[D1] MÚK Čestlice (Exit 8)
[D1] MÚK Čestlice (Exit 8)
Včera jsem se byl podívat na D1 - Exit 8. Na levé straně od D1 (díváme-li se ku Praze), se u toho mostu přes D1 (na 8.kilometru) buduje kruhový objezd. Na most je zákaz vjezdu. Jinak se tam zatím nic moc neděje. Díval jsem se i na mapu. Pokud jsem to správně pochopil, má se vybudovat exit 8 se stávajícím mostem přes D1, který má převzít funkci mostu Modletice-Říčany silnice II/101 přes D1 (na 11.km), který se bude bourat a stavět nový, širší .. Pokud je to tak, pak nějak nemohu pochopit, kudy by se doprava Praha - Říčany a Říčany-Brno vedla, protože to oboje předpokládá překročení D1. Vést to od Exitu 8 přes Nupaky a Kuří do Říčan ? To mi přijde neschůdné i kdyby to bylo jednosměrné, něřku-li obousměrné. Bez podstatného rozšíření té silnice to nemůže jít. Stejně tak II/101 Modletice-Říčany. Vést to přes Dobřejovice, exit 8, Nupaky .. ? Poučí mne někdo, jak se to plánuje ? Dík
Re: D1 - exit 8
už se to tu někde řešilo...
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=66&t=2261
objížďka bude vedena vždy po D1 s otočením buď na exitu 8 nebo 15
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=66&t=2261
objížďka bude vedena vždy po D1 s otočením buď na exitu 8 nebo 15
Re: D1 - exit 8
Aha, díky ! Čili z Říčan najedu na 11km na D1 směr Praha, na 8km to otočím do protisměru a pojedu na Brno, obdobně na 15km pro Praha-Říčany .. a II/101 z Modletic napřed na 15 km, otočka, zpět na 11km .. tak jen doufejme, že tohle provizorium nebude dlouhé.
Re: D1 - exit 8
Nebude, standardní doba na výstavbu mostu je cca 2 roky (viz křižovatka Veselská - Kbelská), takže určitě nebude.Petr M píše:.. tak jen doufejme, že tohle provizorium nebude dlouhé.
Re: D1 - exit 8
Tady to má ale proběhnout od jara do podzimu.
Re: D1 - exit 8
Rád věřím, tím víc podivný je ten dlouhý termín v letňanech.hh píše:Tady to má ale proběhnout od jara do podzimu.
Re: D1 - exit 8
Byl jsem se včera podívat na staveništi Exitu 8 (poslal jsem pár fotek do Galerie), práce docela pokročily, pokud počasí a pracovní tempo vydrží, může to být tak za 2 měsíce hotové. Chtěl bych se zeptat .. exit 8 bude v provozu trvale a nebo až skončí stavba nového mostu II/101 Modletice - Říčany na exitu 10, tak se exit 8 uzavře ? Ty přístupové komunikace k němu nejsou nic moc ..
Re: D1, exit 8 Čestlice
D1, exit 8 Čestlice
Autor: Petr Mančal
Fotografií: 9 | Doručeno: 06.11.10
Exit je trvalého charakteru, staví se také pro odlehčení exitu 6 a umožnění přístupu do Průhonicko-Čestlické komerčně-logistické zóny z východní strany. Navíc u Nupak je rozšiřován stávající logistický areál, který je potřeba obsloužit taktéž.
Autor: Petr Mančal
Fotografií: 9 | Doručeno: 06.11.10
Exit je trvalého charakteru, staví se také pro odlehčení exitu 6 a umožnění přístupu do Průhonicko-Čestlické komerčně-logistické zóny z východní strany. Navíc u Nupak je rozšiřován stávající logistický areál, který je potřeba obsloužit taktéž.
Re: D1, exit 8 Čestlice
Jen dva zajímavé postředhy z fotek:
Víte někdo, kdy bylo dolepeno toto rozšíření D1 pro odbočovací pruh? Na připojovák z druhé strany je to taktéž a neuvědomuji si, že by to bylo v poslední době.
Dále mne pak zarazila ta krátká mezikřižovatková vzdálenost, co tam fakticky vznikne, díky délce odbočení a připojení to bude mezi exitem 8 a exitem 10 na SOKP pouze 800 metrů. Škoda, že už se to rovnou neudělalo tak, že by připojení z exitu 8 směr Brno vytvořilo odbočovací pruh na okruh a D1 by tak byla v tomto úseku na Brno čtyřpruhová. Teď už se to nikdy neudělá.
Víte někdo, kdy bylo dolepeno toto rozšíření D1 pro odbočovací pruh? Na připojovák z druhé strany je to taktéž a neuvědomuji si, že by to bylo v poslední době.
Dále mne pak zarazila ta krátká mezikřižovatková vzdálenost, co tam fakticky vznikne, díky délce odbočení a připojení to bude mezi exitem 8 a exitem 10 na SOKP pouze 800 metrů. Škoda, že už se to rovnou neudělalo tak, že by připojení z exitu 8 směr Brno vytvořilo odbočovací pruh na okruh a D1 by tak byla v tomto úseku na Brno čtyřpruhová. Teď už se to nikdy neudělá.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: D1, exit 8 Čestlice
Vzhledem k tomuj, že to na fotomapě z roku 2002-3 není, tak to tam nebude dlouho. A na té starší mapě je starší most ... kdypak se tam stavěl nový? Asi se to dělalo spolu, ne? No a vektorová mapa pozemních komunikací říká že to je most č. 00311-1 s rokem výstavby 2004.martini píše:Víte někdo, kdy bylo dolepeno toto rozšíření D1 pro odbočovací pruh?
Re: D1, exit 8 Čestlice
Rozšíření v místě odbočovacích pruhů se udělalo současně s nadjezdem.
Je to takové dolepované řešení. Aby vznikly podél D1 zase 2-3 km dlouhé kolektory není moc hezké řešení.
Je to takové dolepované řešení. Aby vznikly podél D1 zase 2-3 km dlouhé kolektory není moc hezké řešení.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D1, exit 8 Čestlice
Kdy vlastně má být exit 8 zprovozněn ?
Re: D1, exit 8 Čestlice
Exit 8 má být zprovozněn v příštím roce, tipuji to na přelom 2.-3.Q 2011. Bydlím kousek od toho, dám vědět.
Re: D1, exit 8 Čestlice
Cesta z Čestlic na most přes D1 a dál do Dobřejovic už je zprovozněna?
Re: D1, exit 8 Čestlice
Mluví se o dubnu, ale ukáže asi až počasí. Hned pak demolice mostu v km 11!trustno1 píše:Exit 8 má být zprovozněn v příštím roce, tipuji to na přelom 2.-3.Q 2011. Bydlím kousek od toho, dám vědět.
Re: D1, exit 8 Čestlice
no v podstatě nájezd směr Brno je krom připojovacího pruhu na D1 hotov - akorát je tam zákaz vjezdu (mimo stavbu)
výjezd od Brna je také sjízdný ale bez položeného povrchu - ale udržován pružením
pár nočních mlžných fotek
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... r1/101223/
výjezd od Brna je také sjízdný ale bez položeného povrchu - ale udržován pružením
pár nočních mlžných fotek
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... r1/101223/
Re: D1, exit 8 Čestlice
Chapu to tedy dobre, ze zde (ve smeru od Dobrejovic) bude najezd jen smer Brno? Kdo bude chtit do Prahy, tak bude muset skrze obchodni zonu Cestlice? Jsem z Modletic, tak by me zajimalo, jak budeme po demolici mostu jezdit...
