[D1] 0136 Říkovice – Přerov
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
O odtržení Dluhonic se tu již psalo a důvod nepovolení jsem snad jasně vysvětlil, tak proč se to sem zase tahá ? Nesmysly o rozhodnutí mocných a afrických koloniích jsou už vážně na diskuzi hodnou Haló noviny. Tam si klidně Linxi ty své utlačovatelské a urážející příspěvky můžeš psát a čtenáři Ti budou přitakávat. Téma D1 u Přerova jsi dokonale znehodnotil, podobně jako i jiné příspěvky, kde pláčeš s křížkem po funuse.
Že Dluhonice mohla dálnice obejít je jen zjevné. Místo, kudy má dálnice procházet bylo vždy jakousi prolukou, kde stával jen jeden dům. Hřiště a garáže vznikly až poměrně nedávno. Původně byla obec s Přerovem spojena souvislou zástavbou za železnicí, ale od 50. let došlo postupným rozšiřováním chemičky ke zbourání veškeré obytné zástavby v Dluhonické ulici. Kdyby se chemička nerozšířila a domy zde stále stály, tak by šlo o jediné možné průchozí místo pro dálnici. Pozemky mezi kolejemi a chemičkou jí také patří a v územním plánu je tato plocha určena pro rozvoj průmyslu. Odklonem dálnice by město o kus průmyslové zóny přišlo a kvůli ochrannému pásmu dálnice by se výstavba hodně omezila. To si myslím, že je jeden z důvodů, proč město na odklon nechtělo přistoupit. Jsou to však jen mé odhady.
Dále jsem našel článek, kde to zlé ŘSD, co podle Lynxe jen diktuje trasy přímo přes vesnice a vydírá města časově, několikrát nabízelo úpravu trasy, ale Přerov ustoupit nechtěl. Také se zde píše, jak zlý Přerov finančně podporoval sportoviště v Dluhonicích.
https://olomouc.idnes.cz/dostavba-dalni ... zpravy_stk
Že Dluhonice mohla dálnice obejít je jen zjevné. Místo, kudy má dálnice procházet bylo vždy jakousi prolukou, kde stával jen jeden dům. Hřiště a garáže vznikly až poměrně nedávno. Původně byla obec s Přerovem spojena souvislou zástavbou za železnicí, ale od 50. let došlo postupným rozšiřováním chemičky ke zbourání veškeré obytné zástavby v Dluhonické ulici. Kdyby se chemička nerozšířila a domy zde stále stály, tak by šlo o jediné možné průchozí místo pro dálnici. Pozemky mezi kolejemi a chemičkou jí také patří a v územním plánu je tato plocha určena pro rozvoj průmyslu. Odklonem dálnice by město o kus průmyslové zóny přišlo a kvůli ochrannému pásmu dálnice by se výstavba hodně omezila. To si myslím, že je jeden z důvodů, proč město na odklon nechtělo přistoupit. Jsou to však jen mé odhady.
Dále jsem našel článek, kde to zlé ŘSD, co podle Lynxe jen diktuje trasy přímo přes vesnice a vydírá města časově, několikrát nabízelo úpravu trasy, ale Přerov ustoupit nechtěl. Také se zde píše, jak zlý Přerov finančně podporoval sportoviště v Dluhonicích.
https://olomouc.idnes.cz/dostavba-dalni ... zpravy_stk
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Nebudu reagovat na vaše invektivy, kterým se snažíte zřejmě vyvolat další hádku, což tady asi nikoho kromě vás nebaví. Komické je, že když jsem jednou na vaše invektivy reagoval stejnou mincí, tak jste se teatrálně urazil a tvrdil, že si mé příspěvky zablokujete a nebudete je číst. Zřejmě vám to vyvolávání hádek ale chybělo, že ?
Snažte se psát slušně a bez invektiv, s respektem k druhému diskutujícímu - uvidíte že to jde. Berte si příklad ze mě.
