Ano, připojení R35 a odpojení R 48.martini píše:Tím je myšleno odpojení/připojení R48?michal píše:Mně jen prostě hlava nebere, proč se nedřív dělá rozplet, že by se pomalu i Němci styděli, a po pár kilometrech ve stejné situaci se použije zcela standardní řešení jak u odbočky do Horní Dolní...
[D1] 0136 Říkovice – Přerov
Re: 0136 a 0137 Říkovice – Přerov – Lipník
Re: 0136 a 0137 Říkovice – Přerov – Lipník
Ano, to jak se u nás projektují dálniční křižovatky strategického významu je k pláči. Viz i D11 x R35 např. Jedná se však většinou jen o délky připojovacích a odpojovacích pruhů, které v případě nutnosti nebude velký problém dostavět, jen aby byla vůle to vypapírovat...michal píše:Ano, připojení R35 a odpojení R 48.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: 0136 a 0137 Říkovice – Přerov – Lipník
Je nějaká změna od posledního infa? Já prostě nepochopím, proč tyto úseky nejsou nejvyšší prioritou dálniční sítě hned po 511. Vždyť jsou to poslední nedokončené úseky D1 a ještě k tomu stará silnice prochází několika obcemi a Přerovem po otevření Kroměříž - Říkovice s dá čekat zvýšený nápor řidičů na tuto trasu. Docela zajímavé jsou taky odhadované finanční náklady. Sice jsou na stavbě dlouhé mosty a velká MÚK, ale to podle mne náklady kolem 700mil./km neospravedlňuje, zvlášť v nížině.
Re: 0136 a 0137 Říkovice – Přerov – Lipník
Ono těch úseků s nejvyšší prioritou je víc a peněz málo. Ještě výš by například měla být D3, R35, reko D1...
Re: 0136 a 0137 Říkovice – Přerov – Lipník
Obchvat Přerova by měl být prioritou č.1 i za cenu zaústění do I/47 za Kauflandem
Re: 0136 a 0137 Říkovice – Přerov – Lipník
podle mne, laika a cizince, je jeden velmi vazny duvod - D1 je prede vsim dalnici ktera ma spojovat Prahu Brno a Ostravu, plus napojeni Zlina na dalnicni sit`Marooned17 píše:Já prostě nepochopím, proč tyto úseky nejsou nejvyšší prioritou dálniční sítě hned po 511.
a to je vyreseno pouzitim D1 po Hulin a R46+R35 pres Olomouc
(coz ne znamena ze nejsem pro dostavbu tohoto useku, ktery jiste budu aspon parkrat za rok projizdet)
Re: 0136 a 0137 Říkovice – Přerov – Lipník
Tady nejde ani tak o samotnou D1,ale Přerov,už to píšu nejmíň po desáté.Ten je tragický už několik let sám o sobě,když se tam nemotá tranzit z D1 a ted,když bude D1 před ním,tak to bude úplně v p...
Re: 0136 a 0137 Říkovice – Přerov – Lipník
Tak osobně by se mi samozřejmě moc líbilo dokončit celou D1 co nejdřív, ale trochu bych souhlasil s Filipem ze Zabrze, že spojení Praha-Brno-Ova už je, napojení Zlína taky co nevidět bude...Není to jediná důležitá stavba. Navíc dokončení D1 jen po Přerov by mělo neblahý vliv na Osek nad Bečvou (jo, malá vesnice, ale to je takový Velemín taky), protože nad 15 km z 377 km dlouhé dálnice by většina lidí mávla rukou a jela tudy..Zajímalo by mě kolik by se ušetřilo polovičním profilem (samozřejmě s přípravou, něco jako M15 v H). Jasně, argumenty o bezpečnosti jsou silné, ale myslím, že kdyby se to dočasně napojilo na I/55 na Olomouc tak se Přerovu dost uleví a zároveň nebude ta cesta tak lákává pro tranzit do Ostravy. Zajížďka přes kraj Přerova, motačka u Lipníku...Ale než mě začnete kamenovat, uznám, že tohle je taky zlo co tu píšu a že nejlepší by bylo samozřejmě mít kouzelný měšec a z něj mít D1 celou do dvou, tří let Jen si zkrátka myslím, že plnoprofilová dálnice za Přerov by sem přilákala hodně aut a že by to nebylo zrovna košér...
Re: 0136 a 0137 Říkovice – Přerov – Lipník
Priority jsou opravdu jinde. Přerov je špatný, to se ví, ale spíše se budou preferovat asi ty stavby na I/55 (MÚK u podjezdu trati a přeložka kolem autobusového nádraží), které to "dočasně" pořeší. 0136 se v současné době dělá expertiza ve snaze nalézt potřebné úspory. 0137 má dílčí SP a možná se na ní v brzké (2012) době něco rozestaví, aby se ukotvilo ÚR.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 0136 a 0137 Říkovice – Přerov – Lipník
Tak by mě zajímalo co se děje nového, že se mění termín u úseku Přerov - Lipník z 6/2012 - 2016 na 2011 - 2013
stavba 0137
Přerov > Lipník nad Bečvou
km 282,029 > 296,342 14,313 km
w Jedná se o novostavbu čtyřpruhové dálnice kategorie
D26,5/120 v délce 14,3 km se třemi MÚK. MÚK Žernov je
provozní křižovatkou, sloužící pouze napojení střediska
správy a údržby dálnice. Propojení s nižší dopravní sítí zajišťuje
všesměrná MÚK Lipník-Trnávka. MÚK Bohuslávky
slouží k propojení dvou tahů vyšší komunikační sítě – D1
a R35. V MÚK Lipník, která je součástí stavby 4704 dálnice
D47, bude při výstavbě úseku Přerov – Lipník zrušeno provizorní
napojení ramp do trasy R35 a provedeno napojení
ramp do kompletního kolektorového pásu, který bude zřízen
mezi křižovatkami Lipník-Trnávka, Bohuslávky a Lipník
z důvodu nedostatečné vzdálenosti mezi uvedenými křižovatkami.
