[D1] Opravy a údržba dálnice mimo modernizaci
Re: Opravy D1
Tak se letos nedočkáme žádného nově opraveného souvislého úseku s CB vozovkou, jediný úsek, na který byla vypsána soutěž, byla dneska zastavena. Jednalo se o úsek km 93,750-96,450 vpravo. Je to škoda, zase mohl přibýt další kousek nově opravené vozovky. Takto do budoucna nelze pokračovat.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Opravy D1
To by jsi se divil, co všechno jdeLenny píše:Takto do budoucna nelze pokračovat.
Ne, vážně s D1 se musí něco dělat, ale to co by bylo realizovatelný a kompletně by pomohlo je PPP a to se teď v rámci "superkoncepce" bude suprově 10x přehodnocovat, až se nám D1čka rozpadne úplně
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Opravy D1
když už by se na D1 mělo něco dít, tak by se měla i rozšiřovat
-
- Příspěvky: 339
- Registrován: 11.3.2009 16:09:01
Re: Opravy D1
Existuje nejaka technologie, ktera by pomohla useku D1 Vyskov-Brno, prip. i D2, kdy by stacilo povrch jen nejak zbrousit? Prijde mi ze tam nejsou hupy jako na Vysocine, jen je hrozne hruby povrch a jizda je nekomfortni kvuli hluku...da se?
Existuje treba i neco jako 'rychla rekonstrukce', kdy by se na stare desky, ktere uz klesly tak ze vic nemuzou, nalila tenka vrstva koberce (5-7cm), at asfaltoveho nebo betonoveho, a jak dlohu by neco takoveho vydrzelo?
Existuje treba i neco jako 'rychla rekonstrukce', kdy by se na stare desky, ktere uz klesly tak ze vic nemuzou, nalila tenka vrstva koberce (5-7cm), at asfaltoveho nebo betonoveho, a jak dlohu by neco takoveho vydrzelo?
Re: Opravy D1
Někde by zbroušení myslim pomohlo, ale jsou místa, kdy jsou ty panely vymlácený a podemletý, že už je nic nezachrání. A ty párcentimetrový šlupky maj životnost tak týden
Re: Opravy D1
No s tím "asfaltovým kobercem" to zkusili na D2 a žádná sláva, jako je to lepší než to bylo, ale i tak to pořád docela skáče. Taková rekonstrukce, to je škoda peněz
Re: Opravy D1
možná by se mohli zaplácnout aspoň ty místa, kde z betonu už čouhaj dráty
Re: Opravy D1
Na D11 z Prahy ven některé kousky zbrousili a později nastříkli trochu asfaltem. Efekt ohromný (hlavně to broušení). Nicméně to určitě nelze udělat všude.
Re: Opravy D1
to je fakt nekde.. heh..onehda jsem jel autobusem z Vyskova do Prahy a zpet.. no jako v noci sem nemohl usnout jak jsem mel z ty jizdy vytlucenou hlavu..Lenny píše:Tak se letos nedočkáme žádného nově opraveného souvislého úseku s CB vozovkou, jediný úsek, na který byla vypsána soutěž, byla dneska zastavena. Jednalo se o úsek km 93,750-96,450 vpravo. Je to škoda, zase mohl přibýt další kousek nově opravené vozovky. Takto do budoucna nelze pokračovat.
Re: Opravy D1
Nějaké provizorní opravy typu asfaltového mikrokoberce, nástřiku apod., není trvale udržitelný stav. Nelze do nekonečna provádět, jen takové látání, matlání a patlání, tato dálnice je zralá na generální rekonstrukci v některých úsecích již dnes, v některých zítra a někde pozítří. Je na čase k tomu tak přistoupit a přejít k realizaci.
Již od roku 2009 je zpracována studie, která tuto rekonstrukci řeší, včetně rekonstrukce kanalizace, dovodnění, mostů a taky rozšíření o 0,75 m - 1,00 m za účelem vedení provozu ve 2+2 pruzích v úsecích, kde to je to možné. Řeší se otázka financování. Je potřeba sehnat 18 mld. Kč. Někteří by to rádi viděli jako projekt PPP, ale mi osobně to nepřijde moc smysluplné.
Rovněž byla řešena možnost vedení ve 3+3 pruzích na úkor odstavného, ale tento návrh by bez realizace nových připojovacích a odbočovacích pruhů byl nesmyslný.
Letos měli probíhat minimálně 2 opravy, kolik jich skutečně proběhlo všichni víme, ani jedna. Troufám si tvrdit, že v příštím roce to bude to samé. Je to jen odkládání do budoucna, nic víc. Jednou to musí přijít.