Takže k věci:
Několik lidí zde argumentovalo tím, že si Přerov demokraticky rozhodnul o tom kudy přes jeho území dálnice povede. Já poukazuji na to, že to zrovna demokratické není, protože Dluhonice si v demokratickém referendu odhlasovaly odtržení od Přerova a to již v roce 1993 ! Ministerstvo vnitra jim to nepovolilo a zdůvodnilo to velice chatrně. Tedy že prý Dluhonice tvoří s Přerovem souvislý městský celek. Tohle zdůvodnění považuji v demokratické společnosti za nepřijatelné a jen ve velice pádných případech bych bral zákaz odtržení jako ospravedlnitelný. Tedy kdyby se například chtěla odtrhnout nějáká centrální přerovská čtvrť obklopená blokovou zástavbou dalších čtvrtí. To bych chápal. Ale tohle není v žádném případě tento případ. Takže teď jsou Dluhonice nedobrovolně v područí Přrova, i když si demokraticky rozhodly jinak. A Přerov se bohužel podle toho chová a zájmy svých centrálních částí zjevně upřednostňuje před zájmy Dluhonic.
Snažte se psát slušně a bez invektiv, s respektem k druhému diskutujícímu - uvidíte že to jde. Berte si příklad ze mě.
Takže k věci:
Několik lidí zde argumentovalo tím, že si Přerov demokraticky rozhodnul o tom kudy přes jeho území dálnice povede. Já poukazuji na to, že to zrovna demokratické není, protože Dluhonice si v demokratickém referendu odhlasovaly odtržení od Přerova a to již v roce 1993 ! Ministerstvo vnitra jim to nepovolilo a zdůvodnilo to velice chatrně. Tedy že prý Dluhonice tvoří s Přerovem souvislý městský celek. Tohle zdůvodnění považuji v demokratické společnosti za nepřijatelné a jen ve velice pádných případech bych bral zákaz odtržení jako ospravedlnitelný. Tedy kdyby se například chtěla odtrhnout nějáká centrální přerovská čtvrť obklopená blokovou zástavbou dalších čtvrtí. To bych chápal. Ale tohle není v žádném případě tento případ. Takže teď jsou Dluhonice nedobrovolně v područí Přrova, i když si demokraticky rozhodly jinak. A Přerov se bohužel podle toho chová a zájmy svých centrálních částí zjevně upřednostňuje před zájmy Dluhonic.
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Další věc je, že je dálnici potřeba navrhovat podle aktuální situace a ne podle minulosti. To co píšete o tom, že v 50. letech byla zástavba jinde a že Dluhonice s Přerovem více souvisely, tak to je sice historicky zajímavé, ale pro dnešní stavbu dálnice irelevantní. Dnes by vedení dálnice v polích mezi Dluhonicemi a Přerovem nemohlo reálně nikomu vadit. Žádná blízká zástavba tam není.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Hezky shrnuto. Nejkomičtější, nejurážlivější a hádky vyvolávající příspěvky píše za Lynxe autobot. A nějaký naprogramovaný kolovrátek za Lynxe neustále opakuje výpady proti ŘSD, Přerovu, pražskému magistrátu a lidem, co to nebaví číst. A slovo demokracie přesně podle vzoru komunistů používá jak se mu zrovna hodí.
Údajně jediný důvod zamítnutí odtržení Dluhonic se nemůže brát vážně, jen protože to tak někdo uvedl na Wikipedii. Možné další důvody pro zamítnutí jsem v příspěvku laicky shrnul, ministerstvo své důvody jistě mělo a mělo je i pro zamítnutí žádostí mnoha dalších obcí v republice, ale hlavně a každopádně má vždy poslední slovo. A že není tak zlé dokazuje pár tisíc obcí, které v 90. letech odtržením vznikly. Jestli se 152 občanů Přerova tehdy demokraticky rozhodlo, že se odtrhne od zbývajících 51.100, tak se to zase nemusí zdát demokratické té větší straně. A pokud tu neustále někdo mává s tím, že Dluhonice nejsou s Přerovem stavebně spojeny, tak má vlastně pravdu. Nejsou, odděluje je železniční trať a potok. No a nakonec, tahat sem pořád nějakou samostatnost je takové to kdyby. Nikdo nedokážeme určit, jak by to nyní vypadalo. Sice by se jako samostatná obec mohly Dluhonice naplno podílet na dění kolem dálnice, ale dost možná by to skončilo naprosto stejnou tahanicí s Přerovem.
