
To asi je, ale zas by to vytvořilo nebezpečně krátký předjížděcí pruh. Podle mě nejlepší by byla variantaLenny píše:Varianta B mi přijde průchodnější
C) z odpojeného pruhu z D1 směr Brno - FM by se stal pravý průběžný. Na směr OV-FM by jeden pruh bohatě stačil a stal by se z něj levý průběžný. Žádné křížení, žádné připojování. Jen plynulé najetí z obou směrů
Re: 4704 Lipník nad Bečvou – Bělotín
Maximální souhlasegelebege píše:To asi je, ale zas by to vytvořilo nebezpečně krátký předjížděcí pruh. Podle mě nejlepší by byla variantaLenny píše:Varianta B mi přijde průchodnější
C) z odpojeného pruhu z D1 směr Brno - FM by se stal pravý průběžný. Na směr OV-FM by jeden pruh bohatě stačil a stal by se z něj levý průběžný. Žádné křížení, žádné připojování. Jen plynulé najetí z obou směrů
Re: 4704 Lipník nad Bečvou – Bělotín
Tak já bych tuto křižovatku viděl nejradši takhle
Ale na to asi nejspíš nebylo místo, jinak by takhle ta křižovatka opravdu vypadala... Nebo je to jen neschopnost českých projektantů? Re: 4704 Lipník nad Bečvou – Bělotín
Promiňte, že tak šťourám a slovíčkařím ale není číslice 48 a označení mezinárodní silnice na té fotce spíš nějak nezvykle moc vpravo?Lenny píše:Na návěsti MÚK Bělotín jsem si všimnul jedné zvláštnosti. Číslice 48 a pod ním i označení mezinárodní silnice, je dle mě nějak nezvykle moc vlevo. Skoro to vypadá, jak by časem mělo být před to něco doplněno. Napadá mě 35.
Jinak souhlasím, vypadá to, jako by tam plánovali něco doplnit. A ta 35 se nabízí vzhledem k budoucí Palačovské spojce.
No, pokud už se tam dá 35, tak současně s ní by tam měla být i E442, takže plán nejspíš bude dopsat E462 vedle červené jedna, přepsat původní E462 na E442 (na té ceduli vpravo pod 48) a doplnit vedle 48 taky 35, proto to volné místo.JirskaS píše:Pokud by tam mělo být doplněno 35, tak by ale měly přibýt i cíle, na což tam místo není. Takže jediné použitelné místo vidím vedle 1 pro přetrasování E. V tu chvíli se ale 35 může umístit na místo E.
Proč ale na této ceduli není už teď cíl Valašské Meziříčí a ani na něj není volné místo, upřímně moc nechápu, zvlášť když v opačném směru značený je...
Re: 4704 Lipník nad Bečvou – Bělotín
V MÚk Bělotín bych možnosti seřadil:
A, B, C
Vzhledem k možnosti povolení se však jako nejprůchodnější jeví pořadí
C, B, A
A, B, C
Vzhledem k možnosti povolení se však jako nejprůchodnější jeví pořadí
C, B, A
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4704 Lipník nad Bečvou – Bělotín
Jaký je to u nás problém a přitom jde jen o přemalování čar
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 4704 Lipník nad Bečvou – Bělotín
Mám takovou novinku, pro některé možná ne Stál jsem na 4. nástupišti nádraží Ostrava-Svinov, ze kterého je skvělý výhled na návěst před křižovatkou D1xRudná (I/11). Díval jsem se těsně po pročtení zdejších příspěvků, takže jsem zkoumal dost důkladně a možná, že na vámi focených návěstech už diskutovaná čísla dávno jsou, jen jsou zakrytá. Na návěsti ve Svinově je totiž vedle červené jedničky nalepený zelený obdelníček, pod kterým nejspíš bude to "Éčko".
