Stránka 1 z 152

[D1] 0136 Říkovice – Přerov

Napsal: 7.5.2009 8:47:04
od hh
Úsek 0136 Říkovice – Přerov – momentálně vykoupeny pouze 2% pozemků, chybějí finance, zahájení stavby nejdříve možné rok 2011.

Úsek 0137 Přerov – Lipník - momentálně vykoupeno okolo 96% pozemků (6 pozemků je problémových) z hlediska přípravy je nejdříve možné zahájení na podzim příštího roku v závislosti na financích, tato stavba je velmi dobře připravena, ve finále příprav.

Takže Přerov dopadne opět tak, že bude dálnice před i za městem:(

Re: Poslední úseky D1

Napsal: 7.5.2009 12:30:00
od martin
Já bych dodal, jako už tradičně.

Re: Poslední úseky D1

Napsal: 7.5.2009 12:46:44
od Thomas
Kdyby se dala do stavby alespoň Přerov - Lipník, byl by to dost krok kupředu, neboť tyto dvě stavby se mi zdají jako vhodní adepti na oddalování.

Re: Poslední úseky D1

Napsal: 7.5.2009 13:27:24
od Martin z Ostravy
Bylo by zahodno celou D1 už dokončit, ale fakt je ten,
že tyto dva úseky nemají moc velkou prioritu.

Re: Poslední úseky D1

Napsal: 7.5.2009 14:20:42
od Lenny
hh píše:Úsek 0136 Říkovice – Přerov – momentálně vykoupeny pouze 2% pozemků, chybějí finance, zahájení stavby nejdříve možné rok 2011.
Docela zvláštní na to, že 0136 má pravomocné ÚR o rok delší dobu než 0137. ;)

Re: Poslední úseky D1

Napsal: 8.5.2009 22:39:26
od FlakY`
Jestli nebude obchvat Přerova dokončen v brzkém čase, tak by se mohl udělat ten průtah ne? Jde krásně vidět na některém z informačních letáků ŘSD.
V Přerově mám babku a už tam rozšířili kratší úsek:
http://www.mapy.cz/#x=140062656@y=13378 ... -2784+2016

Ale nevím v jaké fázi to mají od svět. křižovatky kolem autobusáku.

Re: Poslední úseky D1

Napsal: 8.5.2009 23:05:52
od Martin z Ostravy
Otázka k úseku 0137, proč bude jeho výstavba trvat tak dlouho?
Doufám, že se bude 0136 a 0137 stavět na jednou.

Re: Poslední úseky D1

Napsal: 10.5.2009 8:28:51
od viky
Martin z Ostravy píše:Bylo by zahodno celou D1 už dokončit, ale fakt je ten,
že tyto dva úseky nemají moc velkou prioritu.
Projeďte si Přerov v pracovní den nějak po 13hod. a uvidíte,jakou by měly mít tyto úseky prioritu!!!!!!! :(

Re: Poslední úseky D1

Napsal: 10.5.2009 9:11:05
od Martin z Ostravy
No to je mi jasné, a dle mého by to mělo být prioritou dokončit celou D1,
ale odpovědné úřady to asi vidí jinak.Podle letáku ŘSD se má začít příští rok, tak snad budou finance.

Re: Poslední úseky D1

Napsal: 10.5.2009 9:50:15
od viky
Martin z Ostravy píše:No to je mi jasné, a dle mého by to mělo být prioritou dokončit celou D1,
ale odpovědné úřady to asi vidí jinak.Podle letáku ŘSD se má začít příští rok, tak snad budou finance.
Teď nějak překopávají autobusové nádraží,vypadá to,jako kdyby ho chtěli posunout od vlakového a do prostoru mezi nimi přeložit silnici,která ji obchází obloukem a u Hypernovy se vrací.
viz.http://www.mapy.cz/#x=140073920@y=13375 ... +8800-6624

ale zase by tím ztížili průchod mezi aut.a vlak.nádražím,tak nevím...

Re: Poslední úseky D1

Napsal: 10.5.2009 9:55:26
od Martin z Ostravy
Spíš bych to tipoval, že ten autobusák zmenší a přiblíží k nádraží, možná se budou snažit napřímit tu silnici.
Pardon za OT.

Re: Poslední úseky D1

Napsal: 10.5.2009 10:06:14
od FlakY`
Že by už začali s přestavbou starého autobusáku na nový? Viděl jsem i plán toho nového a ta napřímená silnice tam opravdu bude ale jen pro autobusy. Hlavní silnice povede ve stejné stopě.

Re: Poslední úseky D1

Napsal: 10.5.2009 11:02:57
od FlakY`
Tady jsem našel pár informací:

Přeložka silnice I/55 Přerov – průtah centrem
Investice, která je z části navrhována jako nedělená čtyřpruhová sběrná komunikace, bude navazovat
na ulici Velké Novosady a vytvoří tak další část průtahu silnice I/55 městem, která bude svými
parametry odpovídat významu této komunikace. Zprovozněním tohoto úseku dojde rovněž
k vypuštění světelné křižovatky Kojetínská – Husova a zklidnění dopravy v prostoru před železniční
stanicí.
Probíhá aktualizace Investičního záměru (IZ) a zpracovává se DÚR. Harmonogram 2010 - 2011. Investice 216 509 000 Kč.

Rekonstrukce autobusového nádraží
Harmonogram 2008-2009. Investiční náklady 112 982 570 Kč.
http://mhdprerov.ic.cz/obrazky/autobuso ... 02_big.gif

Musím říct, že dost těžce nechápu nově navrženou silnici kolem autobusáku. Jestli začnou dělat průtah, tak proč to neudělat pořádně...

Re: Poslední úseky D1

Napsal: 10.5.2009 11:43:14
od Warcz
To už s tím začli ? Já tam nedávno jel a přišlo mi to stejné. Až se dodělá D47 před Přerov tak tam doprava úplně zkolabuje než udělají ten poslední úsek...

Re: Poslední úseky D1

Napsal: 10.5.2009 23:23:23
od Lenny
Tak stále tu existuje souběžná trasa k D1 a to R35+R46. A do doby než se dokončí obě stavby, tak bude hodně využíváná. Takže nějaké dramatické zhoršení stavu opravdu nehrozí.

Zanádražní komunikace navazuje na R55 na MÚK Přerov-sever.

Re: Poslední úseky D1

Napsal: 20.5.2009 9:05:21
od Hombre
Vzhledem k tomu že dálnice D1 se už staví téměř 42 let bylo by záhodno aby těch 24km co se ještě nestaví se začalo dělat ať máme aspoň něco hotové jako celek protože v republice je rozděláno hodně dálničních staveb a nic není dokončeno a asi hned tak brzo nebude protože téměř všude chybějí peníze.Jsem pro urychlené zahájení staveb Říkovice - Přerov - Lipník nad Bečvou.

Re: Poslední úseky D1

Napsal: 20.5.2009 9:41:15
od mts
To hombre: je naprosto nepodstatny, jak dlouho se D1 stavi. Podstatny je, jak je ktery usek potreba. A vzhledem k lennym zminene duplicite zatim az zas tak moc potreba neni. At tecou prachy jinam...

Re: Poslední úseky D1

Napsal: 18.6.2009 21:44:21
od Martin z Ostravy
Je nějaká možnost, že by tyto dvě poslední stavby mohly být zařazeny do OPD, nebo nějaké jiné finanční spolu účasti unie?

Re: Poslední úseky D1

Napsal: 19.6.2009 7:01:14
od viky
mts píše:To hombre: je naprosto nepodstatny, jak dlouho se D1 stavi. Podstatny je, jak je ktery usek potreba. A vzhledem k lennym zminene duplicite zatim az zas tak moc potreba neni. At tecou prachy jinam...
Všichni se tu pořád bavíte o duplicitě k R46+R35.
Stavba je potřeba už jen a jen kvůli průjezdu Přerovem.Stejně jako R55 u Otrokovic.Už to mělo být postavené dávno...

Re: Poslední úseky D1

Napsal: 23.6.2009 17:46:19
od rumpeak
FlakY` píše:Jestli nebude obchvat Přerova dokončen v brzkém čase, tak by se mohl udělat ten průtah ne? Jde krásně vidět na některém z informačních letáků ŘSD.
V Přerově mám babku a už tam rozšířili kratší úsek:
http://www.mapy.cz/#x=140062656@y=13378 ... -2784+2016

Ale nevím v jaké fázi to mají od svět. křižovatky kolem autobusáku.
Neblbni, Přerov je i bez toho, že by k němu vedla z obou stran D1 pěkná rarita, kdyby měl fungovat ještě jako mezikus D1, tak to by proti němu byla Jižní spojka luxusní výletní route, na které potkáš auto mnohem méně častěji než někde na Aljašce.

Re: Poslední úseky D1

Napsal: 23.6.2009 19:28:54
od Lenny
Průtah se bez D1 nepostaví, bo část je součástí 0136.

Přerov se pomalu ale jistě stává dobrým špuntem na trase. Ještě, že tranzitující doprava může jet po R46+R35.

Re: Poslední úseky D1

Napsal: 24.6.2009 0:46:19
od pavel.hrdina
Tak jsem si ted o vikendu Prerovem projel po mnoha letech od dob me vojenske sluzby (kdy jsem byl temer denni host tamniho a Olomouckeho nadrazi). Kolem autobusaku me to svedlo do vychodnejsich ulicek, ale nakonec vyhodilo na nedelenem cturpruhu smerem na Mostenice.