Údajně jediný důvod zamítnutí odtržení Dluhonic se nemůže brát vážně, jen protože to tak někdo uvedl na Wikipedii. Možné další důvody pro zamítnutí jsem v příspěvku laicky shrnul, ministerstvo své důvody jistě mělo a mělo je i pro zamítnutí žádostí mnoha dalších obcí v republice, ale hlavně a každopádně má vždy poslední slovo. A že není tak zlé dokazuje pár tisíc obcí, které v 90. letech odtržením vznikly. Jestli se 152 občanů Přerova tehdy demokraticky rozhodlo, že se odtrhne od zbývajících 51.100, tak se to zase nemusí zdát demokratické té větší straně. A pokud tu neustále někdo mává s tím, že Dluhonice nejsou s Přerovem stavebně spojeny, tak má vlastně pravdu. Nejsou, odděluje je železniční trať a potok. No a nakonec, tahat sem pořád nějakou samostatnost je takové to kdyby. Nikdo nedokážeme určit, jak by to nyní vypadalo. Sice by se jako samostatná obec mohly Dluhonice naplno podílet na dění kolem dálnice, ale dost možná by to skončilo naprosto stejnou tahanicí s Přerovem.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Nebudu reagovat na další invektivy uživatele Honey72. Ale poprosil bych administrátory, aby zauvažovali o jeho blokaci. Pokusy o rozumnou domluvu selhávají, stále pokračuje v osobních útocích i když mu k tomu nezavdávám příčinu. Nebaví mě se nechat od někoho soustavně urážet. Nemohu za to, že je někdo (nejen tento uživatel) tak hluboce netolerantní, že nedokáže překousnout to, že má někdo odlišný názor a vede ho to až k osobní nenávisti. Děkuji.
Můj názor je takový, že v demokratické zemi je nepřípustné nevyhovět místnímu referendu o odtržení od větší obce z jiných, než velmi závažných důvodů. To pak není demokracie. Za velmi závažné důvody bych považoval skutečné obklopení jinými částmi města, tak jako kdyby se chtěla například Praha 2 od Prahy. To by bylo opravdu velmi problémové a těžko řešitelné. V případě Dluhonice kontra Přerov nic takového ani zdaleka neexistuje. Dluhonice jsou svojí polohou samostatná obec kousek od města Přerova, nikoliv nějáká integrální neoddělitelná součást města. Toť můj názor.
Dluhonice chtějí celou dobu dálnici mimo obec, Přerov jim celou dobu odmítá vyhovět. Ponechme teď jakou roli v tom hraje ŘSD. Přitom bylo Dluhonicím opakovaně odepřeno jejich demokratické právo dát za svojí obec (Dluhonice) podnět ŘSD nebo MD. Výsledek je, patová situace a žádná dálnice. Vidíte kam tyhle nedemokratické silové metody vedou a přesto se jich stále zastáváte. Nejenže jsou to metody pro slušného člověka zavrženíhodné samy o sobě ale nevedou ani k brzké výstavbě. V lepším případě se výstavba zdržuje o desítky let, v horším případě to v dohledné době nebude vůbec.
Můj názor je takový, že v demokratické zemi je nepřípustné nevyhovět místnímu referendu o odtržení od větší obce z jiných, než velmi závažných důvodů. To pak není demokracie. Za velmi závažné důvody bych považoval skutečné obklopení jinými částmi města, tak jako kdyby se chtěla například Praha 2 od Prahy. To by bylo opravdu velmi problémové a těžko řešitelné. V případě Dluhonice kontra Přerov nic takového ani zdaleka neexistuje. Dluhonice jsou svojí polohou samostatná obec kousek od města Přerova, nikoliv nějáká integrální neoddělitelná součást města. Toť můj názor.
Dluhonice chtějí celou dobu dálnici mimo obec, Přerov jim celou dobu odmítá vyhovět. Ponechme teď jakou roli v tom hraje ŘSD. Přitom bylo Dluhonicím opakovaně odepřeno jejich demokratické právo dát za svojí obec (Dluhonice) podnět ŘSD nebo MD. Výsledek je, patová situace a žádná dálnice. Vidíte kam tyhle nedemokratické silové metody vedou a přesto se jich stále zastáváte. Nejenže jsou to metody pro slušného člověka zavrženíhodné samy o sobě ale nevedou ani k brzké výstavbě. V lepším případě se výstavba zdržuje o desítky let, v horším případě to v dohledné době nebude vůbec.
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
[/quote]Lynx píše: Ale abyste si nemyslel, že nezřím břevno v oku svém, tak přiznávám , že na mojí straně je také spousta chyb. Jsem vznětlivý, snadno se nechám strhnout k agresi a na útok reaguji protiútokem, nenchám si nic líbit, místo abych to přešel.
Blahopřeji ke světlé chvilce. Škoda, že byla tak krátká. Do pytle zloduchů a nepřátel jsi k ŘSD ještě naházel Honey72, Sosu, JirkuS. Tedy lidi, kteří píšou rozumné věci na rozdíl od tvé mantry HARÉ KRŠNA ŘSD HARÉ HARÉ DLUHONICE HARÉ KRŠNA ŘSD PŘEROV. A teď se ale budeš muset ŘSD omluvit, když máme informaci, že nabízeli Přerovu, že trasu přeprojektují. A omluv se 9 krát. Tady. Teď. 9x. Tolikrát jsi o nich řekl, že zastrašují Přerov zdržením trasy.
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Ten spolek pro dluhonice hazel vidle do d1 lipnik prerov, dale jim vadi modernizace zeleznice a co naprosto nechapu proc hazou vidle i do prumyslove zony stare rybniky prerov. Nechteji se na nicem domluvit a pokud jim ustoupi vznesou dalsi pozadavky
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Mohl by nějaký moderátor z předchozích příspěvků (už několik stránek) odmazat ty offtopic odstavečky, kdo koho urazil? Zbytek příspěvku je zajímavý, ale takhle se to nedá číst. A Vy že byste to psali rovnou bez toho, dík.
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Ten článek je velká obžaloba Přerova a potvrzení toho co píšu o té nedemokratičnosti ve vztahu k Dluhonicím.Honey72 píše:Dále jsem našel článek, kde to zlé ŘSD, co podle Lynxe jen diktuje trasy přímo přes vesnice a vydírá města časově, několikrát nabízelo úpravu trasy, ale Přerov ustoupit nechtěl. Také se zde píše, jak zlý Přerov finančně podporoval sportoviště v Dluhonicích.
https://olomouc.idnes.cz/dostavba-dalni ... zpravy_stk
S tímhle souhlasit nemůžu. To jestli se Dluhonice chtějí nebo nechtějí odtrhnout, do toho nemá Přerov co mluvit.Honey72 píše:Jestli se 152 občanů Přerova tehdy demokraticky rozhodlo, že se odtrhne od zbývajících 51.100, tak se to zase nemusí zdát demokratické té větší straně.
Jestli jsou větší zloduši na ŘSD, tím že tlačí na Přerov, že každá změna znamená zdržení stavby a tím oddálení obchvatu Přerova a nebo jestli je horší vedení Přerova, které zneužívá toho, že má Dluhonice v područí a odmítá změnu trasy kvůli tomu zdržení, to těžko hodnotit. Každopádně velká špinavost je obojí a není důvod se komukoliv omlouvat, jak mě vyzývá theodor less.