Re: D1, exit 8 Čestlice
Což je pro něj ovšem dobře, chápu-li to tedy dobře já !kasme píše:Chápeš to špatně
Re: D1, exit 8 Čestlice
jj, taky si myslím, že je to dobře
já jen popisoval současný stav, který jsem v té tmě a mlze (ne)viděl
letecká srpen http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 4.JPG.html
listopad http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 101114/d1/
a pro jistotu snímek z územního plánu http://www.cestlice-obec.cz/up2/HV482010.pdf
(koukám že je tam i výjezd 7 od Prahy
já jen popisoval současný stav, který jsem v té tmě a mlze (ne)viděl
a pár fotek pro ujasnění situaceStanda píše:Což je pro něj ovšem dobře, chápu-li to tedy dobře já !kasme píše:Chápeš to špatně
letecká srpen http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 4.JPG.html
listopad http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 101114/d1/
a pro jistotu snímek z územního plánu http://www.cestlice-obec.cz/up2/HV482010.pdf
(koukám že je tam i výjezd 7 od Prahy
Re: D1, exit 8 Čestlice
No tak aspon nejake dobre zpravy.
Kdyz se ale treba podivam na Uzemni plan Modletic http://modletice.cz/obr/plan/plan.jpg, tak treba namalovany exit mezi R1 a II/101 vypada dobre, bohuzel kvuli odporu Dobrejovic se nepostavil. Jelikoz jezdim denne z Modletic do Modran, kde je take s exity problem, tak musim jezdit dale po II/101, a to jsem se na R1 tak tesil.
Kdyz se ale treba podivam na Uzemni plan Modletic http://modletice.cz/obr/plan/plan.jpg, tak treba namalovany exit mezi R1 a II/101 vypada dobre, bohuzel kvuli odporu Dobrejovic se nepostavil. Jelikoz jezdim denne z Modletic do Modran, kde je take s exity problem, tak musim jezdit dale po II/101, a to jsem se na R1 tak tesil.
-
- Autor
- Příspěvky: 591
- Registrován: 25.2.2009 22:39:09
- Bydliště: D1 - km 190,45
- Kontaktovat uživatele:
Re: D1, exit 8 Čestlice
Nejlepsi je, ze z jedne strany toho kruhace je znacene BRNO spolu s E50, E55 a E65, viz foto (pricemz E50 se pridava na krizeni s R1), zatimco z druhe strany kruhace je BRNO jen s E55 a E65, viz foto.
To je opravdu zajimave, jak ani na dvou ruznych stranach jednoho objektu neni mozne udrzet konzistentni znaceni...
To je opravdu zajimave, jak ani na dvou ruznych stranach jednoho objektu neni mozne udrzet konzistentni znaceni...
Re: D1, exit 8 Čestlice
Ano, ta E50 by měla být v čárkovaném rámečku, ale od toho máme zde na fóru jiné vláknopavel.hrdina píše:Nejlepsi je, ze z jedne strany toho kruhace je znacene BRNO spolu s E50, E55 a E65, viz foto (pricemz E50 se pridava na krizeni s R1), zatimco z druhe strany kruhace je BRNO jen s E55 a E65, viz foto.
To je opravdu zajimave, jak ani na dvou ruznych stranach jednoho objektu neni mozne udrzet konzistentni znaceni...
-
- Autor
- Příspěvky: 591
- Registrován: 25.2.2009 22:39:09
- Bydliště: D1 - km 190,45
- Kontaktovat uživatele:
Re: D1, exit 8 Čestlice
Stran carkovaneho ramecku plny souhlas, ja s nim ovsem zde nezacal.adamos píše:Ano, ta E50 by měla být v čárkovaném rámečku, ale od toho máme zde na fóru jiné vlákno
V tomto vlakne jsem naprosto opravnene resil predevsim kozistenci, ktera na carkovanym ramecku opravdu ale opravdu pramalo zavisi...
Re: D1, exit 8 Čestlice
Jen pro info - MUK u Exitu 8 stále beze změny.