paja píše:zesp píše:Tak zadání mají jasné - za jakoukoliv cenu zabránit výstavbě dálnice.. Tak se holt musí činit... To o ekologii přece vůbec není, to je jen nástroj k dosažení cíle... Hrají už o to , že buď to vyjde, nebo nevyjde. Bohužel...
já bych měl řešení pro jednou a navždy ... zaplatili by dálnici ze svého - tady totiž nejde o nic jiného, než evidentní a nelogické prodlužování výstavby
nechápu, že zákon nikdo neupraví, aby se odvolání dalo dát např. jen 2x a dost, tady to už je snad jako pohádka na dobrou noc
Investici platí investor tzn. nikdo z odpůrců není investor, tudíž nemůže platit investici ... od toho tu máme ŘSD potažmo SFDI a OPDII/III ...
co se týče toho zákona, to jsem si říkal posledních několik let a ejhle svítá naděje ... tato odvolání a obstrukce řeší rekodifikace stav. práva, která stanoví, že bude možné podat pouze 1 odvolání a jeho vyřízení zabere 30 dnů, navíc jako bonus bude možná pouze 1 spr. žaloba a veškeré připomínky bude možné podávat pouze v průběhu řízení a zrušení rozhodnutí nadřízeným spr. orgánem už nebude znamenat opakování stav. řízení a projednání a vydání nového rozhodnutí, ale jen vydání opraveného rozhodnutí ve lhůtě 30 dnů od zrušení původního rozhodnutí, čili to vyřizování odvolání bude podstatně rychlejší než nyní ... odvolání budou možná jen proti konkrétním věcem a jejich vyřízení 30 dnů lhůta ... navíc závazná stanoviska budou už jen některá, část stanovisek bude pouze doporučujících, tzn. spr. orgán se jim nebude muset řídit (stanoviska orgánů, kteří nebudou integrováni do st. stavební správy) atd. ... zkrátka nový stavební zákon u dálnic velmi velmi pomůže, bude to kladivo na Patrikův dálniční kabaret, škoda jen, že tato snaha nepřišla řadu let zpět, zrovna D1 0136 už mohla stát ... tady platí lépe pozdě než-li později, a velmi netrpělivě očekávám, jestli se stihne nový stav. zákon schválit do voleb, pokud ne, je to něco jako stavební apokalypsa ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...