Chyba byla hned na začátku s vybráním trasy dálnice přes obec ze strany projektantů najatých ŘSD a následným stanoviskem, že jakákoliv změna znamená zdržení. Výsledek tohoto postupu všichni známe. Desítky let dlouhý spor. I diskutér Honey72 zde bezelstně přiznal, že je současná trasa relikt dávné minulosti, kdy byla v 50. letech v těch místech relativní proluka. Dnes je proluka vedle, protože žádná obytná zástavba u chemičky už není, takže není důvod nevést dálnici okolo Dluhonic.
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Nemohli už by ste té přetahované kdo má větší pé.. nechat?
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Jen podotknu, že podle zákona o obcích č. 128/2000 Sb.Lynx píše: Já poukazuji na to, že to zrovna demokratické není, protože Dluhonice si v demokratickém referendu odhlasovaly odtržení od Přerova a to již v roce 1993 ! Ministerstvo vnitra jim to nepovolilo a zdůvodnilo to velice chatrně.
§ 21
(1) Část obce, která se chce oddělit, musí mít samostatné katastrální území sousedící nejméně se dvěma obcemi nebo jednou obcí a cizím státem a tvořící souvislý územní celek; po oddělení musí mít alespoň 1 000 občanů. Stejné podmínky musí splňovat i obec po oddělení její části.
Dluhonice mají cca 350 osob.
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Ten případ se stal v roce 1993, nevím jaký zákon platil tehdy. Chápu, že chce stát zabránit drobení na miniaturní celky,ale hranice 1000 obyvatel mi přijde vysoká. Chápal bych hranici o řád nižší, tedy například 100 obyvatel. Tahle současná úprava je demokratického státu nehodná a v praxi vidíme, kam to pak vede, když samostatnost obci není umožněna a vládnou jí přespolní. Pak se snadno stane pro tu větší obce smetištěm bez práva odporovat, kam s klidem odsune to co nechce ve své centrální části a neumožní ani kompromis. To je doslova nevolnický vztah.
Já mám chalupu v obci co má obyvatel v dospělém věku cca 200 a která by nyní nemohla vůbec vzniknout. A funguje přitom dobře a bez problémů. Za komunistů patřila nejdříve pod jednu sousední obec, pak pod druhou a nakonec se osamostatnila. Muselo tedy existovat nějáké období, kdy to šlo. Paradoxně to možná bylo ještě za komunistů, možná to bylo v devadesátých letech, to nevím. Vůbec se nedivím těmhle obcím připojeným k větším, že se často chtějí osamostatnit, protože to že jsou na druhé koleji bývá spíš pravidlem, než výjimkou.
Já mám chalupu v obci co má obyvatel v dospělém věku cca 200 a která by nyní nemohla vůbec vzniknout. A funguje přitom dobře a bez problémů. Za komunistů patřila nejdříve pod jednu sousední obec, pak pod druhou a nakonec se osamostatnila. Muselo tedy existovat nějáké období, kdy to šlo. Paradoxně to možná bylo ještě za komunistů, možná to bylo v devadesátých letech, to nevím. Vůbec se nedivím těmhle obcím připojeným k větším, že se často chtějí osamostatnit, protože to že jsou na druhé koleji bývá spíš pravidlem, než výjimkou.
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Stav vykoupených pozemků:
plné rozlišení:
stav k 2.12.2018
stav k 17.11.2017
stav k 27.12.2016
stav k 15.11.2015
stav k 5.4.2015
stav k 11.1.2015
Nejsou vybarveny parcely města Přerov nebo SPÚ apod.
Další info o stavu určitě připojí Bumbik
náhled:
plné rozlišení:
stav k 2.12.2018
stav k 17.11.2017
stav k 27.12.2016
stav k 15.11.2015
stav k 5.4.2015
stav k 11.1.2015
Nejsou vybarveny parcely města Přerov nebo SPÚ apod.