Kdo můžete, zajděte si na nástupiště a uvidíte sami
Kdo můžete, zajděte si na nástupiště a uvidíte sami
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4704 Lipník nad Bečvou – Bělotín
Jedna mini reportáž s menší výtkou
https://picasaweb.google.com5572003933172345074
https://picasaweb.google.com5572003933172345074
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 4704 Lipník nad Bečvou – Bělotín
Protože nyní je vedena mezinárodní doprava na Valmez přes Hranice. Proč by tam teď měl být Valmez, když není postavena palačovská spojka?Michel píše: Proč ale na této ceduli není už teď cíl Valašské Meziříčí a ani na něj není volné místo, upřímně moc nechápu, zvlášť když v opačném směru značený je...
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: 4704 Lipník nad Bečvou – Bělotín
Jo, to je vlastně pravda, Valmez je z D1 značený už na MÚK Lipník po bývalé I/47 a I/35, takže tady na MÚK Bělotín by to bylo zbytečné a matoucí a žádným rozumným způsobem se odtud na Valmez teď dostat nedá.
Ale proč je tu potom Valmez značený na návěsti v opačném směru? (viz foto o pár příspěvků výše) On je pak dále značený po II/647 a I/35 nebo jak je to myšleno? To je přece pěkná zajížďka?!
A proč je na návěsti ve směru na Ostravu (opět je zde foto o pár příspěvků výše) vedle modré 48 a zelené E462 vynechané místo, pravděpodobně na doplnění modré 35 a zelené E442, ale není tam místo na doplnění Valmezu - tedy cíle, který by se tam měl zároveň s modrou 35 a zelenou E442 doplnit?
Ono vůbec takovéhle vynechávání místa na značkách, aby se tam v budoucnu něco doplnilo, se u nás podle mě dělá celkem chaoticky a nekoncepčně - třeba na D1 mezi Vyškovem a Kroměříží. Ale na druhou stranu je to prkotina, ono nebude až tak složité ani drahé ta písmenka seškrábat nebo přelepit.
Ale proč je tu potom Valmez značený na návěsti v opačném směru? (viz foto o pár příspěvků výše) On je pak dále značený po II/647 a I/35 nebo jak je to myšleno? To je přece pěkná zajížďka?!
A proč je na návěsti ve směru na Ostravu (opět je zde foto o pár příspěvků výše) vedle modré 48 a zelené E462 vynechané místo, pravděpodobně na doplnění modré 35 a zelené E442, ale není tam místo na doplnění Valmezu - tedy cíle, který by se tam měl zároveň s modrou 35 a zelenou E442 doplnit?
Ono vůbec takovéhle vynechávání místa na značkách, aby se tam v budoucnu něco doplnilo, se u nás podle mě dělá celkem chaoticky a nekoncepčně - třeba na D1 mezi Vyškovem a Kroměříží. Ale na druhou stranu je to prkotina, ono nebude až tak složité ani drahé ta písmenka seškrábat nebo přelepit.
Re: 4704 Lipník nad Bečvou – Bělotín
Moje mínění je takové, že pro nákladní dopravu bude určen sjezd na Hranicích. Viz první fotka, kde to je jasně vyznačeno. Osobní auta mohou nyní odbočit http://www.mapy.cz/#mm=ZTtTcP@dm=141147 ... 82784@z=13 . Z druhé strany je zase nesmysl zajíždět dále, když mohu rovou na Hranice po obchvatu Lipníku.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: 4704 Lipník nad Bečvou – Bělotín
Jj, trasa Olomouc -> Valmez pro nákladní dopravu je celkem jednoznačná a tak je taky značená. Pro osobáky pak ještě stojí za zvážení, jestli nejet takto nebo takto (to by nám mohl říct někdo z místních, co je výhodnější), ale je celkem jasné, že tudy Valmez značený není - na obou těchto trasách jsou místa, kde o nárůst dopravy nikdo nestojí.
Co mi teď ale začíná vrtat hlavou je, proč je Valmez na D1 ve směru od Ostravy na MÚK Bělotín vůbec značený?! Zrovna jsem si vzpomněl a dokonce jsem k tomu našel i fotografii, že Valmez je z D1 značený skutečně takto přes Hranice - tedy tak jak jsem si myslel a jak jste mi potvrdil. Pro koho je toto značení dobré?! Vždyť přece v tomto směru přijíždím po D1 k MÚK Bělotín buďto z Ostravy, Bílovce, Oder a nebo Fulneku (a jejich okolí). A z Ostravy je nejvýhodnější cesta do Valmezu po I/58+I/48+I/57 (případně D1+I/57), z Bílovce po D1+I/57, z Fulneku po I/57 a z Oder zase nikdo nebude najíždět na dálnici...
A ani ta zkratka pro osobáky, kterou jste vyznačil není výhodnější, možná tak akorát při cestě z Oder...
Co mi teď ale začíná vrtat hlavou je, proč je Valmez na D1 ve směru od Ostravy na MÚK Bělotín vůbec značený?! Zrovna jsem si vzpomněl a dokonce jsem k tomu našel i fotografii, že Valmez je z D1 značený skutečně takto přes Hranice - tedy tak jak jsem si myslel a jak jste mi potvrdil. Pro koho je toto značení dobré?! Vždyť přece v tomto směru přijíždím po D1 k MÚK Bělotín buďto z Ostravy, Bílovce, Oder a nebo Fulneku (a jejich okolí). A z Ostravy je nejvýhodnější cesta do Valmezu po I/58+I/48+I/57 (případně D1+I/57), z Bílovce po D1+I/57, z Fulneku po I/57 a z Oder zase nikdo nebude najíždět na dálnici...
A ani ta zkratka pro osobáky, kterou jste vyznačil není výhodnější, možná tak akorát při cestě z Oder...
Re: 4704 Lipník nad Bečvou – Bělotín
Pro osobáky jednoznačně přes Palačov a to z obou stran
Re: 4704 Lipník nad Bečvou – Bělotín
Aha, díky za info.
To jsem si myslel, že ve směru Olomouc -> Valmez to je pro osobáky výhodnější přes Palačov.
Ale v obou směrech? To znamená, že trasa Ostrava (nebo Fulnek) -> Bělotín -> Palačov -> Valmez je výhodnější než trasa Ostrava (Fulnek) -> Nový Jičín -> Valmez?
To jsem si myslel, že ve směru Olomouc -> Valmez to je pro osobáky výhodnější přes Palačov.
Ale v obou směrech? To znamená, že trasa Ostrava (nebo Fulnek) -> Bělotín -> Palačov -> Valmez je výhodnější než trasa Ostrava (Fulnek) -> Nový Jičín -> Valmez?
Re: 4704 Lipník nad Bečvou – Bělotín
Jezdil jsem tam v období 2006-2010 tak často,že jsem projížděl všechny možné i nemožné varianty a nejlépe mně vyšly tyhle dvě:Michel píše:Aha, díky za info.
To jsem si myslel, že ve směru Olomouc -> Valmez to je pro osobáky výhodnější přes Palačov.
Ale v obou směrech? To znamená, že trasa Ostrava (nebo Fulnek) -> Bělotín -> Palačov -> Valmez je výhodnější než trasa Ostrava (Fulnek) -> Nový Jičín -> Valmez?
http://www.mapy.cz/#mm=ZTtTcP@dm=141023 ... 78816@z=11
nebo
http://www.mapy.cz/#mm=ZTtTcP@dm=141225 ... 17888@z=11
Varianta 1
Výhodou je maximální využití D1 od Ostravy
Menší provoz na vedlejších cestách,zejména v denním zesíleném provozu
Nevýhodou je úsek Starojická Lhota - Hůrky , protože není v nejlepším stavu,je úzká a v zimě neudržovaná.Ale toho sněhu jsem tam nikdy zas moc nezažil
Varianta 2
Výhodou je využití přivaděče Hladké Životice
Nevýhodou je zdlouhavé projíždění Kunínem a Šenovem,přes den je velmi hustý provoz,možnost kolon
Úsek NJ-V.M po I/57 je nevýhodný v každém případě kvůli pomalému průjezdu NJ(město + 5 kruháčů,průjezd Hodslavicemi)Po opravách se zde vrátily kamiony,což je další nevýhoda,málo možností předjetí.
Silnice Palačov-Lešná je sice klikatá,ale má nově opravený povrch v celé délce a kamiony zde mají zákaz.
Přes Bělotín je to od Ostravy zajíždka