[D1] Praha – Modletice (D1×D0)

Praha – Jihlava – Brno – Vyškov – Hulín – Přerov – Lipník nad Bečvou – Bělotín – Ostrava – Polsko
Odpovědět
kuzzzma
Příspěvky: 180
Registrován: 18.4.2009 16:55:14

Re: [D1] Praha – Modletice (D1×R1)

Příspěvek od kuzzzma »

Musim říct, že jsem také od začátku počítal s tím, že dojde k opravě obou směrů :-O. Jsem rád za každý úsek nového povrchu, nicméně fakt je, že v okolí by zasloužilo reko hlavně směr z Prahy od benzínek na 5km až k R1, tam to u obchodních center houpe dost slušně :-/. Ale kvalita nového vypadá ok:-)

Jen mě mrzí že se u nás neuvažuje s průbežným odbočovacím pruhem místo odstavného pri sjezdu na Opatov v případě kolon. "Stačilo" upravit VDZ a přidat jednu proměnou ceduli, phopitelně nevím jak legislativa. Ale alespoň by se zlegalizoval nynější stav kdy při kolonách od Benziny jezdí auta v odstavném až ke sjezdu, což je dost nebezpečné ale nedivím se.
mapman
Autor
Příspěvky: 5763
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: [D1] Praha – Modletice (D1×R1)

Příspěvek od mapman »

Jízdní pás směr na Brno příští rok nebude, chystá se to samé co letos jen v opačném gardu, tzn. výměna svodidel na 2-5 a rekonstrukce levého pásu na 5-9. A co se tempa týče - jedná se o stavbu povolovanou na stavební povolení, tzn. musí proběhnout taky veškeré kontrolní prohlídky a související papírování (dohoda o předčasném užívání, kontrolní protokoly) a následně vydání rozhodnutí o předčasném užívání stavby do doby kolaudace. To vše zabere minimálně týden.

Je taky pravdou, že první polovina (levý pruh) šla rychleji, v rámci druhé poloviny se ale dělala i svodidla, odvodnění a "opěrná zeď" z betonových svodidel u zářezu před benzinkou směr Praha + to připojení odpočívky, které bylo dané v podstatě fixním datem a nepočítalo se s tak rychlým tempem prací. Takže v konečném důsledku je délka trvání takovéto komplexní opravy celého pásu po polovinách trvající cca 12 týdnů celkem slušný výkon.
kasme
VIP
Příspěvky: 3945
Registrován: 25.2.2009 23:11:18
Bydliště: ano
Kontaktovat uživatele:

Re: [D1] Praha – Modletice (D1×R1)

Příspěvek od kasme »

uzavírka dálnice D1 za účelem provádění akce "D1 oprava AB vozovky v km 9,400 – 1,275 vlevo":

1. pravého jízdního pruhu s výjimkou úseku vedle připojovacího a odbočovacího pruhu v MÚK Chodov (EXIT 2) v levém pásu dálnice v km 1,200 – 2,400 a
levého jízdního pruhu v pravém i levém pásu dálnice v km 2,690 – 9,525 od 31. 3. 2015 do 1. 4. 2015 (20:00)
z důvodu výměny svodidel a výstavby provizorních svodidel v pravém jízdním pásu;

2. pravého jízdního pruhu s výjimkou úseku vedle připojovacího a odbočovacího pruhu v MÚK Chodov (EXIT 2) v levém pásu v km 1,200 – 2,400, levého jízdního pruhu v pravém i levém pásu dálnice v km 2,690 – 5,500 a
levého a středního jízdního pruhu v levém pásu dálnice v km 5,550 – 9,400 od 1. 4. 2015 (20:00) do 17. 4. 2015
z důvodu opravy AB vozovky a výměny svodidel;


Vedení dopravy:
1. 31. 3. 2015 – 1. 4. 2015

Doprava ve směru na Brno je v km cca 2,490 svedena do středního a pravého jízdního pruhu, ve kterých pokračuje podél pracoviště až do km cca 8,550, odkud je doprava vedena bez přechodného dopravního omezení. Nejvyšší dovolená rychlost v místě omezení je stanovena na 80 km/h, přičemž do středního jízdního pruhu je zákaz vjezdu nákladních automobilů. Nájezd a výjezd v dotčených křižovatkách a odpočívkách je umožněn v plném rozsahu.