Další info o stavu určitě připojí Bumbik
náhled:
- Přílohy
-
- D1 0136 Říkovice - Přerov 2018-12-02-3 1000px.jpg (404.61 KiB) Zobrazeno 5677 x
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Vždycky když to vidím, tak mi vrtá hlavou důvod tvaru přeložek místních komunikací mezi Bochoří, Přerovem a Lověšicemi - je to patrné i podle výkupů. Takže z Bochoře se bude jezdit směrem do Přerova namísto nynější přímé trasy po nové okružní vyhlídkové trase, která se částečně vrací a dlouhým obloukem jde kolem Lověšic, aby se pak zase vracela ke staré silnici. Zajímalo by mě kdo to takto kostrbatě vymyslel a proč ? Taky nějáký ústupek letišti ? I kdyby to bylo kvůli letišti, tak by to ale stejně plně nevysvětlovalo tak podivný tvar přeložky, zejména tu vratnou část, kdy to jde až k železniční trati. Jestli je to kvůli tomu, aby se využil podjezd pro železnici i pro auta, tak mi takováhle velká zajížďka nepřijde jako racionální řešení.
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
přitom je zajímavé že v daném místě stejně má být podjezd pro kolaře a pěší..
https://youtu.be/QM28dRXqnEA?t=576
takže proč to neudělali rovnou i pro auta.. Aby to nedopadlo jako s mádrovým podjezdem:
před pár lety se postavila tato hrůza, kvůli neochotě města spolufinancovat širší provedení a nyní se uvažuje o rozšíření v rámci obchvatu města...
https://mapy.cz/zakladni?x=17.4515902&y ... itch=0.187
https://youtu.be/QM28dRXqnEA?t=576
takže proč to neudělali rovnou i pro auta.. Aby to nedopadlo jako s mádrovým podjezdem:
před pár lety se postavila tato hrůza, kvůli neochotě města spolufinancovat širší provedení a nyní se uvažuje o rozšíření v rámci obchvatu města...
https://mapy.cz/zakladni?x=17.4515902&y ... itch=0.187
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
To není špatné řešení, ten most je postaven na rozšířené řešení, nyní stačí jen vykopat pod ním cestu. Mezi opěrami je 16 metrů.martys píše:takže proč to neudělali rovnou i pro auta.. Aby to nedopadlo jako s mádrovým podjezdem:
před pár lety se postavila tato hrůza, kvůli neochotě města spolufinancovat širší provedení a nyní se uvažuje o rozšíření v rámci obchvatu města...
https://mapy.cz/zakladni?x=17.4515902&y ... itch=0.187
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
[quote="Sosa To není špatné řešení, ten most je postaven na rozšířené řešení, nyní stačí jen vykopat pod ním cestu. Mezi opěrami je 16 metrů.[/quote]
Ta horní část je vpořádku, ale tu vanu udělali úzkou. A je tam hodně vysoká hladina spodní vody, takže předpokládám že v rámci rozšiřování komunikace pod mostem tu vanu budou muset vybagrovat celou... Z tohoto pohledu ty byly vyhozené peníze..
mimochodem jsem si vzpomněl že se tu objevila studie dálnice kolem letiště a uvažovalo se tam o zahloubené variantě, která byla zamítnuta kvůli vysoké hladině spodní vody a nutnosti ji neustále odčerpávat. Proto mě překvapuje ten podjezd pro cyklisty pod dálnicí. Pokud už tam něco takovýho budou dělat, mohli ho rovnou udělat aspoň pro OA
Ta horní část je vpořádku, ale tu vanu udělali úzkou. A je tam hodně vysoká hladina spodní vody, takže předpokládám že v rámci rozšiřování komunikace pod mostem tu vanu budou muset vybagrovat celou... Z tohoto pohledu ty byly vyhozené peníze..
mimochodem jsem si vzpomněl že se tu objevila studie dálnice kolem letiště a uvažovalo se tam o zahloubené variantě, která byla zamítnuta kvůli vysoké hladině spodní vody a nutnosti ji neustále odčerpávat. Proto mě překvapuje ten podjezd pro cyklisty pod dálnicí. Pokud už tam něco takovýho budou dělat, mohli ho rovnou udělat aspoň pro OA
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Ano i ne. Z hlediska úspory to udělali dobře, předělání mostu by bylo několikanásobně dražší než ta vana. Z celého toho provedení je vidět, že se někdo snažil přemýšlet a stavět to pro budoucnost.
