[D1] 0136 Říkovice – Přerov
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Od oken to má tak dvě stě metrů.
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Protože kdyby neodmítalo a koketovalo s "variantním" vedením, skončili by jako v Jaroměři.Pavel Ježík píše:Děkuji za štěpnou diskusi ohledně vedení trasy , nicméně ŘSD samo o sobě nic měnit nehodlá, neb je to dle předloženého ÚP a změny by muselo požadovat město, což věky odmítalo a odmítat bude dál.
Atos píše:... rozhodnutí NSS se zčásti opírá i o vyprojektované "náhradní" řešení napojení na I/37 pro případ, kdyby se nepodařilo včas Judra vykoupit.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Zatím 1.009 lidí... asi bez pana Ježíka:o)bumbik píše:spíš pro zajímavost, kdo podepíše?
https://www.petice.com/petice_proti_odp ... KmeSSlEXJQ
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Já podepsal. A doufám, že už tak učinili i ti, co zde na toto téma diskutují. Ať není stále vidět jen těch několik sobců, kteří vystupují proti a těch jejich pohůnků, co to pro ně dělají. Protože jak všichni víme, o ekologii zde v žádném případě nejde, jde jen o vlastní zájmy několika jedinců. Zase jde jen a jen o prachy... Není možné tolerovat, aby kvůli několika jedincům trpěla většina. Pro dokreslení přikládám pár fotek z konce dálnice u Přerova jako takové memento současné až tragické situace.
- Přílohy
-
- 01.jpg (39.56 KiB) Zobrazeno 5299 x
-
- 02.jpg (50.01 KiB) Zobrazeno 5299 x
-
- 03.jpg (37.88 KiB) Zobrazeno 5299 x
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Poslední most nad dálnicí před úsekem, který účelově blokuje ono pochybné sdružení... Zajímavé je, že až dodatečně se dodělávalo pokračování kanalizace směrem do pole... Už stojí objekty SSÚD Přerov, na snímku hlavní hala techniky (pohled od neprovozovaného úseku dálnice). Akorát by mě zajímalo, zda po jeho dokončení dostanou do péče i ten úsek od Říkovic, když dálnice není propojena. Vozidla údržby by se pak pokaždé probíjela přes Přerov, což není taky ideální. Nyní se úsek udržuje z Ivanovic, než se ale ke konci dálnice nějaký "pomalý" mechanismus dostane, trvá to prý i hodinu...
- Přílohy
-
- 04.jpg (41.51 KiB) Zobrazeno 5285 x
-
- 05.jpg (32.85 KiB) Zobrazeno 5285 x
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Dnes bylo oznámeno zahájení stavebního řízení u D55 Olomouc - Kokory... Tak snad se brzy dočkáme i zahájení u D0136, kde byla žádost podaná o měsíc dřív
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Nová komplikace pro poslední úsek D1. Územní rozhodnutí zrušil soud
https://zdopravy.cz/nova-komplikace-pro ... wGtYZl1_zg
https://zdopravy.cz/nova-komplikace-pro ... wGtYZl1_zg
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Tak krajský soud v Ostravě se nejspíš rozhodl, že na Moravě se v nejbližší době ty blokované stavby prostě stavět nebudou a nebudou
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Co na to říct .. Chce se mi blejt
Soud nezrušil ÚR, ale rozhodnutí KÚOK o zamítnutí odvolání.
https://infodeska.justice.cz/soubor.asp ... id=6955831
Soud nezrušil ÚR, ale rozhodnutí KÚOK o zamítnutí odvolání.
https://infodeska.justice.cz/soubor.asp ... id=6955831
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
KS se bohužel "vyznamenal" ... teď už to nevyhnutelně povede k novému procesu EIA a tady bude pochopitelně tlak na posouzení variant, a tady se jisté spolky jistě budou ohánět trasou přes Dluhonice, což povede k dalším sporům a obstrukcím a zdržení všeho druhu ... je tedy téměř jisté, že jediné možné zrychlení by bylo, kdyby ŘSD nechalo zpracovat dokumentaci pro sloučené řízení ÚR a SP dle novely 416, to by mohlo trochu pomoci, společně s dalšími prvky nové 416, pokud bude ŘSD postupovat "po staru" tak se obávám, že dříve než 2030 je zahájení sci-fi ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Přesně, chtěl jsem to napsat už před tím, že by nebylo od věci začít přípravu úplně na novo podle nové legislativy. Součástí EIA by muselo být posouzení i varianty mimo Dluhonice ?
