[D1] Modletice - Mirošovice (liniové řízení dopravy)
Re: D1 Modletice - Mirošovice (km 10 - 21)
Ano, pripojovak, co prechazi plynule ve stoupaci pruh, to preci neni neobvykle. A u odpojovaku je fakt dost patrny to zamalovani na plnou caru.
Re: D1 Modletice - Mirošovice (km 10 - 21)
Asi to není úplně přesné, protože na ortofoto 2003 jsou ještě ten připojovací i odpojovací pruh nalajnovány.MPMP píše:Určitě! Nejprve byla funkční (a krásná, v zeleni), pak několik let uzavřená jen závorou a při přestavbě na 3+3 bylo dílo jen dokonáno.
http://www.mapy.cz/#x=14.638183&y=49.954063&z=15&l=8
Ale v provozu už to asi tehdá nebylo.
Re: D1 Modletice - Mirošovice (km 10 - 21)
Ty malý odpočívky se přece rušily na celý trase na základě "politickýho rozhodnutí" ve stylu "je tam od lidí nas***o a přece to nebudeme čistit". Zatimco v německu je jich na některých trasách jak "nas***o" furt .. asi tam maj dost tureckých zametačů
Re: D1 Modletice - Mirošovice (km 10 - 21)
Vyberte si: nové stavby nebo údržba odpočíek, kterých je beztak dost a s lepším servisem. Já rozhodně nové stavby.
Re: D1 Modletice - Mirošovice (km 10 - 21)
Já třeba zásadně dávám přednost podobné odpočívce,jak se bavíte výše - na D1 směr Pha před MúK Beranov před pumpami dříve na trase.Je tam klídek,WC celkem v čistotě.
Re: D1 Modletice - Mirošovice (km 10 - 21)
Vyberte si, jednu zmrzlinu nebo celoroční catering pro dvěstě osob neboť asi takový to budou nákladový poměry. To teda fakt neberu, takovej těžkej kalibr.mbmat píše:Vyberte si: nové stavby nebo údržba odpočíek, kterých je beztak dost a s lepším servisem. Já rozhodně nové stavby.
Re: D1 Modletice - Mirošovice (km 10 - 21)
Matně si vybavuji, že největší problém byl, že tam řádili lupiči a bylo na těch odpočívkách bez pum i pár mrtvých řidičů kamionů. To byl hlavní důvod k rušení. Pokud se pletu, tak se omlouvám.
Re: D1 Modletice - Mirošovice (km 10 - 21)
Dálnice D1 před Prahou stojí, z kamionu se vysypala mouka
18. září 2012 11:24, aktualizováno 11:30
Provoz na dálnici D1 stojí. Na 14. kilometru ve směru na Prahu havaroval kamion. Na silnici se vysypala z kamionu mouka. Podle odhadu policie by se měl provoz vrátit do normálu nejdříve ve 14 hodin.
Zdroj: http://praha.idnes.cz/nehoda-kamionu-s- ... -zpravy_ab
možná kdyby to pokropili tak by z toho byl dobrý povrch
18. září 2012 11:24, aktualizováno 11:30
Provoz na dálnici D1 stojí. Na 14. kilometru ve směru na Prahu havaroval kamion. Na silnici se vysypala z kamionu mouka. Podle odhadu policie by se měl provoz vrátit do normálu nejdříve ve 14 hodin.
Zdroj: http://praha.idnes.cz/nehoda-kamionu-s- ... -zpravy_ab
možná kdyby to pokropili tak by z toho byl dobrý povrch
Re: D1 Modletice - Mirošovice (km 10 - 21)
Při rozšiřování na šestipruh byla doprava vedena ve 2+2 pruzích šířky 3,5 + 3,1 + 3,1 + 3,55 m s tím, že provoz byl oddělen svodidlem šířky 0,5 m. Dnes je to 3,25 + 2,5 + 2,5 + 3,25 m a bez pevného svodidla.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D1 Modletice - Mirošovice (km 10 - 21)
A kde se ty dva metry celkový šířky ztratily?
Re: D1 Modletice - Mirošovice (km 10 - 21)
Toto bylo v úseku Jesenice - Mirošovice, kde bylo rozšíření v upravené kategorii D 32,5. Šířka vozovky je 13,75 m, šířky jízdních pruhů 3x 3,5 m, vnitřní vodící proužek, 0,5 m, vnější vodící proužek 0,25 m, zpevněná krajnice 2,5 m a nezpevněná 0,5 m. Šířka SDP 4 m.
Nespíš to bylo z důvodu, že tam nebylo tolik prostoru pro rozšíření na D 34, resp. nevešlo by se to do původního záboru dálnice. Což je na celé věci nejzajímavější.
Nespíš to bylo z důvodu, že tam nebylo tolik prostoru pro rozšíření na D 34, resp. nevešlo by se to do původního záboru dálnice. Což je na celé věci nejzajímavější.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D1] Modletice - Mirošovice (liniové řízení dopravy)
Připravuje se demolice nadjezdu silnice III/00323, nadjezd bude snesen v I. etapě bez náhrady. Výstavba nadjezdu je součástí až II. etapy.