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Obchvat Bochoře viz https://mapy.cz/s/3fPMZLynx píše:Vždycky když to vidím, tak mi vrtá hlavou důvod tvaru přeložek místních komunikací mezi Bochoří, Přerovem a Lověšicemi - je to patrné i podle výkupů. Takže z Bochoře se bude jezdit směrem do Přerova namísto nynější přímé trasy po nové okružní vyhlídkové trase, která se částečně vrací a dlouhým obloukem jde kolem Lověšic, aby se pak zase vracela ke staré silnici. Zajímalo by mě kdo to takto kostrbatě vymyslel a proč ? Taky nějáký ústupek letišti ? I kdyby to bylo kvůli letišti, tak by to ale stejně plně nevysvětlovalo tak podivný tvar přeložky, zejména tu vratnou část, kdy to jde až k železniční trati. Jestli je to kvůli tomu, aby se využil podjezd pro železnici i pro auta, tak mi takováhle velká zajížďka nepřijde jako racionální řešení.
"Při plánování dálnic se nedívám na mapu Čech, ale na mapu Evropy."
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Koukám že v letáku je něco jiného než na přehledové mapce na stránkách (v letáku ten obchvat není).
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Ale trasování toho obchvatu teda není úplně standardní...
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Obchvat Bochoře už není součástí stavby 0136, ale postaví se dálniční most pro případ realizace této stavby v budoucnu. Obchvat se výhledově má napojit i na silnici č. 55.
https://youtu.be/QM28dRXqnEA?t=461
https://youtu.be/QM28dRXqnEA?t=461
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Díky za odkaz na obchvat Bochoře. Ovšem trasování toho obchvatu to také nevysvětluje, ba právě naopak to celou bizarnost ještě prohlubuje. Není přece žádný důvod vést silnici Bochoř - Přerov směrem zpátky k tomu obchvatu a ne směrem ku Přerovu. A ten obchvat samotný, s pravoúhlou zatáčkou, to je také unikát. Tam jedna absurdita přebijí druhou. S budoucím napojením na I/55 to sice dává o trochu větší smysl, ale ne zas o tolik. Mimo jiné i proto, že ta budoucnost může být hodně vzdálená a tak to tam bude dočasně s jednotkou dočasnosti jeden furt.
No a ty podchody typu "myší díra" to je něco příšerného. Stavět něco takového v dnešní době kvůli úspoře pár korun , to by mělo být dáno tomu spořivci k úhradě. Takovéhle spoření vede jen k velkým ztrátám těch co to musí objíždět. A k nepříjemným pocitům těch co tou dírou prolézají nebo projíždí na kole.
No a ty podchody typu "myší díra" to je něco příšerného. Stavět něco takového v dnešní době kvůli úspoře pár korun , to by mělo být dáno tomu spořivci k úhradě. Takovéhle spoření vede jen k velkým ztrátám těch co to musí objíždět. A k nepříjemným pocitům těch co tou dírou prolézají nebo projíždí na kole.
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Přerovský radní za ODS Dostál čelí obžalobě ze sexuálního nátlaku, vinu odmítá
https://zpravy.aktualne.cz/regiony/olom ... f6b220ee8/
"Dostál je jediným adeptem na šéfa nově vznikající městské společnosti Provoz sportovišť. "
Pořád se divíte dluhonickým Sokolům, že nechtějí být ohledně svého hřiště závislí na někom jiném ?
https://zpravy.aktualne.cz/regiony/olom ... f6b220ee8/
"Dostál je jediným adeptem na šéfa nově vznikající městské společnosti Provoz sportovišť. "
Pořád se divíte dluhonickým Sokolům, že nechtějí být ohledně svého hřiště závislí na někom jiném ?
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Lynxi, my se po přečtení všech těch tvých příspěvků už nedivíme ničemu.