Doprava ve směru na Prahu je v km cca 9,725 svedena do středního a pravého jízdního pruhu, ve kterých pokračuje podél pracoviště až do km 2,690, kde je doprava převedena do levé části pásu, tj. do levého a středního jízdního pruhu, a takto je doprava vedena až do km 1,180, odkud je vedena již bez přechodného dopravního omezení. Nejvyšší dovolená rychlost v místě omezení je stanovena na 80 km/h, přičemž do středního jízdního pruhu je zákaz vjezdu nákladních automobilů. Nájezd a výjezd v dotčených křižovatkách a odpočívkách je umožněn v plném rozsahu.

2. 1. 4. 2015 – 17. 4. 2015

Doprava ve směru na Brno je v km cca 2,490 svedena do středního a pravého jízdního pruhu, ve kterých pokračuje až do km cca 8,550, odkud je doprava vedena bez přechodného dopravního omezení. Nejvyšší dovolená rychlost v místě omezení je stanovena na 80 km/h, přičemž do středního jízdního pruhu je zákaz vjezdu nákladních automobilů. Nájezd a výjezd v dotčených křižovatkách a odpočívkách je umožněn v plném rozsahu.

Doprava ve směru na Prahu je od km cca 9,525 rozdělena následujícím způsobem: doprava v levém jízdním pruhu je převedena přejezdem středního dělicího pásu do protisměrného pásu (v tomto pruhu je zákaz vjezdu nákladních automobilů) a doprava ve středním jízdním pruhu pokračuje v levém pásu dálnice, odkud jsou zpřístupněny přilehlé křižovatky, tj. MÚK Čestlice (EXIT 8) a MÚK Průhonice (EXIT 6), a odpočívky. Takto doprava pokračuje v tomto režimu (2+1+1) až do km 5,125, kde je jízdní pruh v protisměrném pásu převeden zpět do levého jízdního pásu a od km 5,005 je doprava vedena ve dvou jízdních pruzích v levém jízdním pásu, a to v km 5,005 – 2,690 v pravém a středním jízdním pruhu a v km 2,690 – 1,180 ve středním a levém jízdním pruhu. Od km 1,180 je doprava vedena bez přechodného dopravního omezení. V místě uzavírky je nejvyšší dovolená rychlost snížena na 80 km/h, s výjimkou úseku před příčnou uzávěrou, kde je snížena na 60 km/h.
kasme
VIP
Příspěvky: 3945
Registrován: 25.2.2009 23:11:18
Bydliště: ano
Kontaktovat uživatele:

Re: [D1] Praha – Modletice (D1×R1)

Příspěvek od kasme »

videoprůjezd Spořilovská - D1 - MÚK Modletice - D1 - Spořilovská - Jižní spojka - MÚK Rybníčky - Průmyslová - MÚK Rybníčky - V Korytech

https://www.youtube.com/watch?v=r5xr7LQ0aow&t=229s
kasme
VIP
Příspěvky: 3945
Registrován: 25.2.2009 23:11:18
Bydliště: ano
Kontaktovat uživatele:

Re: [D1] Praha – Modletice (D1×R1)

Příspěvek od kasme »

uzavírka dálnice D1

1. levého jízdního pruhu v levém a v pravém pásu dálnice v km 2,700 – 0,000 v termínu od 17. 4. 2015 do 3. 5. 2015;

2. pravého a středního jízdního pruhu v levém pásu dálnice v km 9,400 – 5,300 a rovněž levé poloviny MÚK Čestlice (EXIT 8), tj. výjezdové větve Brno (D1) → Průhonice/Čestlice a nájezdové větve Čestlice/Dobřejovice → Praha (D1), přičemž ostatní MÚK a odpočívky budou zpřístupněny, v termínu od 17. 4. 2015 do 5. 5. 2015;

3. pravého a středního jízdního pruhu v levém pásu dálnice v km 9,400 – 5,300, výjezdové větve Brno (D1) → Průhonice/Čestlice MÚK Průhonice (EXIT 6) a odpočívky Průhonice vlevo (km 6,600), přičemž ostatní MÚK a odpočívky budou zpřístupněny, v termínu od 6. 5. 2015 do 22. 5. 2015;

