[D1] 01313 Připojení BPZ Černovická terasa na D1
[D1] 01313 Připojení BPZ Černovická terasa na D1
Tato stavba už si také zaslouží vlastní téma. Posun s výkupy je až nečekaně velký s ohledem na informace v letáku.
ŘSD: modře
město: žlutě
plné rozlišení:
stav k 4.12.2022
stav k 17.11.2021
stav k 17.11.2020
náhled:
ŘSD: modře
město: žlutě
plné rozlišení:
stav k 4.12.2022
stav k 17.11.2021
stav k 17.11.2020
náhled:
Re: [D1] 01313 Připojení BPZ Černovická terasa na D1
Dám sem ještě jednu takovou myšlenku .. docela se divím, že ty kolektory nebudou obsahovat i tu odpočívku vedle.
Myslím, že průpletový pruh mezi odpočívkou a touto propojenou MÚK Černovická terasa by bylo dostatečné řešení (doufám, že je v plánu) nicméně se divím, že to prostě prošlo, když vidím ty kolektory u Přerova na 0137. Je to prostě pořád podle toho, jak to projektant cítí, jak to namaluje a jak která správa ŘSD uvažuje, ať se na mě nikdo nezlobí.
Myslím, že průpletový pruh mezi odpočívkou a touto propojenou MÚK Černovická terasa by bylo dostatečné řešení (doufám, že je v plánu) nicméně se divím, že to prostě prošlo, když vidím ty kolektory u Přerova na 0137. Je to prostě pořád podle toho, jak to projektant cítí, jak to namaluje a jak která správa ŘSD uvažuje, ať se na mě nikdo nezlobí.
Re: [D1] 01313 Připojení BPZ Černovická terasa na D1
Stav vykoupených pozemků
ŘSD: modře
město: žlutě
plné rozlišení:
stav k 17.11.2023
stav k 4.12.2022
stav k 17.11.2021
stav k 17.11.2020
náhled:
ŘSD: modře
město: žlutě
plné rozlišení:
stav k 17.11.2023
stav k 4.12.2022
stav k 17.11.2021
stav k 17.11.2020
náhled:
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 3.8.2023 14:16:04
Re: [D1] 01313 Připojení BPZ Černovická terasa na D1
Přiznám se, že toto je stavba, u které mně, laikovi, není úplně jasný její přínos... Především nutnost těch kruháčů na exustující MUK na příjezdu k letišti...
Re: [D1] 01313 Připojení BPZ Černovická terasa na D1
Stavba je pro východ Brna extrémně zásadní. Kruháče na stávajícím sjezdu jakožto první etapa bez debat, na odbočení vlevo na Řípskou (od Prahy) se táhne kolona často na dálnici i do průběžného pruhu, případně jen v odstavnem pruhu protože odbocovak nestačí + budoucí napojení obchvatu Slatiny směrem na sever...
Samotný západní sjezd Cernovicka terasa:
1) kvůli obří, a možná největší průmyslové zóně na Moravě, která je nyní obsluhovana z východu od D1 přes nevyhovující věčně ucpanou křižovatku v intravilánu v těsné blízkosti obytných budov.
2) umožní vznik radiály Průmyslová ve stávající stopě nově z D1 s prodloužením k nove MÚK VMO u AAA...
3) společně se západním obchvatem Tuřan (kdoví kdy) uleví celým Tuřanům a navazující II/380 k Makru směr centrum, protože se dostanou auta od Hodonína na D1 či na VMO a do centra právě tudy mimo obydlené oblasti
Samotný západní sjezd Cernovicka terasa:
1) kvůli obří, a možná největší průmyslové zóně na Moravě, která je nyní obsluhovana z východu od D1 přes nevyhovující věčně ucpanou křižovatku v intravilánu v těsné blízkosti obytných budov.
2) umožní vznik radiály Průmyslová ve stávající stopě nově z D1 s prodloužením k nove MÚK VMO u AAA...
3) společně se západním obchvatem Tuřan (kdoví kdy) uleví celým Tuřanům a navazující II/380 k Makru směr centrum, protože se dostanou auta od Hodonína na D1 či na VMO a do centra právě tudy mimo obydlené oblasti
Re: [D1] 01313 Připojení BPZ Černovická terasa na D1
Do Slatiny od Prahy občas jezdím, ale kolonu jsem tam nikdy nepotkal, ale je fakt, že asi nejezdím v místní špičce. Na druhou stranu na letiště jezdí málo aut, vždyť tam skoro žádné letecké linky nejsou...
Re: [D1] 01313 Připojení BPZ Černovická terasa na D1
V letáku stavby Brno-jih - Brno-východ jsou vidět širší kontexty o kterych jsem psal výše i s navazujícím obchvatem Slatiny ala přeložka II/430, kruháče tam budou naprosto opodstatněné. Nové kolektory mezi sjezdy budou využity jako JV obchvat Slatiny a jako celek bude dost využívaný
https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... vychod.pdf
Jo a jen tak mimochodem, silnice nevede jen na letiště, jsou tam i další průmyslové haly (Evropská) a také třeba logistické překladiště DHL (nejen kvůli pravidelné cargo lince)
Jinak opravdu to často stojí právě až na dálnici, což mi úplně jako bezpečný stav nepřijde. Způsobené je to ale i kapacitou křižovatky Řípská x Tuřanka, kdy pak stojí celá Řípská až k dálnici, což zřejmě po zprovoznění sjezdu Černovická terasa odpadne a většina kamionů využije ten...
https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... vychod.pdf
Jo a jen tak mimochodem, silnice nevede jen na letiště, jsou tam i další průmyslové haly (Evropská) a také třeba logistické překladiště DHL (nejen kvůli pravidelné cargo lince)
Jinak opravdu to často stojí právě až na dálnici, což mi úplně jako bezpečný stav nepřijde. Způsobené je to ale i kapacitou křižovatky Řípská x Tuřanka, kdy pak stojí celá Řípská až k dálnici, což zřejmě po zprovoznění sjezdu Černovická terasa odpadne a většina kamionů využije ten...
Re: [D1] 01313 Připojení BPZ Černovická terasa na D1
PetrN důvody nutnosti vzniku MÚK popsal naprosto přesně a já jen připomenu, že je neskutečná ostuda, že tento nájezd stále není postavený ani 23 let poté, co jeho vybudování schválila Zemanova vláda! Usnesení vlády ČR 970 z 4.10. 2000
Re: [D1] 01313 Připojení BPZ Černovická terasa na D1
Na letiště toho zas tak moc nejezdí, ale dost to komplikují řidiči, kteří ve snaze kolonu očůrat, odbočují na sjezdu směr letiště a následně se otáčejí a jedou do Brna.