Již od roku 2009 je zpracována studie, která tuto rekonstrukci řeší, včetně rekonstrukce kanalizace, dovodnění, mostů a taky rozšíření o 0,75 m - 1,00 m za účelem vedení provozu ve 2+2 pruzích v úsecích, kde to je to možné. Řeší se otázka financování. Je potřeba sehnat 18 mld. Kč. Někteří by to rádi viděli jako projekt PPP, ale mi osobně to nepřijde moc smysluplné.
Rovněž byla řešena možnost vedení ve 3+3 pruzích na úkor odstavného, ale tento návrh by bez realizace nových připojovacích a odbočovacích pruhů byl nesmyslný.
Letos měli probíhat minimálně 2 opravy, kolik jich skutečně proběhlo všichni víme, ani jedna. Troufám si tvrdit, že v příštím roce to bude to samé. Je to jen odkládání do budoucna, nic víc. Jednou to musí přijít.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Opravy D1
Bárta umí stavby škrtat, ne provádět. Teď před zimou zastavili veškeré opravy - to způsobí hodně reálných i finančních škod, jsem také znechucen.Lenny píše:Letos měli probíhat minimálně 2 opravy, kolik jich skutečně proběhlo všichni víme, ani jedna. Troufám si tvrdit, že v příštím roce to bude to samé. Je to jen odkládání do budoucna, nic víc. Jednou to musí přijít.
Re: 515 Slivenec - Třebonice
No takze kdyz vynasobim (27/7)*1,1 vyjde mi asi tak 4,25 Mld. Kc...To neni zase tolik!Lenny píše:1,1 miliardy Kč za rekonstrukci R1 515.
-- Jenom me tak napadlo, za kolik by se asi dala zrekonstruovat D1 v useku 203-230 km. (Zase jsem jel do Olomouce )
Naposledy upravil(a) martini dne 24.10.2010 15:52:02, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Přesun z R1 515...
Důvod: Přesun z R1 515...
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Jen mezi km 210,5 a 229,5. V km 203-210,5 bude vozovka opravena v rámci rozšíření na šestipruh
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 515 Slivenec - Třebonice
No tak to by bylo jeste o 1,1 Mld. Kc levnejsi....na to se snad slozime sami ne?!?Lenny píše:Jen mezi km 210,5 a 229,5. V km 203-210,5 bude vozovka opravena v rámci rozšíření na šestipruh
Ne vazne...ta silnice potrebuje generalku jako sul (D1 pres Vysocinu je jeste v uchazejicim stavu proti tomuto) a za techto financnich nakladu skoro nedovedu pochopit, proc se do toho nepusti prislusne organy okamzite...
Re: 515 Slivenec - Třebonice
ja se pridam sieso .. mimochodem ktera dobra firma delala ten usek holubice - vyskov?
Re: 515 Slivenec - Třebonice
Dopravní stavby n.p., Olomouc, závody Uherské Hradiště, Prostějov a Mosty. Dnešní nástupnická firma je Skanska a.s.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opravy D1
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Opravy D1
Zrovna vyjetejch kolejí díky CB nikdy moc nebylo. To až na Hájveji číslo 2Martin z Ostravy píše:Už tehda bylo třeba oprav dle první sloky
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opravy D1
Rok 2011 už bude druhým rokem, kdy na D1 nebude probíhat žádná větší oprava povrchu. Opět ani 1 Kč v rozpočtu SFDI na tuto činnost.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Opravy D1
Východní Němci a Poláci dokázali jezdit po Hitlerových dálnicích snad 50 let. Doufám, že se je na D1 nesnažíme překonat
Re: Opravy D1
Objevilo se Oznámení o zahájení stavebního řízení na rekonstrukci mostu D1-167, který se nalézá v MÚK Měřín. http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/4524B06 ... 0IPK_2.pdf
Že by se přeci jenom letos na D1 něco opravilo?
Že by se přeci jenom letos na D1 něco opravilo?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Opravy D1
Dé jednička je fakt šílená. Bárta by se měl vyprdnout na třicetpětku a co nejvíc peněz nacpat sem
Re: Opravy D1
Výplod chorého mozku.egelebege píše:Dé jednička je fakt šílená. Bárta by se měl vyprdnout na třicetpětku a co nejvíc peněz nacpat sem
Re: Opravy D1
spis co nejdriv postavit petatricitku a pak okamzite komplet cela D1 do 3+3 a před Prahou a kolem Brna udelat 4+4. Nase nejhlavnejsi a nejvytizenejsi dalnice by mela byt vystavnim kouskem CR a ne ostudou cele EU