4. pravého a středního jízdního pruhu v levém pásu dálnice v km 9,400 – 5,300, výjezdové větve Brno (D1) → Průhonice/Čestlice MÚK Průhonice (EXIT 6), přičemž ostatní MÚK a odpočívky budou zpřístupněny, v termínu od 23. 5. 2015 do 29. 5. 2015;

5. pravého a středního jízdního pruhu v levém pásu dálnice v km 6,500 – 5,300 a výjezdové větve Brno (D1) → Průhonice/Čestlice MÚK Průhonice (EXIT 6), přičemž ostatní MÚK a odpočívky budou zpřístupněny, v termínu od 30. 5. 2015 do 6. 6. 2015;

6. pravého a středního jízdního pruhu v levém pásu dálnice v km 6,500 – 5,300, přičemž dotčená MÚK a odpočívky budou zpřístupněny, v termínu od 7. 6. 2015 do 23. 6. 2015;

7. levého jízdního pruhu v pravém a levém pásu dálnice v km 6,700 – 4,800 v termínu od 24. 6. 2015 do 26. 6. 2015;
z důvodu provádění opravy vozovky v rámci akce "D1 oprava AB vozovky v km 9,400 – 1,275 vlevo".


Vedení dopravy:

1. 17. 4. 2015 – 3. 5. 2015
Doprava ve směru na Brno je v km cca -0,200 svedena do středního a pravého jízdního pruhu, ve kterých pokračuje podél pracoviště až do km cca 2,740, odkud je doprava vedena bez přechodného dopravního omezení. Následující dopravní omezení je od km 4,700, kde je doprava opět svedena do středního a pravého jízdního pruhu, ve kterých pokračuje až do km cca 9,550. Nájezd a výjezd v dotčených křižovatkách a odpočívkách je umožněn v plném rozsahu.
Doprava ve směru na Prahu je od km cca 9,525 rozdělena následujícím způsobem: doprava v levém jízdním pruhu je převedena přejezdem středního dělicího pásu do protisměrného pásu (v tomto pruhu je zákaz vjezdu nákladních automobilů) a doprava ve středním jízdním pruhu pokračuje v levém pásu dálnice, ze kterého je zpřístupněna přilehlá křižovatka MÚK Průhonice (EXIT 6) a přilehlé odpočívky. Takto doprava pokračuje v tomto režimu (2+1+1) až do km 5,125, kde je jízdní pruh z protisměrného pásu převeden zpět do levého jízdního pásu. Následující dopravní omezení je od km 2,900, kde je doprava svedena do středního a pravého jízdního pruhu, ve kterých pokračuje až do km cca 0,000.
Je uzavřená levá polovina MÚK Čestlice (EXIT 8), tj. výjezdová větev Brno (D1) → Čestlice/Dobřejovice a nájezdová větev Čestlice/Dobřejovice → Praha (D1). Objízdná trasa je v obou směrech vedena z MÚK
Průhonice ulicí Obchodní v obci Čestlice.

2. 4. 5. 2015 – 5. 5. 2015
Doprava ve směru na Brno je v km 4,700 svedena do středního a pravého jízdního pruhu, ve kterých pokračuje až do km cca 9,550. Nejvyšší dovolená rychlost v místech omezení je stanovena na 100 km/h, přičemž do středního jízdního pruhu je zákaz vozidel, jejichž šířka přesahuje 2,2 m. Nájezd a výjezd v dotčených křižovatkách a odpočívkách je umožněn v plném rozsahu.
Doprava ve směru na Prahu je od km cca 9,525 rozdělena následujícím způsobem: doprava v levém jízdním pruhu je převedena přejezdem středního dělicího pásu do protisměrného pásu (v tomto pruhu je zákaz vjezdu nákladních automobilů) a doprava ve středním jízdním pruhu pokračuje v levém pásu dálnice, ze kterého je zpřístupněna přilehlá křižovatka MÚK Průhonice (EXIT 6) a přilehlé odpočívky. Takto doprava pokračuje v tomto režimu (2+1+1) až do km 5,125, kde je jízdní pruh z protisměrného pásu převeden zpět do levého jízdního pásu.
Je uzavřená levá polovina MÚK Čestlice (EXIT 8), tj. výjezdová větev Brno (D1) → Čestlice/Dobřejovice a nájezdová větev Čestlice/Dobřejovice → Praha (D1). Objízdná trasa je v obou směrech vedena z MÚK Průhonice ulicí Obchodní v obci Čestlice.