Jedná se o poslední původní nadjezd dálnice D1, který je ve špatném technickém stavu.
Zajímavá bude demolice. Dle návrhu bude provoz úplně vyloučen na 8 hodin, poté následuje provoz v 1+1 pruzích po dobu 3 dnů. To asi neprojde
Jedná se o poslední původní nadjezd dálnice D1, který je ve špatném technickém stavu.
Zajímavá bude demolice. Dle návrhu bude provoz úplně vyloučen na 8 hodin, poté následuje provoz v 1+1 pruzích po dobu 3 dnů. To asi neprojde
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D1] Modletice - Mirošovice (liniové řízení dopravy)
Zajímavé bude, jestli se rozšíří dálnice pod nadjezdem o odstavný pruh.
Re: [D1] Modletice - Mirošovice (liniové řízení dopravy)
To je snad povinnost ! Nic jiného si přece nikdo nedovolí realizovat...
Re: [D1] Modletice - Mirošovice (liniové řízení dopravy)
Na nadjezdu u Sklenky je už řadu let vyloučena automobilová doprava, bylo otázkou času, kdy půjde poslední předválečný nadjezd v původní podobě dolů. Repliku toho původního se asi nikomu chtít stavět nebude,. škoda
Re: [D1] Modletice - Mirošovice (liniové řízení dopravy)
Jel sem v poslední době spoustukrát kolem sneseného nadjezdu silnice III/00323, který zmiňoval Lenny.
https://mapy.cz/s/2JJXk
Jsou tam založené opěry pro nový nadjezd, ale přijde mi, že se pod ním počítá jen s D34, nikoliv s plným osmipruhem D 40,5?
https://mapy.cz/s/2JJXk
Jsou tam založené opěry pro nový nadjezd, ale přijde mi, že se pod ním počítá jen s D34, nikoliv s plným osmipruhem D 40,5?
Re: [D1] Modletice - Mirošovice (liniové řízení dopravy)
Jo, počítá se jen s D34. Už v rámci probíhající opravy dálnice proběhne rozšíření vozovky pod mostem na plnohodnotný profil a po skončení opravy dálnice se vyosí pruhy na krajnici a bude stavět středová stojka.
Re: [D1] Modletice - Mirošovice (liniové řízení dopravy)
Tam má být někdy osmipruh?Max píše:Jel sem v poslední době spoustukrát kolem sneseného nadjezdu silnice III/00323, který zmiňoval Lenny.
https://mapy.cz/s/2JJXk
Jsou tam založené opěry pro nový nadjezd, ale přijde mi, že se pod ním počítá jen s D34, nikoliv s plným osmipruhem D 40,5?
-
- Příspěvky: 5259
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: [D1] Modletice - Mirošovice (liniové řízení dopravy)
Osmipruh ano, ale včetně odstavného. Ten tam není plnohodnotný, což komplikuje převádění dopravy při 2+2.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: [D1] Modletice - Mirošovice (liniové řízení dopravy)
Ok, díky za vysvětlení.
Re: [D1] Modletice - Mirošovice (liniové řízení dopravy)
A jak na D 32,5 nacpete 8-mi pruh bez odstavného?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D1] Modletice - Mirošovice (liniové řízení dopravy)
km 13 provoz 3 + 3 80 km/h
- Přílohy
-
- IMG_20180902_120209-900.jpg (23.22 KiB) Zobrazeno 17092 x
-
- IMG_20180902_120225-900.jpg (24.45 KiB) Zobrazeno 17092 x
-
- IMG_20180902_120232-900.jpg (22.4 KiB) Zobrazeno 17092 x
-
- IMG_20180902_120238-900.jpg (24.89 KiB) Zobrazeno 17092 x
Re: [D1] Modletice - Mirošovice (liniové řízení dopravy)
5.3. začne rekonstrukce úseku D1 mezi km 16 a 21.
Součástí stavby je i rozšíření mostu u Kunic na plnou šířku okolní trasy a rozšířená PHS Kunice. Letos mají proběhnout práce v obou jízdních pásech.
Součástí stavby je i rozšíření mostu u Kunic na plnou šířku okolní trasy a rozšířená PHS Kunice. Letos mají proběhnout práce v obou jízdních pásech.
Re: [D1] Modletice - Mirošovice (liniové řízení dopravy)
Dám dotaz sem...
Proč je vlastně na Exitu 21 veřejné osvětlení? Na jiných dálničních křižovatkách - pokud pomineme intravilán měst - osvětlení není. To je pozůstatek nějakého inženýrského pohledu ze 60.let, který se zachovává dodnes?
Proč je vlastně na Exitu 21 veřejné osvětlení? Na jiných dálničních křižovatkách - pokud pomineme intravilán měst - osvětlení není. To je pozůstatek nějakého inženýrského pohledu ze 60.let, který se zachovává dodnes?