Musim rict, ze obchvat Hornich Mostenic podel trati mi prisel hodne luxusni a prelozka I/55 az ke krizovatce na Zalkovice taktez - pamatuju jak jsme tam na puvodnim prejezdu kolem hradla v Rikovicich nekdy v roce 1993 nechali vyfuk pri ceste na koncert Karla Kryla v Kromerizi...

Prerov jednoznacne je a bude uzke hrdlo mezi Hulinem a Lipnikem do doby zprovozneni minimalne stavby 0136, tedy Rikovice - Prerov (sever).

Jinak mi velice imponovaly stavby 0133 a 0134.1/I, ktere jsem si mel moznost projet poprve. Krasna nova a zatim malo pouzivana dalnice s vybornou infrastrukturou (CB povrch, kamery a meteostanice u hlasek, atd.) a kontinualni doprovodna "stezka" mi prisly velice vkusne provedne. Paradoxne stavby 0134.2 a predevsim 0134.3 mi uz tak luxusni neprisly, mozna za to muze ten neprilis povedeny oblouk od Moravy smerem na MUK Kromeriz-zapad. Uvidime co s tim za par mesicu udela 0134.1/II.

Celkove bych hodnotil D1 na Stredni Morave (okolo Prerova) jako velice potrebnou dalnici a ve chvili dokonceni 0136 ji temer urcite dam prednost pro cesty do Olomouce a dal pred "horskou drahou" R46 od Vyskova.

Re: Poslední úseky D1

Napsal: 24.6.2009 7:20:41
od rumpeak
pavel.hrdina píše: Celkove bych hodnotil D1 na Stredni Morave (okolo Prerova) jako velice potrebnou dalnici a ve chvili dokonceni 0136 ji temer urcite dam prednost pro cesty do Olomouce a dal pred "horskou drahou" R46 od Vyskova.

Nevím odkud kam jezdíš, ale Pokud pojedeš třeba z Prahy do Olomouce, tak to asi přes Přerov brát nebudeš??? Jinak vidím, že Přerov byl poměrně populárním vojenským městem, taký jsem si to tam odkroutil :lol:

Re: Poslední úseky D1

Napsal: 24.6.2009 10:30:52
od pavel.hrdina
rumpeak píše:Nevím odkud kam jezdíš, ale Pokud pojedeš třeba z Prahy do Olomouce, tak to asi přes Přerov brát nebudeš???
Typicky nejvic z Brna do Olomouce a Jeseniku a R46 mi za deste nebo v noci docela dost vadi. Takze v takovych pripadech budu jednoznacne preferovat D1 i pri absenci R55 mezi PR a OL.
rumpeak píše:Jinak vidím, že Přerov byl poměrně populárním vojenským městem, taký jsem si to tam odkroutil :lol:
Ja jsem byl v Bochoru na letisti, tehda to byla 33. vrtulnikova zakladna. V "Zelatkach" uz tou dobou byla funkcni vice-mene jen kuchyn a i ta nejspis jen proto, ze v Bochoru se zrovna rekonstruovala.

Re: Poslední úseky D1

Napsal: 24.6.2009 10:43:00
od rumpeak
pavel.hrdina píše:
rumpeak píše:Nevím odkud kam jezdíš, ale Pokud pojedeš třeba z Prahy do Olomouce, tak to asi přes Přerov brát nebudeš???
Typicky nejvic z Brna do Olomouce a Jeseniku a R46 mi za deste nebo v noci docela dost vadi. Takze v takovych pripadech budu jednoznacne preferovat D1 i pri absenci R55 mezi PR a OL.
rumpeak píše:Jinak vidím, že Přerov byl poměrně populárním vojenským městem, taký jsem si to tam odkroutil :lol:
Ja jsem byl v Bochoru na letisti, tehda to byla 33. vrtulnikova zakladna. V "Zelatkach" uz tou dobou byla funkcni vice-mene jen kuchyn a i ta nejspis jen proto, ze v Bochoru se zrovna rekonstruovala.
Tak to já 3 měsíce Želatovická a 9 měsíců Bochoř. :) Ale jinak opravdu nevím, jestli bude zajížďka přes Přerov, úzkou I/55 a objetí celé Olomouce stát za neprojetí celkem krátkého úseku sice katastrofální ale přeci jen R46. Já osobně si cestu z Brna do Bruntálu rozhodně přes Přerov zajíždět nebudu, i když bych to měl narozdíl od cesty do Jeseníku ještě kratší o úsek MÚK u Olympie ÷ MÚK u OC Haná.