3. 6. 5. 2015 – 22. 5. 2015
Doprava ve směru na Brno je vedena ve stejném režimu jako v termínu 4. 5. 2015 – 5. 6. 2015.
Doprava ve směru na Prahu je od km cca 9,525 rozdělena následujícím způsobem: doprava v levém jízdním pruhu je převedena přejezdem středního dělicího pásu do protisměrného pásu (v tomto pruhu je zákaz vjezdu nákladních automobilů) a doprava ve středním jízdním pruhu pokračuje v levém pásu dálnice, ze kterého je zpřístupněna přilehlá křižovatka MÚK Čestlice (EXIT 8) a přilehlé odpočívky. Takto doprava pokračuje v tomto režimu (2+1+1) až do km 5,125, kde je jízdní pruh v protisměrném pásu převeden zpět do levého jízdního pásu.
Je uzavřená odpočívka Průhonice, vlevo (km 6,600) a výjezdová větev Brno (D1) → Průhonice/Čestlice v MÚK Průhonice (EXIT 6). Objízdná trasa je vedena z MÚK Čestlice ulicí Obchodní v obci Čestlice.

4. 23. 5. 2015 – 29. 5. 2015
Doprava ve směru na Brno je vedena ve stejném režimu jako v termínu 4. 5. 2015 – 5. 6. 2015.
Doprava ve směru na Prahu je vedena ve stejném režimu jako v termínu 6. 5. 2015 – 22. 5. 2015 s tou výjimkou, že je zpřístupněna odpočívka Průhonice, vlevo (km 6,600).

5. 30. 5. 2015 – 6. 6. 2015
Doprava ve směru na Brno je v km 4,700 svedena do středního a pravého jízdního pruhu, ve kterých pokračuje až do km cca 6,700. Nejvyšší dovolená rychlost v místech omezení je stanovena na 100 km/h, přičemž do středního jízdního pruhu je zákaz vozidel, jejichž šířka přesahuje 2,2 m. Nájezd a výjezd v dotčených křižovatkách a odpočívkách je umožněn v plném rozsahu.
Doprava ve směru na Prahu je od km cca 7,000 rozdělena následujícím způsobem: doprava v levém jízdním pruhu je převedena přejezdem středního dělicího pásu do protisměrného pásu (v tomto pruhu je zákaz vjezdu nákladních automobilů) a doprava ve středním jízdním pruhu pokračuje v levém pásu dálnice, ze kterého je zpřístupněna přilehlá křižovatka MÚK Čestlice (EXIT 8) a přilehlé odpočívky. Takto doprava pokračuje v tomto režimu (2+1+1) až do km 5,125, kde je jízdní pruh v protisměrném pásu převeden zpět do levého jízdního pásu.
Je uzavřená výjezdová větev Brno (D1) → Průhonice/Čestlice v MÚK Průhonice (EXIT 6).
Objízdná trasa je vedena z MÚK Čestlice ulicí Obchodní v obci Čestlice.

6. 7. 6. 2015 – 23. 6. 2015
Doprava ve směru na Brno je vedena ve stejném režimu jako v termínu 30. 5. 2015 – 6. 6. 2015.
Doprava ve směru na Prahu je vedena ve stejném režimu jako v termínu 30. 5. 2015 – 6. 6. 2015 s tou výjimkou, že je plně zpřístupněna MÚK Průhonice (EXIT 6).