Jinak osobně bych se přimlouval za lepší projekt MÚK Přerov-sever, pokud se bude začínat od začátku .. radši pak ještě vykoupit pár dalších pozemků ...Kdyby ta podoba zůstala jak byla, je dost pravděpodobné, že se teď už kopalo ..
Jinak osobně bych se přimlouval za lepší projekt MÚK Přerov-sever, pokud se bude začínat od začátku .. radši pak ještě vykoupit pár dalších pozemků ...Kdyby ta podoba zůstala jak byla, je dost pravděpodobné, že se teď už kopalo ..
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Aram96: nová EIA pojede dle platné legislativy a ta kromě dotčené veřejnosti předpokládá také posouzení variant trasování a hledání té nejvhodnější, záleží, jak se správní orgán postaví k faktu, že stávající navržená trasa už jednou byla v rámci EIA schválena, pokud k tomu přihlédne, tak nemusí a nebude trvat na posouzení variant trasy, pokud k tomu nepřihlédne, může dojít na posuzování variant a tam téměř určitě DZ a Krajina Dluhonice přijdou s trasou mimo Dluhonice ... a máme tady další základ pro spory a obstrukce ... never ending story ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Díky za upřesnění.
Horší ještě je, že nová EIA může i ve stávající trase přijít s něčím novým, co bude potřebovat změnu UR (jako na hromadě jiných staveb) a tudíž zase změna UR atd. atd., takže souhlas, to není cesta. Přijde mi, že jet úplně od začátku vychází pořád jako nejrychlejší cesta (včetně případného posouzení varianty Patrika). To leda by krajský úřad OK rozhodl ještě nějak rychle znovu, podle toho, co soud bude rozporovat .. uvidíme.
Pokud rok 2021 padne (jistota nyní tak 95%), pak se nabízí ještě možnost začít 0136 připravovat po novu, ale to již včetně nového stavebního zákona. Jen uvidíme v jaké podobě vyleze ze sněmovny a zda se vůbec podaří schválit do voleb.
Horší ještě je, že nová EIA může i ve stávající trase přijít s něčím novým, co bude potřebovat změnu UR (jako na hromadě jiných staveb) a tudíž zase změna UR atd. atd., takže souhlas, to není cesta. Přijde mi, že jet úplně od začátku vychází pořád jako nejrychlejší cesta (včetně případného posouzení varianty Patrika). To leda by krajský úřad OK rozhodl ještě nějak rychle znovu, podle toho, co soud bude rozporovat .. uvidíme.
Pokud rok 2021 padne (jistota nyní tak 95%), pak se nabízí ještě možnost začít 0136 připravovat po novu, ale to již včetně nového stavebního zákona. Jen uvidíme v jaké podobě vyleze ze sněmovny a zda se vůbec podaří schválit do voleb.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
...a kdyz jsem vam radil vyuzit Nouzovy stav, a naridit stavbu vladou, tak jste nechteli:o)
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
1975: měl jsi pravdu ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Chudáci lidi v Přerově. Ale pro příznivce dálnic by to mohlo otevřít nové, nečekané možnosti...
- Přílohy
-
- prerov.jpg (309.96 KiB) Zobrazeno 3634 x
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Když už sis vyhrál s gumováním, mohl jsi vymazat i celé Dluhonice Přerováci shromažďují křížovou výpravu.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Snad by měli počkat na Odůvodnění Rozsudku Krajského soudu. Možná, že nepůjde o nic zásadního.
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Přesně. Ještě tu malinká šance je ..
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Myslím si, že tato varianta není možná z důvodu schválené D55 ne?