Součástí stavby Přerov – Lipník je oboustranná
velká odpočívka.
w Stavba má územní rozhodnutí.
w Stavba je připravována k zahájení v roce 2011 a zprovoznění
v roce 2013
celá brožurka k D1 na http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/0/4585BAC ... _11_10.pdf
stavba 0137
Přerov > Lipník nad Bečvou
km 282,029 > 296,342 14,313 km
w Jedná se o novostavbu čtyřpruhové dálnice kategorie
D26,5/120 v délce 14,3 km se třemi MÚK. MÚK Žernov je
provozní křižovatkou, sloužící pouze napojení střediska
správy a údržby dálnice. Propojení s nižší dopravní sítí zajišťuje
všesměrná MÚK Lipník-Trnávka. MÚK Bohuslávky
slouží k propojení dvou tahů vyšší komunikační sítě – D1
a R35. V MÚK Lipník, která je součástí stavby 4704 dálnice
D47, bude při výstavbě úseku Přerov – Lipník zrušeno provizorní
napojení ramp do trasy R35 a provedeno napojení
ramp do kompletního kolektorového pásu, který bude zřízen
mezi křižovatkami Lipník-Trnávka, Bohuslávky a Lipník
z důvodu nedostatečné vzdálenosti mezi uvedenými křižovatkami.
Součástí stavby Přerov – Lipník je oboustranná
velká odpočívka.
w Stavba má územní rozhodnutí.
w Stavba je připravována k zahájení v roce 2011 a zprovoznění
v roce 2013
celá brožurka k D1 na http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/0/4585BAC ... _11_10.pdf
Re: 0136 a 0137 Říkovice – Přerov – Lipník
Zrovna jsem ten leták dočetl a chtěl se zeptat, jestli je zahájení 2011 a dokončení 2013 reálné?
Na to, že ještě před měsícem říkali, že se příští rok nic zahajovat nebude, je to celkem obrat
Na to, že ještě před měsícem říkali, že se příští rok nic zahajovat nebude, je to celkem obrat
Ford S-Max MK 2
VW Golf VII variant
VW Golf VII variant
Re: 0136 a 0137 Říkovice – Přerov – Lipník
Možná je to překvapení pro zítřejší proslov k otevření dalšího úseku, ale spíš půjde zase jen o chybu.
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 0136 a 0137 Říkovice – Přerov – Lipník
Možná jen dílek do superkoncepce...
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 0136 a 0137 Říkovice – Přerov – Lipník
Reálné to není, stavby nemají podporu. Prioritou by mělo být prosazení staveb na průtahu městem a dostavba D1 až se zlepší ekonomická situace, pokud jsem to z JPP správně pochopil...
Re: 0136 a 0137 Říkovice – Přerov – Lipník
2011 tezko ,dnes v MF Slamecka rikal ,ze v roce 2011 se
nebudou zahajovat zadne stavby a na PPP projekt je rok 2011
nerealny, "sude" podle Slovenska
nebudou zahajovat zadne stavby a na PPP projekt je rok 2011
nerealny, "sude" podle Slovenska
Re: 0136 a 0137 Říkovice – Přerov – Lipník
Tak to co rika Slamecka uz nam myslim muze byt jedno ne? Nas uz zajimaji jen slova Vítě. .. ale bylo by to krasne prekvapeni, kdyby se zaclo pristi rok..
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 0136 a 0137 Říkovice – Přerov – Lipník
Tak Slámečka vede SFDI, takže asi ví co a jak i přes superkoncepci
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 0136 a 0137 Říkovice – Přerov – Lipník
Jestli se nic nezměnilo tak slavnostní otevření bude dnes v poledne za účasti Nečase a Bárty. Pro motoristy nepozději do tří hodin odpoledne.
Re: 0136 a 0137 Říkovice – Přerov – Lipník
Vazne? Tak to beru vsema deseti!RACH píše:Jestli se nic nezměnilo tak slavnostní otevření bude dnes v poledne za účasti Nečase a Bárty. Pro motoristy nepozději do tří hodin odpoledne.
Re: 0136 a 0137 Říkovice – Přerov – Lipník
Ministr údajně prohlásil, že žádný dálniční kruhák na Moravě stavět nebude. Očividně nechápe souvislosti a vidí jen dílčí části. Pokud se něco nezmění, tak se těchto staveb nedočkáme.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 0136 a 0137 Říkovice – Přerov – Lipník
Achjo, přitom právě ta moravská část dálniční sítě je naplánována velice pěkně, logicky a účelně..
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 0136 a 0137 Říkovice – Přerov – Lipník
Jako že nedokončí D1?Lenny píše:Ministr údajně prohlásil, že žádný dálniční kruhák na Moravě stavět nebude. Očividně nechápe souvislosti a vidí jen dílčí části. Pokud se něco nezmění, tak se těchto staveb nedočkáme.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 0136 a 0137 Říkovice – Přerov – Lipník
V roce 2025
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 0136 a 0137 Říkovice – Přerov – Lipník
Optimisto. To už je za pár let.Lenny píše:V roce 2025