7. 24. 6. 2015 – 26. 6. 2015
Doprava ve směru na Brno je v km 4,700 svedena do středního a pravého jízdního pruhu, ve kterých pokračuje až do km cca 6,700. Nejvyšší dovolená rychlost v místech omezení je stanovena na 80 km/h, přičemž do středního jízdního pruhu je zákaz vozidel, jejichž šířka přesahuje 2,2 m. Nájezd a výjezd v dotčených křižovatkách a odpočívkách je umožněn v plném rozsahu.
Doprava ve směru na Prahu je od km cca 7,000 svedena do středního a pravého jízdního pruhu, ve kterých pokračuje až do km cca 4,800, odkud je vedena bez přechodného dopravního omezení. Nájezd a výjezd v dotčené MÚK Průhonice (EXIT 6) a odpočívce Sporthotel Průhonice je umožněn v plném rozsahu.
kasme
VIP
Příspěvky: 3945
Registrován: 25.2.2009 23:11:18
Bydliště: ano
Kontaktovat uživatele:

Re: [D1] Praha – Modletice (D1×R1)

Příspěvek od kasme »

1x foto, jak se napracuje...

http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=15042941427

a text dokládá, že informování je stejně marné... :crazy:
adamos
Příspěvky: 1697
Registrován: 15.3.2009 23:32:20
Bydliště: D1, 2,78 km

Re: [D1] Praha – Modletice (D1×R1)

Příspěvek od adamos »

kasme píše:1x foto, jak se napracuje...

http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=15042941427

a text dokládá, že informování je stejně marné... :crazy:
No ale lidi to kupujou, a o tom to je. Jo vlastně pardon, on je ten bulvár rozdáván zdarma...
Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org
Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.
-xdas-
Příspěvky: 428
Registrován: 23.9.2009 20:25:36

Re: [D1] Praha – Modletice (D1×R1)

Příspěvek od -xdas- »

A jeste se foto s neprizni pocasi a prace pod mostem dostali do ctvrtecni tistene verze s odmenou 300 Kc :-?

Odesláno z mého GT-I9070P pomocí Tapatalk 2
ada031
Příspěvky: 2407
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: [D1] Praha – Modletice (D1×R1)

Příspěvek od ada031 »

Oznámení o zakázce - D1 Průhonice PHS km 6,160 - 7,200 - termín (opravný) do 21.03.2016:

https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/ ... lay/648663

Stávající PHS je v tomto úseku dálnice vysoká 3 až 5 m a nezajišťuje dodržení hlukových limitů v zástavbě obcí Průhonice a Čestlice. Proto bude v délce 278 m zbourána a bude nahrazena novou PHS o výšce 4,5 až 9 m v délce cca 960 m.
Založení sloupků PHS je provedeno na pilotách o délkách 3 až 8 m a průměru 650, 900 a 1100 mm. Na mostním objektu dálnice bude PHS umístěna na samostatné ocelové nosné konstrukci. Protihlukové panely jsou betonové s pohltivou vrstvou, jen ve dvou částech jsou použity odrazivé průhledné panely. Nosné sloupky PHS jsou ocelové profily s přídavnou výztuhou, osová vzdálenost převážně 4 m. Mostní konstrukce o délce 14 m pro překonání podcházející komunikace je tvořena ocelovou příhradovou konstrukcí. Dále jsou součástí stavby únikové východy se schodišti, doplnění svodidel, ochrana podzemních sítí a sadové úpravy. Částečně se stavba nachází v ochranném pásmu vrchního vedení vysokého napětí, jehož stožáry se musí vyměnit za vyšší a stávající nadzemní vedení nízkého napětí, křižující dálnici, se musí přeložit do kabelu. Realizaci a koordinaci zajišťuje provozovatel sítě ČEZ Distribuce.
Majkii
Administrátor
Příspěvky: 2961
Registrován: 15.3.2009 14:41:26
Bydliště: SV Čechy

Re: [D1] Praha – Modletice (D1×R1)

Příspěvek od Majkii »

V noci smrťák v prostoru křižovatky:
JSDI píše:D1 - 10.6km na trase Říkovice - Praha, vážná nehoda, havarované vozidlo, uzavřeno, Od 14.08.2016 03:20 Do 14.08.2016 08:00, vážná nehoda; 2 havarovaná vozidla; uzavřeno; 2 x OA se smrtelným zraněním. Místo průjezdné průběžnou průjezdovou větví od nájezdu od Říčan kolem BČS Shell ve směru na Prahu.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
kasme
VIP
Příspěvky: 3945
Registrován: 25.2.2009 23:11:18
Bydliště: ano
Kontaktovat uživatele:

Re: [D1] Praha – Modletice (D1×R1)

Příspěvek od kasme »

MD ČR píše:částečná uzavírka dálnice D1 za účelem provádění stavby „Dálnice D1 – PHS Průhonice, km 6,020 – 7,200 vpravo“

