[D1] Praha – Modletice (D1×D0)
[D1] Praha – Modletice (D1×D0)
Zdravim,
nevíte, jak to vypadá s budovanim EXITu 8? Mezi zastavenými stavbami se o něm výslovně nemluví, ale od jarní skrývky ornice tam není žádny pohyb...
nevíte, jak to vypadá s budovanim EXITu 8? Mezi zastavenými stavbami se o něm výslovně nemluví, ale od jarní skrývky ornice tam není žádny pohyb...
Re: D1 - EXIT 8
neni to už trochu přehnaný? MÚK každý dva kilometry
Re: D1 - EXIT 8
a to nás ještě brzy čeká EXIT 4
komerční a průmyslové zóny... kdyby bylo místo, tak by byl nejlepší kolektor od Chodova do Modletic
komerční a průmyslové zóny... kdyby bylo místo, tak by byl nejlepší kolektor od Chodova do Modletic
Re: D1 - EXIT 8
ten jsem taky počítalkasme píše:a to nás ještě brzy čeká EXIT 4
D1 EXIT 1,2,4,6,8,10... to je děs. Ten kolektor by se tam uživil 2+3+3+2
Re: D1 - EXIT 8
A ještě je v tý řadě spousta nevyužitých lichých čísel
Re: D1 - EXIT 8
Tak vzdalenost po 2 km je pro intravilan porad v norme, navic po dostavbe 511 (teda pokud vse pude tak jak ma) nebude 0-10 km D1 urcenej pro tranzit.
Re: D1 - EXIT 8
A pak nemají být ty naše dálnice tak drahý, když je 6 křižovatek na 10 kilometrůegelebege píše:ten jsem taky počítal
D1 EXIT 1,2,4,6,8,10... to je děs.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D1 - EXIT 8
2+3+3+2 už jsem tady před časem navrhovalegelebege píše: ten jsem taky počítal
D1 EXIT 1,2,4,6,8,10... to je děs. Ten kolektor by se tam uživil 2+3+3+2
miho Re: Vize naší dálniční sítě 13.7.2010 13:44:16 píše:Moje vize jak by měla vypadat D1 je tato
Dálnice je permanentní staveniště, tak aby bylo dost pruhů kam převádět dopravu.
Re: D1 - EXIT 8
Myslím, že po zprovoznění stavby 511 SOKP to v úseku km 0 - 10 nebude potřeba, stejně by takovou šířku nebylo leckde kam "nacpat" - viz třeba tohle místo.miho píše:2+3+3+2 už jsem tady před časem navrhovalegelebege píše: ten jsem taky počítal
D1 EXIT 1,2,4,6,8,10... to je děs. Ten kolektor by se tam uživil 2+3+3+2miho Re: Vize naší dálniční sítě 13.7.2010 13:44:16 píše:Moje vize jak by měla vypadat D1 je tato
Dálnice je permanentní staveniště, tak aby bylo dost pruhů kam převádět dopravu.
Re: D1 - EXIT 8
Kde není místo na šířku, lze dát kolektory do horního podlaží.Avantime píše:... stejně by takovou šířku nebylo leckde kam "nacpat" - viz třeba tohle místo.
Rozhodně by to bylo lepší, než budovat biokoridory pro medvědy, budovat kolektory pro auta.
Re: D1 - EXIT 8
Jistě by to šlo, ale stálo by to za to, když by tam pak magistrát stejně zřídil bus pruhy?miho píše:Kde není místo na šířku, lze dát kolektory do horního podlaží.Avantime píše:... stejně by takovou šířku nebylo leckde kam "nacpat" - viz třeba tohle místo.
Rozhodně by to bylo lepší, než budovat biokoridory pro medvědy, budovat kolektory pro auta.
Re: D1 - EXIT 8
Rozhodně bych to necpal po nějakých estakádách apod. V km 0 - 1,8 vlevo se nepodařilo nacpat odstavný pruh.
Osobně bych si to dokázal představit následovně. Km 0 - 6,8 kolektor vpravo, je tam EXIT 1, 2, 4 a 6 a k tomu odpočívka Újezd.
A opačně 6,8 - 1,7, další pokračování je bez nutnosti zbourání několika RD a PHS nemožná.
Kolektor na vhodných místech propojit s dálnicí, cca 2 místa.
Osobně bych si to dokázal představit následovně. Km 0 - 6,8 kolektor vpravo, je tam EXIT 1, 2, 4 a 6 a k tomu odpočívka Újezd.
A opačně 6,8 - 1,7, další pokračování je bez nutnosti zbourání několika RD a PHS nemožná.
Kolektor na vhodných místech propojit s dálnicí, cca 2 místa.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D1 - EXIT 8
U kolektoru km 0 - 6,8 vpravo vidím problém minimálně tady (to by asi vyřešila zárubní zeď), tady (prodloužení mostu?), tady (možná kdyby se tam kolektor vešel na úkor zpevněné krajnice, jinak průjezd přes odpočívku?) a hlavně tady. Obyvatelé těch baráčků by asi nebyli moc nadšení z nějakého dalšího přibližování dálnice, nehledě na to, že by s kolektorem měli problém i provozovatelé těch benzinek, jedině kdyby před odpočívkou Újezd existovalo propojení s hlavní trasou, jinak by se k nim muselo odbočovat už na Chodově.Lenny píše:Rozhodně bych to necpal po nějakých estakádách apod. V km 0 - 1,8 vlevo se nepodařilo nacpat odstavný pruh.
Osobně bych si to dokázal představit následovně. Km 0 - 6,8 kolektor vpravo, je tam EXIT 1, 2, 4 a 6 a k tomu odpočívka Újezd.
A opačně 6,8 - 1,7, další pokračování je bez nutnosti zbourání několika RD a PHS nemožná.
Kolektor na vhodných místech propojit s dálnicí, cca 2 místa.
V opačném směru by byl problém hlavně tady. Možná by se tam kolektor vešel, kdyby byl na zárubní zdi a betonovým svodidlem oddělený od hlavní trasy (která by byla bez zpevněné krajnice). Co myslíš, Lenny?
Re: D1 - EXIT 8
A nebylo by jednodušší upravit tuhle cestu tak, aby byla bez křižovatek (jen múk)? To by snad většinu vyřešilo. Nejlépe čtyřpruh, ale možná by stačil i dvoupruh. Muselo by se postavit pár nadjezdů nebo měnších tunelů, ale nebylo by potřeba tak zprasit D1.
Re: D1 - EXIT 8
Ach jo, to je tak, když někdo bezhlavně povoluje stavby v bezprostřední blízkosti dálnice a v jejím ochranném pásmu.
Přesně tak na Chodově je to technicky řešitelné zárubní zdí. Nadjezd by se musel přestavět, pokud v tu dobu nebude zralý na generální opravu. Na rovince by vzali za své nějaké ty reklamní poutače, co tam zavazí. Na odpočívce Újezd by se musel vyřešit příjezd na parkoviště pro nákladní auta. Rovněž by se musel přestavět nadjezd za odpočívkou, tam je to už dnes nacpané na knap. Největší problém je s Club Hotelem Praha, to je neštěstí. 7 m od svodila k budově, to je žalostně málo. Netušil jsem ani, že je to tak blízko, dokud jsem to nezměřil si. Tam nevím, jestli by prošlo zmešní vzdálenosti.
A u toho rodinného domku, ten by přišel o část zahrady.
Přesně tak na Chodově je to technicky řešitelné zárubní zdí. Nadjezd by se musel přestavět, pokud v tu dobu nebude zralý na generální opravu. Na rovince by vzali za své nějaké ty reklamní poutače, co tam zavazí. Na odpočívce Újezd by se musel vyřešit příjezd na parkoviště pro nákladní auta. Rovněž by se musel přestavět nadjezd za odpočívkou, tam je to už dnes nacpané na knap. Největší problém je s Club Hotelem Praha, to je neštěstí. 7 m od svodila k budově, to je žalostně málo. Netušil jsem ani, že je to tak blízko, dokud jsem to nezměřil si. Tam nevím, jestli by prošlo zmešní vzdálenosti.
A u toho rodinného domku, ten by přišel o část zahrady.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D1 - EXIT 8
No to už bych jí vedl takto a nemusela by se stvět vestecká spojka.dd píše:A nebylo by jednodušší upravit tuhle cestu tak, aby byla bez křižovatek (jen múk)? To by snad většinu vyřešilo. Nejlépe čtyřpruh, ale možná by stačil i dvoupruh. Muselo by se postavit pár nadjezdů nebo měnších tunelů, ale nebylo by potřeba tak zprasit D1.
Re: D1 - EXIT 8
Si nepomůžeš, už teď je ráno v Šebeřově od Hrnčířů dobrá kolona. VS ji pobere.miho píše:No to už bych jí vedl takto a nemusela by se stvět vestecká spojka.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D1 - EXIT 8
Jsem tehdy opravdu nechápal, proč tam "napravo" nezabrali další tři metry, nezabetonovali střední pruh a neposunuli o ten kousek osu celý dálnice. Stejný promarnění přiležitosti jak při bourání tatrovky v kartouzský. Tady prostě chybí jakákoli dlouhodobější vize a koncepce.Lenny píše:Rozhodně bych to necpal po nějakých estakádách apod. V km 0 - 1,8 vlevo se nepodařilo nacpat odstavný pruh.
Re: D1 - EXIT 8
Jedinej dalnicni usek s nejakou vizi +20 let je 3+3 D1 Lipnik-Belotin...jonáš píše:Jsem tehdy opravdu nechápal, proč tam "napravo" nezabrali další tři metry, nezabetonovali střední pruh a neposunuli o ten kousek osu celý dálnice. Stejný promarnění přiležitosti jak při bourání tatrovky v kartouzský. Tady prostě chybí jakákoli dlouhodobější vize a koncepce.Lenny píše:Rozhodně bych to necpal po nějakých estakádách apod. V km 0 - 1,8 vlevo se nepodařilo nacpat odstavný pruh.
Re: D1 - EXIT 8
Není to tak jednoduché, jak by se mohlo na první pohled zdát. Ten úsek vede ve směrovém oblouku a dle dřívějších norem, jak to říci jednoduše, celá vozovka není v jedné rovině, ale každá vozovka ma svoji vlastní. To by byl první problém s klopením, další odvodnění a kabeláž v SDP, ale není to nic nepřekonatelného.jonáš píše:Jsem tehdy opravdu nechápal, proč tam "napravo" nezabrali další tři metry, nezabetonovali střední pruh a neposunuli o ten kousek osu celý dálnice. Stejný promarnění přiležitosti jak při bourání tatrovky v kartouzský. Tady prostě chybí jakákoli dlouhodobější vize a koncepce.
Holt, v budoucnu při nějakém dalším rozšiřování, se bude muset pár domů zbourat.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D1 - EXIT 8
Jestli se vůbec kdy bude tenhle úsek rozšiřovat... Třeba to ani nebude potřeba. Kolik bys tipnul, že tam budou intenzity po zprovoznění 511? Než rozšiřovat km 0 - 10, který bude v budoucnu sloužit snad jenom jako další radiála k R1, bych se spíš zaměřil na problematická místa na výjezdech a jiné "špunty" okolo, ale raději jejich vyjmenování přenechám pražským kolegům.Lenny píše:Holt, v budoucnu při nějakém dalším rozšiřování, se bude muset pár domů zbourat.
Re: D1 - EXIT 8
Tak by se prostě ten pás "dovnitř" dobetonoval ve svý správný rovině, na tom opravdu nic není. Spíš to prostě nikdo nepokládal za nutný, aby si tim komplikoval život .. proti běžnym nájezdům bez připojováku do stoupacího kamionovýho pruhu ve volnym terénu je nějakej kilometr s chybějícim odstavnym v městskym omezení rychlosti opravdu prkotina.Lenny píše:Ten úsek vede ve směrovém oblouku a dle dřívějších norem, jak to říci jednoduše, celá vozovka není v jedné rovině, ale každá vozovka ma svoji vlastní. To by byl první problém s klopením, další odvodnění a kabeláž v SDP, ale není to nic nepřekonatelného.
Bourat jednou baráky na starym Chodově a posouvat hladovou zeď, to by musela krize zaříznout hodně hluboko a důkladně zlevnit nemovitosti.
Re: D1 - EXIT 8
Ono tam žádný omezení rychlosti není ... ale pššššt je to tajný, všichni tam jezděj, jako by tam bylo.jonáš píše:...nějakej kilometr s chybějícim odstavnym v městskym omezení rychlosti opravdu prkotina.
Re: D1 - EXIT 8
Překládání všech kabelů, všech kabelovejch šachet, předělávání všech kabelovejch spojek... ono to zas tak jednoduché neníjonáš píše:Tak by se prostě ten pás "dovnitř" dobetonoval ve svý správný rovině, na tom opravdu nic není.
Re: D1 km 0 - 10 (nové MÚK - rozšíření?)
Po zprovozneni 511, vsech tech exitu na km 0-10, Vestecky spojky a navic spolu s mnozici se zastavbou na jihu Prahy tam ty kolektory stejne nejspis nikdy nepostavi, spis cekam na tomhle celym useku do budoucna snizeni rychlosti, stane se z toho dalsi mestska komunikace rychlostniho typu, maximalne se bude nahlas premejslet, ze by se tam eventuelne veslo 4+4 (nejspis bez odstavnyho pruhu) a ze by se to mohlo na nekterejch mistech zastresit (o tom poslednim uz se vlastne uvazovalo).