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Pár drobných zásahů do územně-plánovací dokumentace by to vyžadovalo
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Podle mě připadají v úvahu jen drobné změny trasy, pokud vůbec nějaké. Čili nějaké to posunutí, jak chtěl Patrik více do chemičky kvůli těm domům by mohla být ta jeho varianta. S D55 se hýbat nebude na 100%, ta křižovatka Přerov-sever bude muset být určitě pořád na stejném místě, nehledě na to, zkama tam bude přivedena D1.
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Upřímně si nedokážu představit, kde tu trasu mezi Dluhonicemi a chemičkou provlíknout, zvlášť když tam teď bude nový nadjezd přes železnici.
To už by mi přišlo jako laikovi reálnější a rozumnější objet Dluhonice, zas tak málo prostoru mi tam nepřijde. I se zachováním MUK Přerov Sever, tudíž D55 taky beze změny.
Ale jsem čistý laik, tak nevím jak moc je to reálné ...https://mapy.cz/s/kejezuzane
To už by mi přišlo jako laikovi reálnější a rozumnější objet Dluhonice, zas tak málo prostoru mi tam nepřijde. I se zachováním MUK Přerov Sever, tudíž D55 taky beze změny.
Ale jsem čistý laik, tak nevím jak moc je to reálné ...https://mapy.cz/s/kejezuzane
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
Podle mě je múk dvou dálnic jediný způsob, jak se dá východně od Dluhonic ještě hrát s těmi oblouky za cenu nějaké plynulosti a bezpečnosti provozu. Protože čím dál od Přerova, tím ostřejší by ten oblouk na dálnici musel být, a tím menší šance, že to projde. Pak už je jen stávající varianta a nulová varianta jako třetí možnost.
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: [D1] 0136 Říkovice – Přerov
rumpeak píše:
https://www.idnes.cz/olomouc/zpravy/pre ... zpravy_stk
„Navíc je zajímavé, že specializovaný senát Krajského soudu v Ostravě během dvaceti dní zrušil územní rozhodnutí pro dálnici D52 kolem Mikulova a nyní i územní rozhodnutí pro dálnici D1 kolem Přerova, takže je imunní vůči vnějším vlivům různých zájmových skupin,“ podotkl Patrik.
Důvody rozhodnutí soudu k dálnici D1 zatím nezná ani jedna ze zainteresovaných stran, neboť nikdo ještě neobdržel písemné odůvodnění. Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD), které stavbu připravuje a nedávno už dokonce požádalo o stavební povolení, proto doufá, že půjde o zanedbání formalit.
„Rozsudek je komplikací, ale nemusí být zásadní. Nevíme, jestli kraj nevynechal z řízení nějakého účastníka nebo se dostatečně nevypořádal s nějakou námitkou. Víc komentovat to nemůžu, dokud nebudeme mít písemné odůvodnění rozsudku,“ řekl ředitel brněnského závodu ŘSD David Fiala.
https://www.idnes.cz/olomouc/zpravy/pre ... zpravy_stk
„Navíc je zajímavé, že specializovaný senát Krajského soudu v Ostravě během dvaceti dní zrušil územní rozhodnutí pro dálnici D52 kolem Mikulova a nyní i územní rozhodnutí pro dálnici D1 kolem Přerova, takže je imunní vůči vnějším vlivům různých zájmových skupin,“ podotkl Patrik.
Důvody rozhodnutí soudu k dálnici D1 zatím nezná ani jedna ze zainteresovaných stran, neboť nikdo ještě neobdržel písemné odůvodnění. Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD), které stavbu připravuje a nedávno už dokonce požádalo o stavební povolení, proto doufá, že půjde o zanedbání formalit.
„Rozsudek je komplikací, ale nemusí být zásadní. Nevíme, jestli kraj nevynechal z řízení nějakého účastníka nebo se dostatečně nevypořádal s nějakou námitkou. Víc komentovat to nemůžu, dokud nebudeme mít písemné odůvodnění rozsudku,“ řekl ředitel brněnského závodu ŘSD David Fiala.