1. pravé poloviny nájezdové větve pravé poloviny MÚK Průhonice (EXIT 6) a připojovacího pruhu v km 6,530 – 6,700 v kolektorovém pásu pravé poloviny MÚK Průhonice (EXIT 6) v termínu od 1. 4. 2017 do 15. 7. 2017 z důvodu výstavby protihlukové stěny (dále jen „PHS“) „C“,

2. odbočovacího pruhu v km 6,240 – 6,440 v kolektorovém pásu pravé poloviny MÚK Průhonice (EXIT 6) v termínu od 24. 4. 2017 do 15. 7. 2017 z důvodu výstavby PHS „B“,

3. odbočovacího pruhu v km 5,811 – 6,080 v pravém pásu dálnice v termínu od 15. 5. 2017 do 15. 7. 2017 z důvodu výstavby PHS „A“.
kasme
VIP
Příspěvky: 3945
Registrován: 25.2.2009 23:11:18
Bydliště: ano
Kontaktovat uživatele:

Re: [D1] Praha – Modletice (D1×R1)

Příspěvek od kasme »

na devátém kilometru mizí díra v PHS :jidlo:
Přílohy
P8122762-900.jpg
P8122762-900.jpg (37.04 KiB) Zobrazeno 20835 x
kasme
VIP
Příspěvky: 3945
Registrován: 25.2.2009 23:11:18
Bydliště: ano
Kontaktovat uživatele:

Re: [D1] Praha – Modletice (D1×R1)

Příspěvek od kasme »

PHS vypadá hotově...
Přílohy
Nupaky.jpg
Nupaky.jpg (126.16 KiB) Zobrazeno 20383 x
kasme
VIP
Příspěvky: 3945
Registrován: 25.2.2009 23:11:18
Bydliště: ano
Kontaktovat uživatele:

Průhonice - Čestlice vpravo

Příspěvek od kasme »

U D1 vyroste obří obchodní zóna. Okolní obce s výstavbou nesouhlasí
21. prosince 2017 17:50
Obchodní zóna na okraji Prahy u dálnice D1 se rozroste. Na devětatřiceti hektarech mezi Průhonicemi a Čestlicemi po levé straně dálnice směrem na Prahu začne investor na jaře stavět novou komerční zónu s obchody, skladovými halami nebo čtyřmi autosalony. Obcím se plán nelíbí.

Zdroj: https://praha.idnes.cz/u-cestlic-vyrost ... zpravy_nuc
Saljack
Příspěvky: 570
Registrován: 10.11.2019 23:52:53

Re: [D1] Praha – Modletice (D1×D0)

Příspěvek od Saljack »

Sjezd na exit 2 směr centrum prošel změnou. Nově nelze sjet tím prvním sjezdem/rampou a pokračovat rovně směr Opatov po Chilsy, ale je nutné sjet dalším sjezdem/rampou a odbočit na křižovatce doleva. Z prvního rampy je přikázaný směr do ulice Opatovská, tj. musíte odbočit vpravo. Druhá rampa je nově napojena přímo do křižovatky Opatovská Chilská. Za mě je to změna k lepšímu a spíš mě fascinuje, že to tak nebylo od začátku a že to trvalo tak dlouho než to někoho napadlo.
MPMP
Příspěvky: 3300
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: [D1] Praha – Modletice (D1×D0)

Příspěvek od MPMP »

A s tím, předpokládám jde ruku v ruce prodloužení cyklu, protože další fáze (doleva se dosud od dálnice neodbočlovalo a z Opatovské byla "plná" barva bez rozlišení směrů). Ano, bezpečnější to bude, ale nevím, jestli i "lepší". :?:
Kuba
Příspěvky: 1404
Registrován: 13.5.2009 17:41:16

Re: [D1] Praha – Modletice (D1×D0)

Příspěvek od Kuba »

No tam to bylo vždycky docela problematické, ale pro mě je tohle novinka. Přitom jsem tam jel před cca 2 týdny. ještě jsem to nové neviděl tak jsem zvědavý. Jak to teď je když jedu z centra a sjedu na km 2, pojedu pořád doprava na KO K Hrnčířům/Na Jelenách a po Chilské - můžu pak jet doprava na Opatovskou? Tam to vyhýbání bylo vždycky o spoléhání, že ti co jedou z D1 mi dají přednost...
Saljack
Příspěvky: 570
Registrován: 10.11.2019 23:52:53

Re: [D1] Praha – Modletice (D1×D0)

Příspěvek od Saljack »

opatovskachilska.png
opatovskachilska.png (473.49 KiB) Zobrazeno 6271 x
Tohle jsem k tomu našel na FB Praha 11:
V tomto týdnu bude zahájena úprava křižovatky Chilská x Opatovská x sjezd z D1.

