Právě je 14.12.2018 1:27:08




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1104 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45  Další
 [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 148
Příspěvek Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
po tajné noční schůzi na ŘSD bylo rozhodnuto vyhovět občanům dluhonic a odklonit trasu D1 dále od obce. Již provedené stavební práce poslouží pro kanál D-O-L, jehož výstavba právě započala. :D


Přílohy:
20180902_133422(1).jpg
20180902_133422(1).jpg [ 270.25 KiB | Zobrazeno 4680 krát ]
20180902_133606(1).jpg
20180902_133606(1).jpg [ 273.66 KiB | Zobrazeno 4680 krát ]
2.9.2018 16:39:25
Profil
 

Příspěvky: 25
Příspěvek Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
martys píše:
po tajné noční schůzi na ŘSD bylo rozhodnuto vyhovět občanům dluhonic a odklonit trasu D1 dále od obce. Již provedené stavební práce poslouží pro kanál D-O-L, jehož výstavba právě započala. :D


Paráda, Zeman musí radostí tancovat kozáčka.

Když tak koukám na ten most, tak mi nepřijde, že by se pod něj měly vlézt 3+3 pruhy. Měl jsem za to, že všechny mosty se teď staví tak, aby šlo D1 případně rozšířit na 3+3. Nebo ne?


3.9.2018 10:56:24
Profil
Autor

Příspěvky: 5321
Bydliště: Ostrava a okolí
Příspěvek Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
To platí možná tak na úseku Praha - Brno, možná by se udělal širší most i na Brno-Vyškov, jinde ne.

_________________
R48 -> D48 se podařilo!


3.9.2018 11:22:34
Profil ICQ
 

Příspěvky: 1803
Bydliště: v Trutnově, 49 km od nejbližší polské dálnice a 53 km od české, 29 km od rozestavěné české.
Příspěvek Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
Myslím, že zrovna na tomto úseku Přerov-Lipník bude zřejmě nejnižší dopravní zátěž z celé úplně dokončené D1. Takže tady pokud jednou, by se rozšiřovalo asi až na konec.

_________________
80 let výstavby dálnic na českém území 1938-2018


3.9.2018 11:50:10
Profil
Autor

Příspěvky: 8635
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
A proč by se rozšiřovalo, když existuje současná alternativa pro objíždění?

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


3.9.2018 16:59:51
Profil
 

Příspěvky: 915
Bydliště: Javorník/Waldkraiburg
Příspěvek Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
Nikdo píše:
martys píše:
po tajné noční schůzi na ŘSD bylo rozhodnuto vyhovět občanům dluhonic a odklonit trasu D1 dále od obce. Již provedené stavební práce poslouží pro kanál D-O-L, jehož výstavba právě započala. :D


Paráda, Zeman musí radostí tancovat kozáčka.

Když tak koukám na ten most, tak mi nepřijde, že by se pod něj měly vlézt 3+3 pruhy. Měl jsem za to, že všechny mosty se teď staví tak, aby šlo D1 případně rozšířit na 3+3. Nebo ne?

Mezi Vyškovem a Lipníkem budou dvě dálnice (dohromady 4! pruhy), tak co tam chceš rozšiřovat? Mezi Lipníkem a Bělotínem už tři pruhy jsou a pak zase dvě dálnice na Polsko. Problém může nastat mezi Mirošovicema a Vyškovem, jinde neeeeee.

_________________
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.


3.9.2018 19:42:34
Profil Zobrazit autorovy stránky
Autor

Příspěvky: 5321
Bydliště: Ostrava a okolí
Příspěvek Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
Ještě si myslím, že měl být 3 pruh mezi Přerovem a Hulínem, protože je to úplně stejný případ jako Lipník - Bělotín.
A na D55 pak budou směrem na jih intenzity i tranzitu docela velké si myslím.

_________________
R48 -> D48 se podařilo!


3.9.2018 19:49:58
Profil ICQ
Autor

Příspěvky: 8635
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
To je jediný úsek Hulín - Přerov z celého souboru staveb Vyškov - Lipník, kde by se o tom dalo uvažovat.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


3.9.2018 20:18:18
Profil
 

Příspěvky: 232
Příspěvek Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
No každopádně v MÚK Hulín mohli udělat alespoň normální připojení D55 na D1, prostě jedou dva pruhy, tak je postupně připojit a ne prvně D55+D49 do jednoho a pak normální připojování.

To samé nebo ještě horší mi přijde MÚK Sedlice. Jsem tu nový, ale i jako laik bych řekl, že Sedlice jsou jedna z nejhorších křižovatek u nás. Víceméně místo, které po dokončení D35 bude prioritnější směr praha-olomouc a naopak a ta křižovatka s tím vůbec nepočítá. Naopak kromě řešení pruhů a odpojování směr opatovice-hradec, kdy rovně jede jen levý sám, má i dost tragický tvar na budoucí vytížení.
Proč se u nás nikde nestaví křižovatky typu připojení A25 na A8 v rakousku, kdy prostě jedete 130 a ani nepoznáte, že nějáká křižovatka probíhá ? To mi hlava nebere :mrgreen:


4.9.2018 16:26:45
Profil
 

Příspěvky: 1348
Bydliště: F-M - Praha
Příspěvek Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
Staví se podle norem. Na křižovatky je pamatováno maximálně v 80km/h pokud se nepletu. A v neposlední řadě se jedná o větší stavbu křižovatky a větším záboru půdy. Klik dalších takových křižovatek v Rakousku je a nebo proč se jinde v tunelu jezdí 100 a u nás zase jen 80? Kolik se tím skutečně ušetří času a nebo je to jen lenivost ubrat plyn a použít blinkr?

Už je to OT.

Po dokončení páteřní sítě na Moravě se teprve projeví její nedostatky. Třeba do té doby zanikne Schengen a raději nás bude tranzit objíždět. Kdo ho ví...

_________________
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Peugeot 206


4.9.2018 18:05:17
Profil
 

Příspěvky: 740
Bydliště: D11 - exit 62
Příspěvek Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
Obhajoba všeho našimi normami mi upřímně leze krkem, i když se to jako projektant (nikoliv silničních staveb) snažím pochopit, nejde mi to. Už na škole nás učili, že norma je doporučující, nikoliv závazná :-) MÚK Sedlice je toho zářným příkladem, podobně jako (ne)příprava peážního úseku Sedlice-Plotiště na 3+3 atd. Přitom dvoupruhový dreieck by nezabral o tolik místa víc, než současná podoba. Konec OT, pokračovat můžeme v sekci D11.


4.9.2018 20:38:07
Profil
 

Příspěvky: 2189
Příspěvek Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
Norma je sice doporučující, ale je to dle výkladu minimální standart, jaký má být. Může být lepší. Jde o to, jestli si zadavatel dokáže zvýšené náklady obhájit. Ono se stačí podívat na most na Opatovické křižovatce, kde někteří lidé navrhovali tranzit přes kruhák. Na Sedlicích si nejsem jistý, který směr bude mít největší zatížení. Projeví se to už po dostavbě úseku do Ostrova.


5.9.2018 8:32:11
Profil
 

Příspěvky: 232
Příspěvek Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
Reakci už napíšu do D11, ale jinak k této dálnici ještě jednu odpověď - myslím si, že intenzity na úseku Lipník-Bělotín na 3+3 nebudou nikdy. Ať se postaví D35 nebo D55 (D1 u přerova to už vůbec nezmění, prostě auta přejdou z D35 na novou D1 ), tak nějákých 45 000 aut nedosáhnou.
Nemám jim to za zlé, je to krása, když se sbíhají dvě dálnice, tak pokračují jako šestipruh, bohužel myslím, že tohle se mělo stavět asi na 10 jiných místech a ne tady no. Úsek Hulín-Přerov by teď dával smysl postavit jak v polsku, 2+2 se SDP šířky alespoň 8,5 nebo 9 m.


5.9.2018 15:07:08
Profil
 

Příspěvky: 460
Příspěvek Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
No, s těmi tvrzeními, že tu, či onde "nikdy" intenzita nedosáhne takových či onakých hodnot bych byl opatrný. Možná se za pár let budeme v mnohých případech divit... Spíš by mě zajímalo, zda nově budované úseky umožňují vedení dopravy 2+2 při uzavírce jednoho JP. Na úseku Vyškov - Hulín je viditelné rozšíření vždy v oblasti mostů, ve volné trase ne. Jak je to na PR - Lipník nevím. Dá se zde sice zatím očekávat nižší stupeň provozu, ale při výstavbě D1 Praha - Brno také nikdo netušil, že ta doprava takto zhoustne... Už i na D35 mezi Olomoucí a Lipníkem bývá 2+1 problém, kolony jsou už poměrně časté. Přikládám pár fotek nového povrchu D1 u Vinar. Snad ho nepostihne křemičito - alkalická reakce a doufejme, že i v podloží je to, co má být....


Přílohy:
01.jpg
01.jpg [ 24.42 KiB | Zobrazeno 2967 krát ]
02.jpg
02.jpg [ 29.17 KiB | Zobrazeno 2967 krát ]
03.jpg
03.jpg [ 20.48 KiB | Zobrazeno 2967 krát ]
7.9.2018 21:48:00
Profil
Autor

Příspěvky: 5321
Bydliště: Ostrava a okolí
Příspěvek Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
Celý úsek D1 Brno - Lipník je D26,5/120, takže 2+2 není možné.

_________________
R48 -> D48 se podařilo!


7.9.2018 23:16:41
Profil ICQ
Autor

Příspěvky: 8635
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
Ale můžeš použít dnešní trasu po D46 + D35.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


8.9.2018 12:55:37
Profil
 

Příspěvky: 1348
Bydliště: F-M - Praha
Příspěvek Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
Aram96 píše:
myslím si, že intenzity na úseku Lipník-Bělotín na 3+3 nebudou nikdy. Ať se postaví D35 nebo D55 (D1 u přerova to už vůbec nezmění, prostě auta přejdou z D35 na novou D1 ), tak nějákých 45 000 aut nedosáhnou.


Jste znalý místním poměrům? Odpovím si, nejste. NA a OA jedoucí na Valmez, Vsetín a SK jezdí přes Hranice. Tady se čeká na Palačovskou spojku na D48 x I/35.

S postupně dokončovanou sítí se nabalí další provoz a pak budeme ještě rádi, že tam ten 3+3 je. V minulosti pár chytrých psalo, že do MSK stačí jedna dálnice I/48 na 2+2...

_________________
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Peugeot 206


8.9.2018 13:36:45
Profil
 

Příspěvky: 1803
Bydliště: v Trutnově, 49 km od nejbližší polské dálnice a 53 km od české, 29 km od rozestavěné české.
Příspěvek Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
Ano, také si pamatuji "odborníky", kteří protestovali proti nepotřebné D47 (dnešní D1), že postačí na dálnici přestavět silnici do Frýdku a odtud že je do Ostravy už dálnice hotová :-) Dokonce se našli i tací, kteří považovaliza nepotřebné stavbu D1 kolem Kroměříže do Lipníku, když se dá do Ostravy dostat přes Olomouc. A také na další pitomosti, jako přestavět jen stávající silnici Lipník-Bělotín, když už je čtyřpruhová :-)

_________________
80 let výstavby dálnic na českém území 1938-2018


8.9.2018 15:19:36
Profil
 

Příspěvky: 477
Bydliště: WalMez
Příspěvek Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
FlakY` píše:
Aram96 píše:
myslím si, že intenzity na úseku Lipník-Bělotín na 3+3 nebudou nikdy. Ať se postaví D35 nebo D55 (D1 u přerova to už vůbec nezmění, prostě auta přejdou z D35 na novou D1 ), tak nějákých 45 000 aut nedosáhnou.


Jste znalý místním poměrům? Odpovím si, nejste. NA a OA jedoucí na Valmez, Vsetín a SK jezdí přes Hranice. Tady se čeká na Palačovskou spojku na D48 x I/35....

Ještě bych zmínil relaci D1 -> Přerov. Ta je natolik intuitivní, že většina řidičů raději volí průjezd Hranicema, než by na té pletýnce v Lipníku chytla mořskou nemoc...


8.9.2018 17:18:27
Profil
 

Příspěvky: 1803
Bydliště: v Trutnově, 49 km od nejbližší polské dálnice a 53 km od české, 29 km od rozestavěné české.
Příspěvek Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
Jenže to dělají jen ti co to tam znají. Ostatní navede navigace přesně takhle šíleně :-)

_________________
80 let výstavby dálnic na českém území 1938-2018


8.9.2018 21:08:07
Profil
Autor

Příspěvky: 8635
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
Ja jezdím po louce a najíždím u skládky :lol: Nejkratší cesta a nejpohodlnější.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


8.9.2018 21:30:24
Profil
 

Příspěvky: 232
Příspěvek Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
FlakY` píše:
Aram96 píše:
myslím si, že intenzity na úseku Lipník-Bělotín na 3+3 nebudou nikdy. Ať se postaví D35 nebo D55 (D1 u přerova to už vůbec nezmění, prostě auta přejdou z D35 na novou D1 ), tak nějákých 45 000 aut nedosáhnou.


Jste znalý místním poměrům? Odpovím si, nejste. NA a OA jedoucí na Valmez, Vsetín a SK jezdí přes Hranice. Tady se čeká na Palačovskou spojku na D48 x I/35.

S postupně dokončovanou sítí se nabalí další provoz a pak budeme ještě rádi, že tam ten 3+3 je. V minulosti pár chytrých psalo, že do MSK stačí jedna dálnice I/48 na 2+2...

Však jsem také hned na dalším řádku napsal, že jsem rád, že tam jsou, jen jsem si posteskl, že 3+3 chybí na některých místech mnohem více. Další provoz se nabalí, ovšem, že by se zdvojnásobil, to teda nevím. Každopádně jsme za jedno, že je dobře, že tam jsou. ;)


9.9.2018 10:52:06
Profil
 

Příspěvky: 690
Bydliště: D1
Příspěvek Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
FlakY` píše:
Po dokončení páteřní sítě na Moravě se teprve projeví její nedostatky.

Můžete tuhle myšlenku trochu rozvést?


9.9.2018 19:18:16
Profil
 

Příspěvky: 1348
Bydliště: F-M - Praha
Příspěvek Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
_jan91: nedostatky v kapacitě jako úsek D1xD55 - D1xD55xD49.

_________________
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Peugeot 206


13.9.2018 11:13:36
Profil
 

Příspěvky: 148
Příspěvek Re: [D1] 0137 Přerov – Lipník nad Bečvou
včerejší projížďka na kole od Předmostí do Vinar:
https://martys73.rajce.idnes.cz/D1_15.9 ... 175138.jpg


16.9.2018 20:58:55
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1104 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45  Další




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz