[D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
Ne, mě to nevadí, já dám vždycky prvně otázku, a pokud se to řešilo, rád si to najdu, ale nerad pročítám x stránek fóra s nejasným výsledkem dík
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
Jo, radši těch x stránek vytváříš dotazy.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
Tak dáme malou nápovědu, souvisí to s estakádou.
Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
Tak jsem si dnes stavbu projel i já, kvůli své zvědavosti jsem podstoupil i riziko a projížděl Přerovem kolem půl třetí odpoledne ve směru od Říkovic k Lipníku. A výsledek? Plynulý provoz, žádné peklo se nekonalo. V opačném směru k žel.podjezdu kolona byla, ale jelikož počítám, že v pátek odpoledne bude převládajícím dopravním proudem směr OL-PR a BM-OV, tak se tyto hlavní proudy protisměrně míjejí. Takže stačí nějaká další rekonstrukce na D46 nebo nějaká nehoda a navigace to budou lifrovat přes Přerov. Zpět jsem jel kolem půl osmé, téměř vše odbočilo do kolektoru směr Olomouc, jen jeden Polák pokračoval se mnou na Přerov, kde následně odbočil na Olomouc. Při čekání na semaforu jsem si navigace v jeho voze nevšiml, tak asi jel za jediným cílem, jehož název mu byl povědomý. Takže myslím, že problém s těmi omylnými, které by vyřešil kolektor, časem pomine. Stejně jako pominul po výstavbě D1 Vyškov-Vrchoslavice, ale vědomí zkracovatelé Přerovu rozhodně neuleví...
Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
Tak to se teď Dluhoničáci dostanou do dědiny akorát z Rokytnice, že? To mají za to, že zaplatili Dětem Země za "ekologické poradenství", dacani..zesp píše:A objížďka přes Dluhonice je už taky nepoužitelná, včera jse stál 25 min (!!!!) u zavřeného přejezdu... Projelo 10 aut a začalo to znovu blikat. A i tudy jezdí kamiony oběma směry zákaz, nezákaz, fronta ze všech stran... A ono si to prý za půl roku sedne... To teda pěkně děkuju...
A kudy teď teda vedou oficiální objízdné trasy pro kamiony? Ve směru z Brna do Ostravy je to jasný - přes Grymovský most: https://mapy.cz/s/jumunozulu Ale jak je to, prosím, z Ostravy do Brna? Např. když někdo jede z Ostravy do Moštěnice? To fakt musí objíždět přes Olomouc a Vyškov?
Jinak díky moc za pravidelný fotoreport, už ho nějaký měsíc sleduju, až teď jsem zjistil, jak se tady zaregistrovat a poděkovat
Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
A proč sem dáváš rok starou zprávu?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
Protože to pro kamiony stále platí.
Tady (to je z července) je obousměrná objížďka pro kamiony při jednosměrné Polní částečně vidět na třetí straně.
Tady (to je z července) je obousměrná objížďka pro kamiony při jednosměrné Polní částečně vidět na třetí straně.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
Kolony v předmostí nejsou ve spičce způsobeny provozem, ale semaforem !!! Dnes jsem si jel projet přerov od olomouce po I/55. Před prvním semaforem v předmostí jsem stál 20 - 25 minut. A to v době mého příjezdu kolona byla dlouhá jen asi 500 metrů. Popojíždělo to o pár auta, tak si říkám, co se tam děje. A pak jsem počítal. Od předmostí semafor pustí zhruba 15 aut, ty ucpou podjezd pod tratí a pak ze směru od olomouce svítí sice zelená, ale stojí se. Následně projedou zhruba tři auta. Takže z předmostí patnáct, od olomouce tři. Proto to tam pořád stojí, když je špička, ne kvůli provozu, ale kvůli mizerně nastavenému semaforu !!! Samozřejmě že to tam musí stát, když na silnici první třídy máme semafor s propustností tři auta na jednu zelenou. Mám tedy dvě otázky.
Kdo má na starosti ten semafor?
Je to neschopnost, nebo úmysl?
Kdo má na starosti ten semafor?
Je to neschopnost, nebo úmysl?
Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
Dobrý den, chápu vaše rozhořčení na danou propustnost, protože jste jel přes tuto křižovatku v určitý čas. Ve skutečnosti se intervaly mezi propustností Předmostí, Olomouc střídají. Tzn. někdy projedou tři auta z Předmostí, jindy zase z Olomouce. A snad budete souhlasit, že je to v pořádku. Nebo chcete, aby obyvatelé Předmostí, kteří touto křižovatkou projedou několikrát za den, pokaždé čekali 20 minut? Přeji hezký den.expert píše:Kolony v předmostí nejsou ve spičce způsobeny provozem, ale semaforem !!! Dnes jsem si jel projet přerov od olomouce po I/55. ...............
Kdo má na starosti ten semafor?
Je to neschopnost, nebo úmysl?
Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
Dvacet pět minut jsem popojížděl o tři auta. A počítal jsem minimálně pět zelených. Takže nevím, co myslíte střídáním intervalů. Není to ani o délce intervalu, ale že semafor je nesprávně nastaven. Směr od ol nejede, i když svítí zelená, protože je ucpaný auty z předmostí. Kdežto z předmostí auta projíždí bez prodlení bez kolony. A ano, mělo by to být přesně naopak, aby jela hlavně silnice první třídy po hlavní. Můžete rozvinout myšlenku, kdy a jak se ty intervaly dle vás střídají? Protože z předmostí jede stále 15 aut a tři od olomouce. Takže určitě v tomhle smyslu k žádnému střídání nedochází.
Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
Auta z Předmostí najíždějí do křižovatky, ikdyž ji nemohou projet.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
Ano, natvrdo najet do křižovatky je jediná možnost, jak se tam z Předmostí dostat. Já to zase vidím opačně, protože z toho předmostí pravidelně vyjíždím. Posdjezd ucpou auta od Olomouce, tedy především tranzit, který by v Přerově neměl co dělat. Proto je logické a správné, že by měl mít přednost směr od Předmostí. Ale zkuste si z toho Předmostí někdy vyjet, lépe to vypadá jen opticky. Budte mít opačný názor. Začíná se díky tomuto "zjištění", co popisujete, rozmáhat to, že se dost aut snaží do Přerova dostat právě tak, že sjedou z I/55 (nebo dálnice) do Předmostí a pak se snaží vyjet Hranickou. Já třeba dneska potřeboval jet do centra a když jsem viděl ty kolony, tak jsem zase musel přes Lýsky. Vůbec nechápu, jak se to tady některým podařilo projet plynule a bez kolon, mě se to jaksi nedaří. A to tam jsem nucen jezdit každý den. Píšete o špatně nastaveném semaforu, přitom ten problém je v tom, že prostě kapacitně nestíhá křižovatka u Lidlu. Tu zase často ucpou auta, co stojí na Velké Dlážce před kruháky u Bečvy. A tak se to posunuje dál... Já bych třeba tan interval od Olomouce ve prospěch Předmostí zkrátil ještě víc.. Významě se ani nelepší ten problém s kamiony. Častěji se nyní otáčejí v křižovatce Hranická - Teličkova, nebo jedou po II/436 ještě dál a otočí se někde za Předmostím. Pak se vracejí a po I/55 jedou zpět na Olomouc. Dneska jsem jel po II/150 z PR do PV a přede mnou osobáky - Rakušák, Litevec a Polák. V PV všichni na dálnici. Před každou zatáčkou či křižovatkou přibržďovali, byli zmateni a nevěděli kam jet... ale už se o tom nezmiňuji, protože to zjevně nikdo řešit nehodlá... Ještě že nám roste ta estakáda...
- Přílohy
-
- 001.jpg (50.91 KiB) Zobrazeno 9432 x
Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
zesp: a bude hůř ... jestli se rozjede stavba kruháče dluhonská polní tržní dříve s průpich dříve než bude I/55 v Předmostí hotová ... podle mě to nejhorší Přerov teprve čeká ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
A nepochopil jsem tu první etapu výstavby průtahu kolem nádraží - demolice. Jsou sice zbourány obytné domy kolem hlavní ulice na obou koncích napojení, areál Juty ale stále stojí.... Pohled od autobusáku... Ještěže nám na estakádě odšalovali druhé pole...
- Přílohy
-
- 20200125_105020.jpg (38.97 KiB) Zobrazeno 9411 x
Naposledy upravil(a) zesp dne 31.1.2020 21:46:31, celkem upraveno 1 x.
Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
Bourala se jen část budov. Zbytek bude v rámci stavby.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
A proč je to tak nesmyslně rozděleno??? Vždyť to bourání fabriky bude mnohem časově náročnější... Dyť je to celý areál. Už tak trvalo dost dlouho, než zbourali ty domy podél ulice.... A ještě k tomu příspěvku od experta: Přikládám fotografii z běžného pracovního dne v tomto týdnu, kde je kolona na ulici Hranická před semaforem na výjezdu na ulici Velká Dlážka. Zprava kolonka na Teličkové, zleva (není vidět) kolona v ulici U Pošty. A až do nevidim kolona na příjezdu od OC na I/55. Foceno právě z úrovně křižovatky Hranická/V. Dlážka/Staré Rybníky. Takže ani to "špatné" nastavení semaforů výjezdu z Hranické nepomůže, je to zasekané i tam...
- Přílohy
-
- 002.jpg (59.55 KiB) Zobrazeno 9390 x
Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
A k tomu kružáku Polní, Tržní , Dluhonská: Díky tomu, že hlavní zátěž je vedena přes V. Dlážku, toto místo je až nezvykle klidné... Takže kdyby se to teď začalo stavět, podle mě by to vážnější komplikace nezpůsobilo. Kruháky se staví po půlkách, takže se to bude dát vždy nějak projet. Skoro si myslím, že pokud stavět, tak teď by byl nejlepší čas...
Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
zesp: Můžeme se postavit kolem čtvrté k té křižovatce a spočítat, kolik projelo od předmostí a kolik od olomouce. Není možné, aby to pouštělo od olomouce po pár autech a pak naříkat, jak je přerov zasekaný. Kolega tam jezdí denně a ten stav potvrzuje. Stačí ovšem rovnou mrknout na google mapy, kde se tvoří ty fronty. Od olomouce je to věčně temně rudá. Teď je asi lepší to objet po hranické a nestát od olomouce v koloně.
Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
Expert: Hranická ulice viz. foto výše...
Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
Tak na dopravniinfo.cz bude zakreslena 0137 včetně dopr. kamer k 31.3.2020
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
Trasa Ostrava - Brno přes Přerov je v ranních a večerních hodinách naprosto luxusní záležitost. Včera jsem počítal vozidla od Vyškova do Přerova v 9 večer(na dálnici). Vyšlo to na 4 . Přerov - Lipník nikdo. A kdyby někdo chtěl ušetřit nějakou korunu tak v Břestu je ONO.
Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
V nedeľu okolo obeda mi waze pripočítalo po odbočení na Přerov len 4min ale vyhol som sa úseku D46 plného obmedzenej rýchlosti. Na tej prázdnej diaľnici sa dalo ísť rozhodne rýchlejšie, v Přerove som stál na 1 semafore, inak úplne v pohode.
Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
bumbik píše:Tak na dopravniinfo.cz bude zakreslena 0137 včetně dopr. kamer k 31.3.2020
to je taky pěkná ostuda, defakto je to informační web ŘSD, který by měl změny na (alespoň jím spravovaných) komunikacích mít jako první, přitom mapové portály jako mapy.cz maps.google.com tyto změny zanesli do map daaaalece dřív. Přitom jaký problém byl mít tuto změnu nachystanou dopředu a řekněme den po otevření spustit aktualizovaný mapový podklad ?!?
Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
mnohokrát tu bylo omýlané, že značení je v pořádku a problém je v řidičích, kteří jedou buď ze zvyku špatně (ale tady sebelepší značení nepomůže, protože ho budou ignorovat vždy) nebo ti co ho přehlédnou kvůli nepozornosti (a když přehlédnou ty obří cedule co tam jsou tak nevím co by ještě víc mohlo pomoci)zesp píše: Kdy tě zpackané značení navede do města, kde je pak zákaz vjezdu a není kde se ani otočit?
a nebezpečné situace jsem zažil i u lipníku - několikrát couvání, jednou dokonce otočení a jízda v protisměru.
Ano vždy je co zlepšovat, ale hlavní problém je v nepozornosti a ignoraci a v těchto případech absolutně nic nepomůže.
kdyby se byli schopní řidiči domluvit, tak k ťukancům není potřeba policii volat, to je opět o lidech, ale hlavně nehodovka by stejně u zákazu nestála a pokuty nevybíralazesp píše: I oni mají velký nárůst různých ťukanců z důvodu nervozity řidičů, snahy se někam nacpat za každou cenu a nečekat další dlouhou dobu.
Z toho vyplývá, že i Policie ve skutečnosti spíš hledá důvody jak se vyhnout práci s problematickými kamiony a když už tam jsou nahnaní, aby situaci řešili, raděj si najdou na místě jednodužší práci (což u policie není jak známo nic zvláštního).zesp píše:Republiková policie se spíše zaměřuje na pokutování řidičů osobáků snažíc se po nekonečném čekání projet ještě křižovatkou na právě bliknuvší červenou (mohu potvrdit), než se dohadovat s tiráky.
.....
Otočit je ale musí, protože když jen vybírali pokuty a nechali je jet dál, byli nařčeni z toho, že jen vybírají mýto za průjezd, což situaci neřeší. A že si dopravci spočítali, že když tudy 10x projedou, jednou je z toho zastaví a dostanou pokutu 1000 Kč, pořád je to vyjde levněji, než 10x jízda po legální dlouhatánské objížďce přes D46 k Vyškovu a pak po D1...
Na druhou stranu je pravdou, že i kdyby tam stáli policisté 24/7/365 pořád tam budou mít hromady práce a situace se zásadně nezlepší, protože v dnešních intenzitách dopravy těch co od Ovy nezapomněli sjet na Olomouc jsou stále ještě mraky. Nicméně od Policistů mi to skutečně přijde spíše jak si zdůvodňovat vlastní neschopnost, inu jsou cvičeni na stání u přechodů, na řešení nehod, na měření rychlosti, ale skutečné krizové řízení dopravy jim moc nejde.