Hlavní změnou pro řidiče bude nové odbočení do ulice Chilská z D1, kdy bude ukončen nebezpečný „průplet“ vozidel. Vznikne nové připojení pro levé odbočení z dálnice D1 do ulice Chilská. Odbočovací rameno směr Háje zůstává beze změny, u sjízdného pruhu z dálnice D1 směr Háje tedy stále platí povinnost dát přednost v jízdě vozidlům jedoucím ze Šeberova. Také vzniknou nové pěší vazby a světelná signalizace.

Zhotovitel má dle smlouvy s TSK Praha, a. s. na realizaci 3 měsíce. Práce mají být ukončeny v prosinci 2021.

Stavba navazuje na stavební práce - rekonstrukci mostu přes D1 v ulici Chilská a úpravu veřejného osvětlení, která proběhla v tomto roce.

Další informace naleznete zde: https://opravujeme.to/action/553/

Řidičům se omlouváme za případné komplikace.
Přednost dává vždy ten co sjíždí z D1 jako tomu bylo i nyní. Což mi v tomhle místě přišlo jako velmi problematické a hlavně tam naprosto nebylo vidět. Problém byl spíš že člověk kouká jestli nejedou auta a přitom to mohl omylem nakouřit do aut co stojí na semaforu. Už jsem to tam viděl několikrát. Ten průplet k takovému místu podle mě nepatřil.

Spíš by mě zajímalo, jestli dojde k úpravě i sjezdového pruhu. Líbilo by se mi aby v těch místech byl sjezd přes oba ty sjezdy tj. aby šlo sjet jako nyní a pokračovat na tu druhou rampu. Protože se často stává, že to v těchto místech stojí.
Aram96
Příspěvky: 7892
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: [D1] Praha – Modletice (D1×D0)

Příspěvek od Aram96 »

Nepsalo se tady x-krát, že D1 bude výjimkou a zůstane dálnicí i na území Prahy ?
Nebo se pak bude měnit staničení na celé D1 nebo jak ? :shock:

https://zdopravy.cz/d1-jako-mistni-komu ... ze-114103/
mapman
Autor
Příspěvky: 5763
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: [D1] Praha – Modletice (D1×D0)

Příspěvek od mapman »

Ten článek je nepřesný, Praze se bude převádět pouze prvních 5,2 km dálnice po hranice města. Dálnice D1 bude začínat za odpojením kolektorů MÚK Průhonice, úsek odtud směr centrum bude SMV se 110 km/h.
Aram96
Příspěvky: 7892
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: [D1] Praha – Modletice (D1×D0)

Příspěvek od Aram96 »

Aha, díky za objasnění. A staničení bude začínat normálně jak je teď, doufám. Že to bude podobně jako I/35 z Liberce+D35 ?
Lenny
Autor
Příspěvky: 10799
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: [D1] Praha – Modletice (D1×D0)

Příspěvek od Lenny »

A je už známý termín převodu?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
mapman
Autor
Příspěvky: 5763
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: [D1] Praha – Modletice (D1×D0)

Příspěvek od mapman »

Do konce roku.
Jaroslav
Příspěvky: 359
Registrován: 18.3.2009 10:49:10

Re: [D1] Praha – Modletice (D1×D0)

Příspěvek od Jaroslav »

mapman píše:Ten článek je nepřesný, Praze se bude převádět pouze prvních 5,2 km dálnice po hranice města. Dálnice D1 bude začínat za odpojením kolektorů MÚK Průhonice, úsek odtud směr centrum bude SMV se 110 km/h.
Proboha proč 110? Vždyť tam je to normální třípruhá dálnice mimo město, zástavba daleko...
Odpovědět